Olen selaillut naisten profiileja ja huomannut vieraskirjaviesteistä että joillakin on ollut kolmekin vuotta ilmoitus voimassa ja tuossa ajassa nainen kun nainen saa kymmeniä tai jopa satoja vastauksia.
Mikä siinä on että haku kestää ja kestää ja kestää ...
Kertokaas naiset miksi ilmoituksenne on vuosia " eetterissä" ja varmaan saatte vastauksia, mutta miestä ette vaan taida löytää vai onko ilmoittelu teille vain leikkiä?
Minulla on ilmoitus ccdatessa ja siellä ilmoitustani käyvät lukemassa samat naiset, siis piiri pieni pyörii - löytääkö nainen netistä mitään, mies ei ainakaan löydä.
Jopa vuosien hakuja!
44
560
Vastaukset
- Nainen 44v
Huomasin sama, joidenkin miesten vieraskirjan ensimmäiset merkinnät 7 - 10 v sitten.Minusta ainkin tuntuu että ihmiset vaan kiertää kehää...Olin palstalla muutaman kuukauden...poistin profiilini välillä aplasin ja noin 3 viikon jälkeen olen taas ihan kypsä-Tuntuu että samat kiertää kehää. Yleinen ilmiö palstalla.En ainakaan usko että minä löydän...
- 9-10
En voi tietenkään vastata muiden puolesta enkä tiedä miten kauan itse pitäisin ilmoituksen voimassa, jos minulla sellainen olisi. Kuitenkin sen verran voin sanoa, että kiinnostavat miesten profiilit ovat aniharvassa, sen perusteella mitä olen niitä selaillut (varmaan satoja yhteensä). Ja jos edes jollain lailla kiinnostava on löytynyt, niin en itse ole sopinut miehen hakukriteereihin.
Joten voi olla että menisi vuosia, että joku löytyisi, jos sittenkään. Siksi en kai profiilia ole tehnytkään. Enkä todellakan alkaisi leikkimään ja laittelemaan mitään viestejä kellekään, jos ei yhtään kiinnosta.- keelo
Minua ihan mielenkiinnosta kiinnostaa, että minkälaista miestä sitten olet hakemassa? Minkälainen profiili mieheltä olisi mielestäsi kiinnostava, jos satojen joukossa sellaisia on aniharvassa? Olen miehenä aina aika-ajoin vilkaissut miestenkin profiileja ja onhan niitä toki laidasta laitaan. Valitettavan huonoja moni etenkin täällä S24:ssa. Mutta aika monesti on silti kuitenkin tullut vastaan sellaisiakin profiileja, joista selvästi tulee ilmi, että sen takana on fiksu aidosti seuraa hakeva maanläheinen ihminen ja tekstissäkin on paljon oivaltavia juttuja. Ihan näin miehenkin näkökulmasta monet näistä vaikuttavat varsin mielenkiintoisilta ihmisiltä. Miehenä voisin nähdä, että tällaiset profiilit eivät aivan huonoja voi naistenkaan mielestä olla. Toki en ole nainen :)
- 9-10
keelo kirjoitti:
Minua ihan mielenkiinnosta kiinnostaa, että minkälaista miestä sitten olet hakemassa? Minkälainen profiili mieheltä olisi mielestäsi kiinnostava, jos satojen joukossa sellaisia on aniharvassa? Olen miehenä aina aika-ajoin vilkaissut miestenkin profiileja ja onhan niitä toki laidasta laitaan. Valitettavan huonoja moni etenkin täällä S24:ssa. Mutta aika monesti on silti kuitenkin tullut vastaan sellaisiakin profiileja, joista selvästi tulee ilmi, että sen takana on fiksu aidosti seuraa hakeva maanläheinen ihminen ja tekstissäkin on paljon oivaltavia juttuja. Ihan näin miehenkin näkökulmasta monet näistä vaikuttavat varsin mielenkiintoisilta ihmisiltä. Miehenä voisin nähdä, että tällaiset profiilit eivät aivan huonoja voi naistenkaan mielestä olla. Toki en ole nainen :)
Millaistako miestä olen hakemassa? No jospa yritän lyhyesti pukea sitä sanoiksi.
Haen melko henkisen elämänkatsomuksen ja arvomaaliman omaavaa miestä (henkisyydellä en tarkoita uskonnollisuutta). Herkkää ja sielukasta, silti järkevää ja tasapainoista, maanläheistä ja miehekästä (mitä se sitten ikinä tarkoittaneekaan :)) miestä. Älykästä ja avarakatseista, keskustelutaitoista, elämää ja ihmistä monipuolisesti ymmärtävää miestä, jolla on iso sydän ja iso syli (tämä ei liity fyysiseen kokoon millään tavalla). Aitoa ja teeskentelemätöntä.
Miestä, joka ymmärtää pienten asioiden merkityksen ja pitää suhteellisen yksinkertaisesta elämästä olematta silti tylsä, mielikuvitukseton tai tosikkomainen. Miestä, jolle hauskanpito merkitsee jotain muuta kuin kännipäistä örvellystä tai muuta päätöntä kohkaamista. Miestä, joka ymmärtää, että itsestään huolehtiminen tarkoittaa muutakin (ja jopa ensisijaisesti muuta) kuin vain kropasta ja ulkonäöstä huolehtimista. Leikkimielisyys ja jonkinasteinen luova hulluus ovat ehdottomasti plussaa, samoin tietynlainen epäsovinnaisuus ja eksentrisyys.
En ole hakemassa miestä, jonka elämän täyttävät pääasiassa työ ja valtaisa määrä eri urheiluharrastuksia. En myöskään miestä, joka hakee mukavaa, pirteää, sosiaalista, liikunnallista ja naisellista naista (vaikka taidan nuo kriteerit täyttääkin, ainakin osittain, riippuu vähän miten ne tarkkaan ottaen määritellään). Suurin osa Suomi24:n treffailijoista näyttäisi olevan tällaisia miehiä. Enkä välttämättä ole myöskään hakemassa miestä, jolle kaikkiruokaisuus musiikin suhteen tarkoittaa sitä, että kuunnellaan poppia ja rockia laidasta laitaan :D (vaikka musiikkimaku sinänsä ei niitä kaikkein olennaisimpia asioita olekaan). Säännöllinen/runsas tupakointi on aika ehdoton ei.
Ulkonäöllä on oma merkityksensä, mutta tarkkoja kriteereitä en osaa sen suhteen asettaa. Monen tyyppiset miehet voivat fyysisesti viehättää ja persoonallisuus vaikuttaa myös siihen ja heijastuu ulkoiseen olemukseen aina tavalla tai toisella. Koulutuksella, tuloilla, työpaikalla on sinänsä hyvin vähän merkitystä
Profiilin tekee epäkiinnostavaksi myös, jos se on väärällään erilaisia latteuksia ja puhkikuluneita ilmaisuja tai itsestäänselvyyksiä (joko todellisia tai näennäisiä).
Tällaiset asiat nyt tulivat mieleen. Toivottavasti utelaisuutesi tyydyttyi edes osittain. :) - Eräs keski-ikäinen
9-10 kirjoitti:
Millaistako miestä olen hakemassa? No jospa yritän lyhyesti pukea sitä sanoiksi.
