cassiopeia_82

Suosikkibändit/artistit: Mielialan mukaan 
Suosikkileffat: Komedia, draama, romanttinen ja musikaalit
Lempikirjat: Niitä on useita
Vapaa-aikanani: Laulan kuorossa, luen, kirjoitan ja valokuvaan
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Chat, työpaikat, terveys, suhteet...
Katson tv:stä mieluiten: Dokumentit, elokuvat, musiikkiohjelmat
En pidä: Ukkonen 
Parhaat matkakohteet: Norja, Saimaa ja Lappi
Parhaat juomat : Kaakao, lonkero, siideri ja viinit
Ruoista parhaat: Pizza
Koulutus: Kasvatustieteen kandidaatti (valmistun joulukuussa 2025)
Ammatti: Opiskelija
Yhdistykset/kerhot: Cassiopeia
Siviilisääty: Naimisissa
Lapset: Ei ole
Aloituksia
17
Kommenttia
40
- Onko vammaisella lainkaan oikeuksia?Hei! Ensinnäkin kirjoitan tätä viestiä CP - vammaisen avustajana, en vammaisena ja toivon, etten loukkaa ketään - mutta2590
- Pakko hakeutua hoitoon*Oon tässä kesäkuun ekasta päivästä asti kärsinyt mielenterveysongelmista, joista en ole kertonut muille, koska en halua57514
- Mikä aiheuttaa paniikkihäiriön?Uskokaa tai älkää, mulla se on ukkonen. Menen suoraan sanottuna ihan paniikkiin. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa, hikoilen6318
- Reuma vai ei?Nyt sitten sain lähetteen verikokeisiin, jossa tutkitaan onko mulla reumaa (suvussa HLA-B27 -antigeeni äidin puolella).10298
- Kaikki alkaa alustaNo niin... Tässä pari (tai kolme) viikkoa sitten tuli viesti esimieheltä, että työni eivät jatku heidän yrityksessään 6.3180
- Miten otan asian puheeksi?Työskentelen varhaiserityisavustajana päiväkodissa. Lapsen avustamisen lisäksi tehtäviini kuuluvat mm. muiden lasten av0168
- Mikä minua vaivaa?Minun pitäisi olla tyytyväinen elämääni, koska minulla on rakastava aviomies ja alan työpaikka (työskentelen henkilökoht1168
- ADHD vai Asperger?Olen huolissani mieheni terveydestä. Hänen täytyy koko ajan tehdä jotain eli hän ei osaa olla tai rentoutua lainkaan. Ku0135
- Lyhyestä virsi kaunis...Dodii - nyt tuli oltua yhdessä firmassa töissä hurjat kaksi päivää (ne tosin oli vasta perehdytyspäiviä eli itse varsina0134
- Ongelmia ruoan kanssaHei! Mulla on ollut ongelmia ruoan kanssa, joka tuli esiin taas tänään. Söin siis perunalaatikkoa ja kalapuikkoja ja jo4128
- Pakkomielle purkkaan / kurkkupastilleihinHeippa! Mulla on aikamoinen ongelma, eli mulla pitää olla aina ruokailun jälkeen suussa joko purkka tai kurkkupastilli.3127
- Selkäkipu vie hermotNo niin, taas vaihteeksi levossa kovan selkäkivun takia. Tähän on kokeiltu kohta kaikki vesikävelyt, fyssarin liikkeet j1125
- Kuntoutuspaikan vaihtoMulla on tulossa kaksi jaksoa Oulun Edenissä (toinen syyskuussa 2021 ja toinen marraskuussa 2021). Sain tietää, että kok0124
- RavitsemusterapiaHei! Olen menossa nyt torstaina terveydenhoitajan vastaanotolle ja toiveena on saada lähete ravitsemusterapeutille. Onk0117
- Selkävaivat työn seurauksenaOlen tehnyt henkilökohtainen avustajan töitä nyt neljä vuotta. Nyt olen jo toisen kerran pitkällä sairaslomalla selkäkiv1116
- Ei astmaa - mutta mitä?Hei! Jouduin lopettamaan edellisessä työpaikassa sisäilmaoireiden takia (tästä olen jo kertonutkin). Olen ollut 2 viikk0115
- Tunteiden purkuaNyt on pakko purkaa kaikki paha olo tänne. Olen pian 34-vuotta täyttävä nuori nainen Oulusta. Tällä hetkellä olen työtön097