yurki1000js

![]()
Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/
Aloituksia
150
Kommenttia
14002
Miksi ateisti haluaa tulla nolatuksi?
Palstalla notkuu ateisteja. He tulevat nolatuiksi. He eivät poistu. Miksi?34383Näyttämö Jeesuksen paluulle valmistuu
- Näyttämöä Kuningas Jeesuksen paluuta varten rakennetaan parhaillaan ja meidät vapautetaan kaikesta pahasta! Pystyin my33375Toivoa kreationismista
LYHYESTI Luominen on. Luoja on. Toivo on. Sääli että palstan ateistit viihtyvät toivottomuudessa. Heillä ei ole ratkais17365Henkimaailma
Kreationisti on Kristuksen uskossa. Evolutionisti ei ole. Miten tullaan uskoon?140360Roger Oakland: "Rakastavin lahja"
Laitan tämän tänne, koska ajat kovenevat ja rakkaus uhkaa kylmetä. Postia Hannulta. http://ajankohtainen.wordpress.com/213357Repe-Ope
Mikä motivoi sinua yrittämään muuttaa evoluutiota? Eihän evoluutioon pysty vaikuttamaan. Evoluutiossa ei ole tahtoa eikä182357Nosto: Viljami Vuolle
Otin esiin, koska uskon tämän kiinnostavan monia. http://keskustelu.suomi24.fi/node/12656282 > lopunaika.ylläpito: Venä19353Ontto maapallo sopii evoluutioon ja luomiseen
EVOLUUTIO Painovoima hallitsee. Aine ei kasaudu Maan ytimeen. LUOMINEN Luoja loi Maan sellaiseksi kuin se oli ja sell59347Tärkeää
Kopsatkaa. Pankaa korvan taa. Aika on lopuillaan. - Älä turhaan vaivaa mieltäsi näillä tapahtumilla ja ihmettele, mikä6337Moderoijat ja osallistujat
Miten tämä aloitus liittyy palstan aiheeseen? Ilmiselvästi aloittajaa ei kiinnosta luominen. "...uskomukset ei syntynee13337Luomiseen ja elämään liittyy ihmeitä
Luominen itsessään on suuri ihme. Ns. ihmeparantumiset ovat pieniä ihmeitä. Jeesus paransi ennen. Hän parantaa/korjaa tä23326Tempaus vai vallanotto maailmassa?
Oletteko havainneet, että Suomessa olisi uskovien parissa vallanotto-uskontoa? Dave Hunt / The Berean Call > Eräs aika28313Arvioikaa Jyrki
Minua on nimitetty satananpalvojaksi. Pyydän aloittamaan arvioinnin Raamatusta. Käsittääkseni netti on yksi pahan aikaka100311Miten pelastutaan?
Tein aloituksen samasta aiheesta adventistien palstalla. Koska pelastuskysymys on maailman tärkein kysymys, kysyn samaa40296Ovatko linkkini kiusallisia?
Me kaikki tunnemme Vatikaanin mahtavuuden, mutta saako siitä puhua ääneen? Tarviiko mun pelätä, että ketjuni jälleen poi15294Postia Hannulta: "Verikuut eivät ole iso juttu."
Laitan lyhyen otteen alkuun. > Suomentajan kommentti: Tämä tärkeä artikkeli on valitettavasti jäänyt suomentamatta, vaik9282Vaikea kysymys
Kysyn ateisteilta. Mistä mihin haluatte pelastaa Jumalan lapset? Lisäkysymys http://keskustelu.suomi24.fi/node/1255798779280Biologin kaikenteoria
Parodioitu esitelmä helpottaa asian perillemenoa. Biologin kaikenteoria: Yksisoluinen eläin ajatteli: "Haluan tulla mon51273Luoja ei luonut evoluutiota
Vaikka kuinka evoluutio saattaisi kuulostaa tieteeltä, evoluutiota ei olla havaittu luonnossa. Vain mikroevoluutiota on25271Okkultismi
Käsittääkseni korkean asteen vapaamuurarit ovat okkultisteja. Onko teillä asiantuntemusta? Pääsimme sivuamaan asiaa jonk12266