Vapaa kuvaus

Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.

Aloituksia

1437

Kommenttia

23364

  1. Ilmeisesti yhteiskuntaluokkani on kohentunut

    Olin siis eräässä kaupassa ja kapeahkoilla rappusilla havaitsin niiden viereen asetetun muutamia mielenkiintoisia myytäv
    Sinkut
    15
    285
  2. Kaikkein tutuin pääkynen on palannut

    Parvekkeen ovi on auki ja pääskynen oli aiemmin kirjahyllyn päällä ja siirtyi muualle kun kuljin siitä vierestä. Tulin t
    Sinkut
    29
    284
  3. Omista kuvista

    Kai te tiedätte että nykyään on helppo tehdä näin: http://img.4chan.org/b/src/1239586187832.png Kameran kennothan ovat h
    Miehen logiikka
    6
    283
  4. Nobelia mä metsästän.....(tai sitten en)

    Pitäisi nukkua, sillä huomenna on paljon tehtävää, mutta ei nukuta, joten pallottelen asioita Geminin kanssa: "Esitän t
    Sinkut
    43
    282
  5. Sinkkunainen kumpi on mieleisempi?

    Syötkö mieluummin mansikkakakkua sateessa pilkkihaalari päällä, vaiko juot vihreää teetä avaruuspuvussa Everestin huipul
    Sinkut
    24
    281
  6. Uusi masennushoito

    Pimeävaivoihin ja ilmeisesti myös tavalliseen masennukseen: http://www.iltalehti.fi/mieli/2010011210912101_md.shtml
    Miehen logiikka
    40
    281
  7. Mainoksia

    Jotenkin on aika kummaa, että televisiossa peräkkäin mainostetaan ripulilääkettä ja ruoansulatusta nopeuttavaa jukurttia
    Miehen logiikka
    19
    279
  8. Bodauksen ongelmia

    Mielenkiintoisia vippaskonsteja näköjään käytössä: http://en.wikipedia.org/wiki/Site_Enhancement_Oil
    Miehen logiikka
    69
    279
  9. Logiikkaa miehet !!

    Paljonko on binäärijärjestelmässä 101 XOR 11
    Miehen logiikka
    50
    279
  10. Outo tyyppi

    Vantaan ikeassa, samalla reissulla kun järjestimme teille palstan ulkopuolista ohjelmaa, tuli vastaan joku bodari joka t
    Miehen logiikka
    12
    279
  11. Kunhan ilmoitan

    .-.. .- .. - --- .. -. .-. ..- --- .... --- -. .-.. . .. -.- -.- ..- .-. .. .. -. ..- ..- -.. . -. .- -.- ..- -.
    Miehen logiikka
    13
    278
  12. Kylläpä taas meneekin hyvin

    Flunssa iski kunnolla ja nukuin 15 tuntia, mutta silti väsyttää. Pöh
    Sinkut
    24
    278
  13. Itseeni tyytyväisenä ilmoitan,

    että kävin tänään tekemässä siitä huijarifirmasta rikosilmoituksen. Kävi ilmi, että sillä firmalla on yli 150 tutkintaa
    Sinkut
    27
    278
  14. Musiikkia

    Johnny Winter http://www.youtube.com/watch?v=f50BtRnpV8A Golden earring http://www.youtube.com/watch?v=a1sf2CzEq0w Mec
    Miehen logiikka
    14
    277
  15. Gallup

    Ennen vai jälkeen? Mitä ajattelit edellisellä tarkoitettavan? Minne menisit ja miksi? Mikset ole jo mennyt? Kenen ka
    Miehen logiikka
    6
    276
  16. Koska palstalla on ollut keskustelua aiheesta,

    niin linkitänpä tähän pätkän hyvin suoraviivaista pornoa: https://www.youtube.com/shorts/gAcqHKu44SY Häveliäimpien ei
    Sinkut
    20
    274
  17. Sähkösopimuskauppiaan hämääminen

    Eräällä reittini varteen liisteröityneellä henkilöllä oli "ihan vain hiukan asiaa". Fortumin kyltit takana ja sähkösopim
    Miehen logiikka
    5
    274
  18. Puuh......

    Pitkä päivä, eli alkoi kahdeksalta ja päättyi nyt. Yli 600 kilometriä ajoa. Päivän mittaan myös yksi esitys saksalaisryh
    Sinkut
    6
    274
  19. "Hauskaa" vappua

    Valmistimme talouspaperista ja grillitikusta vappuhuiskan (jonka väritimme yhdessä). Kävimme keskustassa katsomassa mite
    Miehen logiikka
    38
    273
  20. Mikähän mahtaa

    olla elektronin nopeus suprajohtavassa kaapelissa, sillä sitä ei näy löytyvän helposti. Ei siis signaalin etenemisnopeus
    Sinkut
    5
    273