Perjantai!

16+8

Mitäs palstan väki aikoo tehdä tänään?

48

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      Olen duunissa ja illalle ei tietenkään ole mitään puuhaa.

      • CC

        Mä olen ollu maanantaista lähtien vapaalla... Ja pelannu tietokoneella... Enpä ole aikoihin kunnolla pelannu, no ny oon taas... Eiköhän tämä päivä vielä Dragon age kakkosta pelatessa mene.


      • CC
        CC kirjoitti:

        Mä olen ollu maanantaista lähtien vapaalla... Ja pelannu tietokoneella... Enpä ole aikoihin kunnolla pelannu, no ny oon taas... Eiköhän tämä päivä vielä Dragon age kakkosta pelatessa mene.

        Ei tän tähän pitäny mennä... No ei se mtn. Voihan tuolle älylle todeta, että on tämä tyhjän toimittaminen kyllä ihan mukavaa, välillä...


    • Juoksijainen

      Lähden iskee naisia ja toivottavasti onna.

    • NainenX

      Menen baariin hakemaan munaa.

      • Porilainen munalla

        lähikaupasta saa munia helpommin :)


      • Siis jos kelpaa
        Porilainen munalla kirjoitti:

        lähikaupasta saa munia helpommin :)

        No ei niiden eteen tartte yöelämässäkään kauheesti nähdä vaivaa. Kyllä niitä ehdottelijoita ilmaantuu ilman yritystäkin.


    • harriholkeri

      Tattiin ajattelin hakata ja samalla katsella jotain elokuvaa jossa esiintyy joko Jennifer Connelly tai Nicole Kidman (mulla tarkka maku).

      • Tattikauppias

        Kokeile Brigitte Nielseniä.


    • ............

      Käyn juoksulenkillä, runkkaan, surffailen netissä ja menen nukkumaan.

    • sex,drugs&rokkenroll

      Pakko päästä panee. Tänään iski sellanen kyrvänhimo heti aamusta ettei pää meinannu kestää töissä vaikka viikko on ollut mitä loistavin noin niinku seksi- ja ihmissuhdekuvioitten puolesta. Mutta niin se nälkä kasvaa syödessä joten ei muuta ku jaujau ja matoa koukkuun.

    • Illalla panee?

      Saiskohan tänään vihdoin sitä kuuluisaa seksiä. Tietäis mistä aina puhutaan.

      Nyt ois just sellanen hyvän vittuuntunut olo. Naisethan tykkää sellaisesta. Vittuuntunut mies on sopivan välinpitämätön ja itsevarma. Pitäis harjoitella tätä vittuuntuneena olemista enemmänkin. Miettiä jotain oikein vittumaista asiaa aina kun menee paikkaan missä vois olla naisia. Sitten vaan yhdistää siihen vittuuntuneisuuteen jonkun sopivan flirtin, niin varmasti kostuu tytöillä pöksyt. Vittuuntunut flirttailija, mikäs sen jännempää.

      • Nakkilaan ajelen

        Töpinää tussuhin! mitä sä täälä kirjoittelet, vauhtia. Tyyli on ihan väärää, ei onnaa. Itsevarmuus ja riikinkukko- tyyli esiin sekä röyhkeys.


    • yksin kotona

      Makaan sänkyllä koko illan ja mietin miksi sain niin ruman naaman syntymä lahjaksi. Syytän siitä juoppoa äitiäni.

      • Älyn haamu

        Näköjään muillakin hauska ilta tiedossa :-) Katotaan jos kerkeis kauppaan hakemaan muutaman lonkeron niin voi sitten kännissä avautua täällä.


      • .............
        Älyn haamu kirjoitti:

        Näköjään muillakin hauska ilta tiedossa :-) Katotaan jos kerkeis kauppaan hakemaan muutaman lonkeron niin voi sitten kännissä avautua täällä.

        Menet kaupungille iskemään teininaisia. Niillähän on ensimmäinen koulun jälkein viikonloppu kun ovat taas vanhat kaverit tavanneet ja menevät juomaan siideriä keskustaan. Paljon pimpsaa tyrkyllä.


    • yksi nainen vain

      Tekis hirveesti mieli lähteä bilettään/tanssiin/hetkumaan typerän näköisenä yökerhossa, mutta ei oo rahaa (ei mun juoda tarvi, mutta sisäänpääsymaksut voi yllättää) ja vieläpä ainoa kaveri inhoaa bailupaikkoja :P


      Joten luultavasti notkun hetken netissä ja menen sitten nukkumaan, että herää aamulla aikaisin siivoamaan. Viikonloppuni ovat niin hurjia :)

    • also_sprach_jungfrau

      Enköhän minä tässä koneella istu. Jotenkin tylsistynyt olo.

    • Notkun vissiin tässä koneella, viime viikonlopun menoista rauhoittuen tai sitten ei jos jaksais ryhtyä yhteen hommaan. Mut en jaksa kummiskaan joten taidanpa vaan olla täällä jossain...

    • tuula-neiti

      Muutamat mulkkujenkuvat katselen vielä alastomastasuomesta ja sitten nukkumaan.

      • Dick Johnson

        Mitä ihmettä, onko oikeasti nainen joka katselee mulkkujen kuvia netistä?


    • tuula-neiti

      Kyllä näin on. Tänäänkin löysin sieltä uskomattoman elimen. Jotkut osaavat photoshoppauksen salat.

      • Utelias Einari

        Mitä saat mulkkujen katselusta? Masturboitko samalla vai onko kyse vain uteliaisuudesta tai illan piristyksestä?


    • New home, new start

      Hmm, minä isken roskia ja muuta mitä en tarvitse uudessa kodissani, jätesäkkeihin. Sitten kun se on tehty niin sitten alkaa varsinainen pakkaaminen. Viikon päästä olisikin muutto edessä.

