Oletteko joskus kokeilleet ihan rehellisesti kertoa treffi-ilmossanne kokemattomuudestanne seurusteluasioissa? Enpä muista nähneeni muiden kuin itseni treffi-ilmossa tuosta asiasta mainittavan. Tuollainen tieto saattaa olla jollekulle tervetullut, ei kannata turhaan hävetä kokemattomuuttaan. Jokainen on joskus lähtenyt tyhjästä liikkeelle seurusteluasioissa.
Kokemattomuuden ilmoittaminen treffipalstoilla
21
189
Vastaukset
- ------------
Mutta ethän sä ole kokematon. Valehtelemalla ei pitkälle pötkitä. Sitä paitsi naisen kokemattomuutta jotkut pitää viehättävänä piirteenä, kun taas kokemattomia miehiä pidetään surkeina luusereina, varsinkin jos on yli 20v.
- Ei kannata
En ole enkä kokeilisi. Jos ilmoittaisin naisena kokemattomuuteni, ilmoitukseen vastaisi luultavasti ties minkälaista neitsyen vonkaajaa ja koskemattoman pillun metsästäjää.
Muutenkin kokemattomuus on sen verran intiimiasia itselleni, etten haluaisi sillä rötöstellä deitti-ilmoituksessa (naisillehan neitsyys on usein plussaa, toisin kuin poikuus). Eikä siitä noin muutenkaan kannata suurta numeroa tehdä, ei itselleen eikä muille.- kallanhelmi
Kokemattomuus/vähäinen kokemus seurusteluasioissa ei ole sama kuin että olisi neitsyt, se kannattaa muistaa. Neitsyydestä nyt ei tosiaankaan kannata kertoa treffi-ilmossa.
- Ei kannata
kallanhelmi kirjoitti:
Kokemattomuus/vähäinen kokemus seurusteluasioissa ei ole sama kuin että olisi neitsyt, se kannattaa muistaa. Neitsyydestä nyt ei tosiaankaan kannata kertoa treffi-ilmossa.
Selvä, kiitos korjauksesta! Pahoittelen, että ymmärsin väärin aloituksesi.
Siinä tapauksessa en nyt näkisi mitään pahaa, jos mainitsee, ettei ole paljon seurustelukokemusta. Uskoisin kuitenkin, että viestiin todennäköisesti silloin vastaa myös melko paljon sellaisia miehiä, joilla ei myöskään ole paljon kokemusta naisista. Jos et siis halua paljon vastauksia kokemattomilta/vähän kokeneilta miehiltä, silloin en ehkä mainitsisi myöskään omasta vähäisestä kokemattomuudesta.
Muutenhan kokemattomuudesta mainitseminen voi olla jopa joidenkin mielestä kilttiä ja hellyyttävää -naiselta.
- kallanhelmi
Minulla oli maininta treffi-ilmoituksessani että "minulla on vain vähän kokemusta seurusteluasioista". En siis väittänyt olevani TÄYSIN kokematon. Minua ainakin viehättää ajatus miehestä jolla olisi yhtä vähän kokemusta kuin itselläni, tai jopa vähemmän.
- pera pervo
Antaisitko palstan AT-pojille herkullista milffin vakoasi, niin loppuisi ruikutus täälläkin?
- kallanhelmi
pera pervo kirjoitti:
Antaisitko palstan AT-pojille herkullista milffin vakoasi, niin loppuisi ruikutus täälläkin?
Niin kuin jossakin olen aiemmin todennut, minun sydämeni murtui niin pahoin ja pysyvästi siinä yhdessä ja ainoassa tapaamisessa että minun seurusteluelämäni loppui siihen. Jos pelkkää munaa olisin vailla niin se olisi hyvinkin helposti toteutettavissa - tuossa on parin sadan metrin päässä lähiöräkälä, ei tarvitsisi kuin kävellä sinne ja huutaa "munaa, perkele!" ja varmasti joku tahmea kaljamahainen äijä tarttuisi mukaan.
- .....
kallanhelmi kirjoitti:
Niin kuin jossakin olen aiemmin todennut, minun sydämeni murtui niin pahoin ja pysyvästi siinä yhdessä ja ainoassa tapaamisessa että minun seurusteluelämäni loppui siihen. Jos pelkkää munaa olisin vailla niin se olisi hyvinkin helposti toteutettavissa - tuossa on parin sadan metrin päässä lähiöräkälä, ei tarvitsisi kuin kävellä sinne ja huutaa "munaa, perkele!" ja varmasti joku tahmea kaljamahainen äijä tarttuisi mukaan.
