markkukorpinen
Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi
Aloituksia
288
Kommenttia
12377
Osallistu-Vaikuta-Millainen Lieksa 2030
Lieksan kaupunki tiedotti tuolla tiedottella tänään lieksan lehdessä. Ilmeisesti edelleen on todella vaikutettu "korvii34145Mitä kysyttiin vaalikoneissa ja mitä jäi kysymättä?
Tänään nuori mies totesi käyneensä vaalikoneella ja totesi , että ne kysymykset eivät hänen tarpeita ajatellen olleet ki17144onko ministerin toiminta syrjivää
Juuri kuuntelin uutisista että urheiluministeri ei lähde paraolympialaisiin. Siksi kysyn, että syrjiikö ministeri sitten7144Identtiteettivarkaus sivustolla
Keskustelupalstalla joku henkilö käytti nimeäni joka on selkeästi identtitettivarkaus Minun rekistöröity nimi näkyy sini7144Kuntaliitolta ohjeistusta
Lieksan kaupungissa sosiaali ja terveyslautakunnassa oli ollut esteellisiä henkilöitä toimimassa ja näin ollen kaupungin14143- 11143
Mitä tietoa valtuustolle? palveluseteleistä
Viime valtuustossa oli käsiteltävänä aloite palvelusetelien käytöstä. Olen törmännyt asiaan täällä ollessa esim miten di3142Ilman laatu
Nyt on taas aika jolloin niiskutetaan mutta siihen auttaa myös nenähuuhtelu merisuolaa lampimään veteen ja myytävänä on38141Järjestöjen tukeminen
Koska esiintyy tarpeettomia populismia niin tässä hieman valaistusta. Lieksan kaupungin toiminta-avustukset järjestöille11141"Valmis vastuuseen"
On hienoa,että nuori mies on valmis vastuuseen ja työskentelemään yhteisen hyvän eteen. Näin siis Lieksan lehdessä Ville9139Aloitteita
Tehdäänkö Lieksassa valtuustossa liikaa aloitteita? Kuntalehden tiedotteen mukaan Jyväskylän apulaiskaupunginjohtaja Art7137Kartellit
Nyt sitten on KHO ratkaissut asian ja Lemminkäinen sai 68 milj euron sakon kartellista ja yhteensä sakkoja ropsahti 82,53136Aselaki muutos tulossa
Aselain käsittely eduskunnassa jatkuu uusi laki ei tule voimaan vielä niinkuin piti maaliskuussa. Nyt halutaan kuulla vi2133Henkilötietolaki
Joskus elämässä tulee tilanteita jolloin on hyvä muistaa mitä on lain sisältö 22.4.1999/ 523 ajantasautettu 16.10.20145132Tulos tai ulos
En ole osallistunut laatukeskusteluun ja "Määttäsasiaan" mutta tänään luin Ikosen kirjoituksen lehdestä ja se selventää2129"arki toimivaksi"
Lieksassa lehtitiedon mukaan valmistellaan mielenterveys ja päihdetrategiaa. Millaisia asioita sitten tulee esille ja mi3125Kansalaisverkkon tukeminen
Aikanaan Lieksan oli mukana kovalla tohinalla yhteistyössä perustamassa kansalaisverkkoa eli Oppiva ylä-karjala ja koulu12122Lasten turvaksi
LC lahjoittaa jokaiselle ekaluokkalaiselle pyöräilykypärän Kuortaneella näin siis siellä kerätyillä varoilla. Mihin tääl10121Tänään vietetään Miesten päivää 19.11.2013
Tänään vietetään ainakin kansallista miesten päivää radiosta kuuntelin asioita. siellä todettiin se seikka ,että aina mi8118Nyt on energiaa jollakin?
Odotan vaan ketjuja lisää,eiköhän ylläpito jo asian havaitse vyöryttämiseksi Todella tuo energiajuomasta aloittamani ket8117