Haen melko henkisen elämänkatsomuksen ja arvomaaliman omaavaa miestä (henkisyydellä en tarkoita uskonnollisuutta). Herkkää ja sielukasta, silti järkevää ja tasapainoista, maanläheistä ja miehekästä (mitä se sitten ikinä tarkoittaneekaan :)) miestä. Älykästä ja avarakatseista, keskustelutaitoista, elämää ja ihmistä monipuolisesti ymmärtävää miestä, jolla on iso sydän ja iso syli (tämä ei liity fyysiseen kokoon millään tavalla). Aitoa ja teeskentelemätöntä.
Miestä, joka ymmärtää pienten asioiden merkityksen ja pitää suhteellisen yksinkertaisesta elämästä olematta silti tylsä, mielikuvitukseton tai tosikkomainen. Miestä, jolle hauskanpito merkitsee jotain muuta kuin kännipäistä örvellystä tai muuta päätöntä kohkaamista. Miestä, joka ymmärtää, että itsestään huolehtiminen tarkoittaa muutakin (ja jopa ensisijaisesti muuta) kuin vain kropasta ja ulkonäöstä huolehtimista. Leikkimielisyys ja jonkinasteinen luova hulluus ovat ehdottomasti plussaa, samoin tietynlainen epäsovinnaisuus ja eksentrisyys.
En ole hakemassa miestä, jonka elämän täyttävät pääasiassa työ ja valtaisa määrä eri urheiluharrastuksia. En myöskään miestä, joka hakee mukavaa, pirteää, sosiaalista, liikunnallista ja naisellista naista (vaikka taidan nuo kriteerit täyttääkin, ainakin osittain, riippuu vähän miten ne tarkkaan ottaen määritellään). Suurin osa Suomi24:n treffailijoista näyttäisi olevan tällaisia miehiä. Enkä välttämättä ole myöskään hakemassa miestä, jolle kaikkiruokaisuus musiikin suhteen tarkoittaa sitä, että kuunnellaan poppia ja rockia laidasta laitaan :D (vaikka musiikkimaku sinänsä ei niitä kaikkein olennaisimpia asioita olekaan). Säännöllinen/runsas tupakointi on aika ehdoton ei.
Ulkonäöllä on oma merkityksensä, mutta tarkkoja kriteereitä en osaa sen suhteen asettaa. Monen tyyppiset miehet voivat fyysisesti viehättää ja persoonallisuus vaikuttaa myös siihen ja heijastuu ulkoiseen olemukseen aina tavalla tai toisella. Koulutuksella, tuloilla, työpaikalla on sinänsä hyvin vähän merkitystä
Profiilin tekee epäkiinnostavaksi myös, jos se on väärällään erilaisia latteuksia ja puhkikuluneita ilmaisuja tai itsestäänselvyyksiä (joko todellisia tai näennäisiä).
Tällaiset asiat nyt tulivat mieleen. Toivottavasti utelaisuutesi tyydyttyi edes osittain. :)Kyllähän siellä sellainen mies löytyy, selaa vaikka... ;)
Sitä en tiedä, ollaanko samalta alueelta, saatikka olemmeko oikeassa ikähaarukassa, mutta kyllä löytyy...
Ei kannata liikaa tuijotella, mitä harrastuksia on, jokaisella on omat mieltymyksensä, eikä niitä kannata parisuhteessa lopettaakkaan. Joitain harrastuksiahan voi harrastaa yhdessäkin, mukavaa sekin on ja jokainen tarvitsee myös omia harrastuksia. Kotiin juuttuminen on kaikista pahinta, minkä parisuhde voi tehdä, täytyy myös muistaa muita. - keelo
9-10 kirjoitti:
Tällaiset asiat nyt tulivat mieleen. Toivottavasti utelaisuutesi tyydyttyi edes osittain. :)Kiitos vastauksesta. Arvostan, että jaksoit avata näinkin paljon asiaa. On aina mukava kuulla toisten ihmisten mietteitä ja etenkintässä tapauksessa vastakkaisen sukupuolen :)
Minua jäi hieman askarruttamaan kuitenkin se, että mitä sitten mahdollisesti odotat nettiprofiililta. Mielestäni kuvailit tuossa ihmistä, joita varmasti löytyy paljonkin ja uskoisin heitä löytyvän yhtälailla myös profiilien takaa. Ja nimenomaan sieltä takaa :) Tuossa oli melkoisen paljon erilaisia asioita, mutta ei toki mikään mahdottomuus, koska näen tuossa kuitenkin melko tavanomaisia ja yleisiäkin asioita. On vain vaikea kuvitella, että tuota kaikkea mahdutettaisiin yhteen vaivaiseen deittiprofiiliin niin, että se kävisi siitä ilmi ihan suoraan. Kun siis puhuttiin profiileista. Eli haluan vain sanoa sitä, että on väärin mielestäni sanoa, että tällaisia miehiä olisi vähän, jos ei oikeasti selvitä niitä sieltä profiilien takaa. Ymmärrän sen, että profiilin pitää itseä kiinnostaa, mutta jos edes osa näistä asioista löytyy profiilista niin loppua voi löytyä tutustumisen myötä. Ei kai kukaan livetilanteessakaan kaikkea mainitsemaasi tunnista uudesta ihmisestä heti :)
Ja kuten tuossa toinen jo kommentoi, niin ei tosiaan kannata katsoa liikaa niitä harrastuksia ja tiettyjä toisen toiveita, jos niihin itse vielä kerran mahtuu. Itse olen myös sen verran profiileita ja ilmoituksia jo lukenut, että en ihan hirveästi anna niille painoarvoa. Toki pääkohdat kiinnostavat ja se miten asiat on ilmaistu, mutta kokemus on selventänyt, että tutustumalla selviää ihmisestä paljon monipuolisemmin asioita kuin mitä yksi profiili tuo julki. Pitää muistaa, että profiili on kirjoitettu omasta näkökulmasta omaa itseään kohtaan ja sen laadintaa on harvemmin mietitty päivätolkulla useiden näkökulmien kautta :) - 9-10
Eräs keski-ikäinen kirjoitti:
Kyllähän siellä sellainen mies löytyy, selaa vaikka... ;)
Sitä en tiedä, ollaanko samalta alueelta, saatikka olemmeko oikeassa ikähaarukassa, mutta kyllä löytyy...
Ei kannata liikaa tuijotella, mitä harrastuksia on, jokaisella on omat mieltymyksensä, eikä niitä kannata parisuhteessa lopettaakkaan. Joitain harrastuksiahan voi harrastaa yhdessäkin, mukavaa sekin on ja jokainen tarvitsee myös omia harrastuksia. Kotiin juuttuminen on kaikista pahinta, minkä parisuhde voi tehdä, täytyy myös muistaa muita.Ehkä sinun profiilisi ei ole sitten vain sattunut tulemaan vastaan. :) Tai sitten en ole osannut lukea tai tulkita sitä oikein…
Olen ihan mielenkiinnosta selaillut profiileja koko Suomen alueelta ja niinkin laajassa ikähaarukassa kuin 35 -55 (nimimerkistäsi päätellen olet siis varmaankin sopinut ikähaarukkaan).
Olen kanssasi samaa mieltä noista harrastuksista. Kun viestiäni kirjoittelin, niin mielessäni olivat lähinnä sellaiset ilmoitukset, joissa mies kertoo harrastavansa 4-5 liikuntalajia eikä mitään muuta. Vapaamuotoista tekstiä on todella vähän, mutta siinäkin mies korostaa olevansa urheilullinen ja hakevansa samantyyppistä naista. Vaikka liikuntaa jonkin verran harrastankin, niin en voisi kuvitella itselleni miestä, jolle se on (tai vaikuttaa olevan) kaiken a ja o. Ja todennäköisesti en olisi sellaiselle miehellekään tarpeeksi sporttinen.
