haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
Alhosta aalloillesi
Kuinka paljon sanojen säilän leiskuntaa suolaista vuolasta virtaa olenkaan jättänyt eilisiin ? Niin että viimein kaut35665Lähellä, kaukana kaikki
Ei ole tulevaisuutta on vain nämä valvotut yöt raudanmakuiset päivät nujersit minut – isänmaa. Teit elämästäni tragedi22660Kypsää viljaa
Kaipaus se on kuin suonissa huumaava viini sammumaton jano huulillani. Täyttymys sieluni pienuudesta se kasvaa jyvä jy22658Yhteenlaskua ...
on öitä jolloin vain vaivoin kynä raapustaa tummanpuhuvia koukeroita arkin lumenvalkeaan ihoon siihen ne pysähtyvät ra24655Pettävät silmät ja suusi
Katson laiturilla meripihkatulien lepattaviin liekkeihin ja toivon että olisin ollut liekkisi sydän. Vakuuttelujesi m18654Ystäväni, rakkaani
Maksan velkaani Sinulle joka olet jakanut elämäni vaikeimmat hetket kuivannut kuivaamatta kyyneleeni kuunnellut kuuntel23654piilotettu
jos kirjoittaisin sen kaiken tähän Sinusta ei olisi lukijaksi ethän pysty edes kuulemaan kun olen yrittänyt kertoa ne ä18654Valossa syntynyt
on liian usein hetkiä jolloin hymy unohtuu mykkien huulien taakse enkä muista yhtäkään uinuvaa unelmaani joiden siivi22654Tuntematon
Hahmo joka katsoo minua peilistä ei ole omani vaan vaillinaisten vieraiden kasvojen kuva. Kaikkea sitä mitä minä e16652Et Sinä tiedä
jos kirjoittaisin runon kaikesta kokemastani elämässä olisi se loputon jana kirveleviä sanoja rakkaudesta kärsimyksi22652Enemmän haluan
Pysähdy luonani anna minulle yksi elämänmaikuinen yö, niin kuin ei huomista olisi kuin kaikki mahdollinen rakkaudessa ol24651Olenko riittämätön ?
Kaiken keskellä ravitsematon sielu ja sydämeni aristelee päivää ja yötä oksiston onttoa kalsketta nurkkiin. Käki kukk22650Kipu, kipu, kipu
Koskee, koskee kylkiluihin asti se puristaa sohaisu sisimpään joka laski ohimoilleni varjot. Kuka lienetkään irrallis21650Ihana, kipeä rakkaus
Kerros kerrokselta minut asutettiin jään viileys särmä särmältä suloisesti sulatettiin. Unenhorre jossa nyt kuljen16649Onko koolla väliä ?
Olen kylvänyt kylliksi kyyneleitä käpertynyt suruni alle iho ja silmäni kaikelle nukahtaneena. Yhä epätoivoisemmin ol24646Avaruuksissa
Ystäväni et tavoita minua tänään tummien nuottieni riveiltä joihin minut on kirjoitettu. Älä kutsu minua nyt sillä ha22646Koska tähdet muuttuivat timanteiksi ?
Oli niin vaikea tiedostaa mistä ja kuinka paljon koski kun sielu oli tukahtuneita tunteita tulvillaan olla selätysten20645Adam, Adam
Mies Sinulle huikeaa hetkisen hurmaa uuden elämänaiheen luovuttamista naiselle, naiseen. Et tiedä miltä se kantajast18642Haihtuvaa
Epätoivoisesti pidin hetkistä kiinni niin että nyt kun ei ole eilistä eikä huomista syli täynnä unohdusta on hiljais26640Läheisyytesi puhuu
Hetket jolloin sieluni oli luhistuneena etsin osoitetta onneen laaksoa jossa levähtää. Hyväilyjen kuohuvaa merta vapis24640