Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

  1. Lisääntymisen tulisi olla nyk. tabu!!

    Haluan olla miehenä "feministi" sillä jos naista ei kunnioita niin ei tulisi koskaan saada heiltä mitään hyvää, mitä mie
    Kirkko kuulolla
    4
    24
  2. Kevät tulee ja silmänruoka myös takaisin, nams! :)

    Olen miettinyt aina mitä pahaa jokin löytää siitä esimerkiksi että naiset/tytöt kohentavat kuntoaan esim. urheilutrikois
    Ateismi
    5
    24
  3. Hihhuli-Laura hyväksyisi holokaustin?!

    Siis Laura Huhtasaari vastustaa vain siksi Suomen maahanmuuttoa, ettei halua koskaan itse muslimien pantavaksi. Muuten s
    Kristinusko
    0
    24
  4. Kokoomusta äänestää jokaisessa vaaleissa liian moni!

    En voi käsittää sitä miten onkaan mahdollista että Kokoomus saa Suomessa vaalista toiseen hyvän kannatuksen!? Niitä ääne
    Maailman menoa
    15
    24
  5. Maastotöissä kristityn kanssa n. 5 vuotta sitten!

    Uskovahan ei voi katsoa kuin korkeintaan omaa vaimoaan ja sekin tulee tapahtua pimeessä, ettei jumala herää. Alkoiko us
    Kristinusko
    0
    23
  6. Kristillisyys pahin ja pakko

    Sitä kristityt ja äärioikeistolaiset suut vaahdossa jankuttavat että islamilaisuus on kaiken pahan alku ja juuri, eivätk
    Ateismi
    48
    23
  7. Outoa todellakin!?

    Vain kaikki muslimeita ja homoja halveksuvat aloitukset pääsevät sensuroimatta tälle palstalla läpi!?
    Kristinusko
    0
    23
  8. Vertauskuvia on monia

    Eräs tunnettu lääkäripolitikko on väittänyt aikoinaan, että homous on sairaus, josta voi parantua ryhtymällä heteroksi.
    Kirkko kuulolla
    0
    23
  9. Kokoomuslaiset!

    Siis äänestyspakko Suomeen, jotta teiltä Kokoomuslaisilta menisi kaikilta pallit alta! Sitä "äänestyspakkoa" ette juuri
    Kansallinen Kokoomus
    0
    23
  10. Jumalan palvelus vai Big Brother -kisa?

    Jos ois vain 2 vaihtoehtoa joista valita, kumman valitsisit: Osallistumisen jumalanpalvelukseen vai osallistumisen Big B
    Kirkko kuulolla
    1
    21
  11. Markku Myllykangas oli eilen Radio Novalla

    Eilen kotimatkalla juhannuksen viettopaikastani kuuntelin Radio Novalta Terveyssosialogian professorin Markku Myllykanka
    Uskonnot ja uskomukset
    2
    21
  12. Kirkonkolehti kerätään nykyisin ihan turhuuteen!

    Olin tuossa helmikuussa "sukulaispojan" konfirmaatiossa kirkossa, vaikka ateisti olenkin. Olin jo ottanut lompakostani p
    Kristinusko
    0
    21
  13. Ihmispuolue - Nettikirjoittelu

    Onko todellakin näin: https://www.youtube.com/watch?v=XcVBW9JMYdQ&list=PLa-0OdsCJpXqyRohfMz-BZMUhYLIWNdMV&index
    Ateismi
    1
    21
  14. Ei ennakkoon äänestämistä

    Vältän itse äänestämistä ennakkoon ja äänestän aina vaalipäivänä. Aikaisemmin ennen nyt viime eduskuntavaaleja olin ääne
    Politiikka
    0
    21
  15. Avioliitto?

    Kristittyjen avioliitto? https://www.youtube.com/watch?v=E9OeDfJHHc0
    Ateismi
    0
    20
  16. Elokuva, jota suosittelen kristityillekin!

    http://www.finnkino.fi/Event/301982/ Jos sanotte, että Suomella on maine mennyt tms. niin miettikää miksi Touko Laaksos
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    20
  17. Uskovat tekevät muiden olemisen ahdistavaksi

    Töissäkin asiakkaat toivottelee näin jouluna siunauksia - se on hyvin ärsyttävää ja ahdistavaa. Eikö ihan oikeesti se ta
    Ateismi
    0
    20
  18. Vammaiset saa avioitua, uskovaiset ei!

    Tulisiko vammaisilta kieltää lasten hankkiminen tai avioituminen? Mielestäni ei! Kyse olisi tällöin "ihmisrodun erottelu
    Ateismi
    1
    19
  19. Asiallista keskustelua jatkossa uskovilta, kiitos!

    Jos kristityt haluavat asiallista keskustelua yleensä ateistin kanssa niin mielummin ilman Raamatun korulauseita tai aja
    Ateismi
    0
    18
  20. Dokumenttiprojekti: Uhrit, to 25.4. yle1 klo 19

    Suositeltavaa katsottavaa. Varmaan tuokin kuuluu uskovaisilla samaan kategoriaan kuin vähän aikaa sitten Tom of Finland
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    18