Kiitos muuten viestistäsi. On kiva kuulla (tai siis lukea) että kuvaukseni kaltaisia miehiä löytyy. :) - jotakintässä
9-10 kirjoitti:
Ehkä sinun profiilisi ei ole sitten vain sattunut tulemaan vastaan. :) Tai sitten en ole osannut lukea tai tulkita sitä oikein…
Olen ihan mielenkiinnosta selaillut profiileja koko Suomen alueelta ja niinkin laajassa ikähaarukassa kuin 35 -55 (nimimerkistäsi päätellen olet siis varmaankin sopinut ikähaarukkaan).
Olen kanssasi samaa mieltä noista harrastuksista. Kun viestiäni kirjoittelin, niin mielessäni olivat lähinnä sellaiset ilmoitukset, joissa mies kertoo harrastavansa 4-5 liikuntalajia eikä mitään muuta. Vapaamuotoista tekstiä on todella vähän, mutta siinäkin mies korostaa olevansa urheilullinen ja hakevansa samantyyppistä naista. Vaikka liikuntaa jonkin verran harrastankin, niin en voisi kuvitella itselleni miestä, jolle se on (tai vaikuttaa olevan) kaiken a ja o. Ja todennäköisesti en olisi sellaiselle miehellekään tarpeeksi sporttinen.
Kiitos muuten viestistäsi. On kiva kuulla (tai siis lukea) että kuvaukseni kaltaisia miehiä löytyy. :)Vaikka niissä profiileissa niitä harrastuksia onkin mainittu, ei niitä pidä lukea kuin raamattua.. :)
Täytyy vain katsoa, sattuuko siinä olemaan joku kiinnostava harrastus, jota itsekkin harrastan, siitä se lähtee.. - 9-10
keelo kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Arvostan, että jaksoit avata näinkin paljon asiaa. On aina mukava kuulla toisten ihmisten mietteitä ja etenkintässä tapauksessa vastakkaisen sukupuolen :)
Minua jäi hieman askarruttamaan kuitenkin se, että mitä sitten mahdollisesti odotat nettiprofiililta. Mielestäni kuvailit tuossa ihmistä, joita varmasti löytyy paljonkin ja uskoisin heitä löytyvän yhtälailla myös profiilien takaa. Ja nimenomaan sieltä takaa :) Tuossa oli melkoisen paljon erilaisia asioita, mutta ei toki mikään mahdottomuus, koska näen tuossa kuitenkin melko tavanomaisia ja yleisiäkin asioita. On vain vaikea kuvitella, että tuota kaikkea mahdutettaisiin yhteen vaivaiseen deittiprofiiliin niin, että se kävisi siitä ilmi ihan suoraan. Kun siis puhuttiin profiileista. Eli haluan vain sanoa sitä, että on väärin mielestäni sanoa, että tällaisia miehiä olisi vähän, jos ei oikeasti selvitä niitä sieltä profiilien takaa. Ymmärrän sen, että profiilin pitää itseä kiinnostaa, mutta jos edes osa näistä asioista löytyy profiilista niin loppua voi löytyä tutustumisen myötä. Ei kai kukaan livetilanteessakaan kaikkea mainitsemaasi tunnista uudesta ihmisestä heti :)
Ja kuten tuossa toinen jo kommentoi, niin ei tosiaan kannata katsoa liikaa niitä harrastuksia ja tiettyjä toisen toiveita, jos niihin itse vielä kerran mahtuu. Itse olen myös sen verran profiileita ja ilmoituksia jo lukenut, että en ihan hirveästi anna niille painoarvoa. Toki pääkohdat kiinnostavat ja se miten asiat on ilmaistu, mutta kokemus on selventänyt, että tutustumalla selviää ihmisestä paljon monipuolisemmin asioita kuin mitä yksi profiili tuo julki. Pitää muistaa, että profiili on kirjoitettu omasta näkökulmasta omaa itseään kohtaan ja sen laadintaa on harvemmin mietitty päivätolkulla useiden näkökulmien kautta :)Annoitpa taas ajattelemisen aihetta, kiitokset siitä. :)
On tietysti totta, että yhteen deittiprofiiliin ei saa hirveästi mahdutettua asiaa. Eikä siinä todellakaan pysty tuomaan esille kaikkia niitä asioita, mitä esim. tuossa viestissäni kuvailin. Yritin vain vastata siihen, kun kysyit, että millaista miestä olen hakemassa. :)
Kuitenkin siinä ilmoituksessa pystyisi periaatteessa kertomaan paljon enemmän kuin mitä suurin osa miehistä tekee. Valtaosa profiileista on todella suppeita. Ymmärrän toki sen, että kaikki eivät ole esim. tottuneet ilmaisemaan itseään kirjallisesti, eikä se muutenkaan ole välttämättä helppoa kertoa itsestään ja toiveistaan. Mutta toisaalta, jos on ihan tosimielellä liikenteessä, niin voisi kai siihen profiiliinkin jonkin verran panostaa. Ainakin itse arvostan sitä, että edes yrittää...
Profiileja selaillessani olen kai aika paljon kiinnittänyt huomiota siihen yleiseen sävyyn, jolla profiili on kirjoitettu. Tai siihen tunnelmaan tai ”henkeen” mikä siitä välittyy (koska sehän kertoo myös siitä, millainen ihminen on kyseessä). Se on kai se, mikä tekee sen suurimman vaikutukseen, jos on tehdäkseen. Ja jos tekstiä on kovin niukalti, niin ei siinä ole oikeastaan mitään mihin tarttua, ei asiaa eikä fiilistä. Siinä varmaan ainakin yksi syy siihen, miksi niitä kiinnostavia profiileja tuntuu olevan niin vähän.
Mutta olet varmasti oikeassa siinä, että kannattaa avoimin mielin pyrkiä tutustumaan ihmisiin profiilien takana. Jos siis edes jonkin verran kiinnostavuutta tai sopivuutta löytyy. Eihän siinä ainakaan hirveästi mitään menetä, jos ihmisten kanssa joitain viestejä vaihtaa. Ja kenties sieltä voi löytyä jotain, mitä ei olisi profiilin perusteella osannut odottaa… Mutta kuten tuolla aiemmin sanoin, niin itselläni ei ilmoitusta ainakaan toistaiseksi ole. Jos sellaisen teen, niin yritän pitää nämä jutut mielessä. :) - Toimitusjohtaja38
9-10 kirjoitti:
Tällaiset asiat nyt tulivat mieleen. Toivottavasti utelaisuutesi tyydyttyi edes osittain. :)OLISIKO MAHDOLLISTA ETTÄ LAITTAISIT TÄHÄN "LEIKKIMIELISESTI" DEITTI-ILMOITUKSEN ILMOITUKSEN ITSESTÄSI. NÄIN VOISIMME ARVIOIDA, KUINKA KIINNOSTAVA ITSE OLET LYHYESTI KERROTTUNA
- IhMettelevä Nainen
9-10 kirjoitti:
Tällaiset asiat nyt tulivat mieleen. Toivottavasti utelaisuutesi tyydyttyi edes osittain. :)Voi voi sinua!
