Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
glittergirl
profiilit
glittergirl
glittergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
363
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onpa surullista luettavaa. Varmasti miehet ja naiset kaipaavat läheisyyttä, kosketusta, hellyyttä ihan yhtä paljon. Eikä sitä yhden yön panosta saa.
Jos tuntematon selvinpäin oleva mies pamahtais kysymään et saako halata, saattaisin olla pöllämystynyt. Jos hän osoittaisi olevans ihan normaali eikä pervo, niin miksipä en halaisi.
Näistä pleijereistä jotka puhuu paskaa. Kyllä ne paskaläpät tunnistaa. Niillä menee jauhot suuhun kun sanoo, et älä jaksa puhua paskaa. Mitäs jos kerrankin sanoisit suoraan, et sua vaan panettaa eikä muuta. Siinä kohtaa on muutama mennyt mykäksi. hih
29.01.2012 16:18
No en mä ainakaan halua.
29.01.2012 16:03
mä olen miss kärsimätön niin monessa asiassa, et huh huh. Kyllä se vastaus pitäis saman päivän aikana ainakin tulla. En tee eroa kenestä on kyse.
Mä vastaan heti kun viestin huomaan ja kädet on vapaat näpyttelyyn. Mikä useimmiten on aikas heti. Jos en heti vastaa, ni unohdan koko jutun ja luulen jo vastanneeni.
29.01.2012 16:02
tol onman boobsit, eih
29.01.2012 15:57
jei, nais scifisti. Mä olen kattellut kaikkia noita joskus. Eilen vilkasin Terra Novan ja ei vakuuttanut. Star Trekkiä voi kattella aina.
29.01.2012 11:36
Ei se maine taida olla se oleellisin asia. Vaan se että saat oman elämäsi muuten kuntoon. Löydät mielekkään elämän prostituution ulkopuolelta ja opit arvostamaan itseäsi. Hienoa että olet muuttanut Isäsi luo ja yrität korjata elämääsi. Äitisi alkoholismi on varmasti aiheuttanut sinulle ongelmia. Jonkinlainen terapia saattaisi auttaa käsittelemään asioita.
Tsemppiä sulle uuteen elämään.
29.01.2012 11:33
Jos juot kossua raakana, se ei sisällä sokeria joten se ei lihota. Jos juot viinejä, siidereitä, liköörejä tai drinkkejä, niissä on reilusti sokeria ja ne lihottavat.
26.01.2012 19:52
Ilmeisesti olet rankalla dieetillä nyt ja pyrit nopeaan painon pudotukseen. Loppua kohden suosittelen, että hellität hieman ja viimeiset kilot karisevat hitaammin. Ja sitten opettelet normaalin terveen elämän tavan. silloin loppuelämä ei ole kurjuutta ja paino pysyy.
Itse laihduin vuodessa 14 kiloa ihan opettelemalla syömään oikein. En pitänyt tiukkaa/ rajua dieettiä missään vaiheessa. Nyt tuo paino on pysynyt saman vuoden verran. Syön joskus pullaa ja hampurilaisia, mutta kohtuudella. Kun reissussa tulee väkisinkin syötyä vähän mitä sattuu saamaan, huomaa sen olossa vaikkei painossa heti näykkään. elimistö on siis tottunut terveelliseen ruokaan. Kun teen ruokani itse enkä käytä eineksiä kuin nimeksi, on terveellinen ruokani oikein maistuvaa. Mitään en koe menettäväni enkä kärsiväni.
Tsemppiä sinulle ja toivottavasti saat tästä kimmokkeen terveellisempään loppuelämään.
26.01.2012 19:42
en ottais kumpaakaan mistään syystä. ei kiinnosta
24.01.2012 21:11
Sä tarttet nyt alkuun sopivia kavereita, mieluiten reippaita naiskavereita. Ne voipi auttaa tuossa hiusasiassa ja muutamaan muuhunkin asiaan antaa positiivisia vinkkejä.
nää sun vikas ja valitukses kuulostaa niin tutuilta, mut et voi olla mun kaverin uusi alterego täällä kun sun on hiukset. :D
24.01.2012 14:25
siis tää oli tarkoitettu aloittajalle.
