Pituus ja paino

180/120

gallup a) hoikimmillasi b) lihavemmillasi c) nyt

84

870

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puntari helvettiin

      Pituus n. 163 cm

      a) hoikimmillani 45 kg --> luuta ja nahkaa (olin n. 17-vuotias)

      b) lihavimmillani 67 kg--> lihasta ja läskiä

      c) nyt 65 kg--> enemmän lihasta ja vähemmän läskiä kuin kohdassa b)

      Paino ei muuten kerro mitään viehättävyydestä. Näytin karmealta kohdassa a)

    • top ATM

      a) Hoikimmillani aikuisena 65 kiloa.

      B) noin 72 kiloa

      C) 69 kiloa farkut päällä

      Ja pituutta mulla on 172 cm

    • teen-lover-MAN

      Olit kauneimmillasi 17 vuotiaana.

    • Hmm, olen 4 cm vaille 170. Ja alimmillaan olen aikuisena painanut 49-50 kg. Paksumpana 86 kg. Nyt en ole puntarissa käynyt piiiitkään aikaan, mutta voisin lonkalta arvioida, että jotain 70 ja 80 kg väliltä? Paino on heitellyt vuoden aikana jonkin verran. :-)

      • Leiviskä-senttaali

        70-80 kg painoa naisella?! Kuvottavaa. Laihikselle heti!


      • Leiviskä-senttaali kirjoitti:

        70-80 kg painoa naisella?! Kuvottavaa. Laihikselle heti!

        Heh, se saa olla kuvottavaa ihan rauhassa. Niin kauan, kun vaatekoko ei mene yli 42 olen tyytyväinen. :-)


      • fhfhdfhdfhdf

        Samanlaisia "kasoja" näkee kadulla ja mäkeissä.. muistan kun kaks läskiä tuli carolsiin just ennen sulkemista ja eivät saanu keittiöstä tilattua vaan joutui tyytyy valmis salatteihin, voi elämä sitä pettymyksen tunnetta hyvä ettei alkanut itkee..


      • fhfhdfhdfhd

        Mäkkärin sika...


      • fhfhdfhdfhd kirjoitti:

        Mäkkärin sika...

        Sikapa hyvinkin, mutkun ei oo enää paineita hurmata ketään. :-) Joutaa oleen ihan vaan ittensälainen. Pikkasen tota ruhoo vois kunnostaa, mutta en minä sen tähen rupia hosumaan. :-) Kyllä se välttää.


      • gakgjk
        tinka_tiger kirjoitti:

        Sikapa hyvinkin, mutkun ei oo enää paineita hurmata ketään. :-) Joutaa oleen ihan vaan ittensälainen. Pikkasen tota ruhoo vois kunnostaa, mutta en minä sen tähen rupia hosumaan. :-) Kyllä se välttää.

        Läskinä et saa miestä...


      • gakgjk kirjoitti:

        Läskinä et saa miestä...

        No kuule, läskinä olen mieheni löytänny ja saan oikein kiitettävästi kaikenlaisia kivoja juttuja läskeilläni aikaan. Ja mulla ei oo tarvetta ko yhelle miehelle, joten ei hätiä mitiä, jos en saa toista. :-) Ja jos ei olis yhtäkään, niin pätee toi sama mitä tossa yllä. Ei oo paineita, en oo tarttemassa uutta miestä.

        Määhän olen sitten sinkku siit eteenpäin, jos ei miestä ole. Joten ei tartte miellyttää kenekään silmää. :-)


      • Puntari helvettiin

        Miehillä on erittäin vääristynyt kuva naisten painosta. Esimerkiksi ystäväni kilpailee fitnessarjassa, ja off-kaudella hänen painonsa liikkuu päälle 70 kg:n ja pituutta n. 167 cm. Nainen on kuitenkin erittäin timmissä kunnossa. Kisoihin painoa pudottaessaan hänen painonsa ei tipu paljon alle 60 kg:n ja hän on näyttää silloin erittäin laihalta (vaikka lihasta onkin).

        Mittanauha, vaatekoko ja peili kertovat paljon paremmin ihmisen ulkomuodosta. Olen ainakin itse paljon paremman näköinen miesten kysynnän mukaan koossa 36 kuin 32. (Sanokaa katkeraksi läskiksi, ei haittaa.) Joillekin teinit maistuvat, mutta mitäpä lihaksensa hiiren näppäilyllä ja muilla ranneliikkeillä saaneilta AT-miehiltä voi odottaa...


      • Puntari helvettiin kirjoitti:

        Miehillä on erittäin vääristynyt kuva naisten painosta. Esimerkiksi ystäväni kilpailee fitnessarjassa, ja off-kaudella hänen painonsa liikkuu päälle 70 kg:n ja pituutta n. 167 cm. Nainen on kuitenkin erittäin timmissä kunnossa. Kisoihin painoa pudottaessaan hänen painonsa ei tipu paljon alle 60 kg:n ja hän on näyttää silloin erittäin laihalta (vaikka lihasta onkin).

        Mittanauha, vaatekoko ja peili kertovat paljon paremmin ihmisen ulkomuodosta. Olen ainakin itse paljon paremman näköinen miesten kysynnän mukaan koossa 36 kuin 32. (Sanokaa katkeraksi läskiksi, ei haittaa.) Joillekin teinit maistuvat, mutta mitäpä lihaksensa hiiren näppäilyllä ja muilla ranneliikkeillä saaneilta AT-miehiltä voi odottaa...

        No siinähän vasta ollaankin hakusessa painojen suhteen, jos käydään vielä fitness muijien painoilla sekottamaan asioita. Kyllä on kiloja kun on pelkkää lihasta niin... Kuten varmaan ymmärrät, että samoilla painoilla se "normaalimman" rasvaprodentin omistaja, näyttää hyvin erilaiselta. Eli sinällään aika huono lähtökohta nyt aiheelle, siis sille kuinka hakusessa arvioinnin kanssa ollaan. Jos arvioi noissa kiloissa olevan erittäin laihaksi, niin on helvetin pahasti hakusessa arviointi kykynsä kanssa, Eikä erittäin timmissä kunnosa, kun on tuollaiset luvut mitä on hällä off-kaudella... mitä tulee ihan tavallisiin ihmisiin...

        En nyt oikein ymmärrä miten tuo siis liittyy miesten vääristyneeseen kuvaan, kun nuo esimerkit ovat poikkeavuuksia tilastoissa, eikä heihin "ei-vääristynyt" arvio osuskaan, kun se tehdään pelkkiä numeroita katsoen...

        Ja mittanauhakaan ei ole ihan oikea, vaan ihan jees kait (esim. suositukset vyötärön ympäryksistä sun muista, tulee nopee vastaan jos on lihasta), mutta silmä kyllä on ihan ok arvioinnissa.

        Olen tosin samaa mieltä että puntari helvettiin, vaikka voihan tuo olla hyvä motivoija.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No siinähän vasta ollaankin hakusessa painojen suhteen, jos käydään vielä fitness muijien painoilla sekottamaan asioita. Kyllä on kiloja kun on pelkkää lihasta niin... Kuten varmaan ymmärrät, että samoilla painoilla se "normaalimman" rasvaprodentin omistaja, näyttää hyvin erilaiselta. Eli sinällään aika huono lähtökohta nyt aiheelle, siis sille kuinka hakusessa arvioinnin kanssa ollaan. Jos arvioi noissa kiloissa olevan erittäin laihaksi, niin on helvetin pahasti hakusessa arviointi kykynsä kanssa, Eikä erittäin timmissä kunnosa, kun on tuollaiset luvut mitä on hällä off-kaudella... mitä tulee ihan tavallisiin ihmisiin...

        En nyt oikein ymmärrä miten tuo siis liittyy miesten vääristyneeseen kuvaan, kun nuo esimerkit ovat poikkeavuuksia tilastoissa, eikä heihin "ei-vääristynyt" arvio osuskaan, kun se tehdään pelkkiä numeroita katsoen...

        Ja mittanauhakaan ei ole ihan oikea, vaan ihan jees kait (esim. suositukset vyötärön ympäryksistä sun muista, tulee nopee vastaan jos on lihasta), mutta silmä kyllä on ihan ok arvioinnissa.

        Olen tosin samaa mieltä että puntari helvettiin, vaikka voihan tuo olla hyvä motivoija.

        Niin siis tosin samaa mieltä siitä, että täällä näkee paljon ihan päättömiä kommentteja, tyyliin että tuollainen 167/70 olisi hirveä läski... Yleensä ne on provoja noilta mulkuilta joita vituttaa kun ei sitä pillua vaan tule. En usko että kertoo miesten kyvyttömyydestä arvioida. Enemmän epäilen naisten kykyä arvioida. Sitä aloin epäilemään tuolla treffien puolella nähdessäni kohtuu usein ihmeellisiä vaatimuksia 90kg painosta ja hoikasta ruumiin rakenteesta.


