Miten usein käytte palstalla, mutta ette tekstaa tänne mitään?
Mulla on sattuu sellaista nyt jonkun aikaa. Jotenkin tuntuu, et jutut on ihan plääh enkä osaa sanoa yhtään mitään mihinkään - saatikka tehdä edes omaa aloitusta. Pää on niinkuin emptines :) Jotenkin kai sitä haluaisi jutella jostain, mut sitten sitä istuu ihan hiljakseen eikä kukaan edes tiedä sitä.
Hiljaisuus
21
69
Vastaukset
- off...
Sama vika.. enkä viitsi edes vaivautua kirjautumaan :)
- zisel
Joka kerta kun mä tulen tänne palstalle, kirjaudun sisään ja teen samantien avauksen. Sitten katon mitä muut on kirjotellut. Eli toisinsanoen mä en tule tänne ellei mulla ole jotain asiaa ja ne mun jututhan on aina sellasia että ne on yksinkertasesti pakko päästää ilmoille - kun ei satu ketään irl istuu vieressä kuuntelemassa niin nettiin sitten :D Addiktina jään tänne sitten norkoilee ja kommentoimaan muuallekkin kuin omassa avauksessa.
- zisel
Sxthsense kirjoitti:
No, mut sinä nyt oletkin aina sellainen sanavalmis addiktoiva ilopilleri :D
Ilopilleri?? :D Mä tulostan ton sun tekstin ja laitan sen kehyksiin :D
zisel kirjoitti:
Ilopilleri?? :D Mä tulostan ton sun tekstin ja laitan sen kehyksiin :D
Joo, joo, se on vähän kuin sinun hommasi. ;-)
Sellaista tapahtuu itse asiassa aika useinkin :)
Joskus menee pitkänkin aikaa, että jutut on pelkkää riitelyä ja toisten mustamaalausta tai sitten niin omituisia, että ne viheltää kaukaa yli...No hyvä. Ihan normaalia siis :) Aloin jo kauhistelemaan et onko mulla hiipivä masis, vai joku ihme muu hätänä.
Eiköhän sitä jotain paskaa aina keksi. Jos ei, niin Yksityiselämästä avautuminen hoitaa homman.
Voin aloittaa :) Olen palstan surkein tapaus. Syytä siihen en enää muista, mutta käyn itkemään myötätunnosta, mikäli säälitte minua :P
Nyt lähden kyllä vaihteeksi nukkumaan :)
- y.b..
Usein niinkin. Sitten on sitä, että aikoo kirjautua, mutta juuri kun on näpytellyt alkua, tulee "hälytys" jonnekin muualle. Tätä käy niin usein, että olen alkanut kirjoittaa mustanikillä, kun nopeasti vain käväisen, lukaisen muutaman mielenkiintoselta tuntuvan ketjun, vastaan, ja taas lähden pois. Olen vähän sellainen piipahtelija nykyään..
ja piipahdus nukkumaan.. Joo, erittäin usein. Usein, kuten esim. tänään on ollu lähes koko päivän koneen apunäytössä palsta auki(kas näin: http://aijaa.com/v.php?i=007018470976.jpg ), mutta enpä ole edes oikein jaksanu lukea koko palstaa.
- :D
Näin on .Tämä on kuin radiokanava, joka on taustalla päällä, mutta päivän päätteeksi siitä ei aina muista mitään, joskus jää pari ajatusta, biisiä pyörimään mieleen, joskus (enää harvoin) tulee pirautettua linjoille .
:D kirjoitti:
Näin on .Tämä on kuin radiokanava, joka on taustalla päällä, mutta päivän päätteeksi siitä ei aina muista mitään, joskus jää pari ajatusta, biisiä pyörimään mieleen, joskus (enää harvoin) tulee pirautettua linjoille .
Nii, tämä on sellane vanha tapa pitää sivua auki. Toisaalta, en kyllä omalta kohdaltani vähättele mitenkään tätä palstaa, se on paljon ottanut, mutta on se paljon antanutkin. Aika vaan aikaansa kutaki. Tjsp.
Öitä.Oo, näen melkein kuin itseni. Jotenkin vertauskuvallista - hiljainen pitkä suudelma, näyttöön kuollut näkymä :|
Vielä kun osaisi päättää, soittelisiko kavereille, radioon vai kirjoittelisi tänne. Tämä on oikeasti karmea ongelma. Onneksi huomenna on taas perjanai, niin ei tarvitse miettiä....
Kohtalaisen usein. Varsinki joskus viikonloppuisin tulee vilkaistua palstaa ehkä muutamankin kerran, mutta en vaan jaksa alkaa sönkkäämään mitään. No on kyllä viikonloppujakin, kun en käy netissä ollenkaan joinain päivinä. Joskus taas vilkaisu riittää, ei aina tarvi kommentoida. :-P Näin oon ajatellut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533