Vapaa kuvaus

30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

556

Kommenttia

401

  1. Lapsen kaltoinkohtelua

    Lapsen kaltoinkohtelua.. Niimpä niin. Kaltoinkohtelua se on suuri mustelmien määräkin, päiväunien kieltäminen ym. Ku
    Yleistä Satakunnasta
    1
    285
  2. Haitallisia lääkkeitä

    Ilta-Sanomien artikkelissa huomasin listan lääkkeistä joita eksänikin osaa käytti, useaakin listalta löytyvää lääkettä.
    Uusikaupunki
    18
    284
  3. Ruotsissako jo koulutetaan sissejä / terroristeja??

    " Käännytetty väkivaltaan Ruotsissa Säpon mukaan miehet ovat saaneet innoituksensa vanhemmilta taistelijoilta ja heidät
    Harjavalta
    1
    283
  4. Lahden naapurien havainnot surmayöltä

    Auerin ja Lahden naapurien todistukset surmayöltä poikkeavat toisistaan merkittävästi. Toinen naapuri ripusteli muistaak
    Ulvila
    3
    280
  5. Työttömyyttä Suomessa lisäävänä näen..

    Yritysjohtajien ylisuuret palkkiot ja bonukset.. Törkeää toimintaa ettei alla olevan mukaisia rahoja käytetä työpaikkoje
    Yleistä Satakunnasta
    6
    278
  6. Köyliö on...

    Keskustapuoluelaispainotteinen kunta. Köyliön sosiaalitoimi huostaanotti poikani ja haki hänelle edunvalvojan. Tämä edun
    Suomen Keskusta
    2
    277
  7. Rikosilmoitukseni Köyliön perusturvajohtajasta

    Uusitaampa taas. Rikosilmoitukseni Köyliön perusturvajohtajaa vastaan MagnusVonLagerbom Käyttäjän viestit 28.1.2010 12
    Yleistä Satakunnasta
    1
    277
  8. Köyliön perusturvajohtajaan kohdistuva syyttämättäjättämispäätös

    Kihlakunnansyyttäjä teki Köyliön perusturvajohtajasta syyttämättäjättämispäätöksen syksyllä 2009. Päätös ei perustunut m
    Yleistä Satakunnasta
    13
    276
  9. Täydentävä toimeentulotuki / virkarikos päätöksissä

    Koska sosiaalitoimen viranhaltijat tulkitsevat toimeentulotukilakia joko tahallaan- tai ymmärtämättömyyttään virheellise
    Nakkila
    4
    275
  10. Urpilainen puhuu..

    Asiaa: SDP:n puheenjohtaja Jutta Urpilainen haluaa Suomesta punavihreän, ekososiaalisen yhteiskunnan. - Porvarihallit
    Yleistä politiikasta
    1
    275
  11. Von Mielipiteelle tehtävä

    Kun niin kärkkäästi osaat hyökkiä persoonaani - ja muita eläkeläisiä, työttömiä ja vammaisia kohtaan niin ratkaiseppa s
    Nakkila
    16
    275
  12. Kaksisuuntainen mielialahäiriökö ?

    Perimmäisenä syynä lapsenmurhiin Rautavaaralla. Niimpä niin, ei sitä sosiaalitantat ja hihhuliuskotuomarit ymmärrä milla
    Uusikaupunki
    12
    275
  13. Huoltajuusasiani julkituonti

    Aion nyt kokeilla kiinnostaako mediaa tämä tyttäreni äidin harjoittama vieraannuttaminen, miten estelee tapaamisia menem
    2
    274
  14. EU-professori HAKATTIIN

    Kyseinen otsikko on poiminta Iltalehden sivuilta. Tässä taannoin pohjolan poliisi heitti erään tietyn suomalaispoliitiko
    Rikokset
    1
    273
  15. Köyliön sosiaalitoimen asiakaskertomusmerkintä

    Köyliön sosiaalitoimelta löytyi poikani asiakaskertomuksesta merkintä 26.7.2005 että pojan äidin asianajajalta, Terttu H
    Yleistä Satakunnasta
    5
    273
  16. Adressi koulukiusaamista vastustamaan..

    Allekirjoita alla oleva adressi. http://www.adressi.org/vastustan_koulukiusaamista
    Väkivalta
    1
    272
  17. Ilokseni voin ilmoittaa...

    Että Rachelille on tulossa pikkusisko ja että oikeuslaitoksessa on tutkittavana aiempi huoltajuusasia sitä silmällä pitä
    Uusikaupunki
    0
    272
  18. Mitähän lienee äiti kertonut tyttärelleen

    Kun tytär ei enää saa tavata isäänsä. Sosiaalitoimen lausunnosta tulee ilmi miten hyvä ja lämminhenkinen suhde isällä ja
    Uusikaupunki
    16
    271
  19. Suomen itsenäisyys/ törkeä maanpetos

    Ovatko poliitikkomme jotka liittivät isänmaamme euroopan unioniin syyllistyneet törkeään maanpetokseen? Minun mielestän
    Yleistä Satakunnasta
    23
    269
  20. Ruoan hinta eu-suomessa

    Vaimoni osti tänään silakkafileitä Harjavallan K-Market Myllystä, ent. Tintti. Hinta oli yli 7 euroa kilo. Muistaako kuk
    Yleistä Satakunnasta
    5
    269