korpikirjailija

![]()
Taiteilija galleriassa ; ))
Aloituksia
104
Kommenttia
7336
Suomalaiset hei!
Olen taas viettänyt aikaa sota-ajan tunnelmissä. (paatosta Korpilta, Paloman mielestä) Vietimme päivän Hyrynsalmella p45144Suomelan kylä
Olen pahoillani, että en ottanut osaa muihin tarinoita kerääviin aloituksiin. Miksikö? Koska niissä oli aloittajan asett50134Kehosi hallinta ja aistiesi muutokset
Olemme keskustelleet vihasta, elämän tarkoituksista ja rakkaudesta yms. asioista jotka on vaikea käsitellä sopuisasti.65132Valitatko...
jos olet ostanut tuotteen, joka on ollut viallinen? Teitkö huomautuksen valmistajalle tuotteesta? Kuinka valmistaja re103123Silmät kiinni ja kieli poskeen
Minkalaisia kokemuksia teillä on ihmisistä, jotka lakaisevat eteentulevat ongelmat maton alle?61117Jouluseimi
Josef istuu pää alas vaipuneena vuosisatoja vanhassa ikonissa. Vastasynnyttänyt Maria makaa kivisellä vuoteella katsoen25109Kuka se kissan hännän nostaa....
Olen aistivinani, turhautuneisuutta, kun selailin palstaa, masennustako pukkaa. Mitä kivaa keksittäis näin pikkulauantai105108Profiilikuva
Nyt on profiilissa edistytty siten, että sinne voi lisätä valokuvan. (on sitä jo odotettukin) Kaikki kehuskelijat, ikäis176102Turhakkeiden turhake
Postilaatikko näin joulun alla täyttyy mainoksista. Tapanani on selailla mainoksia ajatuksella kukahan tuotakin tarvits3891Noidankehä
Teen aloituksen päivän polttavimmasta mieliä kuohuttavimmasta uutisesta. Enon-tekosista. Tänne ohjeita isovanhemmille k15089Keskustelua vai bloggausta?
Onko sinulla jokin erityistaito, ja etsit elämässäsi uutta suuntaa, harrastuksia, jotain aiemmasta poikkeavaa ovea. Halu26188Hiustemme elinkaaren loppuväri
Meillä jokaisella on erilainen hiusten pohjaväri joten hiuksemme "harmaantuvat" eri tahtiin ja eri sävyisiksi. Joku s5487Pääsiäispyhien jutskoja ; )
Oletko valmistautunut pääsiäisen viettoon? Itse olen siivoillut talon (verkkaan tahtiin), valmistellut pakkaseen hieman10886On se niin vaikeaa
Olisiko taas aika keskustella maahanmuuton tuomista ongelmista. Kopioin Hesarin linkin, artikkeli on sen verran pitkä6373Suoraan vai mutkitellen eteenpäin?
Eilen palatessamme taidenäyttelyn avajaisista, tajusin jotain sellaista sisimmästäni, jota en ole aijemmin tiedostanut.9367Elämänkaaremme
Tämä aloitus meni plus 70 palstalle. Tarkoitin oli plus 60 palstalle. Olen huomannut, että iän määritelmät ovat monill7864Kuka esittää ja mitä roolia?
Kahviaamiaista nautiskellessani luin Korven Sanomia. Generaattori-näyttämölle on tulossa lasten näytelmä Tea ja tyhmentä6058Perinteitä kunnioittaen
Tyttö nousee tuvan portaita, jalassaan nuoskalumen virryttämät harmaat hupatossut, hän avaa ulko oven, astuu sisään pors10152Ihanaa ; )
Vihdoinkin jotai postittivistä joka sai ilon kyyneleen vierähtämään poskelleni. Ruotsin hovi tiedotti perjantai-iltana3051Uskon asioita.
Nostin eilisen viikonloppuketjuun kirjoittamani kommentin uudeksi aloitukseksi koska haluan tietää mitä mieltä olette ta6950