Kirjoitit että:
Kuinka ihmeessä voit tietää että onko joku tälläinen vai ei pelkän nettiprofiilin perusteella jota vain pikaisesti käyt vilkaisemassa.Ilmeisesti sinulla on ylemmän tason psygologin ja ihmistuntemuksen koulutus takanasi, että olet kykenevä näin laajaan analyysiin. - - m31
IhMettelevä Nainen kirjoitti:
Voi voi sinua!
Kirjoitit että:
Kuinka ihmeessä voit tietää että onko joku tälläinen vai ei pelkän nettiprofiilin perusteella jota vain pikaisesti käyt vilkaisemassa.Ilmeisesti sinulla on ylemmän tason psygologin ja ihmistuntemuksen koulutus takanasi, että olet kykenevä näin laajaan analyysiin.Näiden monien keskustelujen perusteella tosiaankin tuntuu siltä, että monet ovat melkoisia psykologeja ja ihmistuntemuksen ammattilaisia, kun voivat yhden profiilin lyhyen sepustuksen perusteella päätellä täysin millainen ihminen on kyseessä. Olen jo pitkään miettinyt, että tässä on varmasti yksi syy siihen miksi täällä netissä tutustuminen on niin kovin hankalaa. Asioista tehdään varmasti omassa päässä melkoisia tulkintoja ja päätellään yhtä sun toista asiaa. Pitäisi jotenkin olla heti kaikki esillä ja ihmisltä ei tunnu löytyvän tarpeeksi halua ja kärsivällisyyttä siihen tutustumiseen vaan odotetaan asioiden tulevan eteen kuin manulle illallinen. Tämä ei toimi live-elämässä, niin miksi ihmeessä se toimisi täällä netissäkään.
- 9-10
IhMettelevä Nainen kirjoitti:
Voi voi sinua!
Kirjoitit että:
Kuinka ihmeessä voit tietää että onko joku tälläinen vai ei pelkän nettiprofiilin perusteella jota vain pikaisesti käyt vilkaisemassa.Ilmeisesti sinulla on ylemmän tason psygologin ja ihmistuntemuksen koulutus takanasi, että olet kykenevä näin laajaan analyysiin.Itse asiassa psykologian tutkinnostani puuttuu enää pari tenttiä. Mutta se ei nyt oikeasti kuulu tähän mitenkään. :D
Kuten jo aiemmalle kirjoittajalle kerroin, vastasin vain hänen kysymykseensä eli pyrin tuomaan esille, millaista miestä olen hakemassa (ja innostuin sitten kertomaan vähän pidemminkin mitä alun perin piti :)). En siis oleta, että tuo kaikki käy ilmi profiilista, se tuskin on mahdollista. Mutta mielestäni ilmoituksesta kuitenkin pitäisi tulla sellainen olo, että tuon ihmisen kanssa voisi olla samalla aaltopituudella. En tiedä miten sen parhaiten selittäisin.
Ja jos oletetaan, että profiili ei ihmisestä juuri mitään kerro, niin onko sillä sitten ollenkaan väliä millainen se on? Ihan sama mitä ja miten sinne kirjoittaa, vai? - 9-10
Toimitusjohtaja38 kirjoitti:
OLISIKO MAHDOLLISTA ETTÄ LAITTAISIT TÄHÄN "LEIKKIMIELISESTI" DEITTI-ILMOITUKSEN ILMOITUKSEN ITSESTÄSI. NÄIN VOISIMME ARVIOIDA, KUINKA KIINNOSTAVA ITSE OLET LYHYESTI KERROTTUNA
En nyt jaksa ryhtyä sellaiseen. Sori. :D. Mutta en usko että se herättäisi suurta mielenkiintoa kovinkaan monissa. Sehän on juuri osa tätä ongelmaa - jos sitä nyt sellaiseksi haluaa kutsua. Suurin osa ihmisistä tuntuu olevan ns. eri planeetalta. Ja tämä koskee ainakin jossain määrin myös live-elämää. :) ,
- 9-10
- m31 kirjoitti:
Näiden monien keskustelujen perusteella tosiaankin tuntuu siltä, että monet ovat melkoisia psykologeja ja ihmistuntemuksen ammattilaisia, kun voivat yhden profiilin lyhyen sepustuksen perusteella päätellä täysin millainen ihminen on kyseessä. Olen jo pitkään miettinyt, että tässä on varmasti yksi syy siihen miksi täällä netissä tutustuminen on niin kovin hankalaa. Asioista tehdään varmasti omassa päässä melkoisia tulkintoja ja päätellään yhtä sun toista asiaa. Pitäisi jotenkin olla heti kaikki esillä ja ihmisltä ei tunnu löytyvän tarpeeksi halua ja kärsivällisyyttä siihen tutustumiseen vaan odotetaan asioiden tulevan eteen kuin manulle illallinen. Tämä ei toimi live-elämässä, niin miksi ihmeessä se toimisi täällä netissäkään.
Omasta puolestani voin sanoa, että halua ja kärsivällisyyttä tutustumiseen kyllä löytyisi, mutta jonkin asian pitäisi kuitenkin alunperin herättää se mielenkiinto ja halu siihen tutustumiseen. Eihän sitä live-elämässäkään halua ketä tahansa lähestyä parisuhdemielessä. Ja sitten kun sen halun pitäisi vielä olla molemminpuolista...:)
- 9-10
9-10 kirjoitti:
Omasta puolestani voin sanoa, että halua ja kärsivällisyyttä tutustumiseen kyllä löytyisi, mutta jonkin asian pitäisi kuitenkin alunperin herättää se mielenkiinto ja halu siihen tutustumiseen. Eihän sitä live-elämässäkään halua ketä tahansa lähestyä parisuhdemielessä. Ja sitten kun sen halun pitäisi vielä olla molemminpuolista...:)
Tuli vielä mieleeni kysyä, että mihin asioihin sitä sitten pitäisi kiinnittää huomiota. Eli jos nyt tekisin profiilin ja haluaisin ottaa myös aktiivisesti miehiin yhteyttä, niin millä perusteella minun pitäisi se valinta tehdä? Siis jos siihen tekstiin ja sen herättämiin mielikuviin ja tuntemuksiin ei saisi liikaa kiinnittää huomiota (luottaa?)?
Sen ominaisuuslistan (hiusten väreineen ja pituuksineen ym. tietoineen) perusteella en voisi paljon karsintaa tehdä, koska osa niistä on minulle aivan yhdentekeviä ja niillä muillakin on merkitystä vain tiettyyn rajaan asti (useimmilla hyvin vähän). Myös monien miesten hakukriteerit ovat suhteellisen väljät ja kaikki eivät kaikissa vaatimuksissaan liene ihan 100% ehdottomia.
Eli pitäisikö minun sitten kirjoittaa sadoille miehille (karsia pois vain täysin ”mahdottomat tapaukset”) ja harrastaa juuri sitä massapostitusta, jota täällä niin usein kritisoidaan? - --------------------
- m31 kirjoitti:
Näiden monien keskustelujen perusteella tosiaankin tuntuu siltä, että monet ovat melkoisia psykologeja ja ihmistuntemuksen ammattilaisia, kun voivat yhden profiilin lyhyen sepustuksen perusteella päätellä täysin millainen ihminen on kyseessä. Olen jo pitkään miettinyt, että tässä on varmasti yksi syy siihen miksi täällä netissä tutustuminen on niin kovin hankalaa. Asioista tehdään varmasti omassa päässä melkoisia tulkintoja ja päätellään yhtä sun toista asiaa. Pitäisi jotenkin olla heti kaikki esillä ja ihmisltä ei tunnu löytyvän tarpeeksi halua ja kärsivällisyyttä siihen tutustumiseen vaan odotetaan asioiden tulevan eteen kuin manulle illallinen. Tämä ei toimi live-elämässä, niin miksi ihmeessä se toimisi täällä netissäkään.
