Perjantai ja viikonloppu edessä,

FF

mitä suunnitelmissa?

Minulla on valkkari jäähtymässä ja jossain vaiheessa lähden ystävättären luo ja sitten katsotaan minne tie vie. Lauantaille ja sunnuntaille ei ole vielä mitään mietittynä.

Niin ja lasit, oikeat viinilasit ovat tärkeät! ;-)

(Missä muuten Jackaroo on?)

79

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • also_sprach_jungfrau

Eikös Tyttönen_82 kertonut, että hänellä ja Jackaroolla on orastava romanssi meneillään?

Minulla menee nähtävästi koko viikonloppu koneella. Ei tällaista hellettä kestä...

• FF

"Eikös Tyttönen_82 kertonut, että hänellä ja Jackaroolla on orastava romanssi meneillään?"

Ooh, ihanaa!

Mutta ei ole hyvä tuo, että nuori nainen istuu koko viikonlopun koneella, huono asia on tuo :-/

• also_sprach_jungfrau
        FF kirjoitti:

"Eikös Tyttönen_82 kertonut, että hänellä ja Jackaroolla on orastava romanssi meneillään?"

Ooh, ihanaa!

Mutta ei ole hyvä tuo, että nuori nainen istuu koko viikonlopun koneella, huono asia on tuo :-/

Onko ideoita, miten itsensä saisi kuumalla pakotettua tekemään muuta? Siivoaminen ei onnistunut, lukemiseen ei jaksanut keskittyä, eikä koirakaan jaksanut lenkkeillä. Saisi syksy tulla jo...

• Tyttönen_82
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

Onko ideoita, miten itsensä saisi kuumalla pakotettua tekemään muuta? Siivoaminen ei onnistunut, lukemiseen ei jaksanut keskittyä, eikä koirakaan jaksanut lenkkeillä. Saisi syksy tulla jo...

Ei tässä helteellä oikeasti jaksa tehdä muuta kuin istua tai makailla. Mietin että kävisin ostamassa jäätelöä ja katsoisin jonkun huolettoman hassun elokuvan vielä illalla, jonkun sellaisen joka ei vaadi mieletöntä keskittymistä. Kokeile sinäkin. :o)

• also_sprach_jungfrau
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Ei tässä helteellä oikeasti jaksa tehdä muuta kuin istua tai makailla. Mietin että kävisin ostamassa jäätelöä ja katsoisin jonkun huolettoman hassun elokuvan vielä illalla, jonkun sellaisen joka ei vaadi mieletöntä keskittymistä. Kokeile sinäkin. :o)

Hmm, todella hyvä ajatus! Siis tuo elokuvaosio ainakin. Jäätelöä yritän epätoivoisesti vastustaa, joten olen kitannut jo puolitoista litraa mansikkavissyä. Mutta kuulen Ainon kohtalokkaan kutsun... voi ei...

• ei mulla muuta

Jackaroo on viettämässä kevyttä suhdetta tyttönen_82 kanssa.

• ...

Sun täytyy kysyä sitä siltä. Ja opetella myös laskemaan. 82 vuonna syntynyt ei ole 30v.

Jackaroo taitaa olla ihan tavallinen, normaali mies jota ei kiinnosta naisen menneisyyteen kuuluvat exät.

• 11+14

Ihan kivalta ja fiksulta naiselta se vaikuttaa Jackaroolle.

• vanha sperma höyryää
        ... kirjoitti:

Sun täytyy kysyä sitä siltä. Ja opetella myös laskemaan. 82 vuonna syntynyt ei ole 30v.

Jackaroo taitaa olla ihan tavallinen, normaali mies jota ei kiinnosta naisen menneisyyteen kuuluvat exät.

Odotellaan tässä vastausta. Ei taida huora uskaltaa kertoa.

Jackaro on tosiaan tavallinen normaali _suomalainen_ "mies".

• .
        ... kirjoitti:

On tuokin vissiin sanonut jotain siitä, että vaivaa jos on enemmän kuin vähän seksuaalihistoriaa.

