Deittipalstalla ärsyttää

Pettynyt nuori mies

Krijauduinpa tuonne S24 treffipuolelle ihan mielenkiinnosta ja siellä profiileja selaillessa rupes ärsyttämään kun nuorilla naisilla on poikkeuksetta kehuja ja vonkausviestejä vieraskirjat pullollaan. Siis ihan tavallisen näköisten naisten ulkonäköä kehutaan vuolaasti. Luultavasti vieraskirjaviestit on vain jäävuoren huippu niistä yhteydenotoista mitä naiset saa postilaatikkoonsa. Miten siinä sitten erottuu joukosta niin että nainen voisi kiinnostua takaisin? Oma ulkonäkö on ihan keskinkertaista tasoa, niin kuin monien näistä naisistakin, mutta ne varmaan leijailee ihan muissa luuloissa kaiken hehkutuksen jälkeen ja tuskinpa enää noteera omantasoisiaan miehiä. Miesten profiileja mitä vilkaisin, niin eipä komeitakaan miehiä kehuta läheskään samaan malliin. Eipä ole herkkua miehen osa tämän päivän parisuhdemarkkinoilla..

24

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paratiisin lumo

      Ei ole ei!
      Naiset kiistävät koko ongelman olemassaolon.

    • 12+12

      Joo saman olen panut merkille. Yksikin tapaus oli missä ensin luki ettei halua tulla enää jätetyksi ja alempana että minut sytyttää paha poka -look. Saatanan idiootit.

      • kilttityttö...

        Mitä sitten? Eiköhän sieltä löyty paljon sellasiakin jotka ei syty paha poika -lookista. Pakkoko sun on tollasia ilmotuksia lukea ja vastailla joissa vaatimukset on tota luokkaa...

        Hölmöä toimintaa!

        Pakkoko jahdata niitä pissisnaisia, kun KUNNOLLISIA KILTTEJÄ ja HYVIÄKIN tyttöjä on pilvin pimein.

        Äly hoi!


      • kissat koiria fjfgjf
        kilttityttö... kirjoitti:

        Mitä sitten? Eiköhän sieltä löyty paljon sellasiakin jotka ei syty paha poika -lookista. Pakkoko sun on tollasia ilmotuksia lukea ja vastailla joissa vaatimukset on tota luokkaa...

        Hölmöä toimintaa!

        Pakkoko jahdata niitä pissisnaisia, kun KUNNOLLISIA KILTTEJÄ ja HYVIÄKIN tyttöjä on pilvin pimein.

        Äly hoi!

        Ei sellaisia ole nettideiteissä, jos ei paha poika sytytä, niin sitten pitää olla miehinen mies mahtikokoisella m:llä, millä on myös millä mällätä. Mikään mälsä mikki hiiri -miesneutri ei mieltä miellytä.


      • jepujepp
        kissat koiria fjfgjf kirjoitti:

        Ei sellaisia ole nettideiteissä, jos ei paha poika sytytä, niin sitten pitää olla miehinen mies mahtikokoisella m:llä, millä on myös millä mällätä. Mikään mälsä mikki hiiri -miesneutri ei mieltä miellytä.

        Kyllä on nettideiteissä! Käytä nyt ees pari tuntia vaikka deittinetissä surffailuun, löydät aivan varmasti kilttejä ja kunnollisia.

        Mut ai niin, niillä ei oo tissikuvia näytillä, ja saattaa olla rillitkin päässä. No mut eihän se sit teille miehille käy. Moro vaan...


    • 12+12

      paha poika

    • ghjghjghj

      Ihan sama homma tälläkin palstalla. Naisten tekemiin avauksiin tai mielipiteisiin on heti pari tyyppiä kommentoimassa.

      Kun mies kirjoittaa asiaa niin se ei kiinnosta ketään, paitsi sitten jos nainen käy kommentoimassa miehen kirjoitusta, niin heti onkin taas pari miestä keskustelemassa aiheesta ja aihe onkin kiinnostava.

