haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Että tietäisit ...
Anna minun olla tänään nainen katko kasvoiltani surujen säikeet vuodata kanssani vuosisataisten itkujen aiheet. Että a34571kysymys
toisinaan tuntuu että minun pitäisi huutaa tai takoa se ikikiveen että ymmärtäisit läheisyyden äänettömän hellyyden28571Sydänjää
Tämä kaikki kuuluu minuun jokainen kahlittu sana kömpelöt käteni tyhjäksi puhuttu sielu. Pergamentti jolle rakkaus24570Onnen kantamoinen ?
Eilisestä kirjoitan Sinulle ja siitä kun kohtuuni oli istutettu suru. Pitkistä illoista jolloin pilvilaivueiden painun20570Kyynelittä
Kerron Sinulle eilisen ohimoilla jyskyttäneestä tuskasta ja siitä kuinka rohtunein huulin tavoittelin tyhjyydessä nim22569Välttämättömii tarpeita
kuim montaa vitamiinii pitäs tähä aikaav vuaresta oikee ottaa yks yhrestä purkista toinet toisesta vai mossauttaam mon20569Kysymys Sinulle
Olen kuullut hänen asuvan vaahtoavien aaltojen kätköissä kultakylkisten kalojen tyyssijoilla auringon säteet liekkeinä23568Sinä vain
En ole nähnyt hänen itkevän milloinkaan mutta tiedän että hänen silmiensä piilossa asuu mykkien murheiden mantu. Kaip24568Your name
Unohda kolhuni sillä olen nostanut toivon purjeet ajelehtinut kyynelehtien joutunut myrskyn silmään mutta luovuttaen a16564Kuilun partaalta taivaisiin
Kun seurana on vain hiljaisuus alaston hyvän julkisivun ylläpitämä maailma mitä eniten silloin sieluni halaa ? Läsnäo22564Auki ja niin kiinni
haluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman v31564Hiljaisuus puhuu
on hetkiä jolloin sanat sammuu jokainen silmänräpäyskin tuottaa tuskaa käsi on voimaton kirjoittamaan mikään ei ole33561Palanen taivasta
Tule muusakseni Ilotar, pyyhi nämä surun juonteet kasvoiltani synnytä huulilleni mesi rakkaani juoda. Murra sydämeni s15558Kirjoitan taas Sinulle
Katso minuun kasvoillani juonteet yli puoli vuosisatainen elämä kapina, alistuminen ja itsetunnon rapistumisen juonte22557Lähtevien laivojen satama
Kun elämä muuttuu haaleaksi puhe tyhjiksi kupliksi ja eläväiset silmät pysähtyy suu mykistyy. Silloin autius on käsin16557Salaisuuksia
katso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydäme28556Apukuski
Biisi joka autoradiossa soi voi miten se koskettaakaan. Ja Sinä ajat ymmärtämättä minua tai luultavasti mitään muutak22555Hyökyaalto
liian paljon kipua liian paljon kyyneleitä sovittaakseni kaiken kansiin surulliseksi tarinaksi unohda itkuni unohda ras16554Minulle tuttu ja vieras
teen koko ajan tilaa sydämeen ja sieluni huoneisiin vuoteessa avaan syliäni tai käperryn sikiöasentoon ikuinen ihmisi22553Pieni, suuri asia
päivien kuningatar Jeesuksen ylösnousemuksen juhla hiljainen viikko pajunkissojen äänetön kuiske pehmeäkylkisten epämää21553