    • tuula-neiti

      Se on uteliaisuutta ja loputonta ihmettelyä sekä löytämisen iloa. Taitavat siellä miehet enemmänkin masturboida minun kuviani ja videoitani katsellessaan. Ja minua kiihottaa se kun he kertovat kuinka kiihkeinä käyvät kuviani katsellessaan.

    • WrappedInPlastic

      Mä relailen kotona, pitäis yrittää jaksaa valvoa. Haluisin kattoo ton Skeleton Keyn maikkarilta (vaikka onhan se nähty).

    • tokkiisa

      Harkihen että lähtiskö kapakkiin vai rämpytteliskö kitaraa yksin kämpillä.. Saattaa olla naapuriystävällisempi tuo eka vaihtoehto :D

    • Robinson C.

      Täälläkö sinäkin olet!

    • Tänään, 19.8, tuli 2 vuotta täyteen Suomi24:lla ja sinkut palstalla. Otan sen kunniaksi Thatchers Oak siiderin.

    • Olin leffafestareilla. Tyttöystävää ei löytynyt vieläkään - ja miten olisikaan voinut, kun kaikki tytöt olivat seuralaisten kanssa, vain miehet saattoivat olla yksin.

      • Fear of the Dark

        Varmasti ihmettelivät miksi nuori mies on leffafestareilla yksin?


      • Fear of the Dark kirjoitti:

        Varmasti ihmettelivät miksi nuori mies on leffafestareilla yksin?

        Joo, melkein saatoin kuulla supatuksen: "hei kato tuota, toi on yksin täällä! kelaa! siis vähäx säälittävää!".

        Oli siellä useampikin mies yksin.


    • alea_iacta_essi

      Mölötin palstalla, kuuntelin musiikkia, kävin lenkillä, kohta meen nukkumaan.

      • Mölöt tahtoo

        Kerro Essi seksijuttuja.


      • alea_iacta_essi
        Mölöt tahtoo kirjoitti:

        Kerro Essi seksijuttuja.

        Mene mölö nukkumaan niin näet seksijuttus.


      • Harmaat pöksyt
        Mölöt tahtoo kirjoitti:

        Kerro Essi seksijuttuja.

        Ei se kerro kun ei enää tykkää mölöistä.


      • Rexona Man
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Mene mölö nukkumaan niin näet seksijuttus.

        No kerro sitten jotain hauskoja kuulumisia, kissojen kommelluksia. Paljasta sielusi syviä sopukoita. Ei vielä ole Nukkumatin aika.


      • piiskaaaa
        Harmaat pöksyt kirjoitti:

        Ei se kerro kun ei enää tykkää mölöistä.

        Mölöt on tuhmia.


      • Essin lääkäri
        Harmaat pöksyt kirjoitti:

        Ei se kerro kun ei enää tykkää mölöistä.

        Kyllä se tykkää, kovasti tykkää, se on vaan depiksessä kun luki Hännikäisen kirjan. Seuraavaksi jotain kevyttä.


      • palstamölö
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Mene mölö nukkumaan niin näet seksijuttus.

        Essi. Kuuntele mölöä. Mitä enemmän välttelet meitä, sitä enemmän haluamme sinua. Antaudu suosiolla.


      • alea_iacta_essi
        Essin lääkäri kirjoitti:

        Kyllä se tykkää, kovasti tykkää, se on vaan depiksessä kun luki Hännikäisen kirjan. Seuraavaksi jotain kevyttä.

        Jep, seuraavaksi jotain hauskempaa: Aisopoksen Faabeleita. Osui vain silmiini kirjaston "Tänään palautetut" -hyllyllä.


      • alea_iacta_essi
        Rexona Man kirjoitti:

        No kerro sitten jotain hauskoja kuulumisia, kissojen kommelluksia. Paljasta sielusi syviä sopukoita. Ei vielä ole Nukkumatin aika.

        Onpas Nukkumatin aika! Silmät luppasee.

        Hyvää yötä, mölöt! Helliä unia.


      • ......
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Jep, seuraavaksi jotain hauskempaa: Aisopoksen Faabeleita. Osui vain silmiini kirjaston "Tänään palautetut" -hyllyllä.

        Niin sitä pitää.


    • Harmin paikka nro 3

      Essia kai ärsyttää kun tyhmät mölöt diggaa sitä.

      • sexy mölölölö

        Tyhmät mutta seksikkäät mölöt ;)


      • Harmin paikan paluu
        sexy mölölölö kirjoitti:

        Tyhmät mutta seksikkäät mölöt ;)

        Essi ei enää halua jutella pölöjen kanssa. Nyyh. Hännikäisen kirjan vika.


    • Kertis

      Viimeviikkoinen bileperjantai poisti sen verran höyryjä, ettei tänään ollut mitään hinkua lähteä keskustan hulinaan. Ajoin töistä pyörällä rantaan, luin kirjaa ja katselin läheltä leijailleita kuumailmapalloja (sellaiseen olisi siistiä joskus päästä), kotiin päästyäni ropelsin aikani vasta hankkimaani uutta puhelinta ja totesin, että S24:n selailu sujuu, mutta en vielä saanut sähköpostia pelaamaan. Huomenna voisi koettaa hankkia uuden renkaan fillariin, tyypilliseen palstalaistapaan pyöränkumit kuluvat nopeammin kuin ne lompakossa olevat.

      • "tyypilliseen palstalaistapaan pyöränkumit kuluvat nopeammin kuin ne lompakossa olevat. "

        Tästä 1.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2543
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      185
      1633
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      78
      1562
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1333
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      972
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      781
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      729
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      668
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      663
    Aihe