      Ihme homma.

    • crazyratlady

      Ei mulle vaan tule mitään yhteydenottoja deitissä. Tai pari yhteydenottoa on joo tullu, mut ne on jääny ihan tuolle nettijuttelun tasolle. Sit on näitä 40 -vuotiaita naimisissa olevia jotka vonkaa seksiä. Jostain syystä ei kiinnosta.Ihmetttelen näiden miesten sisälukutaidottomuutta, profiilissani lukee selvästi, etten hae pelkkää seksiä, en varattuja tai vanhoja.

      • pettynyt nainen

        Miksi miehet sitten toimivat noin?

        Eikö olis parempi jos miehet ei olis niin yli-innokkaita naisten suhteen, voisivat vähän rauhottaa tota vonkaamistaan.

        Olen deittipalstoilla saanut enimmäkseen seksiehdotuksia. Ylivoimaisesti eniten. Mistä kertoo?

        Mä haluan suhteen, miehet vaan seksiä.

        Ei löydy ei...


    • FF

      Siis käännätkö sen naisten syyksi, että miehet tukkivat imartelullaan heidän vieraskirjansa?

    • Pettynyt nuori mies

      En suinkaan pidä sitä naisten syynä. Parisuhdemarkkinat vaan olevan vääristyneet tavalla joka helposti jättää tavalliset nuoret miehet paitsioon.

      • tee jotain itsekin

        No miten tuo asia susta saataisiin oikaistua, jos kerran "markkinat" on vääristyneet?


      • Pettynyt nuori mies
        tee jotain itsekin kirjoitti:

        No miten tuo asia susta saataisiin oikaistua, jos kerran "markkinat" on vääristyneet?

        Syitä on varmaan monia, mutta yksi syy varmasti on siinä että sinkkuus on nykyään kovin muodikasta nimenomaan nuorten naisten keskuudessa, mikä vähentää pariutumishaluisten nuorten naisten määrää verrattuna samoissa aikeissa oleviin miehiin.


      • sinkkuilijanainen
        Pettynyt nuori mies kirjoitti:

        Syitä on varmaan monia, mutta yksi syy varmasti on siinä että sinkkuus on nykyään kovin muodikasta nimenomaan nuorten naisten keskuudessa, mikä vähentää pariutumishaluisten nuorten naisten määrää verrattuna samoissa aikeissa oleviin miehiin.

        Sinkkuus on ihan hyvä vaihtoehto.
        Kannattaisiko sit katsella vähän vanhempia naisia?
        Se vois olla hyvä vaihtoehto miehelle, joka haluaa parisuhteen ja perheen jo nuorena.


      • Pettynyt nuori mies
        sinkkuilijanainen kirjoitti:

        Sinkkuus on ihan hyvä vaihtoehto.
        Kannattaisiko sit katsella vähän vanhempia naisia?
        Se vois olla hyvä vaihtoehto miehelle, joka haluaa parisuhteen ja perheen jo nuorena.

        Ehkä kannattaisi, ongelma vaan on siinä että vanhemmat naiset ei sytytä. Ja pahoittelut etukäteen jos joku tästäkin vetää herneen nenään.


      • 15+11
        sinkkuilijanainen kirjoitti:

        Sinkkuus on ihan hyvä vaihtoehto.
        Kannattaisiko sit katsella vähän vanhempia naisia?
        Se vois olla hyvä vaihtoehto miehelle, joka haluaa parisuhteen ja perheen jo nuorena.

        Kuinka montaa vähän vanhempaa (oletus noin 26-32v) naista kiinnostaa n 19v - 20v nuori mies, joka kuuluu kategoriaan "tavallinen" ? :)

        Harvemmat nelikymppisetkään etsivät noin nuoria miehia parisuhde mielessä.

        Tilanne muuttuu kuitenkin hyvin radikaalisti jos mies on 32-36v silloin alkaa vanhempia naisiakin kiinnostamaan.


