Pitkätukkainen mies

DaaliaD

Pitkät hiukset, huumorintaju, kohteliaisuus. Samansuuntainen arvomaailma kuin itselläni sekä eläinrakkaus.
Sellaisen kun tapaisi ja pääsisi treffeille asti ;)

16

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti

löytyy. Sanoisin että hiustyylejä on kiva kokeilla. Jos on kaavoihin kangistunut, on tylsä tai sen huomaa, kuka hakee huomiota shokkiväreillä.

• Sattu Viitana

Miesten lyhyet hiukset ovat merkityksetön ja lyhytaikainen ilmiö muodin historian aikana. Sotilaat ja vangit erikseen.

• love long hair

niinpä,nämä punkkirunkkari tyylit alkaa jo kyllästytään katukuvaa,samoin kaljut yak.

• Pitkätukkainen mies

Minä olen sellainen :)

• DaaliaD

:) Mukavaa tietää että sellaisia löytyy, ehkä en vielä heitäkään kirvestä kaivoon ;)

• pitkätukka kans

Kyllä täältäkin löytyy, arvomaailmaa et määritellyt. Olen elänyt kauan sinkkuna, enkä usko että tilanteeni koskaan tulee muuttumaan. Alkoholia en käytä vaikka tupakoin säännöllisesti, ystäviä ei ole, enkä käy ihmisten ilmoilla muuten kuin töissä.

• Juu, kyllä meitä löytyy useampia ja vieläpä vapaita.

• Sattu Viitana

No

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScsmFJ_jXuiwfD6QjhE_RcJFzTjHsBVXgtF5jcMNlm7KoNIiVG

vai

http://www.ticketservice.com/assets/images/michael_bolton1.jpg

vai

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOVG8AV0Q7SeEF9SNbDOnrVGwbeZLD1iCQMgzRr7k9MOCRAWzX

vai

http://s11.allstarpics.net/images/orig/m/l/mlcfthlkr09q0rqh.jpg

muu, mikä?

• SV

Juu ei. Valitsit väärännäköisenkin :P

• longhair_man.

Kyllä meitä pitkähiuksisia löytyy. Mulla puoleenselkään asti hiukset ja paksut,hyvin hoidetut. Huumorintajua.rentoa asenne. Löytyy myöskin.

• 11+15

Totta vitussa löytyy rentoa asennetta. Oottehan sivareita kaikki. vitun ituhipit...

• Longhair_man

Sori nyt olen intin käyny entäs itse??? Oletkos sivaripelle.

• Terveppä terve

Kyllä täältä löytyy pitkähiuksinen jääkärikin, mutta tällaisia sotureita ei sinunlaisesi vauhkoaja edes tunnista vaikka naamalla kävelisi.

• Fiksusti sanottu tuo arvomaailma. Moni kertoo luonteenpiirteistä, mutta totta on, että erilaisuudet (jossakin määrin) tukevat ja täydentävät toisiaan. Samanlaisen ihmisen kanssa en usko, että suhteesta tulisi kovin antoisa ja yleensähän me ihastutaankin ihmisiin jotka ovat erilaisia. Ehkä emme myönnä sitä heti, mutta saamme sen selville, halusimme tai emme, myöhemmin. Arvomaailman samankaltaisuudella mennään jo pitkälle ja se on tärkeää :)

Mitä tulee pitkätukkaisuuteen niin tuntuu, että rajoitat itseäsi, mutta toisaalta, miksei olla standardeja ulkonäönkin suhteen, kunhan ei niiden anna oikeasti lopulta rajoittaa. Tärkeää on se, että tuntee itsensä ja tietää sen mitä haluaa, eikä anna itsensä tyytyä yhtään vähempään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe