Monet ovat löytäneet kumppanin tanssikursseilta, esim. minun siskoni löysi nykyisen miesystävänsä juuri noin - meni aloittelijoille tarkoitetulle lavatanssikurssille ja sieltä se sitten lähti. Perustanssien osaaminen kuuluu lähes yleissivistykseen. Harmittavasti monet tanssikurssit edellyttävät ilmoittautumista pareittain kurssille. Pitäisi siis olla jo tanssikaveri kurssille mennessään.
Tanssikursseilta kumppani?
5
88
Vastaukset
- kokovartolokouristus
Tossapa olis taas markkinarako, paritanssikurssi "parittomalle". Ite en lähtis siltikään! En oppis tanssimaan, vaikka mikä ois xD
"Harmittavasti monet tanssikurssit edellyttävät ilmoittautumista pareittain kurssille. Pitäisi siis olla jo tanssikaveri kurssille mennessään. "
Juu, ainakin työväenopiston kaikilla tanssikursseilla vaaditaan omaa paria.- kallanhelmi
Tätä ideaa kannattaisi ehkä hyödyntää noissa treffi-ilmoissa. Voisi kertoa ihan heti alkuun etsivänsä ainakin tanssikurssille paria ja jos sitten yhteinen askellaji löytyy miksei muutakin... Onhan se mahtava ja samalla aika turvallinen tapa lähteä tutustumaan vieraaseen ihmiseen tuollainen tanssikurssi.
- Tanssitaidoton yhä
Minä ja kaksi kaveriani lähdimme tanssikoulun perustanssikursseille monta vuotta sitten. Puhelinilmoittautumisten vastaanottaja riemastui kolmesta parittomasta naisesta, koska yleensä miehiä on kursseilla enemmän.
Miehiä ei ollut yhtään ylimääräistä. Kaverini saivat seuraavalla viikolla värvätyksi jostain sukulaispojat tanssikavereikseen, mutta minä en löytänyt paria mistään. Kolmannelle tunnille opettaja oli kaivanut jostakin kaksi miestä, joista toinen oli minua päätä lyhyempi ja toinen likainen, ja kumpikin tuijotti paikalla olevia naisia tiukasti joko rintoihin tai takapuoleen. Nappasin tanssikenkäni ja lähdin. Rajansa kaikella. - Kramer_
Jonkun verran olen alkeiskursseilla käynyt. (Tai voiko sitä kurssiksi sanoa, jos kesto on 1,5h/laji.) Omaa paria ei ole tarvinnut, eikä siellä ole oman parin kanssa ollutkaan kuin korkeintaan 20%. Muilla on sitten ollut pakollinen parinvaihto tasaisin väliajoin. Naisia on ollut useimmiten enemmän kuin miehiä, mutta naispuoliset osanottajat ovat olleet iältään joko alle kaksikymppisiä tai neljänkympin ja kuoleman väliltä. Jos omaa ikäluokkaa on ollut, niin ne ovat olleet juuri parin kanssa.
Vaikka sitten osaakin perusteet, niin kun katsoo miten porukka vetää lavalla, niin siitä ei saa mitään tolkkua. Lisäksi tilaa ei ole juuri lainkaan ja kappaleet paljon nopeampaa mihin harjoittelussa tottunut. Synkronointi ei onnistu vahingossakaan. Ei näes ole luonnostaan rytmitajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61957- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77871EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101818Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684