    • varattu onnellinen..

      Miksi asia on ongelma ja mitä sille sitten pitäisi tehdä?
      Ja kenen pitäisi tehdä..?

      Omituista näin naisen näkökulmasta. En ole Suomi24 treffeillä, mutta Deittinettiin laitoin aikoinaan ilmoituksen. Sain noin 50 vastausta. Sieltä löytyi nykyinen mieheni, jonka kanssa olen nyt ollut jo 10 vuotta yhdessä. Olen rakastunut ja onnellinen hänen kanssaan. Olisko mun siis pitänyt tehdä jotain toisin, vai mistä toi alottajan hyvin naisia syyllistävä sävy oikein tulee?

    • Pettynyt nuori mies

      No vilppittömät onnittelut sulle. Ei todellakaan ollut tarkoitus syyllistää ketään, pahoittelut jos sait sellaisen kuvan. Viestin tarkoitus oli valitella vallitsevaa tilannetta sinkkumarkkinoilla nuoren miehen näkökulmasta. Jos olisin nainen toimisin varmaan ihan samalla tavalla..

    • huvituttu

      Yli 40-vanhan miehen on vaikea kuvitella saavansa vielä jonkun nuoren naisen kiinnostumaan itsestään ellei ole tosi hyvännäköinen, hyvin koulutettu, jotain erinomaisia saavutuksia tai julkkis. Tavallisen pulliaisen on ihan turha haaveilla saavansa nuorta. Kannattaa tyytyä vain oman ikäisiin ja jättää turhat kuvitelmat itsestään. Naiset ovat tänä päivänä tosi kauniita verrattuna miehiin. Ihan tavallisen näköisistäkin tytöistä voidaan keinotekoisin menetelmin tehdä tosi hyvännäköisiä. Hiuspidennykset, ripsien pidennykset, rakennekynnet, hiusten värjäys, meikit, merkkivaatteet ja hampaiden valkaisu saavat ihmeitä aikaan kenessä vaan. Miehet eivät näe samaa vaivaa naisten suhteen, mutta silti kaikenmaailman kuvotukset saavat itselleen niitä kauniita naisia, se ihmetyttää? Pitää kuitenkin muistaa, että kaiken sen kerman alta paljastuu aina se ihan tavallisen näköinen arkinen akka :)

      Eikä kannata korostaa nimimerkissään "nuori" sanaa, jos ei halua paljastua katkeraksi keski-ikäiseksi mieheksi.

      • Pettynyt nuori mies

        Olen 27 vuotias.


      • fgjdfjdfjfgj

        Parantuisiko minun flaksini hiuspidennyksillä, ripsien pidennyksillä, rakennekynsillä, hiusten värjäyksellä, meikeillä, merkkivaatteilla ja hampaiden valkaisulla? t. mies


    • ....................

      Kannattaisiko jättää tyhjänpäiväiset vieraskirjaviestit kokonaan lukematta? Kukaan järkevä niitä kuitenkaan noteeraa, joten aivan turhaan ahdistut.

      • näin on!!!!!!!

        Hyvä neuvo!


    • Ei mua ainakaan tuollainen häiritse. Enemmän se merkkaa onko nainen muuten sopiva että kannattaako kirjoittaa, eli se että myös itse täytän sen mitä hän hakee. Tuon periaatteen kun olen ottanut niin en viestejä paljoa lähetä, kun yksinkertaisesti ei natsaa.

      Ainakaan läheltä itse en ole löytänyt sopivaa, mutta kauempaa näyttää löytyvän huomattavastikin. Tosin silloin kyllä välimatkaan yleensä kaatuu koko homma, kun kaukosuhde ei oo oikein hyvä ratkaisu.

      Mut joo pikkuhiljaa josko se joskus löytyisi joku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2247
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      61
      1919
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1515
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1140
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1053
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      920
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      916
    Aihe