Pelipaikkasi?

veteraanisarjalainen

Elämä on kun peli jossa peliväline menee kentällä ja sen perässä tulisi pysyä ja peliin olisi kyettävä osallistumaan.

Tässä pelillä tarkoitan seurusteluasioita.

Mikä on pelipaikkasi - oletko ykköskentällisessä ja vieläpä avauskokoonpanossa vai onko pelipaikkasi kakkos-, kolmos- tai neloskentällisessä?

Vai oletko vilttiketjussa ja peliaikasi on varsin vähäistä tai sitä ei ole ollenkaan, vai oletko peräti kokonaan ilman pelipaikkaa jostakin syystä kuten esim. loukkaantuminen tai pelikielto.

On päivänselvää että "ulkomaalaisvahvistukset" vievät peliaikaa ja pelipaikan joiltakin pelaajilta - onko vahvistuksilla ollut vaikutusta sinun rooliisi joukkuepelissä.

Jos joutuu vilttikeyjuun, niin silloin on treenattava lisää, että saisi pelipaikan, oletko sinä treenannut?

7

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuan maisteri

      Minä istun katsomossa sateenvarjon alla, kääriytyneenä lämpimään huopaan. Täällä on ihan kivaa; muut juoskoot kentällä vaikka läkähdyksiin asti.

    • Jaa mun paikka taitaa olla vilttiketjussa en oo varma, tai nelosessa. En ole treenannut koska kyllä se tulee sitten kohdalle mielenkiintoinen jos on tullakseen ylipäätään.

    • Pelisilmää löytyy

      Valmentajana, ohjailemassa omaa tiimiä! Kun pojat tuovat pisteet kotiin napsuu valmetajalla mehevät bonukset eikä hirveästi tarvitse hikoilla.

    • WrappedInPlastic

      Jaa, mä en taida päästä edes sinne kentän laidalle. Oon se joka moppaa pukuhuonetta :D

      No, mä oon sivussa loukkaantumisen vuoksi.

      • also_sprach_jungfrau

        Ja minä olen se, joka piileskelee pukuhuoneen vessassa ja kuuntelee ovenraosta miten muiden peli on mennyt. Se on loppujen lopuksi ihan mukava paikka.


    • Olipa tyhmä aloitus

      Ei elämä ole peliä. Elämä on elämää ja sitä eletään.

    • ghjghjghj

      Olen terassilla juomassa kylmää olutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      411
      2326
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      71
      2038
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1586
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      157
      1304
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1185
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      66
      980
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      283
      970
    Aihe