• vankka mielipide
        vanha sperma höyryää kirjoitti:

Odotellaan tässä vastausta. Ei taida huora uskaltaa kertoa.

Jackaro on tosiaan tavallinen normaali _suomalainen_ "mies".

Jackaroo ei ole mies, vaan onneton hiirulainen!

jackaroo on neitsyt poika ja tytönen_82 tuskin on korkkaamaton ja tämä lienee aivan normaali asetelma näissä seurustelu kuvioissa.

• also_sprach_jungfrau
        11+14 kirjoitti:

Ihan kivalta ja fiksulta naiselta se vaikuttaa Jackaroolle.

Kumpikin on todella symppis. Olisi hienoa, jos heistä tulisi pariskunta!

• Tyttönen_82

Kumpikin on todella symppis. Olisi hienoa, jos heistä tulisi pariskunta!

Kiitos jungfrau, katsotaan miten tilanne kehittyy. :o)

• Tyttönen_82

Hetkinen...en ole tuollaiseen ketjuun vastannut, enkä kyllä ollut ulkomaalaisen miehen kanssa.

• poikanen_30v
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Voisitko selventää näitä sinulle tehtyjä kysymyksiä joita viestiketjussa on.

• totuus ei pala
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Hetkinen...en ole tuollaiseen ketjuun vastannut, enkä kyllä ollut ulkomaalaisen miehen kanssa.

No niin, nyt aletaan sitten unohtelemaan asioita joilla "ei ole enää merkitystä".

• yli 10?
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Kerro sukupuolikumppaniesi määrä, vai onko niin ruma luku ettet kehtaa kertoa?

• also_sprach_jungfrau
        yli 10? kirjoitti:

Kerro sukupuolikumppaniesi määrä, vai onko niin ruma luku ettet kehtaa kertoa?

Mikä teitä vaivaa? Lämpöhalvaus? Idiotismi?

• jungfraun koira

Miss Fury oli se, joka oli ns. korkattu alaikäisen ulkkisskedebodarin toimesta.

• verinen lomaromanssi
        jungfraun koira kirjoitti:

Miss Fury oli se, joka oli ns. korkattu alaikäisen ulkkisskedebodarin toimesta.

Oli siinä viestiketjussa joku toinenkin.

• Tyttönen_82
        verinen lomaromanssi kirjoitti:

Oli siinä viestiketjussa joku toinenkin.

Jos se oikeasti jotain kiinnostaa, niin mulla ei ole ollut ulkomaalaisia miehiä, ei Suomessa eikä lomamatkoilla. Seurustellut olen 2 kertaa, sen olen täällä jo aikaisemminkin kirjoittanut. Eipä ole muutenkaan mitään rietasta seksimenneisyyttä tai monia seksikumppaneita. Tarkkaa määrää en viitsi paljastaa (ne on henk.koht.asioita), mutta jos se on joskus jonkun tapailemani miehen kanssa tullut puheeksi (enkä ole muuten seksiä harrastanut todellakaan jokaisen tapaamani miehen kanssa), niin kyllä ne kommentit ovat olleet jotakin tyyliin "noin vähän, en kyllä usko"...

• FF
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Jos se oikeasti jotain kiinnostaa, niin mulla ei ole ollut ulkomaalaisia miehiä, ei Suomessa eikä lomamatkoilla. Seurustellut olen 2 kertaa, sen olen täällä jo aikaisemminkin kirjoittanut. Eipä ole muutenkaan mitään rietasta seksimenneisyyttä tai monia seksikumppaneita. Tarkkaa määrää en viitsi paljastaa (ne on henk.koht.asioita), mutta jos se on joskus jonkun tapailemani miehen kanssa tullut puheeksi (enkä ole muuten seksiä harrastanut todellakaan jokaisen tapaamani miehen kanssa), niin kyllä ne kommentit ovat olleet jotakin tyyliin "noin vähän, en kyllä usko"...

