Pientä galluppia!
Mikä on useiten käyttämäsi iskurepliikki / tekniikka?
Millainen menestyksesi on ollut?
Miten lähestyt kiinnostavaa naista/miestä?
19
196
Vastaukset
- syntax error
Kaikki aiemmat iskuyritykset on epäonnistuneet, luulisin pääasiassa naisten epävarmuudesta / ujoudesta / tyhmyydestä johtuen. En jaksa enää yrittää.
- 123456789ksjkljöfdjk
En lähesty kun en keksi mitään sopivaa tapaa. Odotan että naiset lähestyy.
- FF
En ole aikoihin iskenyt ketään, joten en enää varmaan edes osaisi. Mitään iskurepliikkiä ei ole koskaan ollut vaan aina tilanteen mukaan. Mutta ensin pitää olla katsekontakti, ilman sitä en lähesty.
Eiköhän se aina siitä tilanteesta lähde se repliikki. Pitää syksyllä verestää taitoja. - kwefa
Pelkkä ulkonäkö ei riitä kiinnostuksen herättämiseen, joten jokin kontakti täytyy olla jo olemassa. Ei minulle mitään tiettyjä vakiorepliikkejä ole, kunhan juttelen niitä näitä, enimmäkseen puutaheinää semiälykkäästi.
Mulla kans pitäisi olla jokin muukin kiinnostuksenkohde kuin ulkonäkö, ennen kuin viitsisin tehdä aloitetta.
Jos saisin edes tsempattua itseni tuollaiseen _mahdottomalta_ kuulostavaan tekoon kuin vastakkaisen sukupuolen lähestyminen, alottaisin jutustelun vaikka jostain telkkarisarjasta (omaperäistä!) tai jostain. En minä tiedä. Pitää varmaan hioa kunnon toimintasuunnitelma, koska pitää valmistautua siihen tilanteeseen kun kukaan ei lähesty. Miksipä edes lähestyisi, kun niitä parempiakin on.- humpuuki hemmo
Ite yritän kuvitella naisen rasvaisena alasti, jotain limaista mönjää valumassa jalkojen välistä. Sitten mietin itseäni orgasmin jälkeen, että vaikuttaa siltä että oli sen arvoista. Yleensä lopputulema on että ei ole, joten en vaivaudu edes yrittämään sitä naista.
- kallanhelmi
Iskurepliikki (se ainoa jota olen käyttänyt) miehelle netissä heitetty:
"Mitäs jos minä kutsuisin sinut tänne luokseni kahville? Ja esittäisin sulle eroottisia tanssiliikkeitä?"
Toimi. Mies tuli vähän etuajassakin ;)- ...
SE sano että JUUUUU!
HHHHHaaaaiista IISO Passka!
Vitu Ämmmä! Btw oot ruma, tollasii netist vaa löytääki! ;DDDDDD - Matti Vanhasen haamu
"Mies tuli vähän etuajassakin ;) "
Eikös miehen pitäisi tulla vähän sun jälkeen? Rahrahraaaah...
- ...
Oleenn lähestynyt niin paskasti että oikeen hävettää!!
Voii vitt u kun miesten pitää tehä se aloooooote, vitunn homoo alote.
ÄÄÄÄääääääääÄÄäÄäÄäÄäÄää!!! Haissstakaaaa omaa perrrrsettänne!!
Kiiiitoksia, oli kiva avautua teille nirsoille vitu AKOILLLE!!
MO!!! - Hoka Vitun Ponttas
Lähestyn keppi ojossa, se kertoo kaiken, mitään erillisiä iskurepliikkejä ei silloin luonnnollisesti enää tarvita.
Niiden "tule juttelemaan" -katseiden jälkeen ihan puhdas "Morjes" toimii hyvin :)
- gsdgsfdgsfdgs
Tempasen vastapalloon ja muilutan takakontissa himaan.
- leeatuulia
En nyt oo kauheesti lähetynyt ketään, mutta miusta hymy toimii aina ja sitten vaan jotain tilanteeseen sopivaa. Reploja en oo kokeillu, tosin kerran kaverin kaverille, että käytkös täällä usein, mutta ihan siinä mielessä, että asia kiinnosti, en ees aatellu sitä iskureplana ennen ku koko porukka nauro katketakseen :D
- Reipas Mies
Otan stetsonin, bootsit, kloriittifarkut ja hihattoman t-paidan.
Sanon naiselle että minulla on kitara ja haluutko tulla mun luokse kuuntelemaan minun uusimman hiljattain kirjoittamani biisin viini lasin kera.
(viestini sisältää itseironiaa ja pelimiesliikkeen).
Hymyt ja kulmakarvojen kohottelut mulla on ihan arkipäivää, ne mä treenasin ajat sitten jo kondikseen.
Lähestyn ujon oloisia naisia, koska show'ni riittää heille usein riittävästi.
Sitten yritän muistaa adhd-käytöksen avaimet ja muistaa vaihtaa "jännät tunteet" moden päälle.
Minun replat on niitä joita persvakonäkyy-miehiltä ei ole naiset kuulletkaan ;)- Rietas Mies
Hah ha haa. Sä olet melkein yhtä hauska kuin DarkFear. Eri tavalla vaan.
- paperianainen
Ei tää ole niin monimutkaista. Kerron mun nimen, hymyilen, kerron että olen sieltä ja sieltä, ja kysyn kuka sä olet. Jos yhtään on sosiaalinen eläin tähtäimessä, tuosta päästään alkuun. Sitten pitää vaan itse osata keskustella ja jututtaa. Sit ei tartte oikeestaan tehdä mitään - jos synkkaa niin homma rullaa kyllä. En lähesty mörkömiehiä, ne saa murjottaa ihan itsekseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61957- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77871EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101818Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684