Vapaa kuvaus

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]

Aloituksia

257

Kommenttia

319

1. Joulu juhlista jaloin

onko se sitä.. kuinka monissa perheissä pienet lapset odottaa innolla pukkia.. kuinka monissa perheissä on selvä pukki..
    50 plus
    25
    382
  2. Vakuutusasiamiehen ym. työt

haen siis vakuutusasiamiehen, atk-kouluttajan ja myyntineuvottelijan töitä Oulun läänin eteläosien alueelta.. mielellään
    2
    376
  3. Kysymys joka koskee kaikkia

täällä Oulun läänin eteläosissa asuvia.. Viimeisten vuosien aikana on tältä alueelta kadonnut suuri joukko työpaikkoja..
    6
    373
  4. Tämän verran lapsi maksaa

Lapsi käy kalliiksi, sehän tiedetään, mutta nyt kalleudelle on laskettu myös tarkka hintalappu. Ruotsalaisen Swedbankin
    50 plus
    18
    373
  5. Haetaan atk-opettajan töitä

Profiilini kautta löydät yhteystietoni. Tuntipalkkaista työtä.
    Opetustyö
    0
    365
  6. Ajatellaanpa kaupunkia nimeltä Ylivieska

ei se oo sen kummempi kun mikään muukaan paikkakunta tällä Oulun eteläisellä alueella..
    Ylivieska
    3
    356
  7. Saako työnantajat oma valtaisesti

rikkoa solmittuja sopimuksia? Jos sopimuksissa kerrotaan jotkut asiat, niin saako työnantajat.. oli sitten taho mikä hyv
    Takaisin toimeen
    5
    350
  8. Kadonnut

kissani katosi toissa päivänä.. jos näet tai tiedät kissani olin paikan.. niin ota minuun heti yhteyttä.. t. Pirkko puh
    Etsintäkuulutus
    1
    349
  9. Rakkauden liekki elää....

Rakkaus on liekki, joka rinnassa palaa. Ei vain se, että saa rakastaa, vaan myös se, että rakkauteen vastataan rakkaudel
    50 plus
    6
    347
  10. Uudet yritykset ja yrittäjät

tervetuloa tänne Kärsämäelle ja Pyhäjärvelle.. Täältä löytyy nyt rutkasti tyhjää tilaa uusien yritysten tarpeisiin..
    0
    345
  11. Miksi jatkuvasti syytetään yhtä ja samaa ihmistä

Mikä siinä on syynä? Mitä pahaa minä teille olen tehnyt sillä että minä elän ja olen ihminen.. Minulla on samanlainen oi
    50 plus
    9
    341
  12. Tuska

Hei, mä en hae mitään erityistä juttua.. mä vain juttelen.. en tiedä kuka olet ja ehkä en välitäkkään tietää… en halua s
    50 plus
    36
    337
  13. Yhtä tyhjän kanssako ?

Jos mä ajattelen mennyttä aikaa taaksepäin.. niin elämässä ei oo mitään järkeä.. ei oo toki kuolemassakaan siinäkään ei
    50 plus
    3
    336
  14. Hyvää naistenpäivää !

Kaikille naisille ympäri koko suomen maan.
    50 plus
    7
    326
  15. Rakkauden voima

Rakkaus on voimista suurin, sulattaa se paksuimmankin muurin, usein sitä vain on liian vähän, haluan sitä lisää elämään
    50 plus
    15
    311
  16. 18 vuotiaalla kissalla ongelma

ao. kissalla on iho auki, takaraivosta aina lapaluihin saakka.. Kissa on iäkäs, syö kuitenkin normaalisti.. mutta aina k
    Kissojen terveys
    3
    310
  17. Ainako ihmisen pitäs olla

hymyilevä ja iloinen.. ainako.. en minä ainakaan jaksa olla sellainen.. jatkuvasti.. oletteko te.. Vai ootteko joskus
    50 plus
    23
    310
  18. työpaikkoja hakusessa

Jos jollain on tarjota kivaa duunia.. niin otappa yhteyttä.. työ saa sijaita p-pohjanmaalla..
    Työpaikat
    0
    300
  19. Palopäällikkö + muurari

liikkuu alueella. Olkaahan kotosalla kaikki.. tekee uuden palotarkastuslain vaatimia palotarkastuksia. Jos on tiedossa
    0
    293
  20. Ranne kipeänä

kaaduin muutama viikko sitten oikealle kyljelleni jäätikköisellä tiellä.. ja löin kait tuon oikean käteni koskapa se men
    Yleistä terveydestä
    4
    290