haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
piilotettu
jos kirjoittaisin sen kaiken tähän Sinusta ei olisi lukijaksi ethän pysty edes kuulemaan kun olen yrittänyt kertoa ne ä18647Kypsää viljaa
Kaipaus se on kuin suonissa huumaava viini sammumaton jano huulillani. Täyttymys sieluni pienuudesta se kasvaa jyvä jy22646Pettävät silmät ja suusi
Katson laiturilla meripihkatulien lepattaviin liekkeihin ja toivon että olisin ollut liekkisi sydän. Vakuuttelujesi m18644Kipu, kipu, kipu
Koskee, koskee kylkiluihin asti se puristaa sohaisu sisimpään joka laski ohimoilleni varjot. Kuka lienetkään irrallis21644Ihana, kipeä rakkaus
Kerros kerrokselta minut asutettiin jään viileys särmä särmältä suloisesti sulatettiin. Unenhorre jossa nyt kuljen16643Avaruuksissa
Ystäväni et tavoita minua tänään tummien nuottieni riveiltä joihin minut on kirjoitettu. Älä kutsu minua nyt sillä ha22641Tuntematon
Hahmo joka katsoo minua peilistä ei ole omani vaan vaillinaisten vieraiden kasvojen kuva. Kaikkea sitä mitä minä e16641Yhteenlaskua ...
on öitä jolloin vain vaivoin kynä raapustaa tummanpuhuvia koukeroita arkin lumenvalkeaan ihoon siihen ne pysähtyvät ra24640Onko koolla väliä ?
Olen kylvänyt kylliksi kyyneleitä käpertynyt suruni alle iho ja silmäni kaikelle nukahtaneena. Yhä epätoivoisemmin ol24638Et Sinä tiedä
jos kirjoittaisin runon kaikesta kokemastani elämässä olisi se loputon jana kirveleviä sanoja rakkaudesta kärsimyksi22638Adam, Adam
Mies Sinulle huikeaa hetkisen hurmaa uuden elämänaiheen luovuttamista naiselle, naiseen. Et tiedä miltä se kantajast18634Lähellä, kaukana kaikki
Ei ole tulevaisuutta on vain nämä valvotut yöt raudanmakuiset päivät nujersit minut – isänmaa. Teit elämästäni tragedi22634Seis !
älä kysele tiedän että haluaisit tehdä sen kuitenkin joten anna olla se kielesi alla kuuntele kuuntele rintalastan18632Haihtuvaa
Epätoivoisesti pidin hetkistä kiinni niin että nyt kun ei ole eilistä eikä huomista syli täynnä unohdusta on hiljais26630Olenko riittämätön ?
Kaiken keskellä ravitsematon sielu ja sydämeni aristelee päivää ja yötä oksiston onttoa kalsketta nurkkiin. Käki kukk22629Läheisyytesi puhuu
Hetket jolloin sieluni oli luhistuneena etsin osoitetta onneen laaksoa jossa levähtää. Hyväilyjen kuohuvaa merta vapis24628Kesäyön unelmaa
Katson illan laskeutumista lehvistöön kuuntelen taivaallista rauhaa ja näen kuinka hämärä hiipii heinänkorsiin ja kaisl32626Rakkauden rätinöitä
Jätä jotain pysyvää koska olet parasta elämässäni ole lähellä, lähempänä hyväile uurteiset uomani ehyeksi. Sähköisillä24625Melankoliasta räiskyvään etydiin
Malttamaton sydämeni säröinen sieluni ja kaulasuonillani viileä kaipauksen karpalonauha. Kaikki minussa nyyhkytyst26625Enemmän haluan
Pysähdy luonani anna minulle yksi elämänmaikuinen yö, niin kuin ei huomista olisi kuin kaikki mahdollinen rakkaudessa ol24622