Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teru84
profiilit
teru84
teru84
Vapaa kuvaus
Perus mies Nivalasta.
Aloituksia
21
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo minä kävin siellä 4-9.6 ajanjakson ja kokonaisuudessaan oli ihan mukava ja opettava kokemus:)Sai ne näköjään tämmösestä lääkintämiehestä koulutettua vielä oikean tappokoneen kun hommat vaihtu ja sijoitus..
Voisin lähteä joskus uudestaan ja kertaus jampat oli kaikki tosi hyvällä motivaatiolla mukana, ei ollu samaa itkuvirttä kuin varusmies aikaan.
11.06.2011 01:46
No täytyy tuohon huumorintajuisuuteen tarttua siltä kantilta, että mistä luulet miesten tietävän etukäteen sinun luonteen ominaisuuksia, ellei ne tule toteamaan niitä?Jos et näytä millään tavalla jotain tavallisuudesta poikkeavaa käytöstä miesten läheisyydessä, niin ne eivät saa mitään mihin tarttua, tajusitko?
Siis jotain semmosta minkä ne heti huomaa ja niille tulee pakottava tarve tulla ottamaan selvää tilanteesta:)Ja kuten joskus on sanottu niin ihmiset lokeroi muut ihmiset heti sillä hetkellä kun ne näkee toisen ihmisen, vaikka ne ei tietäis toisesta yhtään mitään!Me kaikki ollaan omien ennakkoluulojemme vankeja, jotkut vaan päättää joskus "ravistella" niitä ennakkoluuloja ja mennä rohkeasti toisen juttusille.
Meitä vaan on moneen junaan ja aika moni hyppää siihen samaan muitten kanssa...
17.03.2011 23:23
On mullakin kerran käyny alkon kassalla ettei ollu katetta ku isoa lastia olin ostamassa, ei siinä pikku jurrissa ohitin vaan sen tilanteen pikku huulen heitolla ja käskin ottamaan jonkun pois ostoksista:DMut eihän tuo kuitenkaan kivaa oo ku kohta joka asiasta aletaan laskuttamaan, parempi varmaan olis ku tilipäivä tulee niin maksaa laskut pois alta ja jäljelle jääneet seteleiksi, ei siinä paljoo sen jälkeen pankkia elätä.
On mullakin sattumoisin nordeassa tili, oli pakko vaihtaa ku ei mukavasta koivunlehti pankista myöntäneet mulle sopivaa asuntolainaa..Sääli, oli se koivunlehti minusta parempi paikka, nordea ei ole edes suomalaisten omistuksessa!
15.03.2011 13:11
Varusmies aikaiseen prikaatin esikuntaan laitoin spostia ja ilolla sain huomata, että kyllä ne sieltä kysyvälle vastaa!Tänä vuonna kertaamaan jee!!Ei oo tahto hiipunu, se on vaan kasvanu:)
02.02.2011 11:00
Huomasin et oikopolusta pääsee kaikkein helpoiten hakemaan vastauksia!
27.01.2011 16:35
Mutta kuitenkin mil.fi ja sieltä etsit yhteystiedot tekstillä olevan valintapainikkeen, sieltä kyllä löydät kaiken tarpeellisen.Oman läänin aluetoimiston löydät myös sieltä kautta..
27.01.2011 16:32
Mä otin ja neuvoivat ottamaan yhteyttä siihen aluetoimistoon mikä sijaitsee samassa läänissä palveluspaikan kanssa, missä on palvellut varusmiehenä.
27.01.2011 16:21
Menin ensimmäisessä ryhmässä 05 vuonna ja olihan siellä välistä perkeleen kylmä, lääkintämies leirin ensimmäisenä yönä 39 astetta pakkasta, kyllä siinä mies karaistu.Ja hiihtää sai niin paljo ku vaan jakso, sukset oli perseestä, ilmeisesti mulle laitettiin pelkät luistovoiteet ku luisti eteen ja taakse:D
Kesä aika on siellä tosi mahtavaa ja maisemat hienoja!
Keskusta löytyy parin kilsan päästä, tuli joskus sielläkin käytyä ihan asioilla, ei juopottelemassa.
26.01.2011 19:55
Tää tulee vuoden myöhässä, mut ite otin spostilla yhteyttä oman läänin aluetoimistoon, saa nähä mitä tulee vastaukseksi:)Kävin muuten intin samana vuonna, ainoa ero vaan et ensimmäisessä ryhmässä..
26.01.2011 19:35
Se on vähän niin kuin löysässä hirressä roikkuis, mutta ehkä sinun kannattaa lopettaa vaistoihin turvautuminen ja hankkia konkreettista tietoa tästä hienosta ihmisestä?
Toiveita ei kannata nostaa liian korkealle, muuten saattaa tippua korkealta ja kovaa.
Sen olen oppinut vaikka ikäloppu en vielä kuitenkaan ole:)
22.01.2011 01:00
Oli melko järkytys ku menin iltalehden sivuille ja siellä oli pienellä laitettu Karin poismeno, ei ollu ehditty vielä edes lööppiä kyhätä.Kyllä se nyt pääsi laulujensa mukana taivaisiin kirjaimellisesti, harmi kun en koskaan kerennyt sen keikoille:(Tietenkin osanottoni laulajan läheisille!
07.12.2010 23:25
Ei oo vissiin tiedetty ilmanvaihdosta mitään vaan myyty mitä vaan kuhan vaan on saatu myytyä, ettei sitä ilmaventtiiliä oo asennettu väärin päin?Mä oon yhellä ikkunatehtaalla töissä ja tiedän miten niitä venttiilejä ei saa laittaa ja meillä on kahta venttiili tyyppiä, kummatkin saa suljettua jos haluaa..Mikähän ikkuna valmistaja ne ikkunat on toimittanu?Outoa ettei niitä venttiilejä saa kiinni!?
20.11.2010 15:25
On se perkele ku pitää tavallisen kansalaisen elämää vaikeuttaa entisestään, mikä ihme siinä niin jurppii jos ihmiset saa vielä nykyään tehdä mitä itse osaavat?Kaikki pitäis saada verolle, hah kohta ne keksii tarkastusmaksun vessassa käynnille, ettei vaan jääny mitään pyyhkimättä, silloin on vaara et pian taudit pääsee leviämään!Kyllä minä nauran paskasesti tollaisille tyhjän toimittajille..
13.10.2010 12:21
Mitä ny näin jostain et 5800 ja se nousee noin 6300 euroon, että jossain on nyt mennyt jotain pahasti pieleen!Minä puuliittolaisena sain 0,6 prosentin palkankorotuksen, joka sentteinä teki tunnille lisää 6 c, joten minua kummastuttaa, että onko herrojenedustajilla, anteeksi korjaan KANSANEDUSTAJILLA mitään käsitystä nyky Suomen taloustilanteesta?Varmaan raha sokaissut niin pahasti poloisten päät, ettei muuta näe kuin euroja silmissään;D
06.10.2010 16:10
Tämän hetkisen isäpuolen veli on homo ja on ollut kimpassa miehen kanssa jo parikymmentä vuotta ja ei voi muuta sanoa miehistä, että kyllä siinä ennakkoluulot karisi kun niitten kanssa pääsi jutulle.Aina ovat ystävällisiä ja yhtä innostuneita karaokesta kuin minäkin ja tekevät muuten tosi hyvää ruokaa (ei mikään ihmekään et niillä on menestyvä ravintola oulussa).Minun kokemuksen mukaan homot ei oo sen kummempia kuin heterotkaan, en elä 1900 luvun ahdasmielisen ajattelun mukaan vaan olen siirtynyt 2000 luvulle niin muittenkin pitäisi!
24.09.2010 22:22
Kyllä se kiinnostus siitä herää jos herää kuhan pääsette juttelu asteelle.Kummasti kuitenkin kiinnostusta lisää kun pääsee juttelemaan, eikä sen tarvitse olla mitään tärkeää, pääasia et rikotte jään väliltänne!Jos ei sillä kummene niin mieti kahdesti ennen ku alat tulevaisuutta miettimään hänen kanssaan:)
30.08.2010 00:38
Noin nuorena ja elinvoimaisena viedään poika elämästä pois.Itse olen liki saman ikäinen kuin edes mennyt poikasi ja tuntuu, että elämää ei vielä ole koettu puoliakaan!Suoraan sanottuna kyyneleet kihosi silmiin kun luin tekstisi, en voisi kuvitellakkaan sitä surun ja kaipuun määrää mitä tällä hetkellä tunnet.
Onhan tuo pahinta mitä ihmiselle voi sattua elämässä, mutta kun siihen me ei voida millään vaikuttaa niin repiihän se ihmisen henkisesti kappaleiksi.
Toivottavasti jaksat päivän kerrallaan mennä vaikkei sinulla enää ole sitä läheisintä ihmistä tukemassa.
Yritä selvitä eteenpäin, tuskinpa poikasi olisi halunnut sinun luovuttavan.Ja toivottavasti saat joskus surun tilalle kauniit muistot pojastasi, jaksamisia.
18.06.2010 22:45
Tässähän tuli turhautunutta tekstiä, ei sitä elämän lahjaa kannata pois heittää kun se sinullekkin itseäsi soimaavalle on annettu!Kyllä minäkin välillä ryven itse säälissä ja surkuttelen surkeaa elämääni, mutta sitten taas tajuan et hei, kyllä tässä vielä hengissä ollaan ja kaikki on oikeastaan hyvin!
Elämästä saa niin paskamaisen kuin itse haluaa, muut ihmiset ovat vain sivurooleja jotka täydentää sinun tarinaasi ja sinä olet päähenkilö.Ja päähenkilöt menestyy aina:)
Vielä kun ei arkkuun olla laskettu niin toivoa vielä pitäisi olla ja uskoa parempaaan elämään, alkakaa elää vielä kun pystytte!Elämä menee hukkaan jos takertuu jokaiseen pikku asiaan ja vastoin käymiseen, katsokaa kokonaiskuvaa ja miettikää sitä!
28.05.2010 13:21
Aikani näitä luettuani minulla heräsi kysymys, että jos miehet häivytetään maapallolta, niin eikö naiseus pitäisi määritellä uudestaan?Koska naisen vastakohta on mies ja jos mies häviää maapallolta niin mikä nainen silloin on?Ei se ole enää nainen, vaan uusi laji joka pitää luokitella uudestaan, vai mitä muut älykkäämmät NAISET ja MIEHET tuumaa asiasta?
19.05.2010 20:56
On jo tunteet tasottunu tätä naista kohtaan, mutta olishan se kiva silti tietää olisko meillä ollu jotain tulevaisuutta...Tosi kiva ihminen mitä sen vähän olen ollut tekemisissä ja minun silmissä näyttää kyllä missiltä, ei oo mikään riman pätkä vaan sopivan runsas suomalainen nainen:)Ja hymy tekee hänestä vielä valloittavamman, en tule varmaan tätä ikinä hänelle sanomaan, mutta jos maailmanloppu uhkais niin en säästäis sanoja.Tätä mieltä minä olen, en halua kuluttaa energiaani vihan tunteisiin, se on tyhmää.
28.04.2010 00:50
3 / 12