    • 9+7

      mies 26v- luvut aikuisiältä

      pituus 176cm

      paino hoikin: 62kg
      paino raskain: 75kg
      paino nyt: 70kg

      • Anonyymi

        Kamalaa🤢luuviulu mies ei ikinä


    • .......

      175-58-72-luultavasti vähän alle 70 kiloa.

    • sisäinen hoikkeliini

      nainen 39-v

      pituus: 165 cm
      paino minimi (aikuisiällä): 52 kg
      paino maksimi: 95 kg
      paino nyt: 81 kg

      Raskaudet tuoneet kukin noin 20 kg lisää painoa. Paino on lähtenyt pois laihdutuskuureilla, mutta tullut aina takaisin. Nyt menossa on elämäntaparemontti, jonka ansiosta paino on pudonnut noin 14 kg. Tavoitteena olisi päästä alle 60 kg:n painon noin 2 vuodessa eli hiljaa hyvä tulee.

    • Mies 25v. Luvut aikuisiällä:

      Pituus: 183

      Paino, hoikin: 79kg
      Paino, paksuin: 97kg
      Paino nyt: 83kg.

    • arviokuvasta

      Laittakaa kuvia kehoistanne!

      • Jaha, no meni jo. :-)


      • CC

        Tänään saatan kameran kanssa leikkiäkin, vaan enpä tänne taida noita postailla en.


      • CC

      • Anonyymi

        Laita ite runkkari


    • Mies1985

      a) En muista tai tiedä. Teininä tietysti.
      b) 105kg, 2008.
      c) 90kg varmaan.

    • kukas muukaan

      Olen nainen 23-vuotias. 158cm pitkä ja aikuisiällä alimmillaan 56kg, enimmillään 68kg ja nykyään siis tuon 56kg. Olen tehnyt vähän elämäntaparemonttia tässä. Pääsee näistä liikakiloista eroon.

      • Älyn haamu

        Vähän liikaa kiloja silti.


      • kukas muukaan
        Älyn haamu kirjoitti:

        Vähän liikaa kiloja silti.

        Miten mä en oo yhtää yllättynyt, että saan noita läski-kommentteja. Ennen mä olinkin vähän ylipainoinen, mutta nykyään ihan normaali. Tietty itsekin voisin haluta vielä pari kiloa pois, mutta kyllä nykyäänkin on ihan ok. Noh, ihan sama. Ei mun tarvi sun silmää miellyttää tai kenenkään muunkaan. Oman hyvinvointini vuoksi olen syömis- ja liikuntatottumuksiani muuttanut. Entäs sä Älyn Haamu? Paljonkos sä olet pitkä ja montako kiloa painat?


      • Älyn haamu
        kukas muukaan kirjoitti:

        Miten mä en oo yhtää yllättynyt, että saan noita läski-kommentteja. Ennen mä olinkin vähän ylipainoinen, mutta nykyään ihan normaali. Tietty itsekin voisin haluta vielä pari kiloa pois, mutta kyllä nykyäänkin on ihan ok. Noh, ihan sama. Ei mun tarvi sun silmää miellyttää tai kenenkään muunkaan. Oman hyvinvointini vuoksi olen syömis- ja liikuntatottumuksiani muuttanut. Entäs sä Älyn Haamu? Paljonkos sä olet pitkä ja montako kiloa painat?

        172 cm ja 69 kg


      • olet ihan
        Älyn haamu kirjoitti:

        172 cm ja 69 kg

        kuikelo


      • Anonyymi
        olet ihan kirjoitti:

        kuikelo

        Ihmiset valehtelee täällä😂 tyhmät uskoo ja itkee peilin edes ranteet auki! Nyt valoja päälle


    • 30 + 11

      Miten n. 165 cm nainen voi painaa yli 65 kg? Sillon kyse silkasta ja selvästi näkyvästä läskistä. Vai oletteko SM-tason bodaajia?

      • Läski tietysti. Omasta puolestani. :-)


      • joku tyttö vaan

        No ei kyllä ole. 165/65 on vielä ihan normaalipainoinen. Se miltä näyttää riippuu ruumiinrakenteesta ja harrastaako miten paljon liikuntaa. Itse olen 167/68, liikunnallinen, mutta jokseenkin rintava ja vähän myös persevä. Ja ihmiset ovat olleet todella hämmästyneitä, että painan noin "paljon". Näytän normaalilta naiselta. Eräskin (nainen) arvasi painoni 5 kiloa alakanttiin. Toisaan saan kuulla olevani myös "hoikka", mikä kyllä on mielestäni liiottelua. True story.

