kartanomagister

![]()
30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
556
Kommenttia
401
Nakkilan eliittiäkö, heh..
Palstalle kirjoittaneen mielestä olen kaiketi paikallisen kansanedustajan kanssa Nakkilan eliittiä. Eipä minua olekaan a5451Susikeskustelusta tänään Köyliössä
Tulipa taas oikein tyhmyys esiin. Julkisesti uutislähetyksessä joku susien puolustaja, jonka nimi unohtui, esitti ratkai27446Helsinkiläinen Jehovantodistajanainen
Laittakaapa minulle jonkun helsinkiläisen ns. Jehovantodistajavanhimman yhteystiedot. Minua on nyt jo yli neljävuotta v4445Jopas jotakin..
Nyt vasta merkillisen asian sain tietooni. Nupistaan eläkkeellä oleva oli pyytänyt oikeudenkäyntipäivästään korvauksena24444Älkää päästäkö Kataista karkuun
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014040518189182_uu.shtml Poliitikot asetettava vastuuseen teoistaan.29443Pyssykankaan - Hormistontien hevosenomistajat huom
Pojankoltiaisiltanne on nyt jo kolmannen kerran unohtunut nauloja / ruuveja pihatiemme päähän. Nämä viime tiistaina pudo1435Magnus von Lagerbomin haukkumapalsta
Pyydän kaikkia kateellisia- tahi muusta syystä minuun vihamielisesti suhtautuvia henkilöitä purkamaan kiukkunsa tälle ke7428Rikostutkintailmoitukseni tänään 7.2.2013 asumisoikeusasiassa
Rikosylikonstaapeli xxxxx xxxxxxxx Liitteessä xxxxxxx Osuuspankin ja minun välisiä sähköposteja sekä Rauman maistraat23424Pentutehtailusta
Alla olevassa uutisoinnissa kerrotaan miten pentutehtailija teettää pentuja pelkän rahan takia. Mistähän muusta syystä s12423Häpeämätöntä touhua
Että chatin keskustelupalstalla eräs naishenkilö kehtaa naureskella sitä, ettei häntä vastaan nostettu syytettä tuhotyön5423Kehoitan kansalaisia tarkkailemaan,
ympäristöään jos näkyy lapsiperheitä, varsinkin yksinhuoltaja-sukupuolisesti poikkeavia lapsiperheitä sekä yksinhuoltaji12421Maatalous, toimeentulo-työmarkkinatuki..
Muistaisin että täällä joku puhui halveksivasti taannoin toimeentulo- ja työmarkkinatukien saajia ja kehoitti kovasti tä4418Onnellinen kesävauva tulossa Satakuntaan 2
Onneksi äidillä ei ole havaittavissa minkäänlaisia psyykenongelmia, joten nytkö viimein onnellista perhe-elämää luvassa17417Lounas Porin Suomalaisella Klubilla
Hinta laatusuhde kohdillaan. Lounas kahdelle alkupaloineen, jälkiruokineen hivenen alle sadalla eurolla. Esimerkiksi pä19416Lagerbomin sukuun
On nyt viimein pitkäaikaisen kihlauksen / soveltuvuustestien jälkeen naitu nuorikko...18414Euran, Kiukaisten ja Köyliön toimeentulotukiasiakkaat!
Onko teitä kohdeltu toimeentulotukiasioissa mielestänne lain vastaisesti.. Ettekö ole saaneet teille kuuluvia etuisuuks4414Olkiluodon ongelmat
Onko syytä lopettaa rakennustyöt jo tässä vaiheessa, ettei sitten tule yllätyksiä kun voimala on käynnissä. Tätä se eu:h10413Petos
Isäni sai palkaksi sotimisestaan palan maata. Tämänkin perkeleen tilkun piti exäni kostonhimossaan päästää ulosmitattav2410Käräjätuomari Anneli Poukka
Onko ko. käräjätuomari uskonnolliselta suuntaukseltaan vanhoillislestadiolainen?5409Tutkittiinko Jukka S Lahden tietokoneet
Jukka Lahti oli siis saanut uhkauksia, joista oli tietoinen myös Auerin veli, josta kertoi oikeudessakin. Koska poliisi12406