Älä näille idiooteille vaivaudu vastaamaan. Ylläpidolle tiedoksi nuo idioottiviestit, onhan Jackaroo sentään rekattu nimimerkki joten jotain suojaa hänelläkin pitää olla. Kateelliset haukkuvat, ei niihin kannata reagoida.

Ihanaa viikonloppua yksin tai yhdessä :-)

• Tyttönen_82
        FF kirjoitti:

Älä näille idiooteille vaivaudu vastaamaan. Ylläpidolle tiedoksi nuo idioottiviestit, onhan Jackaroo sentään rekattu nimimerkki joten jotain suojaa hänelläkin pitää olla. Kateelliset haukkuvat, ei niihin kannata reagoida.

Ihanaa viikonloppua yksin tai yhdessä :-)

Kiitos FF. :o) Osasin (kuten varmaan Jackarookin) odottaa jotain noiden viestien tyylistä herjaa, mutta ainakaan minä en noista loukkaannu vaan lähinnä huvittaa (ja ihmetyttää) joidenkin ajatusmaailma.

• FF

Mikä teitä vaivaa? Lämpöhalvaus? Idiotismi?

Kateus.

• also_sprach_jungfrau

Oikeinkirjoituspoliisille nyt ainakin.

• Tyttönen_82
        FF kirjoitti:

Kateus.

Hauskaa muuten sekin, että jos en olisi "kelpuuttanut" Jackaroota, niin siitäkin olisi saanut kauhean viharyöpyn niskaansa. Että miksi ei kelpaa kokematon mies. Mutta sitten kun kelpaa niin sekään ei käy. Niin tai näin, mikään ei käy kun valittaminen on niin paljon hauskempaa. :o)

• Handyman 2: Revenge
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Hauskaa muuten sekin, että jos en olisi "kelpuuttanut" Jackaroota, niin siitäkin olisi saanut kauhean viharyöpyn niskaansa. Että miksi ei kelpaa kokematon mies. Mutta sitten kun kelpaa niin sekään ei käy. Niin tai näin, mikään ei käy kun valittaminen on niin paljon hauskempaa. :o)

Älä välitä noista, mulle kyllä kelpaa käytettykin vittu. Alkaa jo tää oma hanska puuduttaa.

• Kyyläpoliiskyttä
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Tyttönen_82 selittelee epäilyttävän paljon. Ei taida olla ns. puhtaat jauhot pussissa. Jos sanoo että ei harrasta kaikkien tapaamiensa miesten kanssa, niin ei se kyllä hyvältä kuulosta jos sitten seksittelee joka toisen tapaamansa kanssa.

• Ricky Rich
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Onko Tyttönen_82 tosissaan jackaroon kanssa? Mitä ominaisuuksia hänellä on jotka voittaa kokemattomuuden? Jackaroon täytyy olla joko rikas tai helvetin hyvännäköinen. Veikkaan ensimmäistä, koska jos olisi helvetin hyvännäköinen niin hänet olisi jo joku lütka vampannut.

• Tyttönen_82
        Kyyläpoliiskyttä kirjoitti:

Tyttönen_82 selittelee epäilyttävän paljon. Ei taida olla ns. puhtaat jauhot pussissa. Jos sanoo että ei harrasta kaikkien tapaamiensa miesten kanssa, niin ei se kyllä hyvältä kuulosta jos sitten seksittelee joka toisen tapaamansa kanssa.

Ei edes joka toisen...:o)

• Tyttönen_82
        Ricky Rich kirjoitti:

Onko Tyttönen_82 tosissaan jackaroon kanssa? Mitä ominaisuuksia hänellä on jotka voittaa kokemattomuuden? Jackaroon täytyy olla joko rikas tai helvetin hyvännäköinen. Veikkaan ensimmäistä, koska jos olisi helvetin hyvännäköinen niin hänet olisi jo joku lütka vampannut.

Tuota....miksi kokemattomuuden pitäisi olla ongelma? Ehkäpä tykkään hänestä ihan muutenkin ilman mitään "erityisominaisuuksia" kuten vaikkapa rahaa tai ulkonäköä. Enkä siis tarkoittanut etteikö Jackaroolta sitä ulkonäköä löytyisi, mutta noiden ylitse nousee eräs vielä tärkeämpi tekijä: toisen kanssa viihtyminen.

