Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. kysymys

toisinaan tuntuu että minun pitäisi huutaa tai takoa se ikikiveen että ymmärtäisit läheisyyden äänettömän hellyyden
    Rakkausrunot
    28
    596
  2. Onnen kantamoinen ?

Eilisestä kirjoitan Sinulle ja siitä kun kohtuuni oli istutettu suru. Pitkistä illoista jolloin pilvilaivueiden painun
    Rakkausrunot
    20
    594
  3. Uniikki, särkyvää

Minulla on vain yksi sydän lupaathan hoitaa sitä hellien niin kuin hoivaisit lintua pientä siipiä silittäisit ja autt
    Rakkausrunot
    23
    593
  4. Että tietäisit ...

Anna minun olla tänään nainen katko kasvoiltani surujen säikeet vuodata kanssani vuosisataisten itkujen aiheet. Että a
    Rakkausrunot
    34
    593
  5. Minulle tuttu ja vieras

teen koko ajan tilaa sydämeen ja sieluni huoneisiin vuoteessa avaan syliäni tai käperryn sikiöasentoon ikuinen ihmisi
    Rakkausrunot
    22
    593
  6. Enkelille

Olin kuin itkevä ikääntynyt kaarnainen runko huojuvana alastomalla kalliolla. Nyt olen rakentanut siltaa kasvattanut ki
    Rakkausrunot
    29
    590
  7. Satuttaa

Niin paljon muistan hymyileviä silmiä salaisia katseita joista aina häkellyin. Varpaiden kosketusta rantahiekkaan kun
    Rakkausrunot
    21
    590
  8. Rukous

Anna minulle voimaa jaksaa nämä valveilla olemisen tunnit. Sisimpäni ollessa ääriään myöden täynnä. Anna tuntea j
    Runot
    6
    587
  9. Tuntematon sinä

Sinua on joskus vaikea ymmärtää ainakin toisinaan lukea kirjaasi tuntemattomilla aakkosilla kirjoitettua. Löytää kät
    Rakkausrunot
    12
    587
  10. Sinä vastaan minä

Tälle suojattomalle seisakkeelle olen unohtunut jäisten tuulien tuivertamaksi etkä Sinä tiedä siitä mitään. Sinun kok
    Rakkausrunot
    32
    587
  11. Your name

Unohda kolhuni sillä olen nostanut toivon purjeet ajelehtinut kyynelehtien joutunut myrskyn silmään mutta luovuttaen a
    Kirjallisuus
    16
    586
  12. Apukuski

Biisi joka autoradiossa soi voi miten se koskettaakaan. Ja Sinä ajat ymmärtämättä minua tai luultavasti mitään muutak
    Rakkausrunot
    22
    584
  13. Kysymys Sinulle

Olen kuullut hänen asuvan vaahtoavien aaltojen kätköissä kultakylkisten kalojen tyyssijoilla auringon säteet liekkeinä
    Rakkausrunot
    23
    582
  14. Sydänjää

Tämä kaikki kuuluu minuun jokainen kahlittu sana kömpelöt käteni tyhjäksi puhuttu sielu. Pergamentti jolle rakkaus
    Rakkausrunot
    24
    582
  15. Janosta, nälästä

Minussa on vieraillut vallattomat toisin kuin omani satamattomat mutta herkät miehen silmät. Hänen kehonsa kantaa ka
    Rakkausrunot
    12
    581
  16. Kyynelittä

Kerron Sinulle eilisen ohimoilla jyskyttäneestä tuskasta ja siitä kuinka rohtunein huulin tavoittelin tyhjyydessä nim
    Rakkausrunot
    22
    580
  17. Kuilun partaalta taivaisiin

Kun seurana on vain hiljaisuus alaston hyvän julkisivun ylläpitämä maailma mitä eniten silloin sieluni halaa ? Läsnäo
    Rakkausrunot
    22
    580
  18. Lähtevien laivojen satama

Kun elämä muuttuu haaleaksi puhe tyhjiksi kupliksi ja eläväiset silmät pysähtyy suu mykistyy. Silloin autius on käsin
    Rakkausrunot
    16
    580
  19. Hyökyaalto

liian paljon kipua liian paljon kyyneleitä sovittaakseni kaiken kansiin surulliseksi tarinaksi unohda itkuni unohda ras
    Rakkausrunot
    16
    578
  20. Niin kauan, kuin voimme

jos olisin lintu leikkaisin siivilläni ilmaa viistäisin ääretöntä taivaanrantaa ja kiertäisin auringon ( enkelitkin py
    Rakkausrunot
    19
    574