zacharia

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
14
Kommenttia
428
- Miten tunnistaa feminiinilesbo?Joop, kun teillä luulisi olevan kokemusta lesbojen tunnistamisesta, niin voitteko kertoa joitain ohjeita? Kun mä olen n144370
- University of WorcesterPostilaattikkoon tuli tämmönen lipare: Dear Student. Degree studies in England. The university of Worcester, UK, is off193846
- Ateistin selitys jumalalle!Seuraavan kerran kun uskikset hyökkää sun kimppuun kaupungilla kesken timangi ostosten, niin tässä on hyvä hätäpelastus.1012881
- Minun ateisminiLaittakaas tänne perusteluita sille, miksi ette usko jumaluuksiin, ja millä mielestänne sitä voi järkeistää. Mun uskonno282150
- Satanismi vs humanismiEn ole ikinä ymmärtänyt satanismin tarpeellisuutta. Kaikki sen saatanalliset lausumat on suoraan humanismin periaatteist251850
- Oikeustradenomista ekonomiksi vai talousjuristiksi? Vaiko molemmat?Olen tässä miettinyt tulevaisuutta valmistumisen jälkeen. Opiskelen nyt Oulun seudun ammattikorkeakoulussa liiketaloutta91475
- Kolmas kausi alkaaSarjan kolmas kausi alkaa Amerikassa 10.päivä. Itse odotan innolla, koska toinen kausi jäi todella mielenkiintoiseen koh1995
- Ateisinen manifestini 2Kysymys uskomisesta on viime kädessä tarpeeton. Loppujen lopuksi uskonto on nykymaailmassa vain tapa hallita stressiä. E26858
- Maailmanennätys?Mikä mahtaa olla maailmanennätys BB: äänestyksistä selviämisessä? Perttuha vois kohta päästä historiankirjoihin :p0590
- Urheilullinen raitis sinkkutyttö OulustaJos olet Oululainen sinkkutyttö, joka tykkää käydä salilla, ja etsii poikakaveria tai jotain muuta seuraa, olet etsintäk0568
- 3494
- Vetoomushttp://www.platinum.ac/eurovision07/ "VETOOMUS Kaikilla suomalaisilla on vielä tuoreet traumat vuoden 2005 yleisurheilu3402
- 27- totuus!Hei lapset. Olen tullut kertomaan teille totuuden: Adams oli väärässä. 42 ei ole vastaus kaikkeen. Se on numero 27. 271223
- Random-nevarit ja oikeat finalistitKatri ja Ilkka ovat koko ajan olleet ne, joiden välillä voitto ratkaistaan. Pete, Agnes ynnä muut ovat niitä, joita täyt1181