• kurpan viettely
        Ricky Rich kirjoitti:

Naisen alkessa rupsahtamaan on nuoruuden juoksut juostu ja ATM alkaa kelvata. Hyväksikäyttöähän tuo on etenkin kun jackaroo on vielä tätä "tyttöstä" nuorempi.

• also_sprach_jungfrau
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Niin juuri. Outoa, etteivät "palstan pojat" tunnu iloitsevan siitä, että joku on tältäkin palstalta seuraa löytänyt, vaan tekevät parhaansa lytätäkseen senkin ilouutisen.

• katkera luuseri
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Tuota....miksi kokemattomuuden pitäisi olla ongelma? Ehkäpä tykkään hänestä ihan muutenkin ilman mitään "erityisominaisuuksia" kuten vaikkapa rahaa tai ulkonäköä. Enkä siis tarkoittanut etteikö Jackaroolta sitä ulkonäköä löytyisi, mutta noiden ylitse nousee eräs vielä tärkeämpi tekijä: toisen kanssa viihtyminen.

Kavereittenkin seurassakin viihtyy. Eikös naiset aina vaadi sitä kuuluisaa "kemiaa" että alkaa "pöksyt pyörimään jaloissa" jne.

• toinen palstakyttä
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Ei edes joka toisen...:o)

Minustakin kuulostaa siltä että tyttöstä on otettu eestä ja takkaa vähän sun missä sattuu.

• Tyttönen_82
        toinen palstakyttä kirjoitti:

Minustakin kuulostaa siltä että tyttöstä on otettu eestä ja takkaa vähän sun missä sattuu.

Onkos sillä oikeastaan edes väliä, että kuinka monta ottajaa ja mistä suunnasta on ollut, kun emme kuitenkaan seurustele vaan olemme nimenomaan siinä kevyessä suhteessa. Aktivoituminen tekee varmasti hyvää molemmille.

• t4gwa4tgrswrt
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Onkos sillä oikeastaan edes väliä, että kuinka monta ottajaa ja mistä suunnasta on ollut, kun emme kuitenkaan seurustele vaan olemme nimenomaan siinä kevyessä suhteessa. Aktivoituminen tekee varmasti hyvää molemmille.

Älä kerro enempää. Voin jo pahoin...

• crazyratlady

Piti lähteä kaverin kanssa istumaan terassille, mutta se jouduttiin perumaan. ELi kalsarijuomingit ircissä istuen.

• Tyttönen_82

Heh, ei me kaikkea aikaa vietetä yhdessä, kuten ei tätä vkl:akaan.

En tiedä mitä tekisin vkl:na. Helle ja vanha ja tukehduttavan kuuma asunto vie kaiken voiman ja energian. Tekisi mieli lähteä Helsingin yöelämään, katsotaan saanko ketään mukaan esim. huomenna.

• Varmaan pyöräilyä.

• Kysymyksiä satelee

Eikö perse hikoa aika pahasti polkiessa?

Ajatko pitempiäkin matkoja vai kieputko Orlandon keskustassa?

Miksi et mene kantrifestareille?

• Kysymyksiä satelee kirjoitti:

Eikö perse hikoa aika pahasti polkiessa?

Ajatko pitempiäkin matkoja vai kieputko Orlandon keskustassa?

Miksi et mene kantrifestareille?

Ei perseen hikoilua huomaa, kun on kaikkialta muualtakin hiestä märkä...
        Pyöräilyn tyyli on ollut naapuri kuntaan ja takaisin.
        Ei siellä ole mitään katsottavaa. Eikä tee mieli juodakaan, eikä sinne viitti mennä tosiaan limua litkimään, kun ei ole esiintyjiä jotka kiinnostaisivat edes -0 tasolla.

