Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Että tietäisit ...

Anna minun olla tänään nainen katko kasvoiltani surujen säikeet vuodata kanssani vuosisataisten itkujen aiheet. Että a
    Rakkausrunot
    34
    571
  2. kysymys

toisinaan tuntuu että minun pitäisi huutaa tai takoa se ikikiveen että ymmärtäisit läheisyyden äänettömän hellyyden
    Rakkausrunot
    28
    571
  3. Sydänjää

Tämä kaikki kuuluu minuun jokainen kahlittu sana kömpelöt käteni tyhjäksi puhuttu sielu. Pergamentti jolle rakkaus
    Rakkausrunot
    24
    570
  4. Onnen kantamoinen ?

Eilisestä kirjoitan Sinulle ja siitä kun kohtuuni oli istutettu suru. Pitkistä illoista jolloin pilvilaivueiden painun
    Rakkausrunot
    20
    570
  5. Kyynelittä

Kerron Sinulle eilisen ohimoilla jyskyttäneestä tuskasta ja siitä kuinka rohtunein huulin tavoittelin tyhjyydessä nim
    Rakkausrunot
    22
    569
  6. Välttämättömii tarpeita

kuim montaa vitamiinii pitäs tähä aikaav vuaresta oikee ottaa yks yhrestä purkista toinet toisesta vai mossauttaam mon
    Rakkausrunot
    20
    569
  7. Kysymys Sinulle

Olen kuullut hänen asuvan vaahtoavien aaltojen kätköissä kultakylkisten kalojen tyyssijoilla auringon säteet liekkeinä
    Rakkausrunot
    23
    568
  8. Sinä vain

En ole nähnyt hänen itkevän milloinkaan mutta tiedän että hänen silmiensä piilossa asuu mykkien murheiden mantu. Kaip
    Rakkausrunot
    24
    568
  9. Your name

Unohda kolhuni sillä olen nostanut toivon purjeet ajelehtinut kyynelehtien joutunut myrskyn silmään mutta luovuttaen a
    Kirjallisuus
    16
    564
  10. Kuilun partaalta taivaisiin

Kun seurana on vain hiljaisuus alaston hyvän julkisivun ylläpitämä maailma mitä eniten silloin sieluni halaa ? Läsnäo
    Rakkausrunot
    22
    564
  11. Auki ja niin kiinni

haluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman v
    Rakkausrunot
    31
    564
  12. Hiljaisuus puhuu

on hetkiä jolloin sanat sammuu jokainen silmänräpäyskin tuottaa tuskaa käsi on voimaton kirjoittamaan mikään ei ole
    Rakkausrunot
    33
    561
  13. Palanen taivasta

Tule muusakseni Ilotar, pyyhi nämä surun juonteet kasvoiltani synnytä huulilleni mesi rakkaani juoda. Murra sydämeni s
    Rakkausrunot
    15
    558
  14. Kirjoitan taas Sinulle

Katso minuun kasvoillani juonteet yli puoli vuosisatainen elämä kapina, alistuminen ja itsetunnon rapistumisen juonte
    Rakkausrunot
    22
    557
  15. Lähtevien laivojen satama

Kun elämä muuttuu haaleaksi puhe tyhjiksi kupliksi ja eläväiset silmät pysähtyy suu mykistyy. Silloin autius on käsin
    Rakkausrunot
    16
    557
  16. Salaisuuksia

katso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydäme
    Rakkausrunot
    28
    556
  17. Apukuski

Biisi joka autoradiossa soi voi miten se koskettaakaan. Ja Sinä ajat ymmärtämättä minua tai luultavasti mitään muutak
    Rakkausrunot
    22
    555
  18. Hyökyaalto

liian paljon kipua liian paljon kyyneleitä sovittaakseni kaiken kansiin surulliseksi tarinaksi unohda itkuni unohda ras
    Rakkausrunot
    16
    554
  19. Minulle tuttu ja vieras

teen koko ajan tilaa sydämeen ja sieluni huoneisiin vuoteessa avaan syliäni tai käperryn sikiöasentoon ikuinen ihmisi
    Rakkausrunot
    22
    553
  20. Pieni, suuri asia

päivien kuningatar Jeesuksen ylösnousemuksen juhla hiljainen viikko pajunkissojen äänetön kuiske pehmeäkylkisten epämää
    Rakkausrunot
    21
    553