wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Kyllä on
- Kyllä se yksi kännäyskerta riittää. Sen jälkeen homma toimii selvänäkin, mitä tarkoitin tuolla duunivertauksellakin.
- Känni yhdistää. Firman pirskeissäkin tutustuu uusiin työkavereihin paremmin ja sitten juttu luistaa paremmin töissäkin.
- En harrasta panoja. Haluan tutustua ensin kunnolla.
- Mulla se on edistänyt. Treffeillä, mitkä ovat edenneet seuraaviin treffeihin, molemmat ovat olleet vähintään pienessä sievässä.
- Multa naiset ovat halunneet pelkkää seksiä. Tosin vain kovan humalatilan avittamana.
- Olen 38 v.
- Nuorempana ravasin aktiivisesti viihteellä. Olen ollut kirjoilla useilla nettideittisivustoilla ja kokeillut useita saman aiheen kännykkäsovelluksia. Pidän silmät auki kun liikun ihmisten ilmoilla, esim. salilla ja keikoilla. Panostamalla ulkonäköön käyttämällä sopivia vaatteita ja treenaamalla aktiivisesti.
Nettideittiprofiilissa olen joskus saattanut pyöristää suorittamani kolulutusasteen ylöspäin. - Enpä ole koskaan ollut niin kännissä että ujous loppuisi. Vaikka alko tekeekin sosiaalisemmaksi, niin en silti ole sen vaimalla pystynyt ketään lähestymään.
- Tykkään! Tykkään aktiivisista oma-alotteisista naisista.
- Ei haittaisi yhtään vaikka nainen olsi pidempi. Huomattava pituusero ei tosin olisi hyväksi.
- Mua ei lähesty tavalliset tai edes epätavalliset naiset.
- Klassikko
https://trofimenbakercoff.files.wordpress.com/2010/10/avotakka.jpg - Olen seurannut sinkut palstaa elokuusta 2009. Jutut ei ole juurikaan muuttuneet, ainoastaan jutustelijat. Satunnaisten palstalle eksyneiden aloitukset tuntuvat tosin vähentyneen.
Silloin alussa pari jutuistani kiinnostunutta naista otti jopa yhteyttä. - Ihastun usein ulkonäköön. Sitä pidemmälle en ole juurikaan päässyt. Olen pitänyt ihastumiset omana tietonani.
- Yksinäinen elämä ja flunssa vituttaa.
Mä kylläistyin olemaan se, joka aina kysyy treffeille ja aina ensimmäiseksi osoittaa kiinnostusta. Nyt mennään kolmatta vuotta ilman treffejä ja muita live naiskontakteja. - On, mutta ei tarpeeksi lihaksikas. No kesään on vielä hetki aikaa, eli hyvin ehtii kasvattaa lihasmassaa ja vetää sitten rasvat alle kympin.
- Nolla. Kolmet treffit saman naisen kanssa on paras saavutus.
- Varmasti olisi kämppä siistimmässä kunnossa, matkustelisin enemmän ja kävisin useammin kaikenlaisissa tapahtumissa, jos olisin parisuhteessa.
- Tiedän. Mulla on usein leuat selkäliikkeenä treeniohjelmassa (kolmena oteleveytenä) ja sillä saa helposti kunnon poltteen leveään selkälihakseen, kun on kertynyt hieman taukoa..