• ...

luin aluks että vakkari (vakipano) jäähtymäs .. hehe

• FF

:-D

• Hämärän rajoilta

Hyvin jänniä suunnitelmia: raksahommia. Pari viimeistä viikkoa on nyt mennyt niin, että lauantai ja sunnuntai ovat menneet töissä ja "viikonloppua" on vietetty (eli koneella istuttu) torstai ja perjantai. Järjestely ei haittaa, sillä vapaa-ajan viettoni kannalta on täysin samantekevää, onko se yhteensovitettavissa muiden ihmisten vapaa-ajan kanssa.

Itsekkäästi toivoisin helteen hellittävän huomiseksi, mutta toisaalta olisi sisätyötä (kaikkea muuta kuin siistiä; maalia, kittausta, hiomista jne.) luvassa, ja kyseinen tiilitalo on yleensä ollut näillä keleillä sisältä ulkoilmaa viileämpi.

• also_sprach_jungfrau

Miten raksahommiin pääsee? Tarvitaanko siihen raksalogian tutkinto?

• Hämärän rajoilta

Miten raksahommiin pääsee? Tarvitaanko siihen raksalogian tutkinto?

Puhtaasti suhteilla minä ainakin pääsin, kuinkas muuten. Isän tuttu remontoi: soitti isälle kuukausi sitten, että tarvitsisi työmaalleen lisää käsiä - osaavia tai osaamattomia. Tarvitsee tuskin mainitakaan, että kuulun jälkimmäiseen kategoriaan.

• also_sprach_jungfrau
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Puhtaasti suhteilla minä ainakin pääsin, kuinkas muuten. Isän tuttu remontoi: soitti isälle kuukausi sitten, että tarvitsisi työmaalleen lisää käsiä - osaavia tai osaamattomia. Tarvitsee tuskin mainitakaan, että kuulun jälkimmäiseen kategoriaan.

Tuohan kuulostaa varsin kätevältä. Minäkin haluaisin, muttei taida olla oikeita suhteita (ja taitoja sitäkin vähemmän). Olen yrittänyt napsutella sormilla itselleni töitä, mutta ei toimi ainakaan vielä.

• matriarkan vouti

Saatko palkan pimeänä vai osallistutko matriarkan ja mamu-fantasian ylläpitoon?

• Hämärän rajoilta
        matriarkan vouti kirjoitti:

Saatko palkan pimeänä vai osallistutko matriarkan ja mamu-fantasian ylläpitoon?

Rakennusala, "jos tulet hommiin" -tyyppinen työsopimus ja epäpätevyys... Mitä veikkaisit?

• also_sprach_jungfrau

JUTELLAAN

• Ei vallata tätä

Eikö juttelua voisi jatkaa eilisessä jutteluketjussasi, kun sitä ei vielä tätä kirjoittaessa ole poistettu?

• also_sprach_jungfrau
        Ei vallata tätä kirjoitti:

Eikö juttelua voisi jatkaa eilisessä jutteluketjussasi, kun sitä ei vielä tätä kirjoittaessa ole poistettu?

Ai niin joo... mutta kun en kehtaa nostaa sitä.

Itse asiassa ei kannata jutella ollenkaan. Minulla on vain päässäni jotain vikaa.

• Tyttönen_82

Etkö vastaa jäätelön kutsuun? Mä olen jo kohta syönyt omani...:o)

• also_sprach_jungfrau

Kovasti himoitsen kyllä, mutta yritän pysyä lujana. Jos pari viikkoa pystyy olemaan syömättä jäätelöä, himosta pääsee eroon... en vaan juuri koskaan pysty olemaan paria viikkoa retkahtamatta.

• Tyttönen_82

Kovasti himoitsen kyllä, mutta yritän pysyä lujana. Jos pari viikkoa pystyy olemaan syömättä jäätelöä, himosta pääsee eroon... en vaan juuri koskaan pysty olemaan paria viikkoa retkahtamatta.

Mä söin äsken purkillisen ben and jerrysin mansikkajuustokakkua...viilensi mukavasti. Tuli jopa hiukan kylmä...

