Näin eilen eATMen

X :)

Huopalahden asemalla puolenyön aikaan hyppäsi hän M-junasta ja määrätietoisin askelin harppoi ohitseni. Ennen kun sain ajatukseni kasattua oli hän jo kadonnut pimeään tunneliin jättäen jälkeensä vain kysymyksiä; Mistä hän oli tulossa? Minne menossa? Oliko naisonni vihdoin kääntynyt? Jäin kotimatkalla harmittelemaan miksi niin jäädyin enkä tehnyt mitään. Kuin hiekka sormien välistä valui hukkaan ainutkertainen tilaisuuteni..

32

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X :)

      Oliko hän taistellut Imperiumin, Xenojen vai Chaoksen riveissä, ja kuka olikaan ollut pelilaudan kuningas? Nämä kysymykset askarruttivat minua vielä kun unta yritin myöhemmin saada.

      Vai oliko se sittenkin ollut Warhammer Fantasy Battle porukka.

      • X :)

        Vastauksia en siis saanut, mutta juuri ennen kuin nukahdin, näin hänet sieluni silmin Kaaoskääpiöiden pelottomana johtajana pelilaudan äärellä.


    • 3+10

      justinsa juu..tän takia en suostu laittaa kuvaani nettiin.

      • eATMen tavoitteena taitaa kuitenkin olla jonkinasteinen julkisuus -- mutta juuri tästä syystä en itsekään välitä jaella kovin avokätisesti kuviani. Ei paljon nappaa typerät vihjailut kaikenmaailman palstoilla.


      • Varsinkin niin :(


    • alea_iacta_essi

      On käynyt mielessä, milloinhan päsähtää eATMe eteen stadin kaduilla. Rämpyttäisin kelloa just kun olen selän takana, eATMe sais sydärin ja tukka menis sekaisin ja sitä itkettäs.

      • alea_iacta_essi

        Ei se ollu vihamielisyyttä, vaan hupia ja hauskuuksia.


      • munan heittäjä

        Aina kannattaa pitää mätiä kananmunia taskussa.


      • alea_iacta_essi

        Sulla ei ole semanttiset tasot kohdillaan. Oot pieru.


      • näinnnnnnnnnnnn!

        Koska ilmaisit sen rumasti.

        "On käynyt mielessä, milloinhan pyöräilee essi vastaan stadin kaduilla.Huutaisin "böö" just kun olen kohdalla, essi sais sydärin, ajaisi päin tiiliseinää, tukka menis sekaisin ja sitä itkettäs. "

        Heh, noin se naurattaa ja on hupia ja hauskuutta.


      • 78788

        Olet liian herkkänahkainen. Liian herkkänahkaiset ihmiset ovat ikäviä.


      • Lestinheittäjä11!
        näinnnnnnnnnnnn! kirjoitti:

        Koska ilmaisit sen rumasti.

        "On käynyt mielessä, milloinhan pyöräilee essi vastaan stadin kaduilla.Huutaisin "böö" just kun olen kohdalla, essi sais sydärin, ajaisi päin tiiliseinää, tukka menis sekaisin ja sitä itkettäs. "

        Heh, noin se naurattaa ja on hupia ja hauskuutta.

        Totta kyllä, noin on hauskempi! :)


      • alea_iacta_essi
        näinnnnnnnnnnnn! kirjoitti:

        Koska ilmaisit sen rumasti.

        "On käynyt mielessä, milloinhan pyöräilee essi vastaan stadin kaduilla.Huutaisin "böö" just kun olen kohdalla, essi sais sydärin, ajaisi päin tiiliseinää, tukka menis sekaisin ja sitä itkettäs. "

        Heh, noin se naurattaa ja on hupia ja hauskuutta.

        Paljon hauskempi! Ja sit tulis komea ambulanssimölö ja hoitelis mut.


      • Huh-huh!
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Paljon hauskempi! Ja sit tulis komea ambulanssimölö ja hoitelis mut.

        Vai heti sillä on hoitelemiset mielessä...tuhmaa.


      • alea_iacta_essi

        Tuossa ois just sopiva tytsy sulle. Hmm, vieläkään mulla ei ole Eleanooran levyä vaikka olen aikonut hankkia; toisaalta noissa on videot katsomisen arvoisia, vois tyytyä Youtubeen.