Itse ihmettelen nimenomaan sitä, että ne sepustukset ovat useimmilla niin lyhyitä. Ja jotenkin mitäänsanomattomia. Onko se tosiaan joillekin ihan ylivoimaista kertoa itsestaan jotain muutakin kuin että on luotettava, huumorintajuinen ja sosiaalinen (niin kukapa sitä ainalkaan tunnustaa olevansa epäsosiaalinen ja epäluotettava toskko). Tai siitä että millaisesta naisesta pitää. Vai riittääkö suurimmalle osalle miehistä se että nainen on mukava ja kivannäköinen?
- nainen 40 v.
No, ei tää tietenkään mitään leikkiä ole, mutta kriteerit ovat
melko korkealla. Itselle ainakin tuntuu suunnilleen mahdottomalta, että
löytyis mies, joka kolahtais JA ois vapaa. Ja tietysti munkin pitäis kolahtaa hänelle. Ei sitä silti mitään täydellisyyttä hae, rakkaus riittää.
Ei vaan kannata alkaa seurusteleen jonkun kanssa, joka on "ihan kiva".
Eiköhän suurin osa naisista ajattele noin kuin mä. Vai? - ....................
"Ei vaan kannata alkaa seurusteleen jonkun kanssa, joka on "ihan kiva".
Eiköhän suurin osa naisista ajattele noin kuin mä. Vai? "
Näinhän se on. Jos tuo riittäisi, niin sittenhän sitä voisi alkaa seurustelemaan melkein kenen kanssa tahansa. Suurin osa miehistä on "ihan kivoja", ainakin minun mielestäni. Joten ei sillä kovin pitkälle pötkitä...:D - -
Olen sitä mieltä, että jos ihan kiva ei riitä koskaan niin sitten ei riitä mikään. Rima nousee aina jokaisen ihan kivan kohdalla, eikä yli pääse millään. Ihan kivasta voi kuitenkin tulla ajan kanssa tosi kiva, kunhan vain uskaltaa yrittää :-)
- keelo
Itse olen samaa mieltä. Aika usein kuulee puhuttavan juuri tuosta, että ihan kiva ei riitä. Mielestäni myöskin on hyvinkin mahdollista, että siitä ihan kivasta voi ajan kanssa kehittyä jotain enemmän. Kyse on juurikin siitä, että uskaltaako yrittää vai luovuttaako heti alkumetreillä eli tilanteessa, jossa ei vielä ole kunnolla ehditty tutustua. Tai vaikka täällä netissä ei ehditä tutustua laisinkaan kun ihminen voidaan skipata jostain hyvin pienestäkin asiasta. Itse lähden siitä, että ihan kiva riittää itselleni alkuun vallan mainiosti. Siitä lähdetään selvittämään mitä pidemmän päälle voisi löytyä. Toki jossain vaiheessa on lopetettava, jos hommaa ei ole järkevää jatkaa. Mutta en oikein itse miehenä jaksa uskoa siihen, että ainoa suhteen eteenpäin viemisen mahdollisuus olisi se, että heti kättelyssä olisi hirveät fiilikset ja sukat pyörisivät jalassa. En koe itseäni lainkaan sellaiseksi. En itse koe rimani olevan liian korkealla. Hyväksyn ja tiedän sen, että aina on jossain olemassa vielä parempia ihmisiä, mutta siitä huolimatta osaan pysähtyä tarpeeksi sopivan kohdalla.
Tuo on varmasti totta joidenkin kohdalla, että se rima saattaa näiden ihan kivojen myötä vielä nousta entisestään kun näistäkin todetaan asioita, jotka eivät vielä riittäneet pidemmän päälle ja mitä halutaan jatkossa. - ...................
keelo kirjoitti:
Itse olen samaa mieltä. Aika usein kuulee puhuttavan juuri tuosta, että ihan kiva ei riitä. Mielestäni myöskin on hyvinkin mahdollista, että siitä ihan kivasta voi ajan kanssa kehittyä jotain enemmän. Kyse on juurikin siitä, että uskaltaako yrittää vai luovuttaako heti alkumetreillä eli tilanteessa, jossa ei vielä ole kunnolla ehditty tutustua. Tai vaikka täällä netissä ei ehditä tutustua laisinkaan kun ihminen voidaan skipata jostain hyvin pienestäkin asiasta. Itse lähden siitä, että ihan kiva riittää itselleni alkuun vallan mainiosti. Siitä lähdetään selvittämään mitä pidemmän päälle voisi löytyä. Toki jossain vaiheessa on lopetettava, jos hommaa ei ole järkevää jatkaa. Mutta en oikein itse miehenä jaksa uskoa siihen, että ainoa suhteen eteenpäin viemisen mahdollisuus olisi se, että heti kättelyssä olisi hirveät fiilikset ja sukat pyörisivät jalassa. En koe itseäni lainkaan sellaiseksi. En itse koe rimani olevan liian korkealla. Hyväksyn ja tiedän sen, että aina on jossain olemassa vielä parempia ihmisiä, mutta siitä huolimatta osaan pysähtyä tarpeeksi sopivan kohdalla.
Tuo on varmasti totta joidenkin kohdalla, että se rima saattaa näiden ihan kivojen myötä vielä nousta entisestään kun näistäkin todetaan asioita, jotka eivät vielä riittäneet pidemmän päälle ja mitä halutaan jatkossa.Tuon "ihan kivan" ja "sukat pyörii jalassa" - vaihtoehdon väliin mahtuu aika monia eri mahdollisuuksia. :)
Minun kokemukseni näistä ns. ihan kivoista miehistä on se, että tapaamiset ovat todellakin mukavia. Joskus jopa niin mukavia, että treffit venyvät selvästi pidemmiksi kuin olin suunnitellut, yksinkertaisesti siksi, että toisen seurassa viihtyy niin hyvin.
Mutta sitten kun tapaaminen on ohi, huomaa että mitään erityistä halua ei ole välttämättä nähdä uudestaan. Tuntuu, että se voisi olla ihan kivaa, mutta ihan yhtä kivaa olisi tehdä jotain muuta jonkun muun kanssa. Ja jos olo on tällainen muutamien ensimmäisten tapaamisten jälkeen, niin se on melkoisella varmuudella sitä 10. tapaamisen jälkeen ja siitä eteenpäin. NIin se vain menee, ainakin minun kohdalla.
Eli siinä ihmisessä ja/tai siinä yhdessä vietetyssä ajassa pitää olla jotain, mitä haluaa uudestaan ja mitä jää kaipaamaan, kun treffit ovat ohi – edes hiukan. Niin että ei ole ihan yhdentekevää näkeekö toista uudelleen vai ei. Sen ei tarvitse olla mitään erityisen voimakasta, ei mitään elämää suurempia fiiliksiä. Mutta jotain kuitenkin.
Voisin kääntää tavallaan toisinpäin tuon, kun kerroit, että ketään ei kannattaisi skipata minkään pienen asian perusteella. Olen samaa mieltä, mutta pitäisi olla ainakin joku pieni asia, mikä saa valitsemaan juuri tietyn ihmisen. Siis jotain, miksi kiinnostun juuri tästä miehestä, enkä niistä lukuisista muista, myös ihan kivoista miehistä. :)
- Turhautunuuuuuuuuuut
"Tai vaikka täällä netissä ei ehditä tutustua laisinkaan kun ihminen voidaan skipata jostain hyvin pienestäkin asiasta."