• also_sprach_jungfrau
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Mä söin äsken purkillisen ben and jerrysin mansikkajuustokakkua...viilensi mukavasti. Tuli jopa hiukan kylmä...

Mmmm... piti oikein googlata, ja hyvältä näyttää. Himotuttaa tuo Ben and Jerry's Baked Alaska -jäätelökin, mutta onneksi sitä ei myydä täällä lähi-Siwassa. Oletko maistanut?

• Hämärän rajoilta

Mmmm... piti oikein googlata, ja hyvältä näyttää. Himotuttaa tuo Ben and Jerry's Baked Alaska -jäätelökin, mutta onneksi sitä ei myydä täällä lähi-Siwassa. Oletko maistanut?

Ai niin! Nyt kun puhutte jäätelöistä voisin mainita sivusta (viitaten vanhaan keskusteluun niin että vain "sisäpiiri" tajuaa), että törmäsin jokunen viikko sitten Citymarketissa Rio Cola -henkisesti pakattuun colamehujäähän: http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/10/D5/D4/Calippo_Cola_jpg500p.jpg

Muuten ei mielestäni ollut sama tuote. En pitänyt, en osta toiste.

• Tyttönen_82

Olen maistanut kaikkia ben and jerryjä mitä saa Suomesta. Mun suosikit ovat juurikin tuo Baked Alaska, Strawberry Cheesecake, Cookie Dough ja Fairly Nuts. Aikaisemmin en syönyt jäätelöä juuri lainkaan, mutta nyt olen jäänyt aivan koukkuun näiden tultua Suomeen. Harmi minun kannaltani, että he tuovat Suomeen niin paljon suklaajäätelöitä eri versioissa. Itse kun en ole älyttömän suuri suklaan ystävä, ja varsinkaan suklaajäätelöstä en tykkää kovinkaan paljon. Onneksi jäätelöä tulee syötyä pääasiassa vain kesällä...

• also_sprach_jungfrau

Ai niin! Nyt kun puhutte jäätelöistä voisin mainita sivusta (viitaten vanhaan keskusteluun niin että vain "sisäpiiri" tajuaa), että törmäsin jokunen viikko sitten Citymarketissa Rio Cola -henkisesti pakattuun colamehujäähän: http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/10/D5/D4/Calippo_Cola_jpg500p.jpg

Muuten ei mielestäni ollut sama tuote. En pitänyt, en osta toiste.

Haa! Harmillista, ettei maistunut. Jos tekisi itse DIY-henkistä mehujäätä... laittaisi vaikka vessapaperirullan sisälle voipaperia, kaataisi Rio Colaa tähän hökötykseen, ja pistäisi pakkaseen. Sitten antaisi sulaa jonkin aikaa jääkaapissa ennenkuin alkaisi puristelemaan.

Voit kokeilla, en vaadi patenttimaksuja.

• also_sprach_jungfrau
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Olen maistanut kaikkia ben and jerryjä mitä saa Suomesta. Mun suosikit ovat juurikin tuo Baked Alaska, Strawberry Cheesecake, Cookie Dough ja Fairly Nuts. Aikaisemmin en syönyt jäätelöä juuri lainkaan, mutta nyt olen jäänyt aivan koukkuun näiden tultua Suomeen. Harmi minun kannaltani, että he tuovat Suomeen niin paljon suklaajäätelöitä eri versioissa. Itse kun en ole älyttömän suuri suklaan ystävä, ja varsinkaan suklaajäätelöstä en tykkää kovinkaan paljon. Onneksi jäätelöä tulee syötyä pääasiassa vain kesällä...

Oooh! Olen kade noista kakku- ja keksijäätelöistä, kun en saa keliakian takia niitä edes maistaa. Toisaalta aikamoisia kaloripommeja taitavat olla...

Oletko sitä vadelma-macadamiapähkinä-Ainoa syönyt? Olen siihen ollut koko kesän ihan koukussa.

• Tyttönen_82

Oooh! Olen kade noista kakku- ja keksijäätelöistä, kun en saa keliakian takia niitä edes maistaa. Toisaalta aikamoisia kaloripommeja taitavat olla...