      • Setä ratkaisee
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Tuossa ois just sopiva tytsy sulle. Hmm, vieläkään mulla ei ole Eleanooran levyä vaikka olen aikonut hankkia; toisaalta noissa on videot katsomisen arvoisia, vois tyytyä Youtubeen.

        Se on muuten sitten bändin nimi tuo Eleanoora Rosenholm. Laulajan nimi on Noora Tommila. Meikä tietää.


      • alea_iacta_essi
        Setä ratkaisee kirjoitti:

        Se on muuten sitten bändin nimi tuo Eleanoora Rosenholm. Laulajan nimi on Noora Tommila. Meikä tietää.

        Joo, tiedän että Eleanoora Rosenholm on koko bändin nimi. Väkisinkin sitä vaan ajattelee sen tummatukkaisen tytsyn Eleanoorana.


      • shhhhhhhhhshshsh

        Osoita ite!!!!


    • X :)

      eATMe on muuten livenä paljon ryhdikkäämmän oloinen kaveri, kuin voisi kirjoitustensa perusteella luulla. Kannattaisi ehkä hakea seuraa jostain Tuska festivaalien tyylisestä miljööstä. Metallityyppien keskuudessa muuten näkee välillä tosi kummallisia ja valtavirrasta poikkeavia pariskuntia. Ei ollenkaan tavatonta että kaljamahainen hevisika kulkee yhdessä siron ja nätin goottitypyn kanssa. ;)

      Feikkien varalta sanottakoon vielä että eATMella oli mukana sateenvarjo.

      • Ei se ole hevareillekkaan helppoa löytää kumppania omiensa joukosta.


      • Hessburger

        Jos ei ole sellanen standardimallin panoeino, niin toisiks paras mahdollisuus on ryhtyä jonkun alakulttuurin jäseneksi. Kaikennäköisillä nördeilläkin flaksaa kun maalaa tukan mustaks ja alkaa kuuntelemaan Curea tai Dimmu Burgeria tai mitä ne nyky hevigoottarit kuunteleekaan.


      • sillitrooli

        Ehdottelin eilen Lord Boredomille, että lähdettäisin stadin yöhön iskemään naisia joku kerta. Voisin tulla jonain viikonloppuna Helsinkiin.

        Loordi ei kyllä ilmeisesti kauheasti innostunut siitä, kun esitin, että me hankittaisiin Lordille nainen sillä tavalla, että vähän piilomainostettaisiin Lordin hyvää menestystä työelämässä, kun joku sopiva tyttöporukka olisi löytynyt ja oltaisiin niiden kanssa juttelemassa. Ja tänään luin toisesta keskustelusta, että sulla on samantyyliset ajatukset, haluat olla mahdollisimman paljon oma itsesi kun yrität naisia. Eli ette te varmaan kummatkaan innostu sellaisesta lähestymistavasta asiaan... Eikä siinä mitään, onhan sellainen tinkimätön linja hyvä. Siinä täytyy vaan pitää mielessä, että naisilla itsellään ei ole mitään tinkimätöntä linjaa, vaan ne antavat surutta ihan erilaisen kuvan itsestään aluksi.

        Anyway, olisiko sulla kiinnostusta, jos tässä sanotaan vaikka parin kuukauden sisään joku viikonloppu lähtisi vähän baareissa käymään? Taiteiden yö voisi olla aika hyvä ilta, jos saa aikataulut synkkaamaan?


      • määrätietoista menoa
        sillitrooli kirjoitti:

        Ehdottelin eilen Lord Boredomille, että lähdettäisin stadin yöhön iskemään naisia joku kerta. Voisin tulla jonain viikonloppuna Helsinkiin.

        Loordi ei kyllä ilmeisesti kauheasti innostunut siitä, kun esitin, että me hankittaisiin Lordille nainen sillä tavalla, että vähän piilomainostettaisiin Lordin hyvää menestystä työelämässä, kun joku sopiva tyttöporukka olisi löytynyt ja oltaisiin niiden kanssa juttelemassa. Ja tänään luin toisesta keskustelusta, että sulla on samantyyliset ajatukset, haluat olla mahdollisimman paljon oma itsesi kun yrität naisia. Eli ette te varmaan kummatkaan innostu sellaisesta lähestymistavasta asiaan... Eikä siinä mitään, onhan sellainen tinkimätön linja hyvä. Siinä täytyy vaan pitää mielessä, että naisilla itsellään ei ole mitään tinkimätöntä linjaa, vaan ne antavat surutta ihan erilaisen kuvan itsestään aluksi.