        Toisaalta, mikä on toiselle naisellisen muodokas on toiselle kamala läski. Mutta nyrkkisääntönä voi minun mielestäni pitään BMI:tä. Sen rajoissa kun liikutaan, niin ihminen näyttää useimmiten terveeltä ja hyvältä.


      • Anonyymi

        Ihan sopiva nainen. Pidä sä luuviulu pääs kii tai liiskaan sut ku torakan seinää.


    • TässäYksiPossu

      Nainen 25v. Pituus 165 cm.

      Hoikimmillani 48 kg. Sydänsuruja, en kyennyt syömään ja laihduin.

      Lihavimmillani 56 tai 57 kg.

      Nyt 54 kg. Varsinaisesti ei ole ylimääräistä, mutta yritän jatkuvasti laihtua. Olen sairastunut jonkinlaiseen syömishäiriöön. Paastoan ja sitten ahmin. Ei mitään järkeä.

      • ...............

        Sydänsurujen vuoksi itsekin joskus laihdun 58 kiloon ja kylkiluut alkoivat jo aika ikävästi näkymään. :)


    • WrappedInPlastic

      155 cm

      a) 45 kg
      b) 55 kg

      c) 46 kg

      • sukkulavenus

        Ottakaa muut naiset mallia näistä mitoista. Tehkää jotain kropallenne ja lopettakaa se valitus.


      • ....................
        sukkulavenus kirjoitti:

        Ottakaa muut naiset mallia näistä mitoista. Tehkää jotain kropallenne ja lopettakaa se valitus.

        sahalla pituutta pois ja lihakset?


      • je.e.
        .................... kirjoitti:

        sahalla pituutta pois ja lihakset?

        Tänne onkin ilmeisesti sattunut kaikki Suomen bodarinaiset kommenteista päätellen :D


    • laura palmer

      nainen 32v.
      175cm

      a)62

      b)73

      C)67

    • m36.

      a) 63 kg
      b) 70 kg
      c) 68 kg

      Pituus 180 cm.

    • a) 69.5kg

      b) 83kg

      c) 71.5kg, nyt on hyvä.

      • Niin joo ja 174cm


    • Pituus 160cm
      a) hoikimmillani 52 (joskus 19v. kävi 49 kg:ssa) b) lihavimmillani 67 c) nyt 57

    • mnetwiuyvcieru

      Mies, pituus 178 cm

      a) noin 60 kg (kuikelo)
      b) 105 kg (läski)
      c) 83 kg (lihasta hieman läskiä, sixpack ei kokonaan näkyvissä, mutta vähän pilkistelee jo)

    • neiti ruiskukka

      Eipä tuo paino tässä aikuisiällä ole kovin paljon vaihdellut. Jossain 50-53 kg tietämillä se on aina pyörinyt. Nyt oon jotain 52 kg. Pituus on 164.

    • CC

      hmmm...

      Mitähän ois ollu.

      187/68 kg on varmaan oltu hoikimmillaan... laihimmillaan.

      nyt en ole varma mutta 80-85 ollaan aika varmasti, tuskin on yli mennyt. Korkein ikinä punnitsemani tulos on ollut 83. Voi kyllä olla että olen paraikaa tuota 85 kg rikkomassa tai sitten mennyt alaspäin... En oikein osaa sanoa.

    • Pituus 175
      a) 58, vuonna -98 kahden viikon kuumeen jälkeen.
      b) 78
      c) 78, viime punnituksesta tosin jo aikaa, eli saattaa olla enemmän.

    • alogi

      a. 56kg, parin viikon varuskuntasairaalassa makaamisen jälkeen. Kuumetta ja oksentamista. Kylkiluut selvästi näkyvissä ja posket lommolla. Istuminenkin sattui kun ei ollut rasvaa perseen alla :D

      b. 76kg, täydellinen michelin-mies neljine vatsamakkaroineni. Ja hoin itselleni "lihas painaa enemmän kuin läski" -mantraa...

      n. 63-65kg ja nyt on hyvä olla.

      mies 30v/165cm

    • Cranky_geek

      No pituutta 185cm ja intissä painoin muistaakseni 78kg. Nykyään suunnilleen 90kg ja olen myös lihavimmillani.

    • No pituus = 192 cm.

      a) en muista.
      b) en tiedä varmaan nyt.
      c) 132.