Oletko sitä vadelma-macadamiapähkinä-Ainoa syönyt? Olen siihen ollut koko kesän ihan koukussa.

Tuota Ainoa en ole maistanut mutta niitä muita makuja olen. Ihan hyviä ne oli, ja puolta halvempia kuin ben and jerrysit.

Ai sulla on keliakia...se rajoittaakin jo jonkun verran ruokavaliota. Yhdellä kaverilla on myös keliakin, ja vaikka sen kyllä muistaa, niin ei sitä aina tule ajatelleeksi että mitä kaikkea se toinen ei voi syödä. Oltiin muutama viikko sitten porukalla mökillä ja ostettiin yhteiset ruoat sinne. Yllätyksenä ainakin minulle tuli, että gluteenia on leivän päälle laitettavissa makkaroissakin.

• also_sprach_jungfrau
        Tyttönen_82 kirjoitti:

Tuota Ainoa en ole maistanut mutta niitä muita makuja olen. Ihan hyviä ne oli, ja puolta halvempia kuin ben and jerrysit.

Ai sulla on keliakia...se rajoittaakin jo jonkun verran ruokavaliota. Yhdellä kaverilla on myös keliakin, ja vaikka sen kyllä muistaa, niin ei sitä aina tule ajatelleeksi että mitä kaikkea se toinen ei voi syödä. Oltiin muutama viikko sitten porukalla mökillä ja ostettiin yhteiset ruoat sinne. Yllätyksenä ainakin minulle tuli, että gluteenia on leivän päälle laitettavissa makkaroissakin.

Onhan se tosiaan ärsyttävää, kun etenkin vehnää laitetaan joka paikkaan vaikka se tuntuisi ihan turhaltakin. No, tulee ainakin syötyä vähemmän (eli ei juuri ollenkaan) mitään valmisruokia, ja onneksi nykyään on saatavilla valtavasti reseptejä ja erilaisia ruoka-aineita joista saa itse tehtyä gluteenitonta hyvää.

Kannattaa muuten kokeilla tuota vadelma-macadamia-Ainoa - se on taivaallista!

• WrappedInPlastic

Varmaan tyypillisen "riehakas" viikonloppu tiedossa :) Mr. Sandman wants to my best friend...

Joo, ei todellakaan olisi tällä helteellä kannattanut alkaa siivota *puuh*

• also_sprach_jungfrau

• Hämärän rajoilta

Sopivaa musiikkia siis: http://www.youtube.com/watch?v=9xMCNmUaGko

Mainio. Osaisinpa minäkin overdub-harmonisoida noin (ainoa asia mitä tuossa kadehdin noiden omistaman soitinvalikoiman lisäksi ...ja ehkä tuollainen naispuolinen musiikillinen työpartnerikin voisi olla ihan kiva). Asiaa helpottaisi suuresti, jos osuisin edes kerran äänelläni nuottiin. Kolmi- tai neliääninen harmonia ilman että yksikään on nuotissa ei oikein vastaa standardejani.

• WrappedInPlastic

• also_sprach_jungfrau

Mainio. Osaisinpa minäkin overdub-harmonisoida noin (ainoa asia mitä tuossa kadehdin noiden omistaman soitinvalikoiman lisäksi ...ja ehkä tuollainen naispuolinen musiikillinen työpartnerikin voisi olla ihan kiva). Asiaa helpottaisi suuresti, jos osuisin edes kerran äänelläni nuottiin. Kolmi- tai neliääninen harmonia ilman että yksikään on nuotissa ei oikein vastaa standardejani.

Aina minä tunnun täällä mainostavan Pomplamoosea, mutta minusta tämäkin on aika mainio omalla tavallaan: http://youtu.be/oIr8-f2OWhs

Mikset sinä tekisi tuollaisia VideoSong-juttuja?

• Hämärän rajoilta

Aina minä tunnun täällä mainostavan Pomplamoosea, mutta minusta tämäkin on aika mainio omalla tavallaan: http://youtu.be/oIr8-f2OWhs

Mikset sinä tekisi tuollaisia VideoSong-juttuja?

Minusta tuota sopiikin mainostaa: ilo heitä on kuunnella ja katsoa.

En omista kameraa, enkä ole oikein keksinyt mitä ja miten tekisin vaikka omistaisin. (Paitsi jos veljeltä kysytään, niin videolla pitäisi tiluttaa syntikalla miljoona ääntä sekunnissa -vauhtia muna pystyssä ...kuvainnollisesti siis. En edelleenkään ole yhdistämässä konsepteja, ja kirjaimellisuus olisi luultavasti YouTuben sääntöjen vastaistakin. Ehkä Alastonsuomen video-osioon?) Soitinarsenaalini ei liioin ole niin kiintoisa, että siitä olisi ainakaan useampaan videoon.

Jotakin audiovisuaalista olisi kyllä mukava tehdä, kun vain löytäisin paremman johtoajatuksen kuin pelkän sooloiluegoilun eri soittimilla kameran edessä.

• also_sprach_jungfrau

Minusta tuota sopiikin mainostaa: ilo heitä on kuunnella ja katsoa.

En omista kameraa, enkä ole oikein keksinyt mitä ja miten tekisin vaikka omistaisin. (Paitsi jos veljeltä kysytään, niin videolla pitäisi tiluttaa syntikalla miljoona ääntä sekunnissa -vauhtia muna pystyssä ...kuvainnollisesti siis. En edelleenkään ole yhdistämässä konsepteja, ja kirjaimellisuus olisi luultavasti YouTuben sääntöjen vastaistakin. Ehkä Alastonsuomen video-osioon?) Soitinarsenaalini ei liioin ole niin kiintoisa, että siitä olisi ainakaan useampaan videoon.

Jotakin audiovisuaalista olisi kyllä mukava tehdä, kun vain löytäisin paremman johtoajatuksen kuin pelkän sooloiluegoilun eri soittimilla kameran edessä.

Hmm. Kyllähän sinulla tuota huumorintajua riittää... jos jonkin humoristisen lähestymistavan keksisi? Housut päällä kuitenkin.

En sitten tiedä mikä noista Pomplamoosen videoista tekee niin mukavia katsoa; tuskin se on pelkkä soitinarsenaali. Iloa pursuava asenne? Tyttö? Eihän niissäkään tietenkään paljon tapahdu.

• Junnaan sisällä, ehkä käyn pyöräilemässä. Luen kirjoja, kuuntelen musaa, pelaan pelejä, jauhan paskaa foorumeilla, siis ihan tyypillistä nörttielämää. Ja tietty voisin kattoa jonkun leffan.
      Äsken otin pari tölkkiä lonkeroa, ja nyt tympii.

• puppar

Juon taas kaljaa yssikseen kun kukaan ei halua lähteä baariin. Mut ei se mitn, koska juutuubi on olemassa ja musa soi ja vielä kovalla.

Mitä pelejä pelaat shamans blues? Oon ehkä vähän old fashioned mut en tunne ketään naista joka pelaisi pelejä tietokoneella tai konsolilla :D

• Yhtä Tuskaa tämä viikonloppu.

• jönntttt

Miksi tuskaa?

• puppar

• Täällä vailla tarkkoja suunnitelmia, niin mennee norkoiluksi. Kirjoja ja tietokonetta katsellessa varmaan pääasiassa. Jos uimassa kävisi pulahtamassa.

• tärpätti linja

Ostin jotain vitun sitruunan makusta lonkeroa ja nyt kun tarkemmin tiirasin pulloa niin täähän onkin KALJAA. Liettualaista kaljaa jossa on sitruunan makua ja joka on lonkeron näkösessä pullossa.

• flesu

Kait se on ruvettava fleshligtia rasvaamaan. Minä kun en jaksa tien päälle lähtee kun kaapissa on pillu.
      Ei palstalta löytyis naista, joka haluiais lypsää mut pariin kertaan per viikko.?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe