KatolilaisuusVastattu 11 v

Katolisten päänsärky

He ovat vihaisia, kun on lähdetty pois katolisista ja perustettu uusia seurakuntia, jotka poikkeavat katolisista paljon. Miksi on näin? Tätä asiaa pitäisi katolisten katsoa peilistä eikä syyttää lähtijöitä lahkolaisiksi…
Jehovan todistajatVastattu 12 v

Lusmut selviävät vähällä

Nyt vain panta jalassa ja kotona. VÄÄRIN ei näin vähällä saa pästää jehovan todistajia ja muita lusmuja hinttareita ja pimahtaneita jotka ei suoria maanpuolustus velvoittettaan http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014050318…
LuterilaisuusVastattu 12 v

On siinä piispa

Ei tiedä mitä asiasta Raamattu sanoo Helsingin piispa Irja Askola haluaa homoille ja lesboille avioliiton http://www.hs.fi/politiikka/Helsingin piispa Irja Askola haluaa homoille ja lesboille avioliiton/a1403662684321 H…
MormonismiVastattu 6 v

Mahdotonta keskustelua

Kun toinen mormoni väittää toisin mitä toinen. Joku sanoo Jeesuksen olevan Jumala ja luomaton toinen sanoo äiti jumalan synnyttämäksi ja toinen luoduksi saatanan veljeksi. Maailmankaikkeus ei ole kokonaan Jumalan luoma …

Uusi Martti Luther

Olen uusi Matti Luther Minun tehtäväni on julistaa oikeaa Evankeliumia väärä oppisille kuten jehovan todistajille ja katolisille ja helluntalaisille ym. ja myös nyky ev.lut, kirkolle joka on poikennut oikeasta opista ja…
MormonismiVastattu 6 v

Eikö ihminen nyt tuosta tajua

Että D- vitamiiniä saadaan auringosta Mistä saadaan tuota UHB valoa? Eikö aikuinen ihminen nyt tajua, että D -vitamiiniä otetaan auringonvalosta." Tuossa on suora KYSYMYS SINULLE. Herra H:lle

Maria Raamatussa

Maria mainitaan viimeisen kerran Raamatussa Apostolien tekojen ensimmäisessä luvussa vain muiden seurakuntalaisten joukkossa olevana rivi Kristittynä. Ei minkäänlaista palvontaa ole alkuseurakunnalta Mariaa kohtaan. APT…

Jos on jotain perää

Jos edes 5% on viimeaikaisissa jutuissa jehovan todistajista on jotain perää. Pitää vain ihmetellä että kuka voi olla noin ääliö jotta kuuluu moiseen järjestöön. Minä vaikka minjua täällä todistajat haukkuvat pysyn kyll…

Ei ole yhteystietoja

Jehovan todistajiin ei saa yhteyttä kun eivät osaa avata sähköpostia saati sitten käyttää sitä. Toisille he vaan huutaa googlaa et osaa googlata, mutta sähköpostia he eivät itse hallitse. Postin lähetys on samalla tasol…