      Ei pitäs olla paljoa läskiä mutta sen verran että näkyy vähän vatsan kohdalla. En syö rasvaisia ruokia paljoa vaan rasvattomia enemmän.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet?


    • __m79

      Pituus: 173

      En muista mitä paino on vähimmillään ollut, mutta enimmillään n.80kg, jolloin oli vähän mahaakin, mutta siihen aikaan tuli käytyä salillakin melko ahkerasti. Nykyisin paino siinä 70kg nurkilla, kun tuo liikunta muuttunut enemmän juoksemiseen ja muuhun.

    • Äh mitä riukuja kaikki täällä. Luulen, että pituuteni on 175 cm (eli mieheksi säälittävä kääpiö joka kelpaisi vain jos naisen pituuskasvu on häiriintynyt ja jäänyt jonnekin 120 senttiin). Aikuisiällä olen varmaan hoikimmillani ollut armeijan jälkeen, mutta en kyllä muista enää niitä lukemia. Varmaan jotain 80 kiloa. Läskeimmilläni olen ollut joidenkin puntareiden mukaan hieman alle 110 kiloa. Nyt olen kai jotain 95-100, eli muodoton läski olen ollut aina.

      Terveisin

      Jabba
      The Hutt

    • Mies 30++++

      Pituus 180 cm ja paino

      a) 72
      b) 78
      c) 74

    • nainen 33v

      Pituus 170cm
      Laihimmillani 38kg (15-v anorektikkona)
      Pulskimmillani 70kg, anoreksiasta toipuminen meni vähän yli
      Nyt 60kg, sama viimeisen 16 vuotta, olen tyutyväinen

    • Tyttönen_82

      a) hoikimmillasi: ensimmäisinä opiskeluvuosina säästin ruoasta ja painoin kevyimmilläni 51,4 kg
      b) lihavemmillasi: lukion ekalla tuli elettyä epäterveellisesti, alkoholia ja roskaruokaa 60,5 kg
      c) nyt: tänä aamuna vaaka näytti 57,7 kg. Aion silti keventää vielä loppukesästä (helteillä ei jaksa urheilla kunnolla) pari kiloa ja toivottavasti kiinteytyä. Liikkumattomuus ja herkut näkyvät vatasassa ensimmäisenä.

      Ja pituus: 174cm

    • kuningas_

      pituus 180
      paino 80 (lihasta)

    • crazyratlady

      a) Jotain 75kg
      b) nykyään eli jotain 105kg.

      Pituus 164cm

      Joo joo, oon ällöttävä sotanorsu.

    • Sir Von Baughen

      Missäs täällä on kaikki tosimiehet:D

      a)76kg,18v,laihdutin 24kg
      b)140 kg
      c)135 kg ja suunta on alaspäin,tai yritys ainakin:P

      • Sir Von Baughen

        niii,pituutta 179cm


    • nir-

      Pituus noin 166.

      a) täysi-ikäisenä noin 60kg
      b) 68kg korkein mitattu, joskus vuosituhannen vaihteen tienoilla (sillon ei ollut kyllä melkein yhtään läskiä)
      c) nyt epäilen että lähelle 70, vähän on ällöttänyt vatsamakkarat, joten tippumaan päin.

    • leeatuulia

      Oon 177 pitkä ja
      a) 55 (taisin olla hieman liian laiha.. oli hieman ongelmia elämässä siinä vaiheessa..)
      b) 75 (aika Enkuissa ja erittäin terveellinen ruoka, jota henkilökunnalle tarjottiin :)
      c) 62 (ja oon tyytyväinen, vaikkakin 58 kummittelee mielessä..)

    • ghjghjghj

      pituus 190
      paino lihav 95
      paino nyt 87

      hauis 49

      • Anonyymi

        Liian laiha mun makuun


    • vm.-69

      a) 52 kg vajaa kolmikymppisenä, vajaa nelikymppisenä ja viime vuonna
      b) 68 - 70 kg (vaaka oli rikki kun olin painavimmillani) kolmikymppisenä
      c) 59 kg nyt 42-vuotiaana

    • 175/60

      a) 56, b) 64 (raskauden jälkeen), c) 59 tai 60

    • Mies 27

      Hoikka nainen ei välttämättä ole kaunis. Kyllä se vaikuttaa, onko laihtunut lihavasta hoikaksi niin että ei ole syönyt mitään vai onko liikunnan avulla saatu kroppa kuntoon.

