Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Muna vai kana?

Johtaako yhteiskuntakriittisyys syrjäytymiseen vai syrjäytyminen yhteiskuntakriittisyyteen? Asioillahan on kuitenkin se
    Miehen logiikka
    15
    136
  2. Koska maailma on avoin

ja monikulttuurisuus on pop, niin onko meidän syytä luopua kaikista perinteistä? Onko suomalainen kulttuuri tarpeeksi va
    Miehen logiikka
    15
    135
  3. Astetta vaikeampi galluppi.

1. Selitä populismi omin sanoin ja miten sen ymmärrät. 2. Selitä rohkaiseminen omin sanoin ja miten sen ymmärrät.
    Miehen logiikka
    11
    135
  4. Käsittämätöntä,

miksi telkkari ja julkisuus on täynnä julkihomoja ja julkihomopareja, mutta lesboja ei näy missään. Vittu. Ei voi mitää
    Miehen logiikka
    9
    134
  5. Voi helevetti,

mä oon nyt maanantaista saakka työstäny yhtä projektia koneella about 18h/vrk. Järki ei enää luista mitenkään, mutta ei
    Miehen logiikka
    11
    134
  6. Ei

sitte.
    Miehen logiikka
    2
    131
  7. Mä näin tänään Matti Peniksen.

Tai pikemmin Jorma jättikyrvän. En voinu mitään, ei vaan voinu olla tuijottamatta uimahallissa ku pienellä miehellä oli
    Miehen logiikka
    7
    130
  8. Mitäs teidän

mummut ja paapat/faarit? Onko kovinkin läheisiä?
    Miehen logiikka
    10
    130
  9. Tämäkö on sitä nykymiehen logiikkaa?

'20-vuotias mies joutui 19-vuotiaan naisen pahoinpitelemäksi yökerhossa Kristiinankaupungissa lauantaina klo 02.30. Nain
    Miehen logiikka
    14
    130
  10. Kysymys miähille

Tekis miäli mönkkäriä, mutku nokiaki on nyt nii halapa ja talvella alakaa kumminki tehdä miäli kelekkaa, jotta mitä täs
    Miehen logiikka
    17
    130
  11. Shakki ja Matti

Kuolema tulee, kun tulee. Toivottavasti on saanut elää. Toreilla ja turuilla näkee niin paljon pystyyn kuolleita muumioi
    Miehen logiikka
    1
    129
  12. Google ostaa paperitehtaan,

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/02/18987&sort=false Mikäs hätä meillä suomala
    Miehen logiikka
    1
    128
  13. Tasa-arvo on tullut parisuhteeseen

– mutta onko netti sen kolmas pyörä? Tasa-arvo näkyy myös siinä, että ensimmäisen yhteydenoton tekee yhä useammin mies.
    Miehen logiikka
    2
    127
  14. Ei nuo kauppalehden 'toimittajatkaan' kyllä

mistään mitään tiedä. 'Harkimon "nakkikioskilla" onkin miljoonatulot Hjallis Harkimon kommenttien takia julkisuuteen s
    Miehen logiikka
    6
    126
  15. Turhauttava tekeminen.

Joskus tuntuu...ei kyllä pitkään aikaan ole tuntunut, mutta joskus on tuntunut, että onkohan tässäkään mitään järkeä. Ni
    Miehen logiikka
    4
    126
  16. Onkohan viinan

tislauslupaa vaikea saada?
    Miehen logiikka
    5
    126
  17. Virtuaalilaseista tulossa hitti

"Lisämausteena peliin voi yhdistää Vstroker-nimisen lisälaitteen, jonka avulla mies voi tyydyttää tarpeensa tietokoneen
    Miehen logiikka
    0
    126
  18. öh..mä tuota haluisin tietää kortsuista

Onkos niitä jotain hieroviakin? Ja kuulemma niitä on sellasia jotka loistaa pimeässä jotenkin?
    Miehen logiikka
    10
    125
  19. Otetaas lyhyt briiffaus

Genio siis luulee olevansa jotain? Daxu roikkuu edellee kirpelassa? Zizel toimii kaikkien em. psykologina? Eiku, hitto m
    Miehen logiikka
    13
    124
  20. Mitä äidille

äitienpäivälahjaksi?
    Miehen logiikka
    26
    121