Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. piilotettu

jos kirjoittaisin sen kaiken tähän Sinusta ei olisi lukijaksi ethän pysty edes kuulemaan kun olen yrittänyt kertoa ne ä
    Runot
    18
    647
  2. Kypsää viljaa

Kaipaus se on kuin suonissa huumaava viini sammumaton jano huulillani. Täyttymys sieluni pienuudesta se kasvaa jyvä jy
    Rakkausrunot
    22
    646
  3. Pettävät silmät ja suusi

Katson laiturilla meripihkatulien lepattaviin liekkeihin ja toivon että olisin ollut liekkisi sydän. Vakuuttelujesi m
    Rakkausrunot
    18
    644
  4. Kipu, kipu, kipu

Koskee, koskee kylkiluihin asti se puristaa sohaisu sisimpään joka laski ohimoilleni varjot. Kuka lienetkään irrallis
    Viihde ja kulttuuri
    21
    644
  5. Ihana, kipeä rakkaus

Kerros kerrokselta minut asutettiin jään viileys särmä särmältä suloisesti sulatettiin. Unenhorre jossa nyt kuljen
    Rakkausrunot
    16
    643
  6. Avaruuksissa

Ystäväni et tavoita minua tänään tummien nuottieni riveiltä joihin minut on kirjoitettu. Älä kutsu minua nyt sillä ha
    Rakkausrunot
    22
    641
  7. Tuntematon

Hahmo joka katsoo minua peilistä ei ole omani vaan vaillinaisten vieraiden kasvojen kuva. Kaikkea sitä mitä minä e
    Rakkausrunot
    16
    641
  8. Yhteenlaskua ...

on öitä jolloin vain vaivoin kynä raapustaa tummanpuhuvia koukeroita arkin lumenvalkeaan ihoon siihen ne pysähtyvät ra
    Rakkausrunot
    24
    640
  9. Onko koolla väliä ?

Olen kylvänyt kylliksi kyyneleitä käpertynyt suruni alle iho ja silmäni kaikelle nukahtaneena. Yhä epätoivoisemmin ol
    Rakkausrunot
    24
    638
  10. Et Sinä tiedä

jos kirjoittaisin runon kaikesta kokemastani elämässä olisi se loputon jana kirveleviä sanoja rakkaudesta kärsimyksi
    Rakkausrunot
    22
    638
  11. Adam, Adam

Mies Sinulle huikeaa hetkisen hurmaa uuden elämänaiheen luovuttamista naiselle, naiseen. Et tiedä miltä se kantajast
    Rakkausrunot
    18
    634
  12. Lähellä, kaukana kaikki

Ei ole tulevaisuutta on vain nämä valvotut yöt raudanmakuiset päivät nujersit minut – isänmaa. Teit elämästäni tragedi
    Runot
    22
    634
  13. Seis !

älä kysele tiedän että haluaisit tehdä sen kuitenkin joten anna olla se kielesi alla kuuntele kuuntele rintalastan
    Rakkausrunot
    18
    632
  14. Haihtuvaa

Epätoivoisesti pidin hetkistä kiinni niin että nyt kun ei ole eilistä eikä huomista syli täynnä unohdusta on hiljais
    Rakkausrunot
    26
    630
  15. Olenko riittämätön ?

Kaiken keskellä ravitsematon sielu ja sydämeni aristelee päivää ja yötä oksiston onttoa kalsketta nurkkiin. Käki kukk
    Rakkausrunot
    22
    629
  16. Läheisyytesi puhuu

Hetket jolloin sieluni oli luhistuneena etsin osoitetta onneen laaksoa jossa levähtää. Hyväilyjen kuohuvaa merta vapis
    Rakkausrunot
    24
    628
  17. Kesäyön unelmaa

Katson illan laskeutumista lehvistöön kuuntelen taivaallista rauhaa ja näen kuinka hämärä hiipii heinänkorsiin ja kaisl
    Rakkausrunot
    32
    626
  18. Rakkauden rätinöitä

Jätä jotain pysyvää koska olet parasta elämässäni ole lähellä, lähempänä hyväile uurteiset uomani ehyeksi. Sähköisillä
    Rakkausrunot
    24
    625
  19. Melankoliasta räiskyvään etydiin

Malttamaton sydämeni säröinen sieluni ja kaulasuonillani viileä kaipauksen karpalonauha. Kaikki minussa nyyhkytyst
    Rakkausrunot
    26
    625
  20. Enemmän haluan

Pysähdy luonani anna minulle yksi elämänmaikuinen yö, niin kuin ei huomista olisi kuin kaikki mahdollinen rakkaudessa ol
    Rakkausrunot
    24
    622