rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Muisti,tuo aivojemme kätköissä oleva tietolähde?
Elämme tavallaan muistinvarassa ja jollemme niin voimme avata Googlen. Minä siirsin tietokirjastoni hevostaliin,koska ei1538Elämämme käsikirjoitus?
Joskus tulee kokemuksia,että olisinko kokenut tämän aikaisemmin? Joskus koen jonkun paikan,olisinko ollut täällä aikaise338Pitääkö elää nykyisyyttä,vai menneisyyttä?
Olemme saavuttaneet elämässämme etaapin,jolloin meidät katekorioidaan vanhuksiksi! No mitä se vanhuus sana oikein tarkoi4737Sykyn pysähdyttävä väriloisto!
No ei ole vielä alkanut,mutta alkavaa ruskaa on nähtävissä jo tälläkin sektorilla! Onkohan toi luontoäiti nyt saanut tar1237Muuttaako tabletti omavaltaisesti sanoja?
Kirjoittelen aika kalliilla Samsung tabletilla kun en ole läppärillä joka kytken älistä syistä ei mahdu mukaan tänne kak1437Pitääkö aloitus aina kuitata?
Olisi mukavaa tehdä aloituksia,mutta ei minulla ole aikaa roikkua koneella jatkuvasti,siis kuitata ja ottaa kantaa edel135Päivä ilman politikointia palstalla,olisiko mahdollista?
Se toi aman elämä kulkee auringonnoususta illan hämärtymiseen samaa rataa. Aivan sama mitä hallitusrintamalla tapahtuu?1635Minä hyppäsin seiskanratikkaan ja sinä jäit laiturille!
Muistelu ja se että muistan sen tapahtuman teiniiältäni? Olenko tullut vanhaksi,muistan teiniiän,mutta en aina muista ai535Tämänpäivän Joulusanoma!
Sekualiirikoksia,työkavereiden tappoa! Kirkuvia otsikoita,joilla lehdet myy ja media toimii?5733Mitä toi muistojstojenkuultaus oikein tarkoittaa?
No niin tietty,ettei selkäsaunakaan enää kirvele ja että asiastahan selkääni sain? Muistot siis ne negatiivisetkin muut332Sosiaaliset uudistukset täysin epä-onnistunet?
Kuten Kelataxi? Jouduin ilman omaa tyhmyyttäni tänään tilaamaan sen kulkuneuvon ja hän joka käyttää niitä ,kenties jo tu2531Koskettako meitä ketään enää fyysinen väkivalta?
Olen huomioinut,että vain politikointi on virittynyt suolaksi palstalle! Poikani kuoli viikko sitten työmatkallaan,kun j3931Kuuhulluus onko fantasiaa?
Minä en saa kyllä unta täydenkuunaikaan! Olisiko syntynyt täydenkuunaikaan? Kaiketi senkin voi selvittää? Valvomo yksin?531Väsähtänyt keskustelupalsta!
Jos minä saan sanoa mielipiteeni,no ei se mitään sanon sen kuitenkin kielloista piittaamatta. Palstakijoittelijoita avoi6331Älypuhelin älyttömälle?
Se myytiin minulle,kuin farkutkin aikoinaan.Ostin nimittäin farkut vielä vanhalla iällä.Mieheni tiedusteli ja oletti ett030Luoja yksin tietää,mitä se vanhus sietää!
Kyllä itse huomaan,sietokyky arvoasteikolla alentunut? No tosin tämä kirjoittelukanava on kanava jolloin en minäkään ama030Ei se aman päivä ollut tavanomainen.
Minulle soitettiin Tampereen yliopistollisestakeskussairaalasta poikanen on kuollut lääkkeiden yliannostukseen. Viime4330Ei kaikkea ole vielä menetetty!
Voi elämän kevät! Siitepölykausi ja toi karanteeni ovat kuin luodut toisiaan tukevina olomuotoina meille niiskutaville.3630Se päivä jolloin pääsin nettiin!
Oli uskomaton! Tuli panikki,mitä minä tolla tiedolla teen? Seikkailin kanavilla,nimenomaan kanavilla,joilla tietoa jaet2830Kilpalaulantaa tuntuu olevan?
Olisiko tietty häiriötekijä taas tullut saitille? Mersunetupenkki oli teemana aiemmin ja nyt kun tota rahaakin on niin m129