Vapaa kuvaus

Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.

Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.

Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.

Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.

Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.

Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.

Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.

Aloituksia

298

Kommenttia

2511

1. Summman "sankarit".

Summan suomalaiset "sotasankarit" saivat vastaansa Ukrainasta koottuja joukkoja, jotka olivat kesävaatetuksessa ja niin
    Maailman menoa
    22
    221
  2. Naton "turvatakuut" huvittavat.

Naton turvatakuut ovat 100% kusetusta jos kyseessä ovat pikkumaat. NL nitistää esim. baltit päivässä parissa, eli mite
    Yhteiskunta
    109
    221
  3. Kanerva ja rikoskumppanit!

Kanerva pääsi kuin koira väräjästä, sillä ehdollinen tuomio on yhtä tyhjän kanssa. Kanervaa voidaan arvioida kahdella ta
    Maailman menoa
    39
    217
  4. Hitler oli Suomen oppipoika!

Hitler otti Suomesta oppia, miten keskitysleirejä hoidetaan ja ihmisiä tapetaan nälkään ja kurjuuteen. Suomen lahtarisia
    Historia
    21
    215
  5. Nizzan matkalla!

Viikonloppumatkamme eteerisen kauniin vaimoni kanssa Nizzaan on tehty. Hotelimme oli loistava ja huipputasokas Hyat
    Matkailu
    11
    215
  6. Haloska

Olen tähän asti pitänyt Haloskan puolta, mutta nyt alkaa mennä yli hilseen! Muumimamma tunkee itseään väkisin EU:n koko
    Maailman menoa
    22
    212
  7. Wincapitan hyväuskoiset tollot naurattavat:-D

Kuinkahan moni Wincapitaan sijoittanut ja sijoituksissaan epäonnistunut tollo vielä uskoo, että oli mukana laillisessa
    Talousrikokset
    1
    208
  8. Huutonaurajallemme!

Rumuus ei ole suinkaan ainoa ongelmasi. Kun siihen liitetään täällä todistetut: tyhmyys, köyhyys, työttömyys, tuhkamuna
    NATO
    6
    208
  9. Suur-Suomi utopia.

http://yle.fi/uutiset/suur-suomi_olisi_onnistunut_vain_natsi-saksan_avulla/7263681 Tässä Venää pelkääville fobistelle t
    Maailman menoa
    12
    202
  10. Koijarien avustaja jäävättiin.

"Wincapita-käräjillä harvinainen oikeusavustajan jääväyspäätös12.8.2009 18:00 Varkauden käräjätuomari Jukka Lumiala pit
    Maailman menoa
    4
    196
  11. Pedofiilipapit!

Olen kovasti ihmetellyt, eikö edes hihhuleitten "kaikkivaltias" Jumala saa pikkupoikia hyväksi käyttävien pappien himoj
    Maailman menoa
    14
    194
  12. Yle kaatoi Vanhasen:-)

Ylen loistava ja rehellinen toiminta kaatoi lopultakin Vanhasen, joka ymmärsi edes erota, vaikka aiemmin havitteli uut
    Maailman menoa
    19
    194
  13. Surkeaa Suomi

Sanoin jo ennen kisoja, että 12-13 mitalin tavoite on naurettava ja täysin ylimitoitettu. Kaikki urheilijat ovat pettäne
    Maailman menoa
    17
    191
  14. SPR:n kusetus

Nyt kun ilmennyt, että SPR:n veripalvelussa on kusetettu miljoonia euroja, niin ylimääräistä rahaa näyttää löytyvän tarp
    Maailman menoa
    6
    187
  15. Trump ja Naton 5-artikla....

....sillä voivat natomaat pyyhkiä anuksiaan, kuten olen aina sanonutkin. Natosta ei auttamaan, jos vastassa on Venäjä.
    NATO
    16
    187
  16. Päättäjät syyllisiä!

http://mvlehti.net/2017/08/18/mauri-peltokankaan-terveiset-turun-terrori-iskuun-syyllisille-orpolle-ja-sipilalla-video/
    Yhteiskunta
    6
    187
  17. Mooren uusin...

.. elokuva paljastaa millaista sortoa, riistoa ja röyhkeää taloutta Usassa harrastetaan. Firmat ottavat salaa vakuutuks
    Maailman menoa
    5
    184
  18. Marski oli homppeli.

Murhamarski oli myös homomarski. Tänään TV:ssä ja kansallisarkistossa todistettiin, että nuori kadetti Mannerheim käry
    Maailman menoa
    47
    179
  19. Vanhanen on täysi pelle!

Vanhasesta ei ikinä enää tule pääministeriä, vaikka hän niin on hourinut. Vanhanen on kähmijöitten kuningas ja kiero va
    Suomen Keskusta
    3
    177
  20. Voi Matti raukkaa:-)

"Pääministeri Matti Vanhasella on johtavien suomalaispoliitikkojen huonoin imago. * Poliitikot, huonoin imago *
    Suomen Keskusta
    8
    177