a-teisti
Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.
Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.
Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.
Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.
Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.
Elämänohjeitani:
Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)
'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'
-Juice Leskinen-
'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'
-tuntematon juoppo-
IN
-Säälistä saaminen
- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.
- Bootsit
- Alan mestat
- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.
- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.
- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.
- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.
- Käänteiset listat
OUT
- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille
- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat
- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.
- Laimeat drinkit
- Menneisyyteni turkulaisena
Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.
Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.
No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:
Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.
Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.
Aloituksia
170
Kommenttia
12949
Hyvää oikein amerikkalaista joulua :D
Ei tulisi mielehenkään, kyllä näissä joulu-asioissa tietty fundamentalistisuus ja konservatiivisuus tulee säilyttää: ht234Kumma kapine
Mitä tällä tehdään? https://www.dropbox.com/s/gwbgr6uy66dpyb8/IMG_0813.JPG?dl=0034Kaikki elämäntavat ovat saman arvoisia
En ole viitsinyt enää aikoihin lukea puolimatkalaisen jorinoita mutta kommentoinpa Puolimatkan irrallista lausetta: "Ka333Kristillisiltä vaikuttajilta kannanotto Räsäsen puolesta
LÄHES tuhat kristillisten seurakuntien ja järjestöjen johtajaa ja vaikuttajaa on julkaissut kansanedustaja Päivi Räsästä17133Pieniä hienoja asioita
Meidän kesäpaikan laitumelle tuotiin maailman upein eläin, musta lämminveri ravuri laiduntaa siinä. Ei meidän hevonen, e6532Avioliittolakiin vauhtia
Hallituksen "kärkinimet" ajavat sukupuolineutraalia avioliittolakia. http://www.hs.fi/politiikka/Avioliittolain muuttam931Naapuri kierrättää vai käännyttää?
Meillä on tuossa porrashuoneessa lehtien ja kirjojen kierrätyshylly. Nyt sinne olikin tuhtia kamaa ilmestynyt :) Seppo031Aslanin metodit
Google kertoo mielenkiintoisista metodeista joita Aslanin eheytysterapiassa käytetään. "Terapiaan" liittyy ylistystä, la030Millainen aamu oli?
Millainen teidän tänä aamunne oli? Meillä tällainen: https://www.dropbox.com/s/y04lzv7tayn3qod/IMG_2080.JPG?dl=03429Erityisoikeuksia vai ei?
Meistä varmaan monikin on joutunut työelämässä joskus tilanteeseen jossa työnantajan ratkaisut tai toiminta on ollut arv9629Abortti jakaa Yhdysvallat
Eilen Ulkolinjalta tuli dokumentti abortin vastustajien ja puolustajien välisestä "sodasta." Nähtävillä Areenassa: htt5828Lääkkeet löytyy
Eheytysjärjestöt eivät hyväksy homoseksuaalisia suhteita mutta homoseksuaalisuuden sinänsä he kyllä ilmoittavat hyväksyv127Pyhän Hengen mielipiteet
Kuinka moni palstan aktiivikirjoittajista kommentoi meille suoraan Jumalansa suulla, ts. mielipiteet eivät ole oman ajat226Ihan hyviä keskusteluja
Joskus on tullut turistua tuopin ääressä ravitsemusliike Päättömässä Kanassa Käpylän srk:n pappien kanssa jotka siellä a126Hyvää Juhannusta
Pitäisi aloitella sitä ateistista juhannuksen viettoa :) Kyllä nekin tavan kirkonmenot ja kinkerit on 🥳726Kysymys konservatiiveille
Onko demokratian kaventuminen: oikeuslaitoksen riippumattomuudesta luopuminen, sananvapauden ja kansalaisjärjestöjen se4425Katumusharjoitukset
Katuminen kuuluu elämään. Ainakin ajoittain. Kadutaan tässä ketjussa sitten menneitä kun palstakin sulkee pian ovensa me324Maailmanlopun maalaajille: toisenlainen näkemys
Valtaojan viimeinen luento: http://yle.fi/uutiset/katso_esko_valtaojan_viimeinen_luento__video/8262887 Kuvaava kuvakaa024Totta vaiko ei?
Lainasin tuolta alempaa: "Taisi olla Tsekkoslovakian miehityksen aikoihin, kun Neuvostoliittolaiset olivat taas ryhmitt022Jumalasta havainto?
Jumala on ehkä löydetty :) Vaan kasvojaan Jumala ei silti paljasta: "Rengasta, joka Hubblen ottamassa kuvassa muodostaa022