rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Kuuhulluus onko fantasiaa?
Minä en saa kyllä unta täydenkuunaikaan! Olisiko syntynyt täydenkuunaikaan? Kaiketi senkin voi selvittää? Valvomo yksin?576Ei kaikkea ole vielä menetetty!
Voi elämän kevät! Siitepölykausi ja toi karanteeni ovat kuin luodut toisiaan tukevina olomuotoina meille niiskutaville.3676- 675
Mitkä olis onnennumerot,
jotta sais tota eläkettä vähän korotettua? Onko teillä joku tietty rivi vai lottoatteko laisinkaan? Minulle onnetar anto375Kuin silloin ennen..
vanhan kertaus on opintojen äiti. Nyt se taas tulee todettua,kun vain vanhat asiat muistaa. Olisko todella niin,että mei375Elämänmyönteinen päivä vanhoillapäivillä.
Positiivinen ajattelu kuljettaa elämää eteenpäin . Haetaan,koetaan elämyksiä. Kyllä meidät kuolo kutsuu,mutta annetaan s174Pitääko aloitus aina kuitata?
Olis mukaavaa tehdä aloituksia,mutta ei minulla ole aikaa roikkua koneella jatkuvasti,siis kuitata ja ottaa kantaa edell773On todella sairasta
nostaa oma kirjoitelma esille.Jollei minussa ole munaa,että mielipiteeni jää paisioon,en sitä kyllä itse hilaa esille. T172Kuinka pystyt suodattamaan kaiken infermation?
Olen sulkenut kännykältä kaikki roskapostin,samoin tietsikalta. Minulta kaapattiin tililtäni rahaa,onneksi siellä ei oll2172Hyväintekeväissysjärjestöt,ovatko todella sitä?
Minä laitoin tälle partapukin tilille parikymppiä,jotka piti mennä Lohjalla kuolleen perheen dragediakassaan .Voiko tod071Kevä keikkuen tulevi
Olenko jo niin vanhuudenhöperö,että kaikki uudenomaksuminen ei olekkaan itsestäänselvyys? Pikkiminen,bongaus ja jopa les470- 169
Se ensi suudelma,
Luin Regina ja luulin että se ensimmäinen vie jalat alta.no ei vienyt. Seiskan ratikka hyppäsi ja hän rakkautei teinira069Kilpalaulantaa tuntuu olevan?
Olisiko tietty häiriötekijä taas tullut saitille? Mersunetupenkki oli teemana aiemmin ja nyt kun tota rahaakin on niin m168Onko tämä edes keskustelupalsta?
Sättimispalstan tämän näkisin olevan. Onko todella niin,että vain olemalla omasta mielestäsi vahva,oletkin heikko? Minä068Kasvaako itsetunto ketjunikkaroinnilla?
Ja mitä nämä itsetehdyt ketjut antavat kuljettajalle? Siis minä teen aina tavallaan avauksen omalta perksettiiviltäni,va165Tämänpäivän Joulusanoma!
Sekualiirikoksia,työkavereiden tappoa! Kirkuvia otsikoita,joilla lehdet myy ja media toimii?5764Mitä toi muistojstojenkuultaus oikein tarkoittaa?
No niin tietty,ettei selkäsaunakaan enää kirvele ja että asiastahan selkääni sain? Muistot siis ne negatiivisetkin muut364Pitääkö aloitus aina kuitata?
Olisi mukavaa tehdä aloituksia,mutta ei minulla ole aikaa roikkua koneella jatkuvasti,siis kuitata ja ottaa kantaa edel161Elämämme käsikirjoitus?
Joskus tulee kokemuksia,että olisinko kokenut tämän aikaisemmin? Joskus koen jonkun paikan,olisinko ollut täällä aikaise361