Vapaa kuvaus

Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa. Tärkeintä elämässäni on perheeni, johon kuuluu vaimoni Janica sekä kolme lasta Bicky the Kid, Mohammed ja Minttu-Petteri.

Aloituksia

34

Kommenttia

223

1. 1.+Mikä+on+koulutuksesi?Olen+koulutukseltani+kone-+ja+tuotantotekniikan+insinööri+ja+suuntautunut+laivatekniikkaan2.+Mikä+on+ammattisi?Työskentelen+laivojen+ilmanvaihtojärjestelmien+suunnittelu-+ja+toteutusprojektissa3.+Paljonko+tienaat+kuukaudessa?Bruttona+3800€+ja+veroprosenttini+on+32%+eli+käteen++jää+noin+2500€4.+Mitä+harrastat?Perheellisen+miehen+ei+ole+aina+niin+helppoa+löytää+aikaa+harrastuksille,+mutta+olen+nuoresta+saakka+rakentanut+ja+keräillyt+panssarivaunujen+pienoismalleja.+Käyn+myös+pyöräilemässä+Minttu-Petterin+kanssa.+Joskus+hän+istuu+pyörän+takana+olevassa+"perävaunussa"+ja+joskus+pyöräilee+itse+pienellä+pyörällään.+Pyöräni+on+korkearunkoinen+28-tuumainen+Helkama,+jossa+on+4+vaihdetta+ja+jalkajarrut.5.+Löytyykö+kavereita+ja+ystäviä?Työpaikalla+on+paljon+samanhenkisiä+työkavereita,+mutta+paras+ystäväni+on+opiskeluajoista+asti+tuttu+Eki.6.+Kuinka+tyytyväinen+olet+parisuhteeseesi?En+lyö,+ryyppää+enkä+petä,++joten+olen+varsinainen+YTM-mies.+Olen+valtavan+onnellinen+perheestäni,+mutta+mielestäni+minun+meriiteillä+pitäisi+niitä+saantilauantaita+olla+useamminkin.7.+Mitä+mieltä+olet+Bicky+Royal+miehestä+ja+mitä+arvelet+hänen+tuumivan+vaimostasi?-Hän+on+vaimoni+ex-mies+ja+Bicky+Jr:n+biologinen+isä,+joten+pakko+hänenkin+kanssa+on+yrittää+tulla+toimeen.+Ei+meillä+ole+paljoakaan+yhteistä,+mutta+hän+on+kyllä+toisinaan+auttanutkin+minua.+Esim.+toissa+juhannuksena+hän+majoitti+minut+ja+Minttu-Petterin+vuokramökkiinsä+kun+meidän+vuokraaman+asuntoauton+lämmitysjärjestelmä+hajosi+ja+yöllä+lämpötila+oli+alle+10+astetta.+Oivoi...+Kyllä+hän+tulee+Janican+kanssa+hyvin+juttuun+myös+eron+jälkeenkin,+mutta+loppujen+lopuksi+minä+tässä+olen+onnellisesti+naimisissa+ja+Bicky+eronnut+mies.
  2. Oivoi...+voi...