Kyllä,tämä nettideittailun ongelma; tyyppi skipataan yli jollei vaikuta aivan unelma ihmiseltä itselleen.
Itse olen valmis tutustumaan neitokaiseen jos se tuntuu yhtään oman kaltaiselta.Voihan sitä sitten parin kolmen viestin jälkeen jos tuntuu ettei homma skulaa sanoa että ei kiinnosta enään tutustua.Ei se ole mun mielestä loukkaus vaan ihan ok juttu.Enemmän arvostan sitä että joku haluaa avoimesti tutustua ihmisiin.
Itseäni suorastaan vituttaa kun teet kymmeniä viestejä eikä kukaan vastaile mitään.Sitä tulee olo että pakko olla todella vastenmielinen ihminen.
Totuus nettideiteistä on kuitenkin se että neidit vain odottavat prinssirohkean ratsastavan paikalle ja sitä odotelessa luetaan vain ei- kelvollisten viestit ja profiilit. - yksin kotona
Mulla on ollut ilmoitus 3 vuotta enkä ole saanut yhtään vastausta suomalaisilta naisilta. venäläiset naiset sen sijaan vastailevat joka päivä. olen vaan niin ruma ettei kukaan vastaa kun kuvani on kans profiilissa. Kuvaa olen kyl vaihtanut säännöllisesti mut eipä se auta.
- Daddy Cool
Onkohan teillä kriteerit liian korkealla tai sitten olette liian omiin kuvoihinne jämähtäneitä? Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia löytää sopivia kumppanikanditaatteja netistä tai livenä. Olen ihmisenä aika joustava, mutta samantyyppinen elämänkatsomus ja arvomaailma pitää tietysti olla. En kuitenkaan vaadi mahdottomia, enkä ole etsinyt missejä vaan tavallisenkauniita naisia. Niitähän on maailma pullollaan samoin kuin tavallisia kunnon miehiä, ei täydellesiä, mutta miksi kenenkään pitäisi olla täydellinen? Voihan sitä muutaman viikon elämästään uhrata tutustumiseen ja katsoa sitten, mitä tapahtuu: ihastuuko vai kyllästyykö.
- yksin kotona
No ei mulla ole ainakaan oikein mitään kriteerejä. Itse en polta joten en halua kumppaninkaan polttavan joten ei luulis olevan mahdoton kriteeri.
- viisastunut täti
Olen samaa mieltä tässä aiemmin kirjoittavan kanssa, että "ihan kiva" ei todellakaan riitä.
Olen treffaillut aika monta miestä tässä "deittailu-urallani" ihan vain kahvi, ruokailun tms. merkeissä.
Useampien kanssa juttu luisti , eikä ollut tympeä tapaaminen,MUTTA kun se jokin puuttuu.Nämä miehet olisivat voineet jäädä kaveriksi tai hyvänpäivän tutuiksi, mutta ei seurustelukumppaneiksi.
Minäkin odotan , että tulisi joku pienikin kutkuttava tunne sydänalaan ja odottaisi seuraavaa tapaamista tai soittoa.
Näin kun ei ole tapahtunut, niin miksi jatkaa?
Se olisi väärin miestäkin kohtaan, jos hän odottaa enemmän ja itse vain odottaisi jotain tunnetta tulevaksi, jota ei kuitenkaan tule.
Tunnen itseni niin hyvin, jos ei ekalla kerralla tule ja ole sitä paljon puhuttua kemiaa, ei sitä tulekaan.Näin ainakin minun kohdallani, muista en tiedä.- mies....
Aivan. Näinhän se on. Se maaginen syttyminen on tapahduttava naisille, ja vieläpä jo jutellessa deiteissä. Muuten he eivät suostu edes treffeille. Miehille taas riittää pelkästään ulkonäkö ja pantavuus. Mahdoton yhtälö.
- ihan tosi tavis
mies.... kirjoitti:
Aivan. Näinhän se on. Se maaginen syttyminen on tapahduttava naisille, ja vieläpä jo jutellessa deiteissä. Muuten he eivät suostu edes treffeille. Miehille taas riittää pelkästään ulkonäkö ja pantavuus. Mahdoton yhtälö.
Jos olette sinkkuina ties monennettako vuotta, niin oliskohan teissä syynä se, että odotatte rakkauden roihahtavan ilmiliekkiin heti ekalla kerralla? Moni jännittää ekaa tapaamista ja sitä paitsi harva laatii nettiprofiilia monta tuntia tekstiä hieromalla. Ottakaa rennommin ja jos juttu sujuu ekoilla treffeillä kivasti, niin tavatkaa toisen kerran. Ottakaa se linja, että tapaatte jokaista "ihan kivaa" kumppania 2-3 kertaa ja vasta sen jälkeen lyötte rukkaset naulaan.
Olen rumahko, mutta kiva, fiksu ja omillaan toimeentuleva nainen. Vaikka olen pullukka, olen silti löytänyt netin kautta 3 kivaa seurustelusuhdetta. Elämäni suhde päättyi välimatkaan, toinen erilaiseen elämäntilanteeseen ja kolmas ei vaan sittenkään syttynyt toivotulla tavalla. Jos minä löydän miehen, niin taatusti te kauniimmat, hoikemmat ja nuoremmat löydätte myös:) - ----------
ihan tosi tavis kirjoitti:
Jos olette sinkkuina ties monennettako vuotta, niin oliskohan teissä syynä se, että odotatte rakkauden roihahtavan ilmiliekkiin heti ekalla kerralla? Moni jännittää ekaa tapaamista ja sitä paitsi harva laatii nettiprofiilia monta tuntia tekstiä hieromalla. Ottakaa rennommin ja jos juttu sujuu ekoilla treffeillä kivasti, niin tavatkaa toisen kerran. Ottakaa se linja, että tapaatte jokaista "ihan kivaa" kumppania 2-3 kertaa ja vasta sen jälkeen lyötte rukkaset naulaan.
Olen rumahko, mutta kiva, fiksu ja omillaan toimeentuleva nainen. Vaikka olen pullukka, olen silti löytänyt netin kautta 3 kivaa seurustelusuhdetta. Elämäni suhde päättyi välimatkaan, toinen erilaiseen elämäntilanteeseen ja kolmas ei vaan sittenkään syttynyt toivotulla tavalla. Jos minä löydän miehen, niin taatusti te kauniimmat, hoikemmat ja nuoremmat löydätte myös:)Ei kai täällä kukaan ole rakkaudesta mitään puhunutkaan. Vaan jonkinlaisesta aidosta kiinnostuksesta tai ihastumisen häivähdyksestä. Ja ihastumisesta on pitkä matka rakastumiseen, ja siitä taas on vielä matkaa rakastamiseen. Joten pidetään nyt puurot ja vellit ihan erillään. :)
Sitä paitsi en usko, että ulkonäkö vaikuttaa siihen, voiko ihminen löytää rakkauden elämäänsä vai ei. Tietysti se voi vaikuttaa, ja todennäköisesti vaikuttaakin, "ihailijoiden" määrään, mutta se on eri asia. - nainen 40 v.
ihan tosi tavis kirjoitti:
Olen rumahko, mutta kiva, fiksu ja omillaan toimeentuleva nainen. Vaikka olen pullukka, olen silti löytänyt netin kautta 3 kivaa seurustelusuhdetta. Elämäni suhde päättyi välimatkaan, toinen erilaiseen elämäntilanteeseen ja kolmas ei vaan sittenkään syttynyt toivotulla tavalla. Jos minä löydän miehen, niin taatusti te kauniimmat, hoikemmat ja nuoremmat löydätte myös:)"Ottakaa rennommin ja jos juttu sujuu ekoilla treffeillä kivasti, niin tavatkaa toisen kerran. Ottakaa se linja, että tapaatte jokaista "ihan kivaa" kumppania 2-3 kertaa ja vasta sen jälkeen lyötte rukkaset naulaan."
Ei se noin yksinkertaista ole. Eiköhän siinä pidä molempien haluta sitä toista tai kolmatta tapaamista. Itsellänikin oli muutama sellainen mies, jonka olisin voinut tavata ainakin nyt toisen kerran, mutta kun toinen osapuoli ei ollut kiinnostunut niin ei. ihan tosi tavis kirjoitti:
Olen rumahko, mutta kiva, fiksu ja omillaan toimeentuleva nainen. Vaikka olen pullukka, olen silti löytänyt netin kautta 3 kivaa seurustelusuhdetta. Elämäni suhde päättyi välimatkaan, toinen erilaiseen elämäntilanteeseen ja kolmas ei vaan sittenkään syttynyt toivotulla tavalla. Jos minä löydän miehen, niin taatusti te kauniimmat, hoikemmat ja nuoremmat löydätte myös:)"Ottakaa rennommin ja jos juttu sujuu ekoilla treffeillä kivasti, niin tavatkaa toisen kerran."
Mutta miten päästä edes niille ekoille treffeille? Miten päästä tilanteeseen, jossa treffeistä sopiminen on ajankohtaista.
- Daddy Cool
Eihän se rakkaus roihahda heti (paitsi teineillä), varsinkin jos sitä odottaa. Kovat odotusarvot saavat sinut peilaamaan deittiä odotuksiasi vasten, joten ei siinä tunne-elämälle jää juurikaan tilaa. Mitä enemmän deittaa, niin sitä pienempi ihastumisen todennäköisyys on. Täysin puun takaa tuleva tilanne on eri juttu, mutta silloin onkin vapaa odotusarvoista.
Nettideittailu on myös aivan nurinkurinen tapa tutustua. Tiedät ihmisestä jo aika paljon ja olet luonut jo jonkinlaisen kuvan hänestä. Eka treffit meneekin siinä nieleskellessä, kun ulkoinen olemus ei vastaakaan omaa haavekuvaa. Ihmisen on niin paljon helpompi ihastua ulkoiseen olemukseen ja pettyä luonteeseen kuin päinvastoin. Mulla on parikin kokemusta, jossa ihastuminen on tapahtnut pikkuhiljaa. Koettakaapa huviksenne seuraavalla kerralla tavata deittinne ihmisenä ilman mitään odotusarvoja. Jos hän on ihan mukava, niin tavatkaa muutama kerta kavereina ja viettäkää aikaa yhdessä sen veraan kun hyvältä tuntuu. Onhan siinä se vaara, että tulee sellainen kutkuttava tunne ;)- mies..
Oikeassa elämässä olen huomannut että naiset joiden kanssa on ollut "kipinää", ei nämä naiset ole koskaan heti ihastuneet, mutta vasta pinen ajan kuluttua.
Esim. koulussa opiskeluaikaan käytävällä on saattanut kävellä vastaan joku tyttö, joka aluksi käveli ohi ilman mitään huomiota. Mutta jonkin ajan kuluttua (kuukausi- pari) vastaakin katseeseen ja alkaa flirttailemaan? Monesti ihmetellyt, että mikäs tässä nyt on tapahtunut, mikähän herätti sen mielenkiinnon?
Nettideiteissä aina pitäisi sytyttää heti jo profiilin perusteella.
- viisastunut täti
Miksi pitäisi tavata toisen ja kolmannen, neljännen kerran ihmistä, jota ei kertakaikkiaan halua enää tavata?
Kirjoitin jo aiemmin, että jonkinlainen minimaallinenkin halu tavata toistekin riittää, en mitään rakkaudenroihuja odotakaan ensimmäisellä tapaamisella.
Minä olen sentään tapaillut miehiä näkemättä kuvaa, tai vaikka kuva ei ehkä niin olisikaan sytyttänyt.Miehet karsii jo deittailuvaiheessa kuvan, tai minkä tahansa syyn perusteella.
Se kuva kun ei kerro juurikaan mitään. - Daddy Cool
"Miksi pitäisi tavata toisen ja kolmannen, neljännen kerran ihmistä, jota ei kertakaikkiaan halua enää tavata?"
Ei tietenkään pidä tavata, jos tulee ei-olo. Itse olen nyt ihan rakastunut naiseen, joka ekatapaamisella vaikutti "ihan mukava ja kaunis, mutta ei ehkä mun tyyppiä".
Tapasimme kuitenkin toisenkin kerran ja soittelimme paljon. Sitten alkoi valjeta, että olemme oikeasti kuin luodut toisillemme joka suhteessa. Ensivaikutelma oli kuitenkin väärä. Olisi todella sääli, jos olisimme luovuttaneet. - viisastunut täti
Kiva kun teille kävi näin.
Onneksi täällä on onnellisiakin tarinoita nettideittailusta.
Sinullakin oli joku pienen pieni halu vielä soitellatai tavatatätä naista, muuten ette olisi tilanteessa, missä nyt olette...onneksi.
Tuota juuri tarkoitin, että odotan jotain, edes jotain eteenpäin työntävää voimaa ja halua toistekin tapaamiseen. - viisastunut täti
Nyt voin kertoa, että se kipinä ja halu toiseen tapaamiseen on mahdollista.
Olin eilen veneilytreffeillä erään miehen kanssa.
Sillä sekunnilla kun näin hänet, tuli sellainen tunne, että tästä voi seurata hyvää.
Tunne vain vahvistui siinä veeillessä ja jutellessa.
Kävimme vielä kahvilla ja hän kysyi, olenko halukas vielä tapaamaan.no olenhan minä!
Jos tästä jotain seuraa, niin uskon, että nettideittailu on kuin onkin lunastanut paikkansa, kaikesta mollauksesta huolimatta.
Mutta jäitä hattuun.... - Tainuli
No nyt täytyy vastata omasta puolestani: Olen 52 vuotias nainen ja olen laittanut deitti-ilmoituksen Suomi24 treffeihin ja kahteen muuhunkin deittipalveluun ja totta on, että ilmoitukseni ovat olléet kussakin nyt 2 vuotta, enkä ole saanut ainoatakaan yhteydenottoa! Minula ei ole kuvaa ilmoituksessa ja olen 10 kg ylipainoinen, muuten kyllä aikas tavallisen näköinen nainen. Olen kyllä kuvan kanssakin aikoinaan kokeillut, mutta silloinkin (4 v sitten) minuun otti yhteyttä yksi 17 vuotias ja toinen, joka viestitti että tarvitsee vain yhden yön, ja sekin oli vihamielinen viesti!? Mainittakoon, että ilmoituksessani etsin "sitä lämmintä kainaloa" tositarkoituksella.Mitään vaatimuksia en miehelle aseta ilmoituksessa, kunhan toivon huumorintajuista, kivaa kaveria! Kyllä on toivo mennyt nettideittailun suhteen!
