toivonliisa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
Kaunis kuva
Tuli esiin hyvin kaunis kuva, jossa olen vasta polven korkuinen. Sillon ei käteni vapissu, poimin aurinkoisella nurmell0107- 059
Kaipaus
Soi sielussa,kuin viulu,herkin kielin, kaipaus surunvoittoisin kielin, sielussa matkaa tehdessä soi. Kaipaus on pitkä,2192Syvin alastomuus
Ei se ollu se, kun alastomana synnyin. Alastomuus ei nekää hetket, lapset omille siiville lens. Eikä sekään käsi rakka3216Avautuneessa aamussaan
Vanhus istuu kauas katsoo, pihapiiri hiljaisena läsnä. Näkee on kesä menny, pikkulinnut vaienneet. Elämä painaa, vaikka2128Metsän huminaa
ämpäri täyttyy puolukoista metsänväkeä karhuja,hirviä,peuroja,ilveksiä, susia,kettuja,jälkiä nään. laulampas ihan pik0102"Hiekanjyväsenä"
ne varjostavat puut, tielle lankeaa kirkastuuko tie, "sydänpäivään" Valolla on valta ! katseellaan tunkeutui, läpi var089Ajatus
sinä ehdit kiertää, kiersitkös montaki sukupolvee? kiersinhän minä, mummonki sylissä istuin, letitin mummon palmikonki.0101Sainhan tilan
annoit aikaa hiljaa sivusta katsoin, rakastit minua niin näithän minussa kasvun, elin aikaa murroksen ymmärsin suunnat079Sydän on täynnä
Elettyä elämää, sen aurinkoisia ,pilvisiä rantoja. Niitä pieniä onnenhetkiä, yhteisiä elettyjä retkiä. Elämä annoit aih0106Usvalintu
kevyt harso ylläs lennät pois päivän tieltä kevyt harso ylläs laskeudut alas tyyneen iltaan kevyen peiton lailla lepää2922Lapsuuden poluilla
Kultaantuneet sielä pieni jalka astuu peni käsi kukkakimpun poimii leppäkerttu kämmenellä kiitää perhonen istuu hennon2133Kesäyön muisteloita
Se oli niin kaunis, elämämme taivaalla,kaarteli avaruus. Muistan,auringon nousun,tyynen vedenkalvon. Me yhdessä sukelsi064Saanhan kertoa
aamunkastepisaroille katseenvangitsijoille tuulensiivillä saapuville tuoksuille katetulle murujen pöydälle olet niin lä097Sydän
Kylpee vain rakkaudesta, rakkauden sen puhtaudesta. Rakkauden puhtoinen yllään, sydän senkin tuntee. Heräävässä kevääs2131Uinuvasta unesta
Nyt olen kotelovaiheessa, ei en löydä ikkunaa, ovea, on yö läsnä. Siihen asti kunnes, kunnes, valonsäde tunkeutuu, raot2234Jouluaatto
On juhla suuri, syntynny on, lahjoista suurin. Taas kansat maan, yön kylmyydessä vaeltaa - toivoen - Tule rauha tähän,282Ajatusten äärellä
Mikäs meillä nyt kiire ois, eihän sitä enää, sehän vain on pahaa unta. Annetaan vapaat kädet, ajatella olla ajattelemat284Suurin nälkä
On rakkauden - nälkä - Istun tässä isäinpäivänä ajattelen, ajattelen. Nyt on Isäin päivä Näen itseni pienenä, noin 3477Katsot
Syvälle minuun haluat minut ulos Aneleva katsees siinä on uskoa odota odotat Uskoa valaat ja koko voimallas halaat Mi297