tuntijasi

tuntijasi profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Liittynyt 15v sitten
16 aloitusta · 2457 kommenttia
Hei

näistä nettijutuista on vaikea saada kiinni, koska virtaa on niin kamalasti ympärillä.
myöskään ajoista minä en koskaan puhele, niitä ei minulle ole olemassakaan.

mutta jos vaikka katsomme ihan yleensä sinulle.
netistä sinä löydät ihastuksia ja unelmia, mutta ole varovainen, sinä annat itsestäsi paljon kun elät täysillä mukana. varsinkin etelänmaalainen mies saa sinusta helposti kiinni. sinusta saa uskollisen seuralaisen, joka jaksaa olla monipuolinen viihdyttäjä. en tarkoita pahalla, vaan haluan varoittaa sinua!

sinulle näkyy myös aivan uusi alku, minkä kautta voit tienata hyvin mukavasti rahaa.
jos haluat vielä kuulla tuosta ihastuksesi kohteesta, sinun on tehtävä itsesi vaikeasti saavutettavaksi! siitä hän eniten innostuu ja tulee hieman epävarmaksi oman voimansa suhteen.
mitä kauemmin olet ilmoittamatta itsestäsi, sitä enemmän hän kiehuu. kyllä kuulet vielä hänestä.

toisesta kysymästäsi en saa kiinni, koska heitä on miljoonia.

t. Keskiyö
Hei

minä kerronkin välityksellä, ei tämä ole minun omaa mielipidettäni....

ympärilläsi on erittäin paljon ihmisiä, ihmettelen onko tämä sukua vai mitä?
sanon suoraan, että tässä on juoruilua ja vääntämistä ja kääntämistä.
jos tässä on kysymyksessä työpaikka, niin jo voi olla ongelmallista.

sinä olet varmaankin eronnut, koska tuo mies katselee aivan eri suuntaan kuin sinä. sitten minulle näkyy kiipijä pariskunta, joka yrittää päästä pinnalle hinnalla millä hyvänsä.
tulee jonkinlainen välienselvitys, missä sinä olet vahvoilla. siinä sinulla on myös kumppani vierelläsi, joka tukee ja aivan oikeasti itkee puolestasi! hän on erittäin hellä.

tuo toisaalle katseleva mies ei ole sinun lopunikäinen kumppanisi.
toiveesi ovat korkealla, mutta joskus sinä kohdistat ne väärään suuntaan, väärään ihmiseen. kuulehan, sinä luotat melko sinisilmäisesti näihin ihmisiin.

on myös ristiriitaa lapsen kanssa, jonka suunnitelmat ovat sinulle pilvistä temmattuja. mutta anna olla, hänellä on oma kutsumuksensa ja onnellinen on se ihminen, joka löytää oman kutsumuksensa. moni ei löydä sitä koskaan.

sinulla oli ristiriitainen suhde isäsi kanssa. tämä saattaa toistua sinun elämässäsi, kunnes ymmärrät katkaista vanhat kuviot ja antaa vanhojen olla. nyt eletään aivan eri aikaa, uutta maailmaa.

asuntoasioissa sinä pelkäät maksuja. mutta minusta sinun rahat riittävät, tässä on myös mukana lapsi, näissä kuvioissa. raha-asioihin tulee muutoksia, mutta sinun parhaaksi. tässäkin on lapsi mukana. erittäin rakas lapsi.

t. Keskiyö
Hei

kyllä me tarkoitamme samaa. ei liikkuva ainoastaan tarkoita miessuhteita.
sinulla on voimaa jatkaa eteenpäin.

minusta sinä et ole vielä kohdannut rakkauttasi. puhuisin oikein mielelläni myös muista kauniista asioista, mutta tämä on se, mitä kysyit.

t. Keskiyö