Galluppia hieman;
a)Kuinka monta viestiä saat päivässä
b)Monta viestiä olet saanut arviolta(siis koko profiilin historiassa)
c)Moneenko viestiin olet vastannut
d)Montako aloittavaa viestiä olet lähettänyt
e)Moneenko aloittaamsi viestiin olet saanut vastauksen
g)monenko kanssa olet päätynyt treffeille
h)Oletko päätynyt suhteeseen deittiilmoituksen kautta
deitti galluppi
6
152
Vastaukset
- napunapu
a)Kuinka monta viestiä saat päivässä
-kuvalliseen: 3-20
- kuvattomaan: muutaman kuukaudessa (näin, vaikka profiili oli sisällöltään mainio - miten niin miehet pinnallisia? =/ )
b)Monta viestiä olet saanut arviolta(siis koko profiilin historiassa)
- täysin mahdotonta sanoa: satoja... tuhat?
c)Moneenko viestiin olet vastannut
- Kiitos, mutta ei kiitos: jokaiseen tavallisen kunnolliseen viestiin
- Kiinnostuen itse edes vähän: muutamaan kymmeneen
d)Montako aloittavaa viestiä olet lähettänyt
- Kolme-neljä
e)Moneenko aloittaamsi viestiin olet saanut vastauksen
- Kaikkiin
g)monenko kanssa olet päätynyt treffeille
- Edellisistä? Kaikkien
- Kaikista jollain tapaa alussa kiinnostivasta viestitellyistä: ehkä 30%
h)Oletko päätynyt suhteeseen deittiilmoituksen kautta
- Olen, vuosien varrella useankin ja kerran naimisiinkin a) Nolla
b) En ensimmäistäkään oikeaa viestiä. Kahden vuoden aikana n. 30 google translaten läpi vedettyä.
c) Ei ole ollut mihin vastata
d) En ole lähettänyt viestejä
g) -
h) -- mmmmmies
a) Nykyään nolla (kuvan laiton jälkeen)
b) Ehkä yli kymmeneltä eri naiselta noin vuoden aikana
c) Kaikkiin ei-spämmeihin olen vastannut jotakin
d) noin 20 kpl
e) En muista, ehkä pari vastasi jotakin
g) en kenenkään
h) en
Olen tietysti mies. Korkeakoulutettu :) En ole lihava, joskaan en harrasta urheilua. - Daddy Cool
a)Kuinka monta viestiä saat päivässä?
Viestejä ei tullut joka päivä. Flirttejä ja kuvapyyntöjä noin kolme/päivä, sitten kielsin flirtit.
b)Monta viestiä olet saanut arviolta(siis koko profiilin historiassa)
Varmaan kolme, naisen aloitteesta, jos yhden lauseen viestit ja huijaukset jätetään pois. Vähän vaikea vetää rajaa, mikä on viesti.
c)Moneenko viestiin olet vastannut
Kaikkiin.
d)Montako aloittavaa viestiä olet lähettänyt
Muistaakseni kolme, jos flirttiin viestillä vastauksia ei lasketa aloittavaksi. Muutamaan flirttiin vastasin viestillä.
e)Moneenko aloittaamsi viestiin olet saanut vastauksen
Kaikkiin
g)monenko kanssa olet päätynyt treffeille
Viiden
h)Oletko päätynyt suhteeseen deittiilmoituksen kautta
Olen - ajomies laskee sisää
a)Kuinka monta viestiä saat päivässä
ehkä 10 prosenttiin vastataan muuten ei tule mitään kun naiset ovat kelvottomia
b)Monta viestiä olet saanut arviolta(siis koko profiilin historiassa)
ehkä 40 viestiä
c)Moneenko viestiin olet vastannut
kaikkiin
d)Montako aloittavaa viestiä olet lähettänyt
kaikki ovat aloittamiani
e)Moneenko aloittaamsi viestiin olet saanut vastauksen
ehkä joka 8 viesti
g)monenko kanssa olet päätynyt treffeille
pari kertaa käyty kahveella, kerran panin yhtä kunolin pitkänmatkalainen ja yökylässä
h)Oletko päätynyt suhteeseen deittiilmoituksen kautta
en tietenkään jos tarvitsen naista haen sen nopeesti ravintelista, suoli24 naiset saa kyllä unohtaa - keski-ikäinen N
Minulla on ollut profiili toista vuotta, mutta olen aina välillä lopettanut sen ja aloittanut uuden, joten tarkkoja lukuja on vaikea sanoa koko ajalta.
a) 0 - 2
b) sanotaan vaikka 50 - 100 tuon em. reilun vuoden aikana kun välillä ei tule päiväkausiin yhtään ja sitten tulee parikin päivässä
c) muutaman, melkein kaikki viestit tulevat huomattavasti itseäni vanhemmilta tai liian kaukana asuvilta tai muuten minua miellyttämättömiltä tyypeiltä
d) jaa-a, 20? 30? en ole pitänyt kirjaa
e) 5 - 10?
g) S24:n kautta 2 kertaa
g) S24:n kautta en, joku naurettava 1 räpellys muuta kautta, kesti vajaa 2 kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519