Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Osallistu-Vaikuta-Millainen Lieksa 2030

Lieksan kaupunki tiedotti tuolla tiedottella tänään lieksan lehdessä. Ilmeisesti edelleen on todella vaikutettu "korvii
    Lieksa
    34
    145
  2. Mitä kysyttiin vaalikoneissa ja mitä jäi kysymättä?

Tänään nuori mies totesi käyneensä vaalikoneella ja totesi , että ne kysymykset eivät hänen tarpeita ajatellen olleet ki
    Lieksa
    17
    144
  3. onko ministerin toiminta syrjivää

Juuri kuuntelin uutisista että urheiluministeri ei lähde paraolympialaisiin. Siksi kysyn, että syrjiikö ministeri sitten
    Lieksa
    7
    144
  4. Identtiteettivarkaus sivustolla

Keskustelupalstalla joku henkilö käytti nimeäni joka on selkeästi identtitettivarkaus Minun rekistöröity nimi näkyy sini
    Lieksa
    7
    144
  5. Kuntaliitolta ohjeistusta

Lieksan kaupungissa sosiaali ja terveyslautakunnassa oli ollut esteellisiä henkilöitä toimimassa ja näin ollen kaupungin
    Lieksa
    14
    143
  6. Onko managerisopimus olemassa

Kysyn asiaa viime aikoja seuraten Lieksassa
    Lieksa
    11
    143
  7. Mitä tietoa valtuustolle? palveluseteleistä

Viime valtuustossa oli käsiteltävänä aloite palvelusetelien käytöstä. Olen törmännyt asiaan täällä ollessa esim miten di
    Lieksa
    3
    142
  8. Ilman laatu

Nyt on taas aika jolloin niiskutetaan mutta siihen auttaa myös nenähuuhtelu merisuolaa lampimään veteen ja myytävänä on
    Lieksa
    38
    141
  9. Järjestöjen tukeminen

Koska esiintyy tarpeettomia populismia niin tässä hieman valaistusta. Lieksan kaupungin toiminta-avustukset järjestöille
    Lieksa
    11
    141
  10. "Valmis vastuuseen"

On hienoa,että nuori mies on valmis vastuuseen ja työskentelemään yhteisen hyvän eteen. Näin siis Lieksan lehdessä Ville
    Lieksa
    9
    139
  11. Aloitteita

Tehdäänkö Lieksassa valtuustossa liikaa aloitteita? Kuntalehden tiedotteen mukaan Jyväskylän apulaiskaupunginjohtaja Art
    Lieksa
    7
    137
  12. Kartellit

Nyt sitten on KHO ratkaissut asian ja Lemminkäinen sai 68 milj euron sakon kartellista ja yhteensä sakkoja ropsahti 82,5
    Lieksa
    3
    136
  13. Aselaki muutos tulossa

Aselain käsittely eduskunnassa jatkuu uusi laki ei tule voimaan vielä niinkuin piti maaliskuussa. Nyt halutaan kuulla vi
    Lieksa
    2
    133
  14. Henkilötietolaki

Joskus elämässä tulee tilanteita jolloin on hyvä muistaa mitä on lain sisältö 22.4.1999/ 523 ajantasautettu 16.10.2014
    Lieksa
    5
    132
  15. Tulos tai ulos

En ole osallistunut laatukeskusteluun ja "Määttäsasiaan" mutta tänään luin Ikosen kirjoituksen lehdestä ja se selventää
    Lieksa
    2
    129
  16. "arki toimivaksi"

Lieksassa lehtitiedon mukaan valmistellaan mielenterveys ja päihdetrategiaa. Millaisia asioita sitten tulee esille ja mi
    Lieksa
    3
    125
  17. Kansalaisverkkon tukeminen

Aikanaan Lieksan oli mukana kovalla tohinalla yhteistyössä perustamassa kansalaisverkkoa eli Oppiva ylä-karjala ja koulu
    Lieksa
    12
    122
  18. Lasten turvaksi

LC lahjoittaa jokaiselle ekaluokkalaiselle pyöräilykypärän Kuortaneella näin siis siellä kerätyillä varoilla. Mihin tääl
    Lieksa
    10
    121
  19. Tänään vietetään Miesten päivää 19.11.2013

Tänään vietetään ainakin kansallista miesten päivää radiosta kuuntelin asioita. siellä todettiin se seikka ,että aina mi
    Lieksa
    8
    118
  20. Nyt on energiaa jollakin?

Odotan vaan ketjuja lisää,eiköhän ylläpito jo asian havaitse vyöryttämiseksi Todella tuo energiajuomasta aloittamani ket
    Lieksa
    8
    117