Minkälainen nainen on turn-off?

Tämä selkeää

Minkälainen nainen on sinulle turn_off ja olisiko palstalla ketään esimerkkitapausta jollaista et huolisi?

Free Fanny on nainen jota en huolisi ikinä. Kyseinen henkilö luulee tietävänsä kaikesta kaiken, on katkera ja "kuivanoloinen" , lisäksi on jaellut itseään pitkin ja poikin - FF on hyvä esimerkki naisesta joka on täydellinen turn-off

50

665

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä jotain

      tyhmä, sellainen joka luulee olevansa aina oikeassa, kusipäinen, ruma, liikalihava, äänekäs rääväsuu, itsekäs, itsekeskeinen, prinsessamainen, omahyväinen, huonokäytöksinen, katkera, helposti raivostuva, liikaa myötäilevä, sellainen joka ei uskalla sanoa mielipidettään, sellainen joka sanoo kaiken mitä mieleen juolahtaa, tilannetajuton, liian iso per*e/lantio, riippurinnat, erittäin huono iho, pahanhajuinen, väkivaltainen, kokoomuslainen, kuiva, ei pidä seksistä, miesvihaaja, huumorintajuton, menestyslarppaaja, jakorasia, moraaliton, tiukkapipo, sairas, mielenterveysongelmainen, lapsellinen, liian "aikuinen" eli huumorintajuton tiukkapipo, ei osaa nauraa itselleen, laiska, kunnianhimoton, liian kunnianhimoinen, sinkut-palstalla aikaansa viettävä, seksiseuraa netistä hakeva, alaston suomeen kuvia laittava, sir_einon käyttämä, sir_einosta haaveileva, uskoton, ensimmäisen vastaantulevan kitaristin/hyppyritukan/julkkiksen mukaan lähtevä, huono musiikkimaku, epäseksuaalinen, kataisesta haaveileva, itseään huippuälykkäänä pitävä, mensa-testituloksellaan kerskuva, suvaitsematon, pilkallinen, vittuileva, anorektinen, turhamainen, pinnallinen, sellainen joka yrittää käännyttää muita omaan ideologiaansa/uskontoon/aatteeseen, materialisti, kiihkouskovainen, kiihkoateisti, fundamentalisti, psykopaatti, narsisti, asperger, kehitysvammainen, pakkoliikkeitä omaava, älyllisesti laiska, täysin sivistymätön, sivistyksellään/opinnoillaan kerskuva, elitistinen, alemman koulutuksen saaneita halveksiva, avoimen pilkkaava, sellainen joka puree haarukkaa syödessään.

      • jeifåeewäf

        Meinasin alkaa kirjoittamaan mutta taisit mainita jo kaikki.


    • Sellainen, joka ei kyrpiinny viidessä minuutissa tämän palstan ATM:iin.

      • joovai?

        Ihme sälli sääkin, tuut tänne itseäsi ylentämään yksinäisten miesten kustannuksella. Turpaan löisin jos tavattais.


      • tosiko

        Sellainen, joka ei kyrpiinny viidessä minuutissa, tämän palstan, teini tyttönä esiintyneeseen mieheen.


      • tosiko kirjoitti:

        Sellainen, joka ei kyrpiinny viidessä minuutissa, tämän palstan, teini tyttönä esiintyneeseen mieheen.

        lol :D


      • joovai? kirjoitti:

        Ihme sälli sääkin, tuut tänne itseäsi ylentämään yksinäisten miesten kustannuksella. Turpaan löisin jos tavattais.

        Miten mä itseäni ylennän yksinäisten miesten kustannuksella? Toi ATM vain vaikuttaa täällä tarkoittavan kroonista itsesäälissä kieriskelijää ja ATM-tittlelillä ylpeilijää, jonka kohdalla suurin syy naisettomuuteen on hänen itse jatkuvasti suoltamansa skeida. En edes usko että nämä vaki-heput oikeasti naista haluavat, kun eivät kerran lopeta ATM:mäilyään ja käy sellaista jostakin hakemassa..

        En mä, muuten, matsista kieltäytyisi!


      • w46thje5y6j
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        lol :D

        lol jätkä kirjottaa itelleen


    • FF

      Ihanaa olla suosittu :-D

    • you are the musik in

      me... Mitä jää naisesta jäljelle kun nuo kaikki karsistaan pois :D

    • ghjghjghj

      Nykyaikainen feministinen tasa-arvosössöttäjä on ehdottomasti turn off. Sellainen joka tekee listan tiskausvuoroista. Perinteinen mekossa kulkeva eloveena tyttö on in, hoitaa kodin ja miehen.

      • Perheen äiti--

        Jaa, että kun haluaa tasa-arvoa ja että mieskin osallistuisi kodin töihin(siivous,tiskaus,pyykkäys) on feminismiä?

        Just just, ajattelitko yhtään miten raskasta se on hoitaa oman työn lisäksi vielä koko koti ja vielä miestä hoitaa siinä samassa? Ja itse ei saa mitään takaisin.

        Nainen ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan mikään aivoton kone joka tekee kaiken mitä pyydetään väsymättä.


      • ghjghjghj
        Perheen äiti-- kirjoitti:

        Jaa, että kun haluaa tasa-arvoa ja että mieskin osallistuisi kodin töihin(siivous,tiskaus,pyykkäys) on feminismiä?

        Just just, ajattelitko yhtään miten raskasta se on hoitaa oman työn lisäksi vielä koko koti ja vielä miestä hoitaa siinä samassa? Ja itse ei saa mitään takaisin.

        Nainen ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan mikään aivoton kone joka tekee kaiken mitä pyydetään väsymättä.

        "Nainen ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan mikään aivoton kone joka tekee kaiken mitä pyydetään väsymättä."

        Tämä on juuri se turn of. Pyytää naiselta vähän oikeaa asennetta ja ollaan heti takajaloillaan.

        Tottakai myös mies osallistuu kodin sisä ja ulkotöihin. Se ei sulje pois sitä että myös nainen hoitaa kodin ja miehen.


    • Marja Tyrnis

      Perinteinen eloveena tyttö on hameeseen pukeutunut transu, muuta kodinhoitajaa ja miehen hoitajaa et nykynaisista saa ;)

      • ghjghjghj

        Hehe. Mee vetää johonkin klubille standuppia.


    • tmään88

      Jos nainen käyttää yli 30sek uusien kynsiensä ihailuu, turn-off

      • Jos ne maksaa 50€, niin kyllä niitä varmaan kannattaa ihaillakin..


      • tmään88
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Jos ne maksaa 50€, niin kyllä niitä varmaan kannattaa ihaillakin..

        Jos nainen käyttää 50e rahaa kynsiinsä... *pää vaipuu alaspäin*

        Omasta mielestä tämmöinen naisten turha "materiaali-huoraus" on turn-off, mitenköhän/mihinköhän muuhun tuon rahan voisi käyttää?!


      • tmään88 kirjoitti:

        Jos nainen käyttää 50e rahaa kynsiinsä... *pää vaipuu alaspäin*

        Omasta mielestä tämmöinen naisten turha "materiaali-huoraus" on turn-off, mitenköhän/mihinköhän muuhun tuon rahan voisi käyttää?!

        itse haaveilen uuden autosoittimen hankinnasta. Siihen saan kulumaan ainakin 150€, eikä sitä varmaan kaikki ymmärrä.

        Kaikki on lopulta materiaali-huorausta. Ei noi kynnet juuri eroa muista jutuista. Joku nainen saa hyvää mieltä ja tyydytystä siitä kun kynnet näyttävät kivoilta. Minä siitä kun saan Iphonen liitettyä bluetoothilla automankkaan.

        Eksä tykkäsi laittaa kynsiänsä ja itse kyllästyin jossakin välissä ihmettelemään sitä, miten se viitsi niihin laittaa niin paljon rahaa. En mäkään sitä kyllä ymmärrä vieläkään. Eihän se 50€ varmaan kuitenkaan sulta ole pois? Sen enempää kuin munkaan 150€. :p


    • true-atm

      Semmonen miestenvihaajanainen kenen mielestä kaikki sinkkumiehet ovat halveksittavia aliolioita. En arvosta tällaisen naisolennon elämää kovin korkealle.

