uunounelmaerakko
Profiilikuva ei anna oikeutta ulkonäölleni.. ehkä.
Suosikkibändit/artistit:
Kaikki hyvä musiikki. Lista on pitkä. Tosin Jazz tai ooppera ei hirveästi innosta.
Suosikkileffat:
Kauhu, komedia, fantasia.
Lempikirjat:
Tietokirjat, taidekirjat, harrastuskirjat.
Vapaa-aikanani:
Maalaan, lenkkeilen, kokkailen, käsityöhommiakin puuhailen.
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: -
Katson tv:stä mieluiten:
Matkailuohjelmat, lifestyle -ohjelmat, kokkausohjelmat, hauskat komediasarjat, jos joku hyvä leffa tulee niin sit semmosenkin katsoo,
Kotieläimet:
Ei ole vielä. Joskus ehkä.
En pidä:
Maailman nykytilanteesta kokonaisuudessaan enkä tyhmistä ihmisistä.
Parhaat matkakohteet:
Euroopassa olen pyörinyt. Turkissa kerran. Aasia kiinnostaa.
Ruoka & juoma:
Itämainen keittiö, tuliset ruoat, aika moniruokainen.
Koulutus:
Peruskoulu
Ammatti:
Muu.
Työskentelen:
Sekatyömies, keittiötyöläinen, maalari. Entisöijäharjoittelija, kiinteistönhoidon apumies ja joskus ihan siivoojanakin ollut.
Siviilisääty:
Sinkku
Lapset: ---
Email: [email protected]
Aloituksia
65
Kommenttia
707
superpäivät k-market
..halvalla saa.. ja 6 pakettii kalapuikkoja viidellä eurolla. No nyt mars köyhä koomarkettiin. Joka toinen päivä kalapui433155Radiossa munkki Stefanoksesta..
Eilen kuuntelin radiosta munkki Stefanoksesta. Oon seurannut myös Stefanoksen blogia netissä.. http://hapastefanos.blogs302039Saako luterilainen..
..maalata ikonin? Ihan virallisen ikonin? Joku sanoi että, kuka ja millä ja miten sen ikonin maalaa/valmistaa, ei väliä34855Odotan jäitä ja pilkille
Taidanpa tehdä niin kun tuo meri on tuossa ja toivon mukaan viikon päästä uskaltaa jäille. kaira mukaan pilkkivehkeet..3471Onneksi on aurinkoinen päivä
Kävin lenkillä, kaupassa, aloitin simasouvin (toivottavasti onnistuu). Ilmainen pyörä odottaa korjausta. Satula ehkä pik6410elämänplääni
Halpistontti korvesta. Sopimus vanhempien kanssa. Sopimus timpurikaverin kanssa halpisylijäämäkierrätysrakennuskamasta j24382käytä keskilämpötiloja paistaessa?
Sain sellasen pannun jolla voi paistaa ihan vedelläkin ja käyttää uunissa. On iso, kupu, kahvat ja kaikkee. Monipinnote0329ruoan kuivaus
Kannattaiskohan sitä alennuksesta hankkii elintarvikkeita ja alkaa kuivaamaan niitä uunissa? Pitää sellane kuivauspäivä.33329Syrjäytyminen maalle erakoksi
Olen AIKA kyllästynyt ihmisiin. JA niiden tuomaan häslinkiin.Kyllä se on vissi että yksinäisen erakon tie on mun tästede17285Millä lailla syrjäytynyt?
En ole syrjäytynyt suvustani,en kavereistani,en innostuksesta elämää ja maailmaa kohtaan. Olen syrjäytynyt työelämästä.11242luostariyhteisö
https://www.tori.fi/vi/40551683.htm#xtor=RSS-346--[1010]--[Criteo] ..vieläkö löytyy hyviä yhteisöpaikkoja?.. siinä yksi.10237Jos paljon pottuja saa
Jos paljon pottuja saa kerralla, ajattelin että tekee ranskalaisia sekä lohkoperunoita. Esikypsentää kuumassa suolavedes5236köyhääkin köyhempää
Olin möksällä. Ei löytynyt sieniä. Jotain kuivia mätiä joista ei tienny mitä olivat? Tuntemattomia matosia tatteja ja ha17234Liiteristä voita
Ei margariineille. Voi on just jepa. Käy moneen. Hassua muuten. Kadotin tölkkikuitin 4,25E..arvatkaapa pituttaako? No to12212Tuleeko hyvä sienikesä?
Tuntuis tulevan. Nyt kun joku autoileva lähtis meitsin kanssa sienii kerää ja laittaa vaikka pieni sienibisnes käyntiin.22209vuodenajoista
Joskus kummastuttaa miten ihmisillä on eri mielipiteitä vuodenajoista. Negatiivisia semmosia. Itse en kertakaikkiaan voi6195pandoran lipas
Jaa-a..olikohan taas niin kovin järkevää avata tätä meikäläisen Pandoran lipasta? Olin lenkillä. Kävin yhdessä baarissa,1190jospa tänä vuonna..
Kolme vuotta oon miettinyt vaellusta ja patikointia. Oliskohan rohkeutta lähtee tänä vuonna? Nyt kun asunto on myynniss3187tummien vesien kasvatit..kalat
Uskaltaako paljon syödä humuspitoisten järvien kaloja? Elohopealla on peloteltu kovasti. Mut kai ennenkin on järvissä hu8179Kävin miesten tiimarissa..
..ja ostin halvan sieniveitsen..tasapainopilkkejä..superliimaa ja teippirullan..pakkohan sitä jotain oli ostaa. Oikeasta10178