Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

  1. Soinin kannattajat hakevat satumaata

    http://www.mtv3.fi/uutiset/vaalit/index.shtml/arkistot/kotimaa/2011/04/1314697/tutkija-soinin-kannattajat-hakevat-satuma
    Miehen logiikka
    21
    187
  2. Onko täälä ketää muuta kyttäämäs kommentteja?

    Miksi? Mä oon siksiku en osaa mennä nukkumaan. Siis niinku ikinä en osaa mennä nukkumaan, vaikka joka yö nukun 1,5-2 tu
    Miehen logiikka
    24
    184
  3. Jaha,

    palstalla ei siis suvaita mautonta huumoria.
    Miehen logiikka
    21
    183
  4. Olennainen kysymys.

    Pääseekö Kiinasta palstalle?
    Miehen logiikka
    7
    182
  5. hehee,

    http://www.mmies.fi/
    Miehen logiikka
    5
    180
  6. Täällä mä vaan roikun,

    eikä vittu mitään tapahdu... ristus ku on saamatoon olo. Meidän toinen kollikissa nappas hiiren tänään ja rääkkäs sitä
    Miehen logiikka
    18
    179
  7. Onko täällä muita luusereita

    kuin monte, anzzy ja minä?
    Miehen logiikka
    7
    178
  8. G: Kumpi romanttisempaa?

    Perunoiden istutus vesisateessa kaksin vai kynttiläillallinen tunnelmallisen keskustelun lomassa?
    Miehen logiikka
    14
    177
  9. Eiköhän mennä saunaan?

    Vai mitä häh?
    Miehen logiikka
    11
    176
  10. Laittakaa kypärät päähän,

    kohta alkaa ropista lentokoneita taivaalta.
    Miehen logiikka
    11
    176
  11. Kevät ja kiima-aika ovella.

    Täällähän on ihan logiikan mukaisia aloituksia. Kippis. (ja palstasuojelusenekelini voi nyt sitten hoitaa hommansa ja
    Miehen logiikka
    0
    176
  12. Onko kukaan tehnyt kauppaa

    tai edes selaillut S24:n toria? Miltä vaikuttaa? Itae pidän sitä hieman epäluotettavana paikkana, vaikka ei ole mitään k
    Miehen logiikka
    15
    174
  13. Mitä lasissa?

    Taliskeria täällä.
    Miehen logiikka
    27
    173
  14. Hei, hei miehen logiikka!

    Mitäs kuuluu? Onko täällä enää ketää vanhoja? Hyvää juhannusta kaikille!
    Miehen logiikka
    0
    173
  15. nyt, nyt nyt...hetki hiljaa...

    http://www.youtube.com/watch?v=hZ3NZMb34_I&feature=PlayList&p=CBDEC5A35C6BEFB5&playnext=1&playnext_from=PL&index=5 Tää
    Miehen logiikka
    12
    172
  16. hä?

    UPM irtisanoo paperi- ja sellutehtailtaan 116,5 henkilöä. Heistä 83,5 on työntekijöitä. http://www.mtv3.fi/uutiset/talo
    Miehen logiikka
    6
    172
  17. Olen ymmärtänyt,

    että jos miehellä on lapsia ja/tai kumppani, niin hän hyötyy palstalla jotain. Sitä en vielä ole keksinyt, että mitä hyö
    Miehen logiikka
    14
    172
  18. Tämä erottaa miljonäärin ja taviksen

    "Kun tavallinen palkansaaja lösähtää työpäivän jälkeen kotisohvalle, äveriäät käyttävät vapaa-aikansakin esimerkiksi luk
    Miehen logiikka
    20
    172
  19. Mitä mieltä?

    Yks mun italialainen homokaveri sanoi, että suomalaiset naiset on niin miehekkäitä, jotta se vois vaikka kuvitella oleva
    Miehen logiikka
    21
    170
  20. Suomessa Euroopan eniten sinkkunaisia

    Koulutetut naiset haluavat koulutetun miehen. Moni koulutettu nainen elää mieluummin sinkkuna kuin valitsee miehen. Kor
    Miehen logiikka
    54
    169