Poika-01
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
381
Mitä lupia ilmakivääriin tarvitsee?
Onko esim. videon (https://youtu.be/mb6qmpAzQ-o) kaltainen ase laillinen Suomessa? Onko se jopa laskettavissa leluksi, k4159Milloin ainevalinnat tehdään?
Olen menossa lukioon, Kuninkaantielle, jos auttaa. Milloin valitsen ensimmäisen lukuvuoden (/-kauden?) aineet, missä tee6487Luvallinen kalasus
"Kansallispuiston vesillä voi rauhoitettuja vesiä lukuun ottamatta pilkkiä, onkia ja viehekalastaa yhdellä vavalla" Tutk1559- 1121
Uskovaiset idiootit
Täällä palstalla on on ihmisiä, jotka pitvät ateisteja viallisina idiootteina, yleensä heikoin perustein. Sitten meillä1112Hautajaisasu
Hei. Olen 14v poika, ja tarvitsen apua asuvalinnassa. Haluaisin tietää, kuinka vakava tyylivirhe on musta puku, mustalla3197Isä sulki WiFi:n
Elikkäs: Tarttisin vähän apua. Isäni sulki minulta WiFi:n pienen riitamme jälkeen. Hän tietää, ettei sulkenut minua neti15107Ongelma painon kanssa
Olen 8-luokkaa käyvä poika, ja olen huolissani painostani. Pituuteni on 180cm, paino n. 57kg. Normaalit mitat, oletettav11106Kyselkää...
14v (-01) poika vastailee kysymyksiin. PS. Kaikkea saa kysyä, mutta järkevät kysymykset etusijalla :)881Kikryhmä yksinäiset nuoret
By: Tyttö15vee Trollit pilas edellisen, joten repostataan tämä. Älkää välittäkö trolleista. Joo eli tehää kik ryhmä ka470IL-2 Sturmovik: Forgotten battles windows 8:lle?
Elikkäs tietääkö kukaan, miten IL-2 Sturmovik: Forgotten battles asennetaan Windows 8:lle? Sain pelin koneele, mutta käy190Pelikavereita?
Pelaako kukaan Elite: Dangerousia? Jos pelaatte nii laittakaas pelaajanimii alle :) - Commander Alpha Wolf 01167"Pitkä" tukka pojalla
Eli kertokaas mitä mieltä ootte tavallist pidemmäst tukast pojalla. Mun hiukset on vähä aaltoilevat ja yltää suunnillee8146"Vampyyrit"!
Oletteko mahtavampia kuin ihmiset? Miten? Voiko teidät tappaa vain tietyillä tavoilla? Miksi? Mistä tiedätte, että ole061Painokysymys
Oon 14v poika. Pituutta 178cm, painoa 54kg, enkä oo mitenkää harteikas. En oletettavasti oo ylipainone? Vai oonko? Mikä13100Miten voisin olla ihastuksen kanssa?
Eli. Mulla on ongelma. Oon 13v (8lk) poika ja oon ihastunu rinnakkaisluokkalaisee tyttöön. Ollaa tunnettu (tai oikeemmin1079Rakkaus.. vain pelkkää unelmaa
Elämän tarkotushan on syntyä, rakastaa, tehdä työtä ja kuolla. Ite uskon et mulle se on syntyä, työskennellä ja kuolla.1072Tekninen kysymys
Tiedän että kevlarliivi suojaa luodeilta. MUTTA millaista materiaalia kevlar on, eli pysäyttääkö se esim kunnollisen, te5139Kelpaanko? Onko ok tyyli?
Elikkäs oon 13v poika, perus ruskeet niskaan asti yltävät (sivuilta vähän lyhyemmät) hiukset jotka kaaruu päistä vähän u151Mahdollisuus itsemurhaan
Mulla on jo ollu pidempään ongelma. Olin aiemmin tosi masentunu ja suunnittelin vakavissani itsemurhaa. Mä selvitin moni673