Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

sinulla on yksi rakkausliitto takanasi, se antoi paljon aikanaan. tämä kysymäsi mies näkyy minulle oikein hyvänä ihmisenä, hän on jo sinut menneisyytensä kanssa, kaikesta huolimatta.

avioliitto ja rakkaus on lähellänne, mutta se ei vielä ole yksinkertainen yhtälö.
    mies taitaa pelätä myös rahan puolesta, siinä on jonkinlainen avain tähän kysymykseen. ei kai hän yhteistä verotusta pelkää?

teille näkyy myös yhteisiä reissuja ja paljon yhteisiä unelmia, joista jutellaan. minusta tämä näyttää erittäin positiiviselta.

t. Keskiyö
  2. Hei

minä kerronkin välityksellä, ei tämä ole minun omaa mielipidettäni....

ympärilläsi on erittäin paljon ihmisiä, ihmettelen onko tämä sukua vai mitä?
    sanon suoraan, että tässä on juoruilua ja vääntämistä ja kääntämistä.
    jos tässä on kysymyksessä työpaikka, niin jo voi olla ongelmallista.

sinä olet varmaankin eronnut, koska tuo mies katselee aivan eri suuntaan kuin sinä. sitten minulle näkyy kiipijä pariskunta, joka yrittää päästä pinnalle hinnalla millä hyvänsä.
    tulee jonkinlainen välienselvitys, missä sinä olet vahvoilla. siinä sinulla on myös kumppani vierelläsi, joka tukee ja aivan oikeasti itkee puolestasi! hän on erittäin hellä.

tuo toisaalle katseleva mies ei ole sinun lopunikäinen kumppanisi.
    toiveesi ovat korkealla, mutta joskus sinä kohdistat ne väärään suuntaan, väärään ihmiseen. kuulehan, sinä luotat melko sinisilmäisesti näihin ihmisiin.

on myös ristiriitaa lapsen kanssa, jonka suunnitelmat ovat sinulle pilvistä temmattuja. mutta anna olla, hänellä on oma kutsumuksensa ja onnellinen on se ihminen, joka löytää oman kutsumuksensa. moni ei löydä sitä koskaan.

sinulla oli ristiriitainen suhde isäsi kanssa. tämä saattaa toistua sinun elämässäsi, kunnes ymmärrät katkaista vanhat kuviot ja antaa vanhojen olla. nyt eletään aivan eri aikaa, uutta maailmaa.

asuntoasioissa sinä pelkäät maksuja. mutta minusta sinun rahat riittävät, tässä on myös mukana lapsi, näissä kuvioissa. raha-asioihin tulee muutoksia, mutta sinun parhaaksi. tässäkin on lapsi mukana. erittäin rakas lapsi.

t. Keskiyö
  3. Hei

minulla on niin paljon selkärankaa, että kirjoitan aina ja vain omalla nimimerkilläni.

t. Keskiyö