Vapaa kuvaus

Taiteilija galleriassa ; ))

Aloituksia

104

Kommenttia

7336

1. Suomalaiset hei!

Olen taas viettänyt aikaa sota-ajan tunnelmissä. (paatosta Korpilta, Paloman mielestä) Vietimme päivän Hyrynsalmella p
    60 plus
    45
    144
  2. Suomelan kylä

Olen pahoillani, että en ottanut osaa muihin tarinoita kerääviin aloituksiin. Miksikö? Koska niissä oli aloittajan asett
    60 plus
    50
    134
  3. Kehosi hallinta ja aistiesi muutokset

Olemme keskustelleet vihasta, elämän tarkoituksista ja rakkaudesta yms. asioista jotka on vaikea käsitellä sopuisasti.
    60 plus
    65
    132
  4. Valitatko...

jos olet ostanut tuotteen, joka on ollut viallinen? Teitkö huomautuksen valmistajalle tuotteesta? Kuinka valmistaja re
    60 plus
    103
    123
  5. Silmät kiinni ja kieli poskeen

Minkalaisia kokemuksia teillä on ihmisistä, jotka lakaisevat eteentulevat ongelmat maton alle?
    70 plus
    61
    117
  6. Jouluseimi

Josef istuu pää alas vaipuneena vuosisatoja vanhassa ikonissa. Vastasynnyttänyt Maria makaa kivisellä vuoteella katsoen
    60 plus
    25
    109
  7. Kuka se kissan hännän nostaa....

Olen aistivinani, turhautuneisuutta, kun selailin palstaa, masennustako pukkaa. Mitä kivaa keksittäis näin pikkulauantai
    70 plus
    105
    108
  8. Profiilikuva

Nyt on profiilissa edistytty siten, että sinne voi lisätä valokuvan. (on sitä jo odotettukin) Kaikki kehuskelijat, ikäis
    60 plus
    176
    102
  9. Turhakkeiden turhake

Postilaatikko näin joulun alla täyttyy mainoksista. Tapanani on selailla mainoksia ajatuksella kukahan tuotakin tarvits
    60 plus
    38
    91
  10. Noidankehä

Teen aloituksen päivän polttavimmasta mieliä kuohuttavimmasta uutisesta. Enon-tekosista. Tänne ohjeita isovanhemmille k
    70 plus
    150
    89
  11. Keskustelua vai bloggausta?

Onko sinulla jokin erityistaito, ja etsit elämässäsi uutta suuntaa, harrastuksia, jotain aiemmasta poikkeavaa ovea. Halu
    70 plus
    261
    88
  12. Hiustemme elinkaaren loppuväri

Meillä jokaisella on erilainen hiusten pohjaväri joten hiuksemme "harmaantuvat" eri tahtiin ja eri sävyisiksi. Joku s
    70 plus
    54
    87
  13. Pääsiäispyhien jutskoja ; )

Oletko valmistautunut pääsiäisen viettoon? Itse olen siivoillut talon (verkkaan tahtiin), valmistellut pakkaseen hieman
    60 plus
    108
    86
  14. On se niin vaikeaa

Olisiko taas aika keskustella maahanmuuton tuomista ongelmista. Kopioin Hesarin linkin, artikkeli on sen verran pitkä
    60 plus
    63
    73
  15. Suoraan vai mutkitellen eteenpäin?

Eilen palatessamme taidenäyttelyn avajaisista, tajusin jotain sellaista sisimmästäni, jota en ole aijemmin tiedostanut.
    60 plus
    93
    67
  16. Elämänkaaremme

Tämä aloitus meni plus 70 palstalle. Tarkoitin oli plus 60 palstalle. Olen huomannut, että iän määritelmät ovat monill
    60 plus
    78
    64
  17. Kuka esittää ja mitä roolia?

Kahviaamiaista nautiskellessani luin Korven Sanomia. Generaattori-näyttämölle on tulossa lasten näytelmä Tea ja tyhmentä
    70 plus
    60
    58
  18. Perinteitä kunnioittaen

Tyttö nousee tuvan portaita, jalassaan nuoskalumen virryttämät harmaat hupatossut, hän avaa ulko oven, astuu sisään pors
    60 plus
    101
    52
  19. Ihanaa ; )

Vihdoinkin jotai postittivistä joka sai ilon kyyneleen vierähtämään poskelleni. Ruotsin hovi tiedotti perjantai-iltana
    60 plus
    30
    51
  20. Uskon asioita.

Nostin eilisen viikonloppuketjuun kirjoittamani kommentin uudeksi aloitukseksi koska haluan tietää mitä mieltä olette ta
    60 plus
    69
    50