Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Huomaan,+että+onpas+aloitukset+vähissä,+kun+mieleni+tekee+kommentoida+tätäkin+typerän+tomppelia+sepostustasi.+Mutta+kun+olen+yksi+noista+kököistä+ja+kirjoitan+noita+kökköjä,+niin+ihan+vain+huvikseni+tämän+raapustelen,+kun+ei+oikein+nukuta+ja+hommatkin+on+jo+tehty.+On+niin+himskatin+valoisaakin.+Olisi+ollut+tosi+mukavaa+saada+joitakin+perusteluja+väitteillesi,+mutta+sitähän+ei+voi+odottaa,+koska+jos+olet+lusikalla+saanut+et+kauhalla+voi+sinäkään+kommentoidessasi+kahmaista.+Viisaana+toki+tiedät+mitä+sana+kökkö+tarkoittaa,+sanakirja+määrittelee+sen+huonoksi+ja+kehnoksi,+urbaani+puhuu+vielä+ala-arvoisesta+ja+teennäisestä.+Nyt+puhun+ja+ajattelen+vain+ja+ainoastaan+omista+tekeleitäni,+ja+tuollaisiahan+ne+todella+ovat,+mutta+millainen+tarkalleen,+olisit+voinut+vähän+yksilöidä,+ei+siitä+mihinkään+pääse,+mutta+se+ilo+on+niin+iso+niitä+kirjoitella,+etten+malta+lopettaa,+en+halua,+en+tahdo.Sitä+paitsi,+miksi+et+ollut+rohkea+ja+käyttänyt+toista+merkitystä,+jota+sanan+kökkö+vastineena+voi+käyttää.+Nimittäin+kyselin+sananselittäjältä+ja+kökölle+on+myös+merkitys+paska,+tiedäthän+kun+keväisin+ennen+vanhaan+leviteltiin+sontaa+pelloille,+ne+olivat+paskakokkareita,+joita+sinne+pellolle+heiteltiin.Olisikin+ollut+mukavaa,+jos+olisit+rehellisesti+kirjoittanut,+että+onpas+rosaliiin+oikea+paska+ja+ilkiää+vielä+kirjoitellakin+tuollaisia+paskoja+pitkin+palstoja,+täytyy+olla+todella+paska+tyyppi.+Onneksi+et+tunne+minua,+silti+arvostavan+millainen+kokkare+todellisuudessa+olen,+joskus+aika+paskamainen,+myönnetään+tai+ainakin+v---tumainen.Hieman+ihmettelen+miksi+olet+sanan+riimi+laittanut+lainauksiin,+kenen+riimin+olet+siihen+lainannut,+minusta+se+on+oikein+hauska+sana+ja+sopii+erityisen+hyvin+näihin+kirjoituksiin,+joita+tähänkin+aloitukseen+ja+muihinkin+kirjoitellaan.Se+on+mukavaa,+kun+sinun+sanasäilääsi+voi+lueskella+muissa+aloituksissa,+ne+varmasti+hehkuvat+suomen+kielen+ja+sanojen+rikkautta+ja+runsautta.Ehkä+seuraavan+kerran+kun+kommentoit,+niin+jospa+yksilöisit+vähän+paremmin,+huitoisit+hieman+pienemmällä+sutilla+tuon+suhmurointisi.Kaikkea+hyvää+ja+varsinkin+kökötöntä+ihanaa+elämää+sinulle.+Voidaan+hyvin+ja+en+kyllä+kehtaa+kökköilyä+lopettaa,+sanat+ovat+niin+mukavia,+ajatukset+vielä+mukavampia.+tosi.kökköö,+musiikkia+sinulle
  2. Tuossa+edellä+joku+kertoi.+että+pankki+on+kiinnostunut+rahan+lähteistä.Olen+ollut+markkinoilla+tai+messuilla+myymässä+tuotteitani+ja+mennyt+viikonlopun+jälkeen+pankkiin+muovipussin+kanssa,+Mistä+raha+on+peräisin,+varsinkin+kun+olen+kruunuja+mennyt+vaihtamaan,+mistäs+rouvan+rahat+on+peräisin.+Eikä+ole+suurista+seteleistä+ollut+kyse,+pikemminkin+pienistä+kolikoistaOnneksi+nyt+on+tuttu+pankki+ja+tutut+tytöt+kassalla,+ei+ole+enää+tarvinut+vastailla+moisiin.