        Anyway, olisiko sulla kiinnostusta, jos tässä sanotaan vaikka parin kuukauden sisään joku viikonloppu lähtisi vähän baareissa käymään? Taiteiden yö voisi olla aika hyvä ilta, jos saa aikataulut synkkaamaan?

        Kannattaa tankata pelimiesoppaat ulkoa ja tehdä kunnon sotasuunnitelma, ei niitä naisia tuurilla ole ennenkään saatu.


      • hyvä.
        sillitrooli kirjoitti:

        Ehdottelin eilen Lord Boredomille, että lähdettäisin stadin yöhön iskemään naisia joku kerta. Voisin tulla jonain viikonloppuna Helsinkiin.

        Loordi ei kyllä ilmeisesti kauheasti innostunut siitä, kun esitin, että me hankittaisiin Lordille nainen sillä tavalla, että vähän piilomainostettaisiin Lordin hyvää menestystä työelämässä, kun joku sopiva tyttöporukka olisi löytynyt ja oltaisiin niiden kanssa juttelemassa. Ja tänään luin toisesta keskustelusta, että sulla on samantyyliset ajatukset, haluat olla mahdollisimman paljon oma itsesi kun yrität naisia. Eli ette te varmaan kummatkaan innostu sellaisesta lähestymistavasta asiaan... Eikä siinä mitään, onhan sellainen tinkimätön linja hyvä. Siinä täytyy vaan pitää mielessä, että naisilla itsellään ei ole mitään tinkimätöntä linjaa, vaan ne antavat surutta ihan erilaisen kuvan itsestään aluksi.

        Anyway, olisiko sulla kiinnostusta, jos tässä sanotaan vaikka parin kuukauden sisään joku viikonloppu lähtisi vähän baareissa käymään? Taiteiden yö voisi olla aika hyvä ilta, jos saa aikataulut synkkaamaan?

        Menkää menkää! Kaikki mölöt bilettään!


      • sillitrooli
        määrätietoista menoa kirjoitti:

        Kannattaa tankata pelimiesoppaat ulkoa ja tehdä kunnon sotasuunnitelma, ei niitä naisia tuurilla ole ennenkään saatu.

        Lähinnä se Lordin menestyksen mainostaminen olisi tärkeää, kun hän itse on siitä niin vaatimattomana. Kyllä naiset tykkää siitä, jos miehellä on statusta, onhan se nähty monet kerrat.


      • sillitrooli

        Joo okei, laitan vaikka tossa viikolla sähköpostia.


      • doc aamor
        määrätietoista menoa kirjoitti:

        Kannattaa tankata pelimiesoppaat ulkoa ja tehdä kunnon sotasuunnitelma, ei niitä naisia tuurilla ole ennenkään saatu.

        Ehkä illasta tulee hauskempi ja kuka ties naistuloksekkaampikin, jos iltaa ei lähde viettämään niin vakavasti iskumielessä, vaan lystin pitoon. Ts. ei sillä asenteella, että koko ilta pilalla, jos jokaiselle ei löydy vaimo tai jos eka pimuli antaa pakit.


      • sillitrooli
        doc aamor kirjoitti:

        Ehkä illasta tulee hauskempi ja kuka ties naistuloksekkaampikin, jos iltaa ei lähde viettämään niin vakavasti iskumielessä, vaan lystin pitoon. Ts. ei sillä asenteella, että koko ilta pilalla, jos jokaiselle ei löydy vaimo tai jos eka pimuli antaa pakit.

        Ihan totta varmaan sinänsä. Mutta ainakin itse lähtisin mieluummin vaikka johonkin Kallion tai Töölön pubeihin istumaan koko illaksi, jos tarkoitus on vaan dokailla ja pitää hyvä ilta. Niistä pubeista vaan ei juurikaan naisia löydy...


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe