wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- LVI-insinööriksi. Varma työpaikka jo opiskeluaikana ja valmistumisen jälkeen 3000€/kk ylittyy helposti. Varmaan muillakin rakennusalan insinööreillä kysyntää. Naisiakin tulee kokoajan enemmän alalle.
- Mä oon päässyt kolmille treffeille, kahdesti!
- Sama vika. Hyvällä tuurilla yksi osuma kuukaudessa. Parin päivän ulkomaan reissuilla tulee yleensä muutamia osuamia ja ulkomaan naiset myös aktiivisempia aloittamaan keskustelun (ei tosin vielä ole johtanut mihinkään).
- 3. Urheilijanainen jonka kaikki vapaa-aika kuluisi urheilun parissa ja muu aika työssä
Mullakin menee päivittäin useampi tunti treenaamiseen. - Tottakai! Ujous ei haittaisi, täydellinen musiikkimaku ja treenatusta kropasta lisäpisteitä.
- Velkaa ei ole, työpaikka löytyy ja säästöjä n 50 000€.
- Amis ja 5 ov vajaa alimman korkea-asteen tutkinto.
- Helmikuussa se oli 13,3. Nyt varmasti enemmän, kun en ole pystynyt yhtä kurinalaiseen ruokavalioon kuin silloin.
- a) 0
b) 0
c) ehkä 5 kanssa tullut jotain sähellettyä - "Onko yhtään naisia jotka eivät etsisi niitä hyvin sosiaalisesti lahjakkaita miehiä?"
On, mutta ei heillekkään kelpaa kokematon mies. - Eikös siinä jossain näy viimeksi aktiivisia profiileja tms., missä näkyy sekä naisia että miehiä. Sitä kautta pääsee myös hakualueen ulkopuolella oleviin profiileihin.
- Salilla käyminen ei ole ilmaista, mutta kun siitä joutuu jotain maksamaan on siellä myös pakko käydä koko rahan edestä. Joskus kun pääsi salille työantajan piikkiin, niin ei siellä tullut juurikaan käytyä.
- Mulla taas ei sinkkuna ole muuta tekemistä kuin käydä salilla tai juoksemassa.
Mutta voin myöntää että ostan vain yhden ruokailukerran ruuat kerralla, syön muuten kaikki kerralla jos ostan enemmän. - 1. Varmasti lähtisin treffeille, jos nainen olisi aloitteentekijä.
2. En usko
3. En, liian vanha
4. En usko että hän näkisi minussa mitään (paitsi treenatun kropan). - Ei ole taso noussut parikymppisestä. Kroppa on ainut mikä on kehittynyt huomattavasti parempaan suuntaan.
Pari vuotta sitten oli muutama tapaus, jotka herättivät hieman toivoa, mutta niiden jälkeen on ollut täysin hiljaista. Viime treffeistäkin on kohta kaksi vuotta. - Eli ilman seurustelukokemusta ei voi olla tyytyväinen.
- Suomalaisia, latvialaista, iranilaista, japanilaista ja sveitsiläis-ranskalaista. Kahta viimeistä ehkä enemmän kaveripohjalta (ainakin heidän mielestä).
- Jos möhömaha treenaa itsensä kuntoon, muuttuuko hän tunariksi?
- Minä haluan!
- Kyllä suurin osa mun ihastusten kohteista on ollut yli 30 vuotiaita. Muutama jopa yli 40 vuotiaita.