Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
annefofanoff
profiilit
annefofanoff
annefofanoff
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
voitko laittaa mulle siitä kuvia?? ja missä päin tuo akvaario on?
[email protected]
11.12.2006 21:33
[email protected]
11.12.2006 14:43
missä päin tää on?? oli kyllä siisti..
11.12.2006 07:07
mä tein tuol nutris demolla itselleni painon tiputus laskelman.siihen laitettiin paino ja pituus ja paljon halus tiputtaa tietyssä ajassa..mä laitoin 7 viikos 10kg ja se näytti mulle et sais syödä 840kcal vuorokaudessa..aika vähän!
18.05.2005 12:20
ostetaanko ne apteekista,vai?paljoa ne maksaa?saako ilman reseptiä?
18.05.2005 12:17
olen pari kertaa kokeillu samaa keittoa,mut olen sit romahtanu ja laittanut suuhuni jotain muuta mitä ei olis pitäny..viimeksi kun kokeilin niin paino tippu vuorokaudessa n.1.5kg eli pikkasen liikaa,mut muahan se ei tietenkään haittaa ko tota yli painoo on n. 20kg ja olen kyllä kokeillut kaikki keinot mut paino ei tipu ko on kans toi kilpirauhasen vajaa toiminta..salilla käyn n.5kertaa viikos mut sekään ei oo auttanu painontippumiseen!!tänään aijon aloittaa ton keiton syömisen ja syön kyllä nyt ihan niinkuin ohjeissa sanotaan elikkä katotaan miten paino lähtis sillä liikkeelle..voin kyllä ilmotella sit miten se toimi.
18.05.2005 12:13
mulla on vajaatoiminta..en nyt muista niitä mun arvoja mut jotain siinä 10..aina väsyttää mulla nousi paino n.20kg kun odotin ja sitä ei saa millään pois aineen vaihdunta ei toimi jos on vajaatoiminta..se alotetaan sillä lasten tyroksiinillä olen nyt n.3kk syöny niitä eikä vieläkään oo alkanu auttamaan kuukauden päästä taas uus kontrolli jospa ne sit sitä nostais
01.05.2005 19:19
mäkin liikun keskinmäärin 5-6 kertaa viikossa käyn salilla!ja katson kyllä mitä suuhuni panen mutku paino ei tipu niin se ei tipu.siks aloin kyselemään olisko jotain kunnun dietti juttuja millä sen painon sais tippumaan?
20.04.2005 08:21
moi itselläni on kans paino ongelmia(odotus aikana nousi 20kg)ja tuntuu etten pääse niistä millään eroo!minulle laadittiin salille oma ohjelma mulla on n.3*10-12 toistoa vatsassa mulla on enin rasva ja teen joka kerta jotain vatsaliikkeitä salilla mut kerran viikossa semmosen kovan vatsatreenin missä on kaikki sivu,ala ja keski vatsa..henk.kohtasella kokemuksella suosittelen jos käy sellasella salilla et on noi jumppa mahollisuudet niin kannattaa kokeilla rpm tuntia ja rasvanpolttoa.ne kyllä toimii!!
18.04.2005 15:13
aloin käymään salilla n.puolvuotta sitten melkein joka päivä jotain.tänä päivänä käyn n.5kertaa(tiedän et sekin on jo liikaa)mut välillä tuntuu et vois käydä vieläkin useammin!!siihen tosiaan jää koukkuun..salilla käyn sen 2-3 kertaa mut sit on noi jumpat(rpm,pump,rasvanpoltto)se on vaan jotenkin "ihanaa"rääkätä itseään,AIKA SAIRASTA HOMMAA!!
18.04.2005 15:05
mä kokeilin jotain semmosii pillereitä jossA OLI kans 600 mut nimestä en oo varma.ne oli aika kalliita mulla ei ainakaan paino tippunu niistä sai rahat takas onneks jos ei toiminu,mä oon kyl sitä mieltä ettei ne pillerit auta..
17.04.2005 20:12
paljon se sit maksaa ja paljon on paino nyt tippunu?
17.04.2005 19:59
itse kans kävin salilla vaikka oli kauhee flunssa niin tuntu ettei siitä parantunut sit koskaan..ei kyllä kannata rampata sillon salilla.
17.04.2005 19:56
mun poikakaverilla on sama juttu aina jätskistä alkaa piereskelemään ja paskomaan mut ei muista maitotuotteista!aika jännää..
17.04.2005 19:54
aika naurettavaa olt mua n.10cm pitempi n.20kg laihempi ja kehtaat vielä väittää et sun pitäis muka laihuttaa!!mun se pitää laihuttaa ja niin kyllä yritänki ja voin kans tosta sairaala dietistä sanoo et se toimii se on vaan vitun pahaa!!mulla tippu 1.6kg vuorokaudenaikana yritän para-aikaa syyä sitä tuntuu et itku tulee..
17.04.2005 19:51
itselläni on kanssa raskausarpia ja ihan henk.kohtaisesti voin sanoo ettei ne sieltä mihinkään kähe ajan myötä ne vaan vaalenee..
17.04.2005 19:46
tosi hienoa itse yritän kanssa laihuttaa toivottavasti pystyn samaan..
17.04.2005 19:45
1 / 1