relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Muna vai kana?
Johtaako yhteiskuntakriittisyys syrjäytymiseen vai syrjäytyminen yhteiskuntakriittisyyteen? Asioillahan on kuitenkin se15136Koska maailma on avoin
ja monikulttuurisuus on pop, niin onko meidän syytä luopua kaikista perinteistä? Onko suomalainen kulttuuri tarpeeksi va15135Astetta vaikeampi galluppi.
1. Selitä populismi omin sanoin ja miten sen ymmärrät. 2. Selitä rohkaiseminen omin sanoin ja miten sen ymmärrät.11135Käsittämätöntä,
miksi telkkari ja julkisuus on täynnä julkihomoja ja julkihomopareja, mutta lesboja ei näy missään. Vittu. Ei voi mitää9134Voi helevetti,
mä oon nyt maanantaista saakka työstäny yhtä projektia koneella about 18h/vrk. Järki ei enää luista mitenkään, mutta ei11134- 2131
Mä näin tänään Matti Peniksen.
Tai pikemmin Jorma jättikyrvän. En voinu mitään, ei vaan voinu olla tuijottamatta uimahallissa ku pienellä miehellä oli7130- 10130
Tämäkö on sitä nykymiehen logiikkaa?
'20-vuotias mies joutui 19-vuotiaan naisen pahoinpitelemäksi yökerhossa Kristiinankaupungissa lauantaina klo 02.30. Nain14130Kysymys miähille
Tekis miäli mönkkäriä, mutku nokiaki on nyt nii halapa ja talvella alakaa kumminki tehdä miäli kelekkaa, jotta mitä täs17130Shakki ja Matti
Kuolema tulee, kun tulee. Toivottavasti on saanut elää. Toreilla ja turuilla näkee niin paljon pystyyn kuolleita muumioi1129Google ostaa paperitehtaan,
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/02/18987&sort=false Mikäs hätä meillä suomala1128Tasa-arvo on tullut parisuhteeseen
– mutta onko netti sen kolmas pyörä? Tasa-arvo näkyy myös siinä, että ensimmäisen yhteydenoton tekee yhä useammin mies.2127Ei nuo kauppalehden 'toimittajatkaan' kyllä
mistään mitään tiedä. 'Harkimon "nakkikioskilla" onkin miljoonatulot Hjallis Harkimon kommenttien takia julkisuuteen s6126Turhauttava tekeminen.
Joskus tuntuu...ei kyllä pitkään aikaan ole tuntunut, mutta joskus on tuntunut, että onkohan tässäkään mitään järkeä. Ni4126- 5126
Virtuaalilaseista tulossa hitti
"Lisämausteena peliin voi yhdistää Vstroker-nimisen lisälaitteen, jonka avulla mies voi tyydyttää tarpeensa tietokoneen0126öh..mä tuota haluisin tietää kortsuista
Onkos niitä jotain hieroviakin? Ja kuulemma niitä on sellasia jotka loistaa pimeässä jotenkin?10125Otetaas lyhyt briiffaus
Genio siis luulee olevansa jotain? Daxu roikkuu edellee kirpelassa? Zizel toimii kaikkien em. psykologina? Eiku, hitto m13124- 26121