RakkausrunotVastattu 17 v

Rakkauden jäljet

Pakkasaamu aurinkoinen olen jo Sinua niin paljon - aatellu Olen kulkennu jo monet - tiet järvellekki päin jos oisin nähny - askelees Hmm - niin Sinun rakas neki tunnen eroitan muista Askelees oi miten nee on - vakaat vo…

Maisemaas

Olen niin - rakastunnu Sinussa - virvoitun herätät - hymyn kyyneleet - onnesta Puhut - sydämelle auringon - nousussa auringon - laskussa Nouset - rantaan hellällä - hyväilylläs varpaatki - huomioit Kastelet - en voi - s…

Aamun hymniä

Taas armas aurinkoinen aamu tiemme tuonne vei ja sieltä toi Kätemme lyömme syteen ja saveen raahamme pesäpuutamme paikkaamme repaleiset vaatteettemme pesemme toistemme rasittunutta selkää Lähelle tullaan ja ollaan väsyn…

Herännyttä koskettaa

Kuis niin onneain valahtain nostatti lauluks puille. Saapuessaan teitä leyhytteli, hempeästi piiritteli. Jossain oli jostai tuli vaelteli pitkin ja poikin. Veisteli venhoaan lastuja tielleen, venhonsa muodoille lauleske…

Sepelkyyhkynen

Sinäkö luokseni - lensit nokassas - kirje taivaastako - asti se on - tunne Rakkauden - arvon sen puhtauden - kauneuden sydämelle - uskot niin - paljon Sitä niin monesti itsensä tuntee hömötiaiseks Näät sittenki - läpi l…

Jokos olis aika

Avataanko sydämen ovet saako rakkauden kyyhkyläinen tuoda odottavan kirjeen. Oisko välillämme kenties tie janoisena hiljaa mataa kuulla tiekin sen tahtois löytäneet yhteisen tien. Silloin laulaa vois niinkuin vain voi S…

Tämänki näin

Kuihtuuko kukka kesken kasvun Hetkellä kasvun herkän vaiheen Miks sai kasvun miks sai itää Vain hetkeks saimme kukkasen pitää Hoivaa sai kukkanen varttui varsi Sen latvaa tähyiltiin nuppuja kukintoas Paljolla katseella …

Luonto

Vielä alaston vaellan tiellä millä olen nähny - luonto olet saanu ylles herkkää vastasyntynyttä. Aika mataa omaa rataa tarinoi alastomuudessa. Olla kohde talven, kevään, kesän, syksyn. Kokee alastomuuden, herkän kevään,…

Tänää

Ei eilisessä, eikä huomisessa avautunnu päivän lehti sille jättää jälkensä. Sillä on laulua lintujen hetki yhteinen päivä jaksannu ylös nousta. Nousta katsoa kuulla elämänvedet kutsuu kasvaa juurissaan tuntee. Miten tuo…

Rakkauden kevät

Sinä - saavuit Ett epäröiden - katso sulatit syvimmänki - roudan Istutat tulipuna - kukkaa Kutsut kätes ojentuu - kaikkialle sirotat kukkasen alaspainuneen - tielle Kevätsade lämmin pesee kuin vastasyntyneen - lapsen Ra…

Tähän aamuni lehdelle

Olet Sydämeni - laulu soi soit - soit Tien Piilossa - olevaan suruuniki - löysit Tulit Kanssani - itkit keräsit - sirujani Rakkaus Sydämeni - taulu olla rakas - Sinulle Olen rakkaudesta - sairas soit soit - soit

Maaliskuu

Voi taivas tämä vuodenaika valoa lämpöä sylin täydeltä tulossa. Tuut ulos minuuki kutsut tulenhan ilomielin otan kupin kahvii. Elonmerkkejä jääpuikot sulaa lumet katoilta alas rymisten putoaa. Olla tässä läsnä uudessa h…

Tutulle turvalliselle

Tähän ainoalle uskottavalle porraspuulleni tukevalle käsissäni elämän korttipakka Saapunnu aurinkoiset päivät otteeseen lämpöiseen lähemmäks kysyy voisitkos tulla pieni matka vain ois sulla Askelees päässä - katsees sii…

Näin katsoin

Sinussa katseeni vaelsi näin uuden kasvun täältä alhaalta näin Sinussa salassa uuden rakkauden alku pientä herkkää kevään Voi Sinä oot hiirenkorvalla - kohta! En sano mitää mitä nään sydämeeni kätken olen hiljaa Uusikev…

No nyt se alkoi

Eihän siihen tarvittu kuin yksi puhelinsoitto See sulatti taivaalta alas satavat lumihiutaleetki Entäs tuo suuri aalto minkä loi sydämeeni Korvissa vieläki asuu see miehekäs ääni Mullistusta täysin tähän niin harmaaseen…

Noitaki päiviä

Miten sitä välillä on niin tunteellinen Sillon tuntuu näyttää niin ruusunhohtoiselle Töitäänki tekee ihan eriaaltopituudella Työkaveritki kysyy ootko Sinä rakastunnu Eihän sitä salata voi Olen rakastunnu minkäs sille te…

Ilmassa

Lennossa lauluissa Kevättä Varis vanhuski kevääseen heränny Tutkii isossa vanhassa puussa Oksaa sillä askeltaa ja yksikseen puhelee Rääkäisee raspikurkkuinen vieläköhä laulullaan lumoon armaan Mustaa nokkaansa teroittel…

Voi rakas

Tässä kynnyksellä näkee tässä on niin hyvä olla Elämäni hiihtäjä Sinä korpihiihtäjäni hiihdät pitkin rauhallisin vedoin On edessäs koskemattomuus valkoista lunta satanu yöllä Hiljaisin miettein nään Sinut ei et turhia p…

Hennon lennon

Sortuu särkyy muuri säästyy elämän juuri Valon juovaks juoksevaks ylös oksille kipuavaks Siivitti siivin hennoin itkuisille oksille Raunioille lauluks siivitti yön päiväks Esiin kukkanen avautuu peronen lehdelle laskeut…

Kypsynny

Sen min sydän kantaa vain sen voi antaa Pitkän pimeän kypsymisen tien viini on parhaimmillaan