      Itse pidän naisista, joilla naiselliset muodot. Naisellinen uuma ja lantio seksikkäintä. En kuitenkaan vaadi näitä ominaisuuksia kumppania etsiessä, mutta liika paino on turn-off kun itse olen hoikka.

      Pituuteni 172cm

      a) armeija-aikana taisin olla joku 58kg
      b) painavimmillani 70kg
      c) nyt n.67kg

      Harrastan liikuntaa, mutta en ole vielä ainakaan ikinä helposti saanut lisää painoa vaikka söisinkin jotain ns. "lihottavaa" enkä liikkuisi niin paljoa.

      • Anonyymi

        Liian laiha mies on TURN OFF.


    • y5rjfyjl.io

      Nainen 40v 165cm

      alin 45kg
      ylin 140kg

    • a) ei hajuakaan
      b) varmaan yläasteella joku 63 tai 64 kg
      c) nyt olen 55 tai 56
      Oon 158cm.

    • naikkoinen

      aikuisiällä siis,

      a) 162/52 - treenattu ja stressattu luukasa, vaatekoko 32-34
      b) painavimmillani, ei lihavana 162/65 - treenasin isoilla painoilla massaa, vaatekoko 36
      c) 63kg, ja lihavimmillani sillä vaatekoko 38/40. Tästä olis kyllä hyvä alkaa treenaamaan taas painoilla kun rasvaa omasta takaa

    • rehellpainontarkkail

      52, 62, 55-56!!!!!

    • nuorinainennn

      160senttisenä...
      Hoikimmillani = 41,5kg
      Painavimmillani = 45,5kg
      Nyt = 42,5-43kg

      Mutta olen tosiaan 'vasta' 16vuotias, joten luuston ja lihasten kasvu ei ole valmis. Pituutta tuskin tulee lisää. Olen aina ollut luonnostaan hoikka, en kuitenkaan tyypiltäni mikään lauta. Ja ei paino pahemmin ehtiny vaihdella vielä.

      • .

        Nä oiskohan luustonkasvu jäänyt pysyvästi vajavaiseksi tässä tapauksessa.


      • 19+2

        kannattaa pitää huolta terveestä ruokavaliosta liikkua, jos haluaa vielä kasvaa :) Mä anakin (nainen myös) kasvoin vielä miltei kolme senttiä 16-vuotiaasta parikymppiseksi, ja näin jälkeempäin kaduttaa kun olis voinut kasvaa varmaan vielä sentin pari jos oisin tajunnut liikkua enemmän ja juoda maitoa limujen sijaan :P


    • just me... :D

      Moi. Mitäs mieltä ootte musta?
      pidän itestäni vaan ja ainoastaan pienikokosena...
      olen ehkä 159 cm pitkä
      painoa on alle 50 kg...n 44-45 kg

      :)

      Oon kaiken lisäks 19 vuotias... :D

      Ihanaa olla pieni...

    • pööpötin....

      Nainen 21-vuotias

      a) hoikimmillasi: 39 kg (anoreksia 17-vuotiaana)
      b) lihavemmillasi: 65 kg (anoreksian jälkeen)
      c) nyt: 50 kg

      Pituutta 168 cm. Tämän hetkiseen painoon olen aika tyytyväinen :D

    • 27N

      A) Hoikimmillani : 46kg 23v
      B) Lihavimmillani : 62kg
      C) Nyt : 58kg 27v
      D) Haluaisin: 50-54kg

      Pituus: 165cm

    • Anonyymi

      Pituus: 159cm

      Laihimmillani-> 35,8kg
      Painavimmillani-> 40.8kg
      Nyt: IDK.
      Haluan saavuttaa laihimmillani mitat so badly:/

    • Anonyymi

      Painoindeksi ei kerro välttämättä läskeistä, eikä kantajansa kunnosta. Jos on lihaksia, niin suhteellinen paino suurempi (pituus/paino).

      • Anonyymi

        Jep! Tervetuloa töihin heittelemään 100kg löysiä säkkejä 8h siellä nähdään mistä suunsoittajat on tehty.
        Jokainen ihminen on arvokas ja omanlainen. Vasta taivaan portilla meidät tuomitaan teoistamme.
        🥩🥓🍔🍕🍳🥘🥗🥚🥚🥚🥚aion edelleen syödä mitä haluan ja pysyä onnellisena🍎🍰❣️ja energisenä
        Olen just sellanen ku olen


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      411
      2326
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      71
      2038
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1586
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      157
      1304
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1185
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      66
      980
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      283
      970
    Aihe