Syrjintää työpaikalla.

Allekirjoitan täysin tämän. On helppo liioitella todellisia sairauksiaan kuten selkäkipua, jalkakipua tai muuta vastaavaa jos työpaikan ilmapiiri mättää. Nykysuomessakin ihmisin ollessa hieman erilainen kuin muut joutuu…
SiivoustyöVastattu 17v

Siivousalasta

Syystä tai toisesta yksityiset siivousfirmat ajavat selkeästi suomalaisen pätevän ja koulutetun työvoiman muille aloille. Minun piti opiskella siivoojaksi. Piti olla hyvä siivooja. Olinkin. Mutta työnantaja ei sitä arvo…
TyöpaikatVastattu 17v

Konduktöörin työhön liittyvä soveltuvuustesti

Pääsen VR:lle työhaastatteluun. Mitä asioita työhaastattelussa kysellään? Millaista on ollut? Minkälainen on soveltuvuustesti? Entä te jotka olette käyneet koulutuksen. Millainen koulutus on? Mihin se koulutus painottuu?
SiivoustyöVastattu 13v

Koiran kakkojen siivous

Luin Iltalehden nettiversiota ja meinasin pudottaa silmäni. Uutisen mukaan jo kesäkuussa asuntoon muuttaneen tytön jäljiltä asunnon koko keittiön lattia on täynnä kuivunutta koirankakkaa. Tässä koko juttu: http://www.il…
SiivoustyöVastattu 17v

L&T:stä.

Olenko ainoa vai onko muitakin, joiden mielestä L&T:n suhtautuminen siivoojiin olisi laskenut vuoden aikana reilusti?
ToimialatVastattu 17v

Näin L&T:llä..

Mulla on L&T:llä työsopimus, jossa lukee viikkotyöaika 30-37.5 h. Olin 4 kuukautta sairaslomalla. Sairasloma loppui uutenavuotena. Soitoistani huolimatta esimies ei ole antanut töitä ollenkaan. Nyt pelkään että multa me…
SiivoustyöVastattu 17v

ISS vs. L&T

Te jotka olette olleet molemilla firmoilla. Kertokaapa hyvät tai huonot puolet, jotka ovat tulleet teitä vastaan? Itselläni on paljon kokemusta L&T:stä, mutta ISS on jäänyt varjoon. Onko ISS:llä esimerkiksi sairaskassaa…
ElektroniikkaEi vastauksia

Nintendo Game & Watch -elektroniikkapelit

Tunteeko joku näiden laitteiden tekniikkaa? Mistä syystä erään kaksiruutuisen elektroniikkapelin yläkannen kuva on himmeä? Voisiko sisällä olla likaa vai ovatko kansien välissä olevat johdot murtumassa?
IT-alan työVastattu 10v

Mediatekniikan insinöörit

Terve! Olen hakeutumassa opiskelemaan Mediatekniikan insinööriopintoihin Riihimäelle. Osaisiko joku valmistunut Mediatekniikan insinööri kertoa palkoista? Minkälaisia tehtäviä he tekevät?
SijoitusrahastotVastattu 18v

Mitä mieltä lajitelmasta:

Säästöpankki Lyhytkorko B: 1000 e Säästöpankki Pitkäkorko A: 350 e Säästöpankki yrityskorko B: 60 e (Säästöpankki Pitkäkorko että Yrityskorkoon säästösopimus: 60 e/kk kumpaankin)
SijoitusrahastotVastattu 18v

FIM - Sahara/Ukraina

Mitä mieltä muut ovat noista rahastoista? Näyttävät sukeltavan riippumatta muusta taloustilanteesta. Itseäni kiinnostaisi sijoittaa johonkin eksoottiseen. Mitä mieltä te muut olette?
SiivoustyöVastattu 1v

Kokemuksia firmasta nimeltä RTK?

Minkälaista kokemusta ihmisillä on asiakkaina kuin työntekijöinäkin RTK:sta? Tuleeko palkat ajallaan? Onko firma luotettava työnantaja?
SäästövinkitVastattu 18v

Taloussäästöistä

Jos haluaa säästää talousmenoissa kannattaa ostaa divarista, esimerkiksi www.antikvaari.fi sota-aikaisia ruokakirjoja. Itselläni on pari sellaista. Niissä on mahtavia ohjeita kotiruoasta eri tavoin tehtyinä. Kirjoissa o…
SiivoustyöVastattu 2v

CityWork

Millainen työnantaja? Minkälaiset palkat?
SiivoustyöVastattu 18v

Voi tätä alaa..

Aamulla pitäisi olla eräässä kohteessa kello 5:00. Sinne pitäisi mennä firman autolla. Firman autossa on sen kohteen avaimet. Kaikki helvetin hyvin, paitsi että auto on jossain tässä kaupungissa. Esimies on laivalla kän…
Työ ja opiskeluVastattu 18v

Positiiviset palautteet?

Täällä puidan aina haukuista, negatiivisista palautteista ja siitä että kaikki on helvetin huonosti. Eikö kukaan saa positiivista palautetta tavalla tai toisella asiakaskohteista?
IT-alan työVastattu 18v

Datanomi

Nykyään huhutaan, että IT-alalla olisi tarvetta tekijälle. Olen valmistunut 2003 datanomiksi. Tämän lisäksi olen elänyt tietokoneiden kanssa 9 vuotiaasta. Olen ohjelmoinut, tehnyt grafiikka sekä hieman animaatiota. Tunt…