Mutta miksi ottaisin ilmoituksen poiskaan? - WickedWays
Ei tässä mitään prinssiä valkoisella ratsulla haeta tai rakkautta ensisilmäyksellä. Omalla kohdallani olen vain todennut ne useat jatkotreffit turhiksi yritelmiksi, mikäli mies ei ole herättänyt riittävästi kiinnostusta jo ensimmäisellä tapaamisella. Jos välillä ei ole hitustakaan vetovoimaa, vaikka ulkonäkö, arvot jne vastaavat toiveita, vaikea seuraavillakaan treffeillä on puhallella olemattomia kipinöitä liekeiksi... Pahimmassa tapauksessa tuloksena on vain kiusallinen tilanne; mies on tosissaan kiinnostunut ja luulee minunkin olevan suostuessani taas uusille treffeille, mutta saakin lopulta vain saavillisen kylmää vettä niskaan (been there). Kenen etua tämä palvelee?
- 2+12
Sinulla on aivan väärä asenne koko tapailuun, jos olet sillä asenteella, että jos ei nyt niin ei koskaan ja jo päätät miten ne seuraavat treffit menevät. Ilmeisesti et ole koskaan kokenut sitä, että olisit ihastunut ihmiseen, jonka suhteen et alkuun ollut ajatellut sen kummempia. Nettideittailun ongelma on juurikin tämä, että odotetaan heti alkuun tulevan jotain vetovoimaa ja tunteita. Niitä kun ei vain yksinkertaisesti tule kaikissa tapauksissa, mutta niitä voi tulla myöhemmin. Nettideittailun odotusarvot ovat aivan liian isot, jotta siitä voisi syntyä mitään, jos ei osaa olla oikealla asenteella liikenteessä. Jos ihan oikeasti haluat tutustua ihmisiin, niin ulkonäön, arvot sun muut toiveet pitäisi riittää alkuun ja toki sen, että toinen on mukava ja hänen kanssaan tulee juttuun. Itse olen monen kertaa ihastunut ja tykästynyt toiseen myöhemmässä vaiheessa, en ensimmäisellä näkemällä. Jostain kumman syystä suurin osa näistä kerroista on tapahtunut tutustuttaessa muualla kuin netissä. Mitähän se kertoo nettideittailusta?
- 2+12
2+12 kirjoitti:
Sinulla on aivan väärä asenne koko tapailuun, jos olet sillä asenteella, että jos ei nyt niin ei koskaan ja jo päätät miten ne seuraavat treffit menevät. Ilmeisesti et ole koskaan kokenut sitä, että olisit ihastunut ihmiseen, jonka suhteen et alkuun ollut ajatellut sen kummempia. Nettideittailun ongelma on juurikin tämä, että odotetaan heti alkuun tulevan jotain vetovoimaa ja tunteita. Niitä kun ei vain yksinkertaisesti tule kaikissa tapauksissa, mutta niitä voi tulla myöhemmin. Nettideittailun odotusarvot ovat aivan liian isot, jotta siitä voisi syntyä mitään, jos ei osaa olla oikealla asenteella liikenteessä. Jos ihan oikeasti haluat tutustua ihmisiin, niin ulkonäön, arvot sun muut toiveet pitäisi riittää alkuun ja toki sen, että toinen on mukava ja hänen kanssaan tulee juttuun. Itse olen monen kertaa ihastunut ja tykästynyt toiseen myöhemmässä vaiheessa, en ensimmäisellä näkemällä. Jostain kumman syystä suurin osa näistä kerroista on tapahtunut tutustuttaessa muualla kuin netissä. Mitähän se kertoo nettideittailusta?
Silmät ristissä ei ehkä kirjoita kovin selkeästi :) Tarkoitin siis tuolla lopun jutulla sitä, että netin kautta ei ole kovinkaan montaa kertaa päässyt tutustumaan useampaan kertaan, jotta enempiin tykästymisiin olisi ollut tilaisuutta, toisin kuin muuta kautta tutustuttaessa, kun ilmeisesti useinmiten vastapuolen odotukset ensitapaamisen suhteen ovat olleet täysin eri kuin itselläni.
- WickedWays
2+12 kirjoitti:
Silmät ristissä ei ehkä kirjoita kovin selkeästi :) Tarkoitin siis tuolla lopun jutulla sitä, että netin kautta ei ole kovinkaan montaa kertaa päässyt tutustumaan useampaan kertaan, jotta enempiin tykästymisiin olisi ollut tilaisuutta, toisin kuin muuta kautta tutustuttaessa, kun ilmeisesti useinmiten vastapuolen odotukset ensitapaamisen suhteen ovat olleet täysin eri kuin itselläni.
Nyt on kyse tosiaan nettitreffeistä eikä niihin päde samat lait kuin esim. kaveri- tai harrastuspiireissä tapahtuviin tapaamisiin. On ihan eri asia lähteä kahville luennoilla jatkuvasti tapaamansa henkilön kanssa kuin sovittuaan treffit jonkun deittipalstalaisen kanssa... "Kavereista rakastavaisiksi" lienee siis aika harvinaista täällä, vaikka voisikin olla monille se sopivampi tapa.
En ole päättänyt ennen treffejä, että joo, ei tästä kuitenkaan mitään tule, vaan yrittänyt olla mahdollisimman avoin, mutta joutunut toteamaan kokemusten kautta, etten pysty pakottamaan itseäni ihastumaan mieheen, joka ei alun alkaen ole herättänyt muuta tunnetta kuin "ihan kiva/hauska kaveri". Juttu on luistanut, tunnelma on ollut rento, on tavattu useamman kerran, kirjoiteltu vielä lisää meilejäkin, mutta kun ei, niin ei. Yhden tutustumisen keskeytti itse asiassa mies kyllästyttyään odottelemaan suhdetta; "mulla on jo ihan tarpeeksi kavereita"... Ymmärrän hyvin turhautumisen.
- ei enää mahiksia
Ei löydä mitään ainakaan tämä nainen. Minulla on ollut usean vuoden ajan (tosin välillä pitkiäkin taukoja) profiili eri saiteilla, mitään ei ole löytynyt. Aikaisemmmin tuli yhteydenottoja (ei koskaan "pilvinpimein") ja treffejäkin on ollut n.50 hlön kanssa sekä viestittelyä vielä useammin siis muutama vuosi takaperin. Näistä mikään ei johtanut pitempiaikaiseen kumppanuuteen tai edes ystävyyteen (sekin kelpaisi). Pari lyhyttä juttua oli.
Pari vkoa sitten laitoin taas eri saitille uuden profiilin pitkästä aikaa (vuosi sitten viimeksi) mutta ei ainoatakaan yhteydenottoa. Katseluja kyllä ollut reilu parisataa, mutta niistä ei yksikään mies ottanut yhteyttä.
Mitään erityisiä vaatimuksia ei ole kumppanin suhteen, fiksu, keskustelutaitoinen ja päihdeongelmaton, omillaan toimeentuleva ja työssä käyvä riittää. Itse olen vastaavanlainen, ok näköinen keski-ikäinen. Mutta eihän sille mitään voi jos ketään ei kiinnosta niin ei väkisin. Pärjään kyllä omassakin seurassa. Aiemmin otin myös itse aktiivisesti yhteyttä miehiin, mutta harvoin tuli asiallisia vastauksia jos ollenkaan. En jaksa enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531525- 1701285
- 81122
- 611117
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511077- 141010
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795