Ei täällä mitään kaljamahoja ole tarjolla vaan hinteliä ja kalpeita nörttimiehiä, jotka eivät ole koskeneet naiseen.
- murhpis
kallanhelmi kirjoitti:
Ääälä nyy, noilla kasvoilla ei sinun tarvitsisi edes huudella.....tai sitten räkälän äijät ovat kiinnostuneet vain siitä märästä tuopissaan ;D
- pysytään totuudessa
Mikään ei ole naiselle halveksittavampaa ja vastenmielisempää kuin seksuaalisesti kokematon aikuinen mies.
- älä valehtele
Tuo ei ole totuus.
- kallanhelmi
Tuo on miehen mielipide asiasta, naisena en ole samaa mieltä. Mitä halveksittavaa siinä on jos toisella ei ole kokemusta, on varmaan tusinan verran erilaisia syitä miksi sitä kokemusta ei ole ihmisellä, riippumatta siitä miten aikuinen on.
- ..............
älä valehtele kirjoitti:
Tuo ei ole totuus.
kyllä se on. siis jos puhutaan laillisista asioista. ehkä joku pedofilia on vielä vastenmielisempää, mutta tuo poikuus asia tulee heti kakkosena.
- Pysytään vaan
Taivahan tosi.
T. Seksuaalisesti kokematon nainen - Pysytään edelleen
Pysytään vaan kirjoitti:
Taivahan tosi.
T. Seksuaalisesti kokematon nainenEi muuten ole.
T: Toinen seksuaalisesti kokematon nainen - 12+8
Juuri syyt kokemattomuuteen kertovat miehestä paljon. Ellei sitten satu olemaan erittäin ujo tapaus, mutta tällöinkin pitäisi vähintään superkomea ulkonäkö kompensoida tilannetta, jotta naista heruisi.
Olen ilmoittanut vähäisestä kokemuksestani treffi-ilmossani. Ei ole ainakaan vaikuttanut positiivisesti. Yhteydenotot edelleen nollassa.
- kallanhelmi
Älä lannistu, vielä tulee eteen sellainen tyttö johon tepsii.
- Supermässy
En ihmettele. Nainen nyt vielä juuri ja juuri voi sanoa, mutta että mies. Ei näin, pojat, ei näin.
- Utelias Urpå
Mielenkiinnosta kysyn:
Haluatko tosissasi löytää seuraa?
Oletko itse lähestynyt kiinnostavia naisia treffipalstalla?
Käsitin että olet ujo. Tarkoittaako tuo kohdallasi sitä, ettet vain uskalla lähestyä naisia vai ujosteletko kaikkia sosiaalisia tilanteita ja muiden ihmisten kohtaamista?
Jos tapailisit jotain naista, niin pystyisitkö myös itse viemään juttua eteenpäin vai jättäisitkö kaiken naisen vastuulle?
Näytätkö livenä kiinnostuksesi vai teeskenteletkö viileää? Utelias Urpå kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn:
Haluatko tosissasi löytää seuraa?
Käsitin että olet ujo. Tarkoittaako tuo kohdallasi sitä, ettet vain uskalla lähestyä naisia vai ujosteletko kaikkia sosiaalisia tilanteita ja muiden ihmisten kohtaamista?
Jos tapailisit jotain naista, niin pystyisitkö myös itse viemään juttua eteenpäin vai jättäisitkö kaiken naisen vastuulle?
Näytätkö livenä kiinnostuksesi vai teeskenteletkö viileää?Haluatko tosissasi löytää seuraa?
- Kyllä
- En, mut on yleensä (=aina) rankattu aika selvästi vaatimus listan ulkopuolelle
- Mulla ujous vaikuttaa vain siihen (tuntemattomien) lähestymiseen. Osaan olla hyvinkin sosiaalinen, jos toinen osapuoli aloittaa keskustelun
- Uskoisin pystyväni viemään juttua eteenpäin
Näytätkö livenä kiinnostuksesi vai teeskenteletkö viileää?
- Ilmeisesti näytän kiinnostukseni liian selvästi, jos jostain kumman syystä pääseen kiinnostavan naisen juttusille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684