      • dadsasdasds

        Joo. Kerran yks nainen säikähti ja lopetti viestittelyn, kun kerroin etten ole seurustellut moneen vuoteen. Sanoi, että pistää vähän mietityttämään miten pärjäisin saman katon alla hänen kanssansa. No sanoin, että kokeillaan mutta ei tälle kelvannut.


    • m36.

      Olen itse kai sen verran älykäs, että monet ihmiset ovat turn-offeja minulle. Älykkyyden huomaa viimeistään sillä tavalla, että monet ihmiset tuntuvat olevan enemmän kapuloina rattaissa kuin avuksi. Joutuu jatkuvasti selittämään miksi tekee asioita erilailla kuin muut, mutta lopputulos on silti parempi. Eikä ihmiset välttämättä edes halua tietää että miksi heillä menee huonommin, ja miten he voisivat parantaa omia toimintatapojaan.. Huolettomat ihmiset suututtavat.

      Naisissa vihastuttaa ehkä eniten se että faktapohjainen keskustelu ei oikein onnistu (koska tiedoissa on aina vakavia puutteita), vaan he reagoivat enemmän tapaasi sanoa asioita ja tietenkin asenteesi on tärkeä. Minusta se on alkeellista käyttäytymistä, voisivat enemmän panostaa tiedon hankkimiseen, sekä asioiden analyyttiseen pohdiskeluun.

      Etsin pääasiassa naisia, jotka ovat insinöörejä tai luonnontieteellisen koulutuksen saaneita. Joku kaunis matemaatikko olisi haaveena. Yksi sellainen kyllä löytyi tänä vuonna, mutta oli valitettavasti YH-äiti (myös hyvät mitat, ei ollut mikään läski). Olen varma että kaverini olisi kateudesta vihreä, jos voisin esitellä hänelle löytäneeni jonkun kauniin matemaatikkonaisen.

      • IsompiLuuseriM34v

        Toisaalta omanlaista älykkkyyttä on sekin, että tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Eikä halveksi omasta mielestään tyhmempiä ihmisiä. Älykkyttä on sekin, että ei kehu itseään älykkääksi. Tunneälykkyys on myös tärkeää.

        IsompiLuuseriM34v


      • m36.
        IsompiLuuseriM34v kirjoitti:

        Toisaalta omanlaista älykkkyyttä on sekin, että tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Eikä halveksi omasta mielestään tyhmempiä ihmisiä. Älykkyttä on sekin, että ei kehu itseään älykkääksi. Tunneälykkyys on myös tärkeää.

        IsompiLuuseriM34v

        "Toisaalta omanlaista älykkkyyttä on sekin, että tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Eikä halveksi omasta mielestään tyhmempiä ihmisiä. Älykkyttä on sekin, että ei kehu itseään älykkääksi."

        Toimeen kyllä tulen muiden kanssa tarvittaessa, mutta en kyllä kelpuuttaisi mitään vajaa-älyistä naista kumppanikseni. Siitä se lähtee, kyllä miehilläkin täytyy olla jotkut laatuvatimukset. Ja nyt kun ei ole, niin naiset rupevat luulemaan ihan liikoja itsestään.


      • fhddhdjfgjdthds
        m36. kirjoitti:

        "Toisaalta omanlaista älykkkyyttä on sekin, että tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Eikä halveksi omasta mielestään tyhmempiä ihmisiä. Älykkyttä on sekin, että ei kehu itseään älykkääksi."

        Toimeen kyllä tulen muiden kanssa tarvittaessa, mutta en kyllä kelpuuttaisi mitään vajaa-älyistä naista kumppanikseni. Siitä se lähtee, kyllä miehilläkin täytyy olla jotkut laatuvatimukset. Ja nyt kun ei ole, niin naiset rupevat luulemaan ihan liikoja itsestään.

        Ne luulee jo


    • iituneena

      Hih, tuo oli kyllä ääliömäisen tyhmän ja narsistisen miehen kommentti ja vielä pitää itseään älykkäänä ha :) Jos minulta mies odottaisi naisena tuollaista niin naisena minäkin voisin vaatia miehen olevan loistava kokki, rakastaja, lääkäri ja alfa uros...ja kaiken kaikkiaan täydellinen, mutta onneksi sellainen täydellinen pakkaus, jossa ei olisi virheen virhettä olisi mitä tylsin ihminen maailmassa, ovat epäaitoja ja tunteettomia kaikessa täydellisyydessään. Mies joka haalarit päällä tulee kotiin, kädet ja naama mustana on mitä ihanin näky naisen silmissä vaikka hän ei Diotiman edistys-tai kehityskertomuksesta mitään tietäisikään...

      • m36.

        Jotkut tyytyvät valitettavan vähään, minä taas en.. te olette kuitenkin ihan taviksia ja mrs./mr. nobodyjä minuun verrattuna. Joku lääkäri olisi todella turn-off minulle, koska hallitsen alan paljon paremmin itse kuin lääkäritkin, suuret tulot huijauksella ei vetoa minuun.

        Minulla on kliinistä kokemustakin, potilaakseni voi tulla ilmaiseksi, eikä vaivalla ole väliä. Monet alat ovat valitettavasti pelkkää humpuukia, ja lääketiede kuuluu niihin. Teille tämä on kaikki ihan utopiaa, koska te olette tyhmiä. Demonstroin tässä toisessa ketjussa kohta, miten tulee toimia, ja miten ihmiset hylkäävät oikeaa tietoa.


      • m36.
        m36. kirjoitti:

        Jotkut tyytyvät valitettavan vähään, minä taas en.. te olette kuitenkin ihan taviksia ja mrs./mr. nobodyjä minuun verrattuna. Joku lääkäri olisi todella turn-off minulle, koska hallitsen alan paljon paremmin itse kuin lääkäritkin, suuret tulot huijauksella ei vetoa minuun.

        Minulla on kliinistä kokemustakin, potilaakseni voi tulla ilmaiseksi, eikä vaivalla ole väliä. Monet alat ovat valitettavasti pelkkää humpuukia, ja lääketiede kuuluu niihin. Teille tämä on kaikki ihan utopiaa, koska te olette tyhmiä. Demonstroin tässä toisessa ketjussa kohta, miten tulee toimia, ja miten ihmiset hylkäävät oikeaa tietoa.

        Muuten Venäjällä insinöörit voivat tienata 2000 €/kk, terveyskeskuslääkärit taas vähän päälle 400 €/kk. Venäjällä kyllä tiedetään mistä pitää maksaa, mutta täällä länsimaissa, maksetaan ihan turhaan isoja palkkoja töistä, joista ei ole paljoakan hyötyä, Laatuvertailussa jokainen voi pohtia että ovatko terveyspalvelut huonompia Venäjällä kuin täällä. Pitkä koulutusputki ei myöskään takaa mitään, jos opitaan vääriä asioita, kuten nykyään.


      • ---------
        m36. kirjoitti:

        Muuten Venäjällä insinöörit voivat tienata 2000 €/kk, terveyskeskuslääkärit taas vähän päälle 400 €/kk. Venäjällä kyllä tiedetään mistä pitää maksaa, mutta täällä länsimaissa, maksetaan ihan turhaan isoja palkkoja töistä, joista ei ole paljoakan hyötyä, Laatuvertailussa jokainen voi pohtia että ovatko terveyspalvelut huonompia Venäjällä kuin täällä. Pitkä koulutusputki ei myöskään takaa mitään, jos opitaan vääriä asioita, kuten nykyään.

        Kova väite, että lääketiede olisi pelkästään humpuukia.

        Mahtaako mielesi muuttua, jos sairastut vakavasti? Jäätkö vain kotiisi tekemään suolihuuhteluja?

        Tietysti kuolema korjaa lopulta jokaisen, että sikäli turhaa hommaahan se on.


      • Tutkijanainen
        m36. kirjoitti:

        Muuten Venäjällä insinöörit voivat tienata 2000 €/kk, terveyskeskuslääkärit taas vähän päälle 400 €/kk. Venäjällä kyllä tiedetään mistä pitää maksaa, mutta täällä länsimaissa, maksetaan ihan turhaan isoja palkkoja töistä, joista ei ole paljoakan hyötyä, Laatuvertailussa jokainen voi pohtia että ovatko terveyspalvelut huonompia Venäjällä kuin täällä. Pitkä koulutusputki ei myöskään takaa mitään, jos opitaan vääriä asioita, kuten nykyään.

        Valitettavasti ihminen on niin monimutkainen otus, ettei sen toimintaa voi oppia muutamassa vuodessa. Mutta paljon voi oppia ja voi oppia tunnistamaan sairaudet, jotka kuuluu ohjata erikoislääkärille. Lääkärit opiskelevat paljon ihmisen "toiminnan perusteita", joita tarvitaan ymmärtämään kokonaisuus ja hoitamaan suurin osa potilaista. Ei ole edes järkevää, että jokainen lääkäri olisi jokaisen erikoisalan asiantuntija (jolloin ei itse asiassa hallitsisi mitään hyvin) ja myös tavallisten ihmisten tavallisien sairauksien hoitajia tarvitaan.

        Ja totuus on, ettei aika monessa sairaudessa vielä tämä päivänä ymmärretä kokonaisuutta, siihen tarvitaan paljon perustutkimusta ja sen jälkeen kliinisiä tutkimuksia. Ihmistä ei voi mallintaa kuten vaikka sähkötekniikkaa.

        Ymmärrän lääkärien on oltava perusskeptisiä uusiin hoitoihin, koska hoidoilla on oltava tieteellinen ja kliininen perusta. Lääkäri kuitenkin vastaa potialaan terveydestä eli potilaita ei voi käyttää eettisistä syistä koekaniineina hyväänkään ideaan ennen riittävää kliinisesti ja tilastollisesti kestävää dataa. Hyvä erikoislääkäri tietysti seuraa alansa uusia tuulia ja on niistä kiinnostunut.

        Yleensä se menee niin: mitä enemmän ja laajemmin "tietää", sitä enemmän tietää ettei kaikkea voi kukaan "tietää" eli ne jotka oikeasti tietävät tietävät ettei tiedä juurikaan mitään.


      • Venäjällä osataan
        m36. kirjoitti:

        Muuten Venäjällä insinöörit voivat tienata 2000 €/kk, terveyskeskuslääkärit taas vähän päälle 400 €/kk. Venäjällä kyllä tiedetään mistä pitää maksaa, mutta täällä länsimaissa, maksetaan ihan turhaan isoja palkkoja töistä, joista ei ole paljoakan hyötyä, Laatuvertailussa jokainen voi pohtia että ovatko terveyspalvelut huonompia Venäjällä kuin täällä. Pitkä koulutusputki ei myöskään takaa mitään, jos opitaan vääriä asioita, kuten nykyään.

        Länsimaissa viidennes lääkäreistä tekee rasvaimuja, hampaiden valkaisua ym. turhaa, jolla ei edistetä ihmisten terveyttä pennin edestä. Tämä kannattaa pitää mielessä, kun odottelet jossain teekoon aulassa vuotavan kaulavaltimon kanssa apua 6 tuntia.


      • juuu-uh
        m36. kirjoitti:

        Muuten Venäjällä insinöörit voivat tienata 2000 €/kk, terveyskeskuslääkärit taas vähän päälle 400 €/kk. Venäjällä kyllä tiedetään mistä pitää maksaa, mutta täällä länsimaissa, maksetaan ihan turhaan isoja palkkoja töistä, joista ei ole paljoakan hyötyä, Laatuvertailussa jokainen voi pohtia että ovatko terveyspalvelut huonompia Venäjällä kuin täällä. Pitkä koulutusputki ei myöskään takaa mitään, jos opitaan vääriä asioita, kuten nykyään.

        Venäjä on hieno maa.


    • pisteviiva

      Liian pinnallinen, joka ei osaa vakavoituia. Liian syvällinen, joka ei osaa ottaa rennosti.

      Lisäksi pitäisi tietty olla hyväkroppainen ja kaunis.

    • Meikittä paras

      Sellanen ylipainoinen joka meikkaa itsestä tosi suttuisen näköisen. Sellaset just yrittää saada meikkaamalla itsestä kauniin näköisen. Yleensä huomaa et niillä on paksu kerros meikiä naamalla ja se vasta ruman näköstä on.

      • hip hip huraa

        Hyvä meikki on toki yhtä tärkeää kuin hoikkuus. Hih!


    • Netissä, kaiken maailman treffi-ilmoissa sun muissa, kun tarpeeksi latoo että mimmosten ei tartte viestiä laittaa, niin minä en hänelle laita viestiä vaikka hän sitten kuvailisi juuri minut unelmiensa miehekseen.

      Ja kyllähän joissain huomaa että ei oikein ajattele muita ihmisiä. Se on aina hieman luotaan työntävä piirre. Puhumattakaan niistä, jotka ajattelevat ihan talloakseen, mutta hehän ovat vielä suurempi itsestään selvyys. No en tässä nestevajauksen kourissa tämän tarkemmin nyt kykene miettimäänkään. Katsotaan sitten kun olen kumonnut tämän pullon Vichyä.

      • Ai joo ja sellainen joka ei vaan vittu osaa olla hiljaa yksityisemmistä asioista. Siis ihan hyvä jos on tosi puhelias, mutta että ei lataa kaikkea tietämäänsä aina tiskiin. Etenkin kun on kyse asioista... Minun asioistani... Ja ei voi suoda mulle minkäänlaista juoruimmuniteettia, vaan kaverinsa tietää joka ainoan asian... Se on kanssa kovin ikävää.


      • .
        hahmotelma kirjoitti:

        Ai joo ja sellainen joka ei vaan vittu osaa olla hiljaa yksityisemmistä asioista. Siis ihan hyvä jos on tosi puhelias, mutta että ei lataa kaikkea tietämäänsä aina tiskiin. Etenkin kun on kyse asioista... Minun asioistani... Ja ei voi suoda mulle minkäänlaista juoruimmuniteettia, vaan kaverinsa tietää joka ainoan asian... Se on kanssa kovin ikävää.

        Se on muuten tosi ärsyttävä piirre että kertoo toisen yksityisasioista muille.

        Ja sit ne asioista kuulleet tulee kommentoimaan niitä juorujen kohteelle. On kokemusta.

        Pitäis aina ohjeistaa että tästä ei muille kerrota.

        Parisuhteessa täytyis olla niin avoimet puhevälit ettei tarvis puhumattomuuden takia turvautua muihin. Esim. jos on huolissaan kumppaninsa terveydestä eikä tämä suostu puhumaan tai lääkäriin.


      • 17+17
        hahmotelma kirjoitti:

        Ai joo ja sellainen joka ei vaan vittu osaa olla hiljaa yksityisemmistä asioista. Siis ihan hyvä jos on tosi puhelias, mutta että ei lataa kaikkea tietämäänsä aina tiskiin. Etenkin kun on kyse asioista... Minun asioistani... Ja ei voi suoda mulle minkäänlaista juoruimmuniteettia, vaan kaverinsa tietää joka ainoan asian... Se on kanssa kovin ikävää.

        Onko sulla omakohtainen kokemus naisesta joka on "avautunut" asioistasi kylillä?


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ai joo ja sellainen joka ei vaan vittu osaa olla hiljaa yksityisemmistä asioista. Siis ihan hyvä jos on tosi puhelias, mutta että ei lataa kaikkea tietämäänsä aina tiskiin. Etenkin kun on kyse asioista... Minun asioistani... Ja ei voi suoda mulle minkäänlaista juoruimmuniteettia, vaan kaverinsa tietää joka ainoan asian... Se on kanssa kovin ikävää.

        "Mulla on heikkoutena kengät ja lätkän pelaajat."

        Ok ei siinä mitään, jos on vaikeuksia vastustaa uusien kenkien ostoa. Mutta kun ilmoittaa terffi-ilmoituksessaan heikkoudekseen jonkun tietyn ryhmän miehet, niin ei siitä kyllä ihan plussa pisteitä tule. Miten ois, jos on paha tapa sortua suklaata syömään välillä? Vähemmän huolestuttava ilmoitus olisi se, jääkiekkokaupungissa...


    • ,

      Liian ruma. Siinä koko lista mun osalta. Totta kai voi olla muitakin häiritseviä asioita mutta mielummin ottaisin vaikka ärsyttävän kun en ollenkaan.

    • No tupakoiva on mulle turn-off ihan jo mun terveyden kannalta, koska se savu ja haju aiheuttaa mulla oireita kuten päänsärkyä, pahoinvointia, jne.

    • turpea jänis

      Mulla on kolme ehdotonta sääntöä joista en tule ikinä tinkimään naisista puhuttaessa:

      -lihavat
      -lapsen tehneet
      -koiranomistajat

    • rht4

      Ainakin sellainen joka vaatii ukolta liikoja vaikka on itse kaikkea muuta....vaativat, että äijän pitää olla sporttinen vaikka akka itse on läski. Sitten ne jotka haukkuu entisiä kundikavereitaan.....siinä tietää, että on itte seuraava ketä haukutaan. Juoruämmät myös vituttaa. Rääväsuut, äijämäiset muijat

    • xsfbbfxfbfb

      Superihrat vaikka ovatkin hyviä tyyppejä monet. Vähän pullukan voisin ottaa mutta juoksuttaisin sitä ympäri kyliä ja piilottaisin perunalastut ym. niin hoikkenis

    • Ihmissuhdekonsultti

      Yksittäiset huonot piirteet (lihavuus, tupakointi) voi sietää noin yleisesti ottaen, jos nainen paikkaa ne muilla avuillaan, esimerkiksi valloittavalla persoonallaan tai vastaavalla.

      Henkisistä piirteistä ehdoton turn-off on narsismia hipova itserakkaus, varsinkin jos nainen korostaa ominaisuuttaan mitä hänellä ei ole, tai jos onkin, se on ristiriidassa jonkin toisen piirteen kanssa. Esimerkkinä vaikka ex-työpaikallani oleva sotanorsu, joka hehkutti b-kupin tissejään jumalisena lahjana miehille, vaikka hänen lapansa sisälsivät enemmän laardia kuin rinnat.

      Fyysiseltä puolelta pahanhajuiset ihmiset aiheuttavat välittömän kakomisrefleksin. Tosin nämä löyhkäävät tyypit pitää erotella kahteen ryhmään: Joillakin ihmisillä on "paha" ominaistuoksu, mutta tämä on yksilöllistä ja se mikä toisen mielestä haisee pahalta on toiselle aivan neutraali tuoksu. Siis luonnon oma tapa viestittää ettei tämä ihminen ole välttämättä sopiva jälkeläistuotantoon - JUURI SINUN KANSSASI. Välinpitämättömyydestä johtuva paha haju on sen sijaan kytköksissä henkiseen puoleen, sillä jos ihminen ei viitsi pitää huolta hygieniastaan, hän tuskin pitää huolta mistään muustakaan.

    • hlgdtguhl

      Sitten on näitä jotka suhteessa ollessaan, pienen riidan tullessa kostavat miehelle menemällä pokailemaan toisia miehiä tai yrittävät jopa iskeä miehen kavereita. Sellaiset jätän kyllä heti. Ei anteeks pyytelyt auta.

    • Kultainen muna

      Pyöreys ällöttää.

      Mutta sitten on naisia joiden ajatukset ovat niin selkeästi minä-minä akselilla.
      Samoin osa naisista tuntuu olevan ei "minä tiedän" vaan "me tiedämme" kerhossa johon kuuluu yleensä naisen ystäväpiiri, jotkut seuraapiirit tai sitten vaikkapa akateemiset muka-fiksut piirit.

      Yksinkertaisesti tulee ihottuma moisista naisista jotka kuvittelee että on olemassa joku normaali arvotettu todellisuus jonka arvojen mukaan kaikkien tulisi elää ja jossa ihmisten arvoa mitataan

      Suomessa varsinkin naisilla on nykyään kovinkin pitkä pitkä nenä kun he kuvittelevat olevansa niin ihania että jokainen mies katsoessaan heitä tietysti unelmoi heistä.

      Usein tekisi mieli sanoa suoraan ääneen:
      -Sori kulta ny mut et oo niin vitun spesiaali kuin kuvittelet olevas.

    • 9012901389273

      Ämmät jotka vertailee edellisiä kundikavereitaan suhun ja puhuvat koko ajan niistä. Sitten ne kyselee, että "olenko mä sun mielestä lihava" niin jos sanot, että "no ehkä sä parikiloa voisit laiduttaa" niin suuttuvat. Sitten sanovat, että se ja se edellinen poikaystävä ei ikinä sanonut mua lihavaksi.
      Mitä ne sitten edes tollasia kyselee jos ei halua kuulla totuutta?
      Pitäiskö tohon vaan aina sanoa, etten kommentoi vai eiku olet superhoikka....mässää lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe