ÖöÖö, kivoja tyyppejä?

Kyllästyttäää!

Mistä maailmankolkasta löydän mukavia tyyppejä? Olen kyllästynyt ja turtunut IDIOOTTEIHIN. Tiedän, että kivoja taviksia on olemassa jossain, mutta en kohtaa heitä koskaan :D Tai kohtaan, mutta tilanne menee niin, että kukaan ei tee aloitetta, ja katsotaan poispäin

Ärsyttää, kun lähtisi mielellään kahville uuden tyypin kanssa, joka olisi about samanikäinen mutta nuo kokemani "miehet" ottavat yhteyttä VAIN, jos haluavat sitä yhtä asiaa.. Ei sillä ettenkö itse haluaisi sitä, mutta ei se vaan riitä!

33

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasiolove

no minkä ikäinen mahdat olla?

• Kyllästyttäää!

Kuulun ikähaarukkaan 21-24. Tarkkaa lukemaa en nyt tässä anna :p

• hdrs

Et ainakaan täältä.

• Kyllästyttäää!

Joo, mutta tulin purkamaan tätä ärsytystä :D

• tp-83

Kivoja, harkitsevaisia miehiä on ainakin olemassa, en tiedä löydätkö.

• Kyllästyttäää!

Tiedän, että on. Enkä varmaan löydäkään. Pitää jatkossakin sietää ajattelemattomia ihmisiä ja löytää joku mukavempi k***pää :)

• wanha piika

Pari kysymystä:

1. Mistä tiedät että ne haluaa vain sitä "yhtä asiaa"?

2. Mitä vikaa on sen "yhden asian" harrastamisessa?

Kannattaisi sunkin harrastaa joskus sitä "yhtä asiaa" niin voisi toi naamas alkaa näyttää vähän pirteemmällä ja saisit vähän eloa poskiin.

• Kyllästyttäää!

On se jännä, että tällaisessa tapauksessa kun haetaankin mukavaa miestä, niin oletetaan heti, että kyseessä on joku sellainen elämäänsä kyllästynyt nirppanokkainen neiti joka ei koskaan saa munaa.

No, väärin meni. Olen positiviinen ja ystävällinen persoona, jolla on ollut useita kumppaneita.

Baarissakin kyllä moni yrittää lähestyä, mutta ärsyttää heidän äärimmäinen humalatilansa ja örveltäminen sinne sun tänne.

• hyvän kierrättäjä
        Kyllästyttäää! kirjoitti:

On se jännä, että tällaisessa tapauksessa kun haetaankin mukavaa miestä, niin oletetaan heti, että kyseessä on joku sellainen elämäänsä kyllästynyt nirppanokkainen neiti joka ei koskaan saa munaa.

No, väärin meni. Olen positiviinen ja ystävällinen persoona, jolla on ollut useita kumppaneita.

Baarissakin kyllä moni yrittää lähestyä, mutta ärsyttää heidän äärimmäinen humalatilansa ja örveltäminen sinne sun tänne.

"No, väärin meni. Olen positiviinen ja ystävällinen persoona, jolla on ollut useita kumppaneita."

Myönnät avoimesti että olet toiminut makuualustana monille eri miehille? Harva nainen myöntää tota ja vielä harvempi leuhkii sillä. Nyt tuli sekin nähtyä.

• Kyllästyttäää!
        hyvän kierrättäjä kirjoitti:

"No, väärin meni. Olen positiviinen ja ystävällinen persoona, jolla on ollut useita kumppaneita."

Myönnät avoimesti että olet toiminut makuualustana monille eri miehille? Harva nainen myöntää tota ja vielä harvempi leuhkii sillä. Nyt tuli sekin nähtyä.

Voi hitto, arvasin kyllä että tässä käy näin :D Kaikki vaan suuttuu mulle :D

Homma menee siis NÄIN: Useilla en todellakaan tarkoita kymmeniä, en ole sellainen. Jos tuntisit, niin tietäisit, että en lähde kenen tahansa mukaan.. Olen rauhallinen ihminen, joka kai on aina etsinyt kivaa tyyppiä, mutta päädyn aina valitsemaan k***pään, joka tekee ilkeät temppunsa ja katoaa

• Inhottaa tollaiset

Voi hitto, arvasin kyllä että tässä käy näin :D Kaikki vaan suuttuu mulle :D

Homma menee siis NÄIN: Useilla en todellakaan tarkoita kymmeniä, en ole sellainen. Jos tuntisit, niin tietäisit, että en lähde kenen tahansa mukaan.. Olen rauhallinen ihminen, joka kai on aina etsinyt kivaa tyyppiä, mutta päädyn aina valitsemaan k***pään, joka tekee ilkeät temppunsa ja katoaa

Miksi päästät jännittäviä renttuja päällesi ähkimään? Et ole kunnollinen nainen vaan paskojen käyttämä lutka.

• Kyllästyttäää!
        Inhottaa tollaiset kirjoitti:

Miksi päästät jännittäviä renttuja päällesi ähkimään? Et ole kunnollinen nainen vaan paskojen käyttämä lutka.

Jaa-a mikäs itse olet? Tunnet minut näköjään aika hyvin. Hm, seurustelin muutaman vuoden tyypin kanssa, joka oli alussa rakastava ja huolehtiva, ja lopussa pettävä k***pää. Sen jälkeen etsinyt mukavia, mutta onkin vaan samanlaisia.:/

"Et ole kunnollinen" Mistäs sinä sen tiedät? :D

Jännä miten saan ihmiset täällä suuttumaan. Tulin joo todellakin väärään paikkaan :DDD

Rauhoittukaa! :)

• Näin se menee

Jaa-a mikäs itse olet? Tunnet minut näköjään aika hyvin. Hm, seurustelin muutaman vuoden tyypin kanssa, joka oli alussa rakastava ja huolehtiva, ja lopussa pettävä k***pää. Sen jälkeen etsinyt mukavia, mutta onkin vaan samanlaisia.:/

"Et ole kunnollinen" Mistäs sinä sen tiedät? :D

Jännä miten saan ihmiset täällä suuttumaan. Tulin joo todellakin väärään paikkaan :DDD

Rauhoittukaa! :)

Kunnollinen nainen on joko neitsyt tai korkeintaan yhden miehen, oman puolisonsa käyttämä.

• Kyllästyttäää!
        Näin se menee kirjoitti:

Kunnollinen nainen on joko neitsyt tai korkeintaan yhden miehen, oman puolisonsa käyttämä.

"Kunnollinen nainen on joko neitsyt tai korkeintaan yhden miehen, oman puolisonsa käyttämä. "

Elikkäs elämän aikana saa olla vain yksi kumppani, sitä olet mieltä?

• -.-.-.-

"Kunnollinen nainen on joko neitsyt tai korkeintaan yhden miehen, oman puolisonsa käyttämä. "

Niin.

Miehiä se ei koske, koska miehillä on eri oikeudet.

• Kyllästyttäää!

TÄSSÄ MIELIPITEENI: Jokainen tehköön, mitä haluaa, kunhan on vain onnellinen, ottaa vastuun itsestään ja läheisistään, eikä satuta eläimiä tai toisia ihmisiä :) Ihmisellä voi olla useita kumppaneita elämänsä aikana, kokemukset opettaa.

Et älkäähän ny immeiset jaksa raivota :)

• Kyllästyttäää!
        -.-.-.- kirjoitti:

Niin.

Miehiä se ei koske, koska miehillä on eri oikeudet.

Tässä tulee heti yksi asia mieleen, mitä en kehtaa sanoa. Uskon tietäväni mistä kirjasta olet oppisi lukenut. En halua tuomita, mutta ihmettelen:

"Miehiä se ei koske, heillä eri oikeudet"

????!!! Missä tasa-arvo?

• taas näitä naisia

Monelle miehelle on jaettu niinkö? Mitä mies tekisi käytetyllä naisella?

• Olisit..

lukenu aloituksen loppuun, ettei tarvis sunkaan tyhmiä kysellä.

• Vähän sama vika täällä. Tiedän että mukavia naisia on jossain, mutta en myöskään kohtaa heitä. Eivät todellakaan tee aloitteita, eivät edes silloin kun haluavat sitä yhtä asiaa.

• Kyllästyttäää!

:/

• fgttsth

niih! ei tämä paras mahdollinen paikka ole. ei ole oikein mitään varmasti hyväksi todettua paikkaa. melkeimpä ihan kadulla huomaa, että naiset eivät katso miehiä silmiin, muutakuin nopeasti vilkaisten. esim. ravintola pöydissä miesten katselu on jotenkin äärimmäisen salamyhkäistä. ei mies voi mitenkään tietää/lukea naisen ajatuksia jos nainen ei osoita ei niin pienintäkään elettä, että vaikutat mukavalle tyypille. ei se tarkota, että tarvis tuijottaa vaan semmosia selviä pitkiä katseita, mitkä toinen vahingossakin varmasti huomaa. sitten siihen hymy nin vuolaa!

• Kyllästyttäää!

taidan vaan soittaa huomenna ystävälle ja avautua vaan sille. Ehkä kaveri joka tuntee minut, ymmärtää tilanteen PAREMMIN. Huom. minua on aina pidetty liian kilttinä, ei ollenkaan pinnallisena eikä kevytkenkäisenä, eli sori jos annoin itsestäni sellaisen kuvan.

Tuun purkamaan ärsytystä pohdiskellen missähän mukavia tyyppejä, niin heti on joku leima otsassa.

Oon vaan tavis! :P

• Reipas Mies

Taviksen on syytä muistaa että tavis-mies ei niin osanne naisasiamenestyjämiesten iskemis retoriikkaa ja hienoa show'ta eli nainen anna aikaa miehelle tutustua ja voit sinäkin ilmaista kiinnostumistasi joka helpottaa miehen tajuamista "hei mulla on saumaa tässä jutussa".

Useinhan se suulas ja seksi mielessään mies koetaan "itsevarmaksi" ja asiansa osaavaksi, kuten moni mies tietää asemansa, ja käyttää sitä naisten kaatamiseen.

Se minua ärsyttää että naisia jää tähän koukkuun, jotka etsivät ihka oikeaa kumppania ja sinisilmäisiä ovat tälläiset möllin ringissä tietämättään asian todellista laitaa.

Ne vonka-miehet tulee ja menee, jos se makkari on vaan miehellä heti mielessä niin soon mooro kun kuvio on aina sama ja päättyy samoin. Ethän Sinä halua olla sivupano sijalla 5. jollekkin laatuiskijämiehelle?

Naiset eloa, siihen iskettävänä olemiseen, vaikka pienemmälläkin miehen sho'lla ;) Kyllä se kiva tavismies sieltä jostain löytyy kun nainen antaa mahdollisuuden.

• Miss Fury

Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää mukavia miehiä.

• MF:lla ei tee mitään

Taidat olla koko kylän polkupyörä? Miss Furylla ei tee mitään.

• Miss Fury
        MF:lla ei tee mitään kirjoitti:

Taidat olla koko kylän polkupyörä? Miss Furylla ei tee mitään.

Eli jos tuntee useita mukavia miehiä niin on "koko kylän polkupyörä".....Mielenkiintoista. Kelpaako herroille mikään?

• MF:lla ei tee mitään
        Miss Fury kirjoitti:

Eli jos tuntee useita mukavia miehiä niin on "koko kylän polkupyörä".....Mielenkiintoista. Kelpaako herroille mikään?

Annat nussijamestareille ja sitten tulet tänne ilkkumaan nörttipojille. Mitä oikein odotit?

• deft
        Miss Fury kirjoitti:

Pitääkö tuota edes kysyä :P
        Ilmeisesti ei kelpaa, mutta se taitaa olla vain kateutta sosiaalisesta elämästä.
        Avautumiset/provot kannattaisi oikeasti jättää pois kun tänne tulee jauhamaan. Alkaa vain turhaan vituttamaan jos/kun sinäänsä hyvätkin langat muutetaan liekkisodaksi.

• Miss Fury
        MF:lla ei tee mitään kirjoitti:

Annat nussijamestareille ja sitten tulet tänne ilkkumaan nörttipojille. Mitä oikein odotit?

Mitä ihmettä? Voisiko joku vähän selittää? Vittuilusi kulkee jo niin sfääreissä etten tiedä pitäisi itkeä, nauraa vai soittaa sinulle piipaa-auto.

• Miss Fury
        deft kirjoitti:

Pitääkö tuota edes kysyä :P
        Ilmeisesti ei kelpaa, mutta se taitaa olla vain kateutta sosiaalisesta elämästä.
        Avautumiset/provot kannattaisi oikeasti jättää pois kun tänne tulee jauhamaan. Alkaa vain turhaan vituttamaan jos/kun sinäänsä hyvätkin langat muutetaan liekkisodaksi.

Itse yleensä nauran näille täysin absurdeille vittuilu yrityksille.

• deft
        Miss Fury kirjoitti:

Mitä ihmettä? Voisiko joku vähän selittää? Vittuilusi kulkee jo niin sfääreissä etten tiedä pitäisi itkeä, nauraa vai soittaa sinulle piipaa-auto.

Mä en ymmärrä tota yhteyttä nörttipoikien ja ilkkumisen suhteen.
        Sen mä kyllä olen huomannut että "nörttipojat" inisee, ilkkuu ja valittaa enemmän kuin koskaan.
        Ei kannata ottaa kaikkea NiiN henkilökohtaisesti.

Ennen oli naiset heikkoja, nyt ATM:t. Lopettais nyt jo ton kermaperseilyn.

• deft
        Miss Fury kirjoitti:

Itse yleensä nauran näille täysin absurdeille vittuilu yrityksille.

Tiettyyn pisteeseen asti vittuilu ja sarkasmi on ihan ookoo. Se pisteen paikka ei kuitenkaan ole vakio. Ja sehän sitten jo ensin voi vituttaa.
        Mä olen koettanut vähentää dramaattisesti tapoja ilmoittaa asioista. Pelkkä vittuilu ja sen yrittäminen ei oo enää edes huvittavaa...saatika hauskaa...huoh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe