wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Punttitreenin lomassa menee helposti litra vettä, mutta muuten sitä tuolee juotua aivan liian vähän. Virvoitus- ja energiajuomia taas menee liikaa. Eilinen vaa'alla käynti pysäytti sen verran että pakko taas yrittää muutosta. Olen ennenkin pystynyt, tosin silloin hammaslääkärin käskystä ja silloin sivuvaikutuksena lähti 10 kiloa painosta.
Vaikka treenaan aktiivisesti, niin en ole koskaan päässyt yli 13 leuan. Muutamia leuanveto-ohjelmia olen kokeillut ja aina jämähtänyt puoleen väliin. - Varmaan siellä missä hyvät naisetkin.
- Viime vuonna yksi nainen lähestyi oma-alotteisesti (vuoden viimeisellä viikolla). Tänä vuonna minua on jo lähestytty kahdesti! Harmi vaan ettei jutut kantaneet paria viestiä pidempään.
Annan varmaan itsetäni väärän kuvan profiilissani, kun kaikki lähestyjät tuntuvat olevan samasta puusta veistettyjä. - 1. Oletteko sinkkuna omasta vapaasta tahdostanne vai olosuhteiden vuoksi?
Olosuhteiden vuoksi. Kukaan ei ole koskaan kiinnostunut muutamia treffejä enempää.
2. Oletteko onnellisesti vai onnettomasti sinkkuna?
Voin olla onnellisesti sinkkuna vasta kun olen nähnyt toisenkin puolen.
3. Jos olette vakaumuksellisesti sinkkuna, niin mitkä syyt taustalla?
-
4. Onko teillä historiassa parisuhteita?
Ei, en ole koskaan ollut parisuhteessa. - Nainen, joka ei lannistu yhdestä (tai kahdesta) epäonnistuneesta yrityksestä.
- Huono. Jännitän niin ettei homma toimi.
- 120 cm leveä sänky. Oli aikaisemmin 80 cm leveä, mutta eräs nainen lupasi tulla yökylään, jos hankin leveämmän sängyn. Hän myös piti lupauksensa.
- Mistä arvioit lihaksikkuuden? Talvivaatteiden alta lihasten erottamisen luulisi olevan melko haastavaa.
- Ilman alkoholia ei olisi vähäisiäkään kokemuksia naisista. Eli ei siitä ainakaan haittaa ole.
- Paha karma. Tuon jutun naisen mies harrasti ammattikoulussa erittäin julmaa kiusaamista.
- En yhtään. Viimeksi 2015 ollut yksi kerta.
- En tiedä kykenenkö rehelliseen suhteeseen, kun kukaan ei le sellaiseen kanssani halunut. Mutta seksikykyni eivät voi olla kuluneet, kun en ole niitä päässyt kuluttamaan.
- En ole koskaan ollut läheisessä kontaktissa naisen kanssa selvinpäin.
- "Ätmin pitäisi miettiä, että jos hän olisi nainen, niin huolisiko itsensä kaltaisen miehen!"
Ottaisinko naisen, jolla on treenattu kroppa, helvetin hyvä musiikkimaku, hyvät tavat ja on hieman ujo sekä pirun mukava. No totta hitossa! - Meitä, joille seksi ei ole ykkös asia, et varmaan edes pidä miehinä.
- Käytän parisuhteelta jäävän ajan kuntoilemiseen. Matkustelu olisi myös hyvä vaihtoehto, mutta en viitsi yksin matkustella ja kaverit reissaavat mieluummin perheidensä kanssa. Joku helppo ja näyttävä harrasteauto olisi myös kiva. Sillä saisi vielä itsensä helposti hengiltä, jos tilanne menee siihen pisteeseen.
- Maha ei näy vatsalihasten alta.
- En sanoisi harrastukseksi jotain mitä teen kerran viidessä vuodessa. Viime kerrasta on aikaa lähemmäs kolme vuotta.
- Katoitko jutun päiväystä?
- Eipä ole meikäläisen treenattu kroppa saanut mitään kiinnostusta aikaan. Ja harvassa on ne paikat, missä sitä voi edes esitellä.