Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
elämä se on kuin silkkiä vaan, enkä minä ehdi vanhenemaan. Ikä tulee, mutta lapsenmieli on säilytettävä. Ja positiivisuus ja ILO.
02.02.2009 10:54
Meikkaan itseni joka päivä kun lähden pirtistä pihalle. Ihan sen vuoksi että haluan näyttää hyvältä. Niin hyvältä kuin mahdollista. Tulee itsevarmempi olo. Silti ei arvostele muita ihmisiä heidän ulkonäkönsä vuoksi. Toki huomaan jos joku ei kiinnitä siisteyteen tai muodikkuuteen huomiota, mutta katson että se on hänen oma asiansa. Muutenkin liikaa puututaan toisten asioihin vaikka parasta olisi kun jokainen enemmän keskittyisi omaan itseensä.
18.01.2009 15:08
Ei aina tarvitse saada tahtoaan läpi, mutta joskus tulee eteen tilanne, jossa olisi ihanaa saada asiat junailtua oman mielen mukaan.
Nyt tuntuu että on konstit loppu ja siksipä tuli mieleen kysellä.
Mieheni on kotona ja minä olen työelämässä. Olisi mukava tulla kotiin kun olisi edes kahvi keitetty valmiiksi
29.11.2008 10:02
Yksi tikku ajaa joskus saman asian, mihin toisinaan ei riitä koko tulitikkupunttikaan.
Syvällisiin mietteisiin sitä vaipuu tulta tuijotellessa.
20.11.2008 16:16
Ei ihmisellä ole niin suurta valtaa että ketään tai mitään voisi kirouksella peittää. Sellasessa tyypissä ei oo suurta kun puheet vaan... ja luulot
20.11.2008 16:12
ja järvet jäässä ja jäässä taitaa olla muutakin
20.11.2008 16:09
tietenkään omaa miestäni enää häpeile.. mitä siitä... kovin on elämä meitä molempia kohdellut. Siitä en kyllä pidä että vaatteet nakataan mäelle vieraiden läsnäollessa.
Miten niin kaikki riippuu...kauneus on katsojan silmissä. Minun komea urooni ja minä hänen ladynsa
15.11.2008 20:05
haitata että on paha suustaan, kun vain on kaunis kattella.... kyllä siinä monelta pojalta itku pääsisi kun sen naisen saisi mukaansa.
15.11.2008 08:55
pitäisi leikkiä mitään. Tärkeämpää on olla oma itsensä. Aina ja kaikkialla.
Muuten kyllä tekstisi on minulle käsittämättömän vaikeaselkoista
18.10.2008 12:13
Ihminen pysyy samana, vaikka ikää karttuu, niin se sama pikku tyttö tai pikkanen poika siellä sielussa on. Edelleen.
18.10.2008 12:02
rakastava nainen. Minulla on perhe ja rakkautta piisaa, mutta myös kiukunpuuskia. Mitäs siihen sanot
16.10.2008 09:54
Pistät haisemaan vaan ja valmistut tuotapikaa, sinäkin. Sit on pitkään hyvä olo. Sellainen, että noniin, en ole mikään tyhmä tyttö.
16.10.2008 09:50
olen mummo. Ollut jo pian 12 vuotta. Mutta en ole vielä ehtinyt mummoutumaan.
16.10.2008 09:48
tästä etuoikeudesta. Tällä alalla vain tekemällä oppii. Ja kuuntelemalla vanhempien kollegoiden neuvoja.
16.10.2008 09:44
on opintojen äiti. Siksi sitä herätään aamulla kun jatkuva makaaminen saa paikat kippeeksi. Ja on tylsää. Aattele, että teet kaiken paljon paremmin kuin on ennen tehty..
09.10.2008 16:22
halua puuttua auton ostoon millään tavalla, kun en niistä mitään ymmärrä. Meillä ei ole uuteen autoon varaa ja vanhoja autoja mies kunnostaa. Minä ajelen. Tällä hetkellä valkoisella autolla. Minulle riittää että auto ei minua jätä tielle. Muu on sellasta hömppää vaan.
07.10.2008 19:09
laulan yksin ollessani ja kuvittelen että laulutaitoni on vaikka kuinka hieno. Ei haittaa kun korkealle kurottaessa ääni särkyy. Otan heti uusiksi ja lisään ääneen voimaa. Kuolisin häpeästä jos joku kuuntelisi. Siinä ei itsekseen puhumisen häpeä ole mitään tämän esityksen rinnalla
02.10.2008 12:49
Mukavaa ajatustenvaihtoa. Mukavia kirjoituksia ja mukavia kirjoittajia. Turha tätä tällaista yhteydenpitomuotoa on mollata. Eri asia on sitten sellaiset kirjoittajat, joilla joka asioihin vain negatiivinen asenne ja tarkoitus pahoittaa toisten kirjoittajan mieli. On kumma, kun ei tähän ikään vielä osaa sellaisia kommentteja ohittaa olkia kohauttamalla, vaan aina jää harmituksen olo hetkeksi.
02.10.2008 12:45
oikeesti noin surullisia pohtia. Mietitään ennemmin, minkälaisen puheen läheisemme pitävät kun tulee 60 vuotisjuhlat ajankohtaiseksi. Mulla viel 9 vuotta aikaa. Alanpa antamaan vinkkejä!!!
29.09.2008 19:13
jossa muistavat, että olin positiivinen ja rakastava ja rakastettu.... hyvä ihminen
29.09.2008 19:08
2 / 27