24.01.2012 14:21
- et ole pienimunainen vaan keskiverto kokoinen.
- jos et tarvi autoa ni mitä sitten
- absolutismi on joittenkin mielestä iso plussa
- 40 on uus 30 nykysin.
24.01.2012 14:20
Sun kertomuksestasi tulee mieleen yks mun ystäväni ennen muinoin. Niin mä olen 40 sinkkutäti ja mun ystäväni on nuori nörttimies. Me käydään yhdessä leffassa, syömässä, tanssimassa, tapaamassa muita ystäviä baarissa jne. Ja kyllä hän saa kontakteja muihin naisiin näillä reissuilla.
Kavereidensa kanssa hän käy lätkämatseissa, nörttikinkereissä, salilla jne.
Ainakaan hän ei enää istu kaiket päivät yksinäisenä kotona pitkästymässä. Etsimällä aktiiviisia ystäviä tuli elämää elämään. Samaa suosittelen sullekin.
24.01.2012 09:00
Enpä tiedä elättääkö David Victoriaa, se kun tienas muutaman miljoonan itsekin Spaissareissa. Nykysinhän se on victoria jolla on ne Business aivot perheessä.
24.01.2012 08:48
eihän sitä miittiä synny ellei joku laita paikkaa ja päivämäärää kehiin.
23.01.2012 20:10
Onpas ollut mielenkiintoista keskustelua. Nuoremman porukan näkemykset ja kokemukset on kyllä niin eriplaneetalta kuin mun. Mut sellasta se on.
Mä teininä olen parin tyypin kanssa hetken seurustellut. Tyypillistä teinimmeininkiä. Sitten olinkin exän kanssa 20 vuotta yhdessä. Me erottiin yhteisestä päätöksestä ja väkisinkin ollaan tekemisissä kun on yhteinen lapsi. Vaikka meillä on hyvät välit ja systeemit toimii, niin ei mua oikeesti kiinnostaisi hänen kanssaan aikaa viettää. Eron syynä oli se suuri klisee, kasvoimme erilleen ja rakkaus hiipui. Ei suurta draamaa.
Dinosaurus kun olen, niin mies jolla on ollut monta parisuhdetta on mielestäni epäilyttävä. Ymmärrän, että yhtä pitkät suhteet kuin itselläni ovat harvinaisuus. Eli en oleta löytäväni miestä samanlaisella historialla.
Toisaalta ihan kokematon 40-kymppinenkin tuntuisi epäilyttävältä. Kun on tottunut elämään hyvin itsekkäästi yksinään, osaisikohan sopeutua yhteishuoltajan elämään? Siinä kun joutuu joustamaan myös eksän suuntaan.
parisuhde- ja elämänkokemus on mielestäni opettanut mut tietämään mitä haluan. Olen tietoisempi syistä miksi ja millaisia ihmisiä valitsen elämääni. Olen harkitsevaisempi mahdollisen kumppanin suhteen.
19.01.2012 22:08
voishan tuota harkita, olisin utelias näkemään tämän palstan naamoja livenä. Ainakin muiden palstojen miiteissä on ollut hauskaa. Mutta riippuu ajankohdasta ja paikasta.
18.01.2012 21:48
Mut naisethan rakastuvat renttuihin joilla on sotku tukka, nälän nussimat valjaat ja napaan asti parta, ;)
17.01.2012 21:24
En taida olla kun en tiedä kuka Eewari on
15.01.2012 13:26
aattelin jatkaa erinäistä puuhastelua ja penkomista. Kun muistin just et mulla pitäis jossain olla yks kiva juttu joka vois näyttää kivalta keittiössä.
15.01.2012 10:02
14 / 19