Miehet-vastatkaa

mikäs ny?

Kertokaa ihmeessä miksi pelkäätte pitkiä naisia? oma lyhyempi pituusko syynä? vai mikä on? usein pitkät naiset saa odotella tanssiinhakijoita...ja vierestä viedään naapurin vanhaa hilmaakin (pituus 154cm) häh--

11

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervo-Perti

      Hilmalla on vekkihame. Se kihoitta minua

    • huokailija

      Juuh..ei uskalla hakea kun ne naiset on näyttäviä ja taviksena olen kokenut että ne vastaa :Ei kiitos... huokasu...

    • En mä ainakaan pelkää. Tosin en oo kyllä tavannut yhtään itseäni pidempää naista että vaikea sanoa.

    • pelottaa kovasti

      yleensä pitkät naiset tylyttää pieniä miehiä, ja silloin ei kyllä uskalla hakea

    • lyhyt pätkä

      Naisen on oltava vähintään 15 cm minua lyhyempi, jotta hän voi käyttää korkokenkiä.

    • 177cm m

      Haenkin ja toiveissani pa..sin mutta ne ei lähde..olen 177cm mies...

    • halakopiä

      Näin korkeassa persoonassa (187 cm) tuollaista ei tule edes miettineeksi. Taitaa olla ongelmien tasapaino aina suhteellisen vakio: toiset pohtii moisia pituusjuttuja, toiset taas enemmänkin noita luonnekysymyksiä.

      Onhan se ehkä niin, että nuo hieman lyhyemmät ihmiset eivät aina ensimmäisenä ota kontaktia pidempiin (tarkoittanee yli 170 cm) naisiin, vaikka niistä usein hoikat ja pitkähiuksiset ovat lievästi ottaen todella hyvännäköisiä.

      Olen samoilla linjoilla, että paljon taitavat menettää mutta olisiko pitkän naisen omasta aktiivisuudesta hyötyä tällaisessa asetelmassa? Mikä ihmeen este on ottaa itse kontaktia sen sijaan, että jää seuraamaan naapurin Hiliman hurjaa sukseeta?

    • simosilakka

      Kyllä mä vain otan pitkän naisen niitä vain harvoin on silmien ulottuvissa.
      Pitkät naiset ovat todella kauniita.

      • Pitkä ja kaunis

        Just jossain toisessa ketjussa sanottiin et suomalaiset naiset on kaikki yli 170 cm eli liian pitkiä? Asui ehkä catwalkin takana?


    • jeps.

      Deittiprofiileissa pitkät naiset (ja vähän lyhyemmätkin) vaativat aina mieheltä pituutta. Itse olen vain 176cm, joten en edes jaksa yrittää lähestyä pitkiä naisia.

    • ....................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe