Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teru84
profiilit
teru84
teru84
Vapaa kuvaus
Perus mies Nivalasta.
Aloituksia
21
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä sinä vielä löydät sen elämäsi suuren rakkauden vaikka kirjoituksesta päätellen karahti nyt kiville.Minulle tuli surullinen olo kun luin tuon kirjoituksen, miten paljon hukkaan heitettyjä tunteita ja jos toinen oikeasti pilkkaa sitä, että olet ihastunut juuri häneen.Jos minusta tuo ei tuntunut hyvältä niin voin vain kuvitella mitä sinun sisälläsi myllertää tällä hetkellä ja pistä sivuun ne kuolemisen ajatukset, olet arvokkaampi elävänä!
16.12.2008 22:02
En tiedä minun hengen heimolaisistani, mut kyllä minä aluksi ujostelen juuri tuommosissa tilanteissa.Jos minä olisin ollut treffeillä tai niihin verrattavissa ja olisin ihastunut naiseen niin varmasti haluan ottaa häneen yhteyttä uudelleen, siitä ei ole kahta sanaa!Mut älä lannistu vielä vaikka tiedän kyllä tunteen kun sydän pakahtuu ajatellessa toista.Jos tämä kyseinen henkilö on yhtään samanlainen kuin minä niin kuulet hänestä vielä:)
15.12.2008 22:32
Kun ei ole ketään, joka kulkisi mukanani tänään tai viikonloppuna.Kavereita kyllä on mut se yksi tärkeä puuttuu joukosta.Siitä huolimatta hyvää joulun odotusta..
12.12.2008 11:51
On jääny puissa hyppimiset vähemmälle ku alkaa oleen niin kylmä, nyt pitää hyppiä yöelämässä ja baarissa siellä on lämpimämpi;)ps.cheetah lähti etelään tulee kyllä kesäks takaisin.
11.12.2008 12:14
Oikeeta vastausta antaa kun en ole sivusta seurannut, voi olla et se haluais katsoa mut pelkää tuijottaa tai jotain?Itsestäni olen huomannut sen jos pidän jostain naisesta niin en uskalla hirveästi kuikuilla häntä, en tiedä mikä siinä on?Varmaan rakkaus tekee varovaiseksi, mut ole sinä rohkea nainen ja kysy häneltä "et miten se nyt on ollako vai eikö olla" tai what ever...
11.12.2008 00:24
VM.84 vähän jo iän kuluttama mut käy ja kukkuu;)
09.12.2008 23:18
Jos yks erityinen nainen niin tekisi, saisin tälle mun olemassaololle edes jonkinlaisen syyn.:)
08.12.2008 23:31
Siis mitä ihmettä sä oot luullu?Voi jumaleissön on täällä muitakin kuin yksi ihminen.
08.12.2008 02:53
Mikäs särkyneellä sydämmellä on?Onko joku pahasti satuttanut sinua sisäisesti?Onneksi aika parantaa haavat.
08.12.2008 01:52
On yks mun lemppari kappaleita!Kyllä sä ainakin tämän teron musiikkimaun tiedät;)
07.12.2008 16:56
Hienot oli laulun sanat, rakkauden voimalla jaksaa mitä vaan.
07.12.2008 16:30
Ei rakastaminen ja rakastuminen oo mikään naurun asia, mistä sä oot saanu päähäs tuommoisia ajatuksia?
07.12.2008 16:09
Olla sun unelmienprinssi mut en taida olla, en pelasta sua murheen alhosta, yksin joudut siellä riutumaan:(Rakastuminen saa pään suoltamaan vääriä ajatuksia mitkä ei sinne kuulu eikä siihen tilanteeseen, aikaa myöten se onneks tasottuu.
05.12.2008 19:16
Naisilla taitaa olla rinnat samanlainen kompastuskivi kuin miehillä junou..Siis mulle ei todellakaan merkkaa mitään et minkälaiset rinnat naisella on, jos mä siitä välitän niin ne tulee kaukana kärjestä tärkeysjärjestyksessä!Nyt kun olen nähnyt lehdistä ja televisiosta näitä "megatissejä" niin alkaa ne tuntumaan jo luonnon vastaisilta.Ne mitkä luonto on lahjoittanut niin nehän ne on kauneimmat:)
05.12.2008 18:03
Niin jos kuitenkin ne sinun "väärät ihastukset" osoittautuu oikeiksi niin mten sit suu pannaan?Voi kuule sulla on vielä koko ikä aikaa ihastua ja rakastua!!MOIKKA!
05.12.2008 16:29
Niinhän se on et ei ihastuneena voi vielä puhua rakastamisesta, rakkaus punnitaan vasta siinä vaiheessa kun ihastumisen tunne on jo laimentunut.Rakkauden toitottaminen suhteen alkuvaiheessa on yksi iso klisee..Onko se rakkautta kun ihastumisen tunne on ohi ja rakas ei enää sykähdytä, on jos siitä lähtee seuraavalle tasolle etenemään eikä jätä leikkiä kesken.Kannattaa kuitenkin valita sanansa tarkkaan jos puhuu rakkaudesta kuin muistakin arkisista asoista, se sana menettää merkityksensä muuten!Saatoin puhua paskaa, mut nämä oli minun aivoituksia...
03.12.2008 22:22
Käsistäsi en tiedä mitään, pysykö tavarat näpeissä?Ei kai sua haittaa jos välillä pikkuisen katselin..?
02.12.2008 20:48
Mutta en tiedä kelle hymyilisin ja kenen olkapäästä ottaisin kiinni, johdatusta tarvitsisin....
01.12.2008 15:40
Tyytynyt vain haikailemaan?Ota härkää sarvista ja mene selvittämään et missä mennään vai mennäänkö missään?Tai jos haluat niin voit kivusta huolimatta jatkaa väkisin eteenpäin...
28.11.2008 12:05
Täällä tuntuu jotkut vetävän läskiks koko homman joten ajattelin laittaa sulle kunnon viestin, ettei aivan hukkaan mene tuo sun viestis..Meitä on moneksi osoittamaan kiinnostusta, itse en enää tällä iällä hirveästi hae huomiota jos olen naiseen ihastunut.Saatan välillä vilkuilla tai jäädä vahingossa kauemmin katsomaan, niin se on vaikea tosiaan selittää kun sit sinä vasta sen saat selville jos hakeudut puheväleihin miehen kanssa..Kyllä varmasti eleet paljastaa jos osaa lukea niitä, muuta en osaa sanoa.
27.11.2008 13:12
9 / 12