pirkkohie

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]
Aloituksia
257
Kommenttia
319
Joulu juhlista jaloin
onko se sitä.. kuinka monissa perheissä pienet lapset odottaa innolla pukkia.. kuinka monissa perheissä on selvä pukki..25382Vakuutusasiamiehen ym. työt
haen siis vakuutusasiamiehen, atk-kouluttajan ja myyntineuvottelijan töitä Oulun läänin eteläosien alueelta.. mielellään2376Kysymys joka koskee kaikkia
täällä Oulun läänin eteläosissa asuvia.. Viimeisten vuosien aikana on tältä alueelta kadonnut suuri joukko työpaikkoja..6373Tämän verran lapsi maksaa
Lapsi käy kalliiksi, sehän tiedetään, mutta nyt kalleudelle on laskettu myös tarkka hintalappu. Ruotsalaisen Swedbankin18373- 0365
Ajatellaanpa kaupunkia nimeltä Ylivieska
ei se oo sen kummempi kun mikään muukaan paikkakunta tällä Oulun eteläisellä alueella..3356Saako työnantajat oma valtaisesti
rikkoa solmittuja sopimuksia? Jos sopimuksissa kerrotaan jotkut asiat, niin saako työnantajat.. oli sitten taho mikä hyv5350Kadonnut
kissani katosi toissa päivänä.. jos näet tai tiedät kissani olin paikan.. niin ota minuun heti yhteyttä.. t. Pirkko puh1349Rakkauden liekki elää....
Rakkaus on liekki, joka rinnassa palaa. Ei vain se, että saa rakastaa, vaan myös se, että rakkauteen vastataan rakkaudel6347Uudet yritykset ja yrittäjät
tervetuloa tänne Kärsämäelle ja Pyhäjärvelle.. Täältä löytyy nyt rutkasti tyhjää tilaa uusien yritysten tarpeisiin..0345Miksi jatkuvasti syytetään yhtä ja samaa ihmistä
Mikä siinä on syynä? Mitä pahaa minä teille olen tehnyt sillä että minä elän ja olen ihminen.. Minulla on samanlainen oi9341Tuska
Hei, mä en hae mitään erityistä juttua.. mä vain juttelen.. en tiedä kuka olet ja ehkä en välitäkkään tietää… en halua s36337Yhtä tyhjän kanssako ?
Jos mä ajattelen mennyttä aikaa taaksepäin.. niin elämässä ei oo mitään järkeä.. ei oo toki kuolemassakaan siinäkään ei3336- 7326
Rakkauden voima
Rakkaus on voimista suurin, sulattaa se paksuimmankin muurin, usein sitä vain on liian vähän, haluan sitä lisää elämään1531118 vuotiaalla kissalla ongelma
ao. kissalla on iho auki, takaraivosta aina lapaluihin saakka.. Kissa on iäkäs, syö kuitenkin normaalisti.. mutta aina k3310Ainako ihmisen pitäs olla
hymyilevä ja iloinen.. ainako.. en minä ainakaan jaksa olla sellainen.. jatkuvasti.. oletteko te.. Vai ootteko joskus23310työpaikkoja hakusessa
Jos jollain on tarjota kivaa duunia.. niin otappa yhteyttä.. työ saa sijaita p-pohjanmaalla..0300Palopäällikkö + muurari
liikkuu alueella. Olkaahan kotosalla kaikki.. tekee uuden palotarkastuslain vaatimia palotarkastuksia. Jos on tiedossa0293Ranne kipeänä
kaaduin muutama viikko sitten oikealle kyljelleni jäätikköisellä tiellä.. ja löin